Stran 1 od 2
Nekaj fali EGR-u
Objavljeno: Če jun 16, 2016 7:52 am
Napisal/-a uros11
Pozdrav,
ima kdo idejo, kaj naj gledam v zvezi z EGR pri passatu 2.0 TDI 140 KM l. 2007 BKP:
- zjutraj avto dela in naredi svojih 30 km,
- čez par ur, ko ga vžgem in peljem, začne neredno pocukavati/rukati in ta manija ga muči kakšna 2 km,
- to velja, ko je zunaj toplo (med zimo je dal mir), recimo 15/20+ in je avto razgret, ko je mrzlo, da mir,
EGR sem tudi snel dol in ga očistil.
Izklopil sem EGR (je električni) in ne cuka nič, gori pa orančna lučka motorja (nič tragičnega, vendar bi rad vseeno zrihtal).
Crknil EGR? Kakšen senzor slabo bere temperaturo?
Računalnik ne pokaže nič.
Re: Nekaj fali EGR-u
Objavljeno: Če jun 16, 2016 8:04 am
Napisal/-a Black_Racer®
Kaj pa ta motorček ki odpira in zapira egr si ga dal kaj na tester?
Re: Nekaj fali EGR-u
Objavljeno: Če jun 16, 2016 8:12 am
Napisal/-a uros11
Ne nisem. Verjetno bi moral motorček kar priklopiti na napetost in probati, če odpira, ker direkt na tester nimam možnosti priklopiti, lahko pa bi zmeril upor motorčka, če je tak, ki to dopušča.
Iščem logiko za delovanjem EGR-a, ker ima spodaj še AGR loputo, ki blokira zrak iz turbine in če istočasno ne spusti dimnih plinov v cilinder in zapre dotok zraka iz turbine, potem lahko manjka "zraka".
Re: Nekaj fali EGR-u
Objavljeno: Če jun 16, 2016 9:19 am
Napisal/-a Fan
Vozilo priklopite na kakšen spodoben tester in preverite pravilno delovanje EGRa. Motor mora imeti delovno temperaturo.
Lahko nagaja na osovini motorčka ali zobnikih ( prenos ). Škoda, da se ni ščistilo/preverilo tudi pogona, ko je bil EGR demontiran.
Re: Nekaj fali EGR-u
Objavljeno: Če jun 16, 2016 9:46 am
Napisal/-a uros11
Bom razdrl še enkrat, pa še tisto podrl in pogledal noter, da vidim, če mehanizem dela. Je pa zanimivo, izklopljen da mir, vklopljen ga pa serje...
Re: Nekaj fali EGR-u
Objavljeno: Če jun 16, 2016 10:37 am
Napisal/-a abbe
uros11 je napisal/-a:Bom razdrl še enkrat, pa še tisto podrl in pogledal noter, da vidim, če mehanizem dela. Je pa zanimivo, izklopljen da mir, vklopljen ga pa serje...
kva pa je kle zanimivo?
če je izklopljen ne dela pa da mir
če pa je vklopljen pa ne dela pravilno pa serje
Re: Nekaj fali EGR-u
Objavljeno: Če jun 16, 2016 11:02 am
Napisal/-a uros11
Eh, rad bi, da dela, kot mora, pa stvar prodal, ker je nov v špilu.
Re: Nekaj fali EGR-u
Objavljeno: Če jun 16, 2016 11:49 am
Napisal/-a abbe
kup nov egr pa bo zadeva urejena
Re: Nekaj fali EGR-u
Objavljeno: Če jun 16, 2016 12:52 pm
Napisal/-a uros11
Verjetno res, ma najprej bom probal razdreti.
Re: Nekaj fali EGR-u
Objavljeno: Če jun 16, 2016 1:17 pm
Napisal/-a pocesnkII
in ko boš razdru boš ugotovu da je vezje zalito z oljem ker je spustil semering na osovinci in boš ščistil in še vedno nebo delovalo

Re: Nekaj fali EGR-u
Objavljeno: Če jun 16, 2016 1:55 pm
Napisal/-a uros11
Bo pač v dveh fazah. V prvi razdrem in vidim in sestavim nazaj, v drugi kupim drug kos, razrdrem in sestavim nazaj. Sedaj ko sem pogruntal, kako to gre, kje so vijaki in kako se pride zraven, niti ne bo težko. Pod olje misliš svinjarijo/garež iz povratka?
Re: Nekaj fali EGR-u
Objavljeno: Če jun 16, 2016 6:23 pm
Napisal/-a pocesnkII
ja pač del olja ki ponavadi zaide v tlačne cevi....
Re: Nekaj fali EGR-u
Objavljeno: Če jun 16, 2016 6:34 pm
Napisal/-a the_red
Ali pa je polomljen plastičen zobnik na mehanizmu, ki odpira in zapira ventil

Olje ponavadi v večih primerih zalije "dušilno loputo" pod EGR ventilom, kot egr ventil sam.
Re: Nekaj fali EGR-u
Objavljeno: Če jun 16, 2016 6:34 pm
Napisal/-a uros11
Tudi pri električnih, ker sem gledal, in nima nobenih tlačnih cevi? Ima samo dovod zraka in s strani dovod plinov.
Re: Nekaj fali EGR-u
Objavljeno: Pe jun 17, 2016 7:30 am
Napisal/-a the_red
Dovod zraka = tlacna cev v turbo avtomobilih. Ti s tlacno cevjo verjetno mislis vakuumsko cevko, katere elektricni EGR seveda nima. V zraku v sesalnih ceveh je vedno nekaj oljne meglice od odduška, ki se nabira na stenah tlacnih cevi. To olje ti potem "zalije" elektroniko, ko s casom pride do zracnosti med osjo in ohisjem. EGR ni tezko razstavit in pogledat, "dusilno loputo" je malce tezje, ker pokrov ni privijacen, ampak napresan na rob in rabis malce vec pazljivosti, ce zelis vse se kdaj sestaviti nazaj.
Re: Nekaj fali EGR-u
Objavljeno: Pe jun 17, 2016 8:12 am
Napisal/-a pocesnkII
tlačna cev je dovodna cev od turbine naprej do sesalnega kolektorja ker se ustvarja tlak v njej.
podtlačna cev pa so vakuum cevke...
Re: Nekaj fali EGR-u
Objavljeno: Pe jun 17, 2016 11:40 am
Napisal/-a Black_Racer®
Ko pa js rečem sčistit in blendirat egr pa spremenit nastavitve v rač. + tega če je motorček na egr zanič nima potem več pomena... in imaš večno mir, me pa vsi napadejo

Re: Nekaj fali EGR-u
Objavljeno: Pe jun 17, 2016 1:23 pm
Napisal/-a uros11
Verjetno mislijo na DPF. Povej kje to naredijo, ker blindirat znam, rabim pa dostop do računalnika, ki bi naredil remap. Ker z vagcomom se tega ne da, kolikor vidim.
Re: Nekaj fali EGR-u
Objavljeno: Pe jun 17, 2016 9:00 pm
Napisal/-a abbe
Black_Racer® je napisal/-a:Ko pa js rečem sčistit in blendirat egr pa spremenit nastavitve v rač. + tega če je motorček na egr zanič nima potem več pomena... in imaš večno mir, me pa vsi napadejo

ja seveda da te napadamo ker so to buce
ce so dal v avto poj more delat pa tm ostat.
je pa popolno zgreseno trditi da ce ga z kompm odstranis da je vseen a vezje dela a ne.
ker ecu ga se vedno vidi le krmili ga ne vec
Re: Nekaj fali EGR-u
Objavljeno: Ne jun 19, 2016 10:32 am
Napisal/-a Black_Racer®
Nisem mehanik in stručko za motorje ampak sem obkrožen službeno z mehaniki kjer sem se dosti posvetoval glede tega.
V avtu je ta zadeva samo zato da gre čez izpuh čimčistejši zrak samo zaradi ekologije, s tem je pa slabše za motor ker gre z zrakom poleg kapljice olja skozi egr in sesalni kolektor in s tem vse zapaca od egr, sesalni kolektor, lopute,..., tako da tukaj ni logike da je to za kaj dobrega, zablendiraš, remap in s tem dela motor normalno ker z remapom ga pregoljufaš da zaznava kot da egr še vedno dela normalno s tem pa dobiva samo svež in hladen zrak v motor... samo moje mnenje
