Vprašanje turbina?
Objavljeno: Po jul 18, 2016 1:40 pm
Zdravo,
Se opravičujem, če odpiram še eno temo s področja okvar okoli turbine. Imam C8, 2004, po števcu 223.000km, 2.0hdi.
Težava: Turbina do 2.500 lepo vleče. Med 2.500 in 3.000 obrati avto zgubi moč (občutek je, kot bi bil v luknji - stiskaš gas do konca ampak avto ne gre nikamor). Nad 3.000 obrati vsako toliko pocukne, sicer vleče brez težav do 5.000 obratov. Pred časom sem že "blindiral" EGR (tudi elektronsko), fapa tudi nima več.
Težava pri res umirjeni vožnji in praznem avtomobilu niti ne pride do izraza. Ko pa furaš na dopust s polno krame 100 km+ AC (120-130 km/h) in rabiš, da avto se takoj odzove (prehitevanje,...) pa je ...
Po forumih sem si prebral o raznih težavah povezanih s cevmi , ki ne tesnijo ravno najbolje,... Ali je mogoče to znak konca turbine?
Hvala za vsak nasvet in pomoč
Se opravičujem, če odpiram še eno temo s področja okvar okoli turbine. Imam C8, 2004, po števcu 223.000km, 2.0hdi.
Težava: Turbina do 2.500 lepo vleče. Med 2.500 in 3.000 obrati avto zgubi moč (občutek je, kot bi bil v luknji - stiskaš gas do konca ampak avto ne gre nikamor). Nad 3.000 obrati vsako toliko pocukne, sicer vleče brez težav do 5.000 obratov. Pred časom sem že "blindiral" EGR (tudi elektronsko), fapa tudi nima več.
Težava pri res umirjeni vožnji in praznem avtomobilu niti ne pride do izraza. Ko pa furaš na dopust s polno krame 100 km+ AC (120-130 km/h) in rabiš, da avto se takoj odzove (prehitevanje,...) pa je ...
Po forumih sem si prebral o raznih težavah povezanih s cevmi , ki ne tesnijo ravno najbolje,... Ali je mogoče to znak konca turbine?
Hvala za vsak nasvet in pomoč