Gume so res zanic vendar mislim da to ni problem...
Vsak mm ima vlogo na gumah Nove gume in 8mm+ profila je kakor, da bi lebdel in volan se obrača z lahkoto ob predpisanem tlaku v gumah.
Polovična obraba ali 4mm se že pozna v hitrješih zaporednih zavojih.
Čisto na koncu cca 1.2 mm pa je guma že praktično trda in brez LAMEL, da bi bilo še mogoče z enako silo obračati volan!
Je pa odvisno ali so gume 155 ali 195 širine.
Primer
Na Feliciji brez serva! Spredaj tlak 2.5 in zadaj 2.6 predpisan. Za hladnejše obdobje pa je bilo primerno 2.2 na vseh 4 gumah predpisan tlak.
V glavnem ko so imele gume še 7 mm profila in 2.5 bar tlaka je bila vožnja lahka po polovični obrabi si že moral bolj držati volan, ker je bolj grabilo v asfalt in 2.5 bar. Na koncu pa so imele le še 1.4 mm in 2.2 bara od predpisanih 4 mm za M+S gume, Oktober in prevoženih 27.000km na ene 8.000km podlage pa si moral z obema rokama sukati volan sploh pri počasni vožnji.