Stran 1 od 1
Servo volan
Objavljeno: Če avg 04, 2016 7:53 am
Napisal/-a Proton-Blaž
Lp. Ze en cas inam probleme z servo volanom in sicer volan pri hladnem avtu je dokaj mehak. Pri ogretem avtu pa je kr trd. Servo crpalko imam novo original. Kaj bi se lahko bilo?
P.s opazam pa da ko preden prizgem avto imam bremzo trdo kot kamen (kot da bi jo pumpal pri vgasnjenemu avtu).
Re: Servo volan
Objavljeno: Če avg 04, 2016 9:26 am
Napisal/-a AssKicker
A lahko prvi ugibam, za katero vozilo se gre?
Re: Servo volan
Objavljeno: Če avg 04, 2016 10:16 am
Napisal/-a Fan
1. Kakšno olje se je nalilo pri menjavi črpalke
2. Ja to je pravilno, ko je motor ugasnjen, ni podtlaka in tudi zavorna stopalka je posledično visoka in trda.
Re: Servo volan
Objavljeno: Če avg 04, 2016 11:08 am
Napisal/-a Proton-Blaž
Lp. Seat leon. Crpalka je 100 bar. Amm mislim da atf rdece barve. Nekje sem bral da se v te avtu naliva. Hidravljicno olje zelene barve.
Re: Servo volan
Objavljeno: Če avg 04, 2016 4:25 pm
Napisal/-a Fan
Ali jaz nisem popolnoma razumel, ali pa se je nalilo kar neko olje na pamet???? Človek bi predvideval, da se ve kaj se toči v vozilo .................. še posebej, v vašem primeru, ko se je menjala črpalka. Tudi ATF rdeče barve se razlikuje po specifikaciji: dexron II/III/IV/IV+ ............................
Re: Servo volan
Objavljeno: So avg 13, 2016 2:25 pm
Napisal/-a Proton-Blaž
Lp. Opravicilo za pozn odgovor ( dopust ) . Sem preveril na skatli od olja. Ja je original olje notr g004 000m2. Volan se vedno ni tako mehak kot bi moral biti.Gume so res zanic vendar mislim da to ni problem...
Re: Servo volan
Objavljeno: So avg 13, 2016 2:41 pm
Napisal/-a Ivan36
Re: Servo volan
Objavljeno: So avg 13, 2016 7:06 pm
Napisal/-a Proton-Blaž
In kaj je to tak smesno? Gume so pobrane po robovih. Pravim da nebi smelo vplivat na trdoto valolana.

Re: Servo volan
Objavljeno: So avg 13, 2016 7:25 pm
Napisal/-a Ivan36
Gume so res zanic vendar mislim da to ni problem...
Vsak mm ima vlogo na gumah Nove gume in 8mm+ profila je kakor, da bi lebdel in volan se obrača z lahkoto ob predpisanem tlaku v gumah.
Polovična obraba ali 4mm se že pozna v hitrješih zaporednih zavojih.
Čisto na koncu cca 1.2 mm pa je guma že praktično trda in brez LAMEL, da bi bilo še mogoče z enako silo obračati volan!
Je pa odvisno ali so gume 155 ali 195 širine.
Primer
Na Feliciji brez serva! Spredaj tlak 2.5 in zadaj 2.6 predpisan. Za hladnejše obdobje pa je bilo primerno 2.2 na vseh 4 gumah predpisan tlak.
V glavnem ko so imele gume še 7 mm profila in 2.5 bar tlaka je bila vožnja lahka po polovični obrabi si že moral bolj držati volan, ker je bolj grabilo v asfalt in 2.5 bar. Na koncu pa so imele le še 1.4 mm in 2.2 bara od predpisanih 4 mm za M+S gume, Oktober in prevoženih 27.000km na ene 8.000km podlage pa si moral z obema rokama sukati volan sploh pri počasni vožnji.
Re: Servo volan
Objavljeno: So avg 13, 2016 8:12 pm
Napisal/-a Proton-Blaž
Lp. Hvala za informacijo. Imam gume narocene pa upam da bo bolje. Dejansko je tako da pol obrata gre cist normalno,kasneje pa cutim nek upor. V obe smeri.
Re: Servo volan
Objavljeno: Sr dec 21, 2016 1:01 pm
Napisal/-a mardy
Pozdrav,
Bom si sposodil kar to temo.
Gre za golf 4 in hidravlični servo volan. Olje nikjer ne kaplja, v posodi ga je med max in min kakor koli gredam - pri uganjenem ali prižganem motorju, pumpa ne spušča zvokov. Skratka vse OK.
Električni servo je, karikiram, recimo 2x lažje sukati, kot hidravličnega. In zato, ker je golf že v letih, a se morda da kaj očistiti/zamenjati, da bi bilo sukanje volana lažje? Bi imela menjava olja ali zamenjava servo pumpe efekt?
Mnenja?
Re: Servo volan
Objavljeno: Sr dec 21, 2016 1:18 pm
Napisal/-a esem
Predvsem najprej preglej podtlačne cevi. Po moje bi menjava olja znala kaj pomagat, a verjetno bolj malo (morda še dovolj). Dvig tlaka v gumah bi gotovo pomagal.