Občasen problem z vžigom clio K4J
Objavljeno: Sr avg 10, 2016 3:57 pm
Prevoženih 245 tisoč...40 tisoč na plinu.
Kompresija: 14 barov na vseh cilindrih
Narejen servis : svečke, olje, filtri...
Motor v fazi z normalno porabo 6-7 litrov bencina in 7-8 litrov plina...
Popolnoma enako je nardil pred dvemi leti in potem parkrat....enostavno vergla v prazno. Po parih zaporednih poskusih po 5 sekund vžge in kot da nič ni bilo. Sedaj je to začel delat pogosteje ( od 10tih vžigov ziher 3-4). Ni nobenega vzorca ali je na delovni temp. ali pa samo skočim do trgovine...Opazil sem edino , da če ga v garažo postavim s prižgano klimo ima potem nasljednje jutro sigurno težave....če klimo ugasnem prej je VELIKA možnost da bo vžgal normalno.
Kot zanimivost pa tole....

Prvih 15 sekund na plinu....dokaj normalno....potem pa preklop na bencin in fuel trim skoči prek 80% v plus??? Od 50te sekunde dalje pa spet na plinu in fuel trim spet skače okrog nule...( v plus in minus). Long trim je na -5% kar mi je dokaj ok. Je pa res da skoz na plinu. Sklepam prav , da je možno da bencinska črpalka izdihuje? In ker ima premalo tlaka se potem pri vžigu matra in šele po parih poskusih nabije ustrezen tlak? vžig se tako ali tako vrši na bencin...
Kot zanimivost pa sem ga enih 30km vozil na bencinu in ni razlik...
Kompresija: 14 barov na vseh cilindrih
Narejen servis : svečke, olje, filtri...
Motor v fazi z normalno porabo 6-7 litrov bencina in 7-8 litrov plina...
Popolnoma enako je nardil pred dvemi leti in potem parkrat....enostavno vergla v prazno. Po parih zaporednih poskusih po 5 sekund vžge in kot da nič ni bilo. Sedaj je to začel delat pogosteje ( od 10tih vžigov ziher 3-4). Ni nobenega vzorca ali je na delovni temp. ali pa samo skočim do trgovine...Opazil sem edino , da če ga v garažo postavim s prižgano klimo ima potem nasljednje jutro sigurno težave....če klimo ugasnem prej je VELIKA možnost da bo vžgal normalno.
Kot zanimivost pa tole....

Prvih 15 sekund na plinu....dokaj normalno....potem pa preklop na bencin in fuel trim skoči prek 80% v plus??? Od 50te sekunde dalje pa spet na plinu in fuel trim spet skače okrog nule...( v plus in minus). Long trim je na -5% kar mi je dokaj ok. Je pa res da skoz na plinu. Sklepam prav , da je možno da bencinska črpalka izdihuje? In ker ima premalo tlaka se potem pri vžigu matra in šele po parih poskusih nabije ustrezen tlak? vžig se tako ali tako vrši na bencin...
Kot zanimivost pa sem ga enih 30km vozil na bencinu in ni razlik...