autofrik je napisal/-a:abbe je napisal/-a:pa ti si res fenomen.
kako nj mi vemo koliko deli zdrzijo?
a ti veš kaj vpliva na življensko dobo sklopke?
predvidevam da ne,
no da povem. 90% je na vozniku 10% na materjalu. tko da si moraš sam odgovorit koliko bo to zdržalo.
aja pa za delo si dal premalo denarja.
Če bi človek vedel ne bi vprašal se ti ne zdi? Ne vem zakaj sploh odgovarjate z nasveti če vam je težko...
Sicer pa če se ti zdi da je dal premalo za delo pojdi do 400.000 sodržavljanov ki naredijo 180 ur na mesec za manj kot 750 eur neto pa jim reči da dobijo premalo. To je slabe 4 eur na uro. Mogoče jih boš ti zaposlil za več.
nevem kaj zj hočeš povedat, vrjetn nč pametnega.
res mi ni težko pomagat z nasveti na forumu ampak ena vprašanja so sama sebi namen,
normativ je 8 ur dela. povprečna delava ura je 20€ pa če rečem da nekdo dela za 15€ na uro je to pocen, no pa si sam zračunaj kok je poj to dinarja.
res nevem kaj majo veze kjudje k delajov fabrki za 750€. aja vem. NIČ.
mehanična dela so premalo ovrednotena,ker nosijo veliko težo. prva teža je odgovornost potem garancija ki jo mehanik da na delo. vmes je obraba orodja, specilano orodje ki ima včasih res nehumane cene... pa najem delavnice in obratovani stroški, tukaj se potem tudi najdejo plačljiva šolanja na katere mehaniki hodijo (vsaj tisti ki hočejo ostati v koraku s časom) nekdo ki dela v tuji firmi nima nič od tega na ramenih.... sam eni tega ne boste nikoli razumel,ker ne cenite dela drugih in vam je vse pradrago.