Tole je meni zelo čudno. Na mojem Hyundaiu na zaprto zanko (z lambdo) preklopi zelo kmalu, če se ne motim še pod 40°C, ko sem nazadnje preverjal z ODB adapterjem. Na odprto preklopi samo pri polnem gasu ali pri zaviranju z motorjem na klancu (vbrizg=0 takrat).silvo768 je napisal/-a:Elektronika krmili motor v več programih. Vendar delovanje motorja zadošča predpisom o emisijah samo pri krmiljenju v zaprti zanki. Tedaj je vključen λ senzor ki računalniku posreduje podatke o izpušnih plinih. Predpisano je pri kateri temperaturi hladilne tekočine elektronika aktivira λ senzor oziroma začne krmiliti v zaprti zanki. Za najin motor je ta meja 77°C. To pa pomeni, da motor pozimi, pri nižjih zunanjih temperaturah, ne obratuje po predpisih (emisije). V bistvu sta najina avtomobila, pa verjetno še kakšen, pozimi, ilegalno na cesti.
Torque Lite mi napiše ali odprta ali zaprta zanka. Edino če sama aplikacija laže.silvo768 je napisal/-a:Kar nekaj časa sem porabil, da sem našel razlago delovanja OBD sistema za nek model Hyundai. Hyundai trdi da se drži predpisov (CARB) in da je pogoj za zaprto zanko temperatura hladilne tekočine > 70°C. Warm up cikel se konča, po predpisih, pri temperaturi hladilne tekočine, ki je enaka ali večja od 70°C. Pri 40°C je torej motor ''hladen''.
Ti podatki lahko odstopajo v kolikor je bil motor podvržen 'friziranju'.
Ali lahko pojasniš kako si izmeril preklop?
Ja, možno da Torque Lite ne ve točno, kdaj vstopi v zaprto zanko. Sem spremljal še enkrat, in praktično takoj po vžigu javi zaprto zanko.silvo768 je napisal/-a:Energetik81
Malo sem pogledal kako program deluje in malo prelistal forum. Nisem se toliko poglobil, da bi razlikoval PRO in LITE izvedenko. Če prav razumem imaš indikator, ki ti pove kdaj krmiljenje vstopi v zaprto zanko. Glede na definicijo, katero sem odkril, avtor posplošeno uporablja pojav signala λ senzorja kot vstop v zaprto zanko. Za bolj natančno določitev pojava, ko napetost oscilira pa je potrebno program nekako preprogramirati.
Načelno se vidi prehod v zaprto zanko posredno preko krmiljenja vbrizga. STFT začne delovati po prehodu v zaprto zanko. Takrat začne aktivno delovati tudi λ senzor, ki ima svojo kurjavo in zato preje generira signal vendar ga elektronika negira dokler niso izpolnjeni pogoji o katerih govorim. Še enkrat to je moje mnenje.
Po forumu brska: Kristjan123 in 23 gostov