Stran 1 od 1

Menjava pnevmatik - spuščanje

Objavljeno: Po okt 24, 2016 9:12 am
Napisal/-a DaniloKentor
Pozdravljeni,

pred tednom dni sem na avtu menjal pnevmatike (4x nove zimske) hkrati pa opravil optiko. Ker so bila jeklena platišča na notranjem delu (na stiku z gumo) že kar rjasta, so pri vulkanizerju pred menjavo pnevmatik, to rjo odstranili in premazali. Storitev so opravili na AMZS.

Sedaj se na kolesih pojavlja da izgubljajo tlak. Napumpam na 2.1 bara (vsa 4 kolesa kot je navedeno v navodilih proizvajalca avtomobila) ter po nekaj dnevih izgubijo tlak do 1.9 bara.

1. Prosim za nasvet kje bi lahko bil problem? Platišča so očistili, premazali, pa še vedno pnevmatika spušča. Je mogoče težava v jeklenem platišču? Saj so mi prejšnje gume tudi spuščale, ampak sem upal da pri novih, ter pri čiščenju platišč ne bo več tako.
2. Glede optike. Ko npr. na avtocesti spustim volan, mi avto še vedno zavija v desno. Razumem, da je naklon cestišča in vsi ti dejavniki, ampak se mi zdi da to zavijanje v desno le nekoliko premočno, glede na dejstvo da so mi na vozilu pravkar naredili optiko ter imam nove gume.

Prosim za vsa mnenja in nasvete.

Hvala in lep pozdrav

Re: Menjava pnevmatik - spuščanje

Objavljeno: Po okt 24, 2016 9:59 am
Napisal/-a nejc1986
Ti spuscajo ventilcki?

Re: Menjava pnevmatik - spuščanje

Objavljeno: Po okt 24, 2016 10:31 am
Napisal/-a DaniloKentor
ventilčki bi tudi naj bili novi, so jih menjali komplet skupaj z gumami...

Re: Menjava pnevmatik - spuščanje

Objavljeno: Po okt 24, 2016 10:51 am
Napisal/-a primozek68
Nalij v sod/banjo vode, gumo po gumo not pa ugotavljej...
Oz. imajo vulkanizerji tako kad.

Re: Menjava pnevmatik - spuščanje

Objavljeno: Po okt 24, 2016 10:54 am
Napisal/-a Kohec
Glede vlečenja v desno. Kaj pa če ti mogoče zavora oz. zavorni cilinder na desni strani ne spusti dovolj in ti stalno čisto rahlo zavira?
Nekaj podobnega se je tudi meni dogajalo.

Re: Menjava pnevmatik - spuščanje

Objavljeno: Sr nov 09, 2016 10:55 am
Napisal/-a DaniloKentor
Kohec je napisal/-a:Glede vlečenja v desno. Kaj pa če ti mogoče zavora oz. zavorni cilinder na desni strani ne spusti dovolj in ti stalno čisto rahlo zavira?
Nekaj podobnega se je tudi meni dogajalo.


Sem bil včeraj pri mehaniku, je ponovno pregledal optiko, optika OK. Se pa levo kolo s težavo vrti, tako da je verjetno nekaj z zavorami narobe. Ampak pri vožnji pa mi avto vleče v desno (??).

Pred dobrim mesecem dni sem sam menjal diske in zavore. Vzel narazen zavorne čeljusti in opazil da je na vsaki strani spodnji pin čisto zapikan, zgornji pa je bil ok, je bil gibljiv. Zapikana pina sem komajda dobil narazen, očistil in namazal. Včeraj pa je bil pin spodnji pin na levi čeljusti spet zapikan, sicer manj, da sem ga kar hitro vzel dol in očistil in namazal. Zakaj se ta pin tako hitro zapika?!

Torej vprašanja so sledeča:

1. Kako urediti levo sprednjo zavoro, ker se kolo težje vrti? Kot da bi zavorne ploščice nenehno malo pritiskale na kolo? z WD40 pošpricam zavorni bat? Ne vem sicer kdaj je bila menjana zavorna tekočina, še menjam to? Po čiščenju pinov na čeljusti ni nič bolje.

2. Kaj se dogaja glede teh zapikanih pinov? Da se po mesecu dni spet tako zelo zapika?

Hvala za informacije in lep pozdrav

Re: Menjava pnevmatik - spuščanje

Objavljeno: Sr nov 09, 2016 11:40 am
Napisal/-a danci1973
DaniloKentor je napisal/-a:1. Kako urediti levo sprednjo zavoro, ker se kolo težje vrti? Kot da bi zavorne ploščice nenehno malo pritiskale na kolo? z WD40 pošpricam zavorni bat? Ne vem sicer kdaj je bila menjana zavorna tekočina, še menjam to? Po čiščenju pinov na čeljusti ni nič bolje.

WD40 ni dober za gumo, jo napihne in napihnjene gumice v čeljusti niso OK.

Najbolje bi bilo čeljusti povsem obnoviti - zamenjati vse gumice, če so bati že malo načeti in niso lepo gladki, zamenjati tudi te.

Za marsikateri avto pa se dobijo že obnovljene čeljusti, ki so le malo dražje kot če se obnove lotiš sam.

2. Kaj se dogaja glede teh zapikanih pinov? Da se po mesecu dni spet tako zelo zapika?

Tudi te pine in gumice je treba tu pa tam zamenjati.

Re: Menjava pnevmatik - spuščanje

Objavljeno: Pe nov 11, 2016 5:50 pm
Napisal/-a DaniloKentor
thumb.jpg
Pin zavorne čeljusti
thumb.jpg (4.18 KiB) Videno 970 krat
Hvala za odgovore.

Danes sem bil pri mehaniku glede sprednjih zavor, avto Chevrolet Kalos 2005. Stopalka za zavoro se mi pogreza zelo globoko (ko je avto ugasnjen jo lahko napumpam, je ok) skoraj do konca, avto sicer zavira vendar slabše, stopalko moram stisniti skoraj do konca da začnejo ploščice močneje pritiskati disk. Druga težava je da levo sprednje kolo zavorne ploščice malo blokirajo. Kot sem že omenil sem ploščice in disk pred kratkim menjal, očistil rjo iz vseh delov tako da v tej smeri ni težav.

Ko so v delavnici odstranili čeljusti leve sprednje zavore, na batu niso opazili težav, so pa opazili da je eden od dveh pinov malenkost zvit in ne popusti ploščic (slika pina v priponki). Njihova obrazložitev je, da je to težava za blokiranje kolesa in posledično tudi nizkega pedala za zavoro (ker se na levem kolesu materiali zelo grejejo in zato pride do tega). Torej če menjam te pine bo zadeva ok. Še posebaj sem ga vprašal če bi bilo mogoče potrebno menjati zavorno tekočino ali je težava v glavnem zavornem cilindru, pa je rekel da je to zelo malo verjetno.

Vendar koliko sem bral po spletu zakaj prihaja do težav nizkega pedala za zavore: zrak v zavornem sistemu (torej menjava zavorne tekočine) ali težava v glavnem zavornem cilindru.

Imam torej 3 težave:

1. nizko pedalo za zavore,
2. blokiranje levega sprednjega kolesa (naj bi bil problem v pinu, kaj je zelo verjetno, glede na to da so imeli v delavnici vse razstavljeno),
3. avto pri vožnji zelo vleče v desno (kljub narejeni optiki, mehanik omenil da bi naj bil ležaj amortizerja slab).

Lepo prosim za odgovore in pomoč! Hvala!

Re: Menjava pnevmatik - spuščanje

Objavljeno: Pe nov 11, 2016 11:13 pm
Napisal/-a Nikola_Tesla
Avto lahko vleče tudi če je počila kaka vzmet... mali kos odleti in se poruši optika.

Lp.