RedBaron je napisal/-a:Ali ima ta motor 997 ccm? Če DA, potem je to škodin motor, razvit iz "starega" 1.3, ima 3× uležajengo glavno gred ter odmično gred v bloku in potem (najverjetneje, nisem čisto 100%) ni bilo težav s kondenzom in tudi ne potrebe po modifikaciji odduška.
Motor ki sem ga jaz prilepil, je VW-jev, oznaka AER, 999ccm.
Glede tesnila, preglejte če se kje vidijo sledi puščanja hladilne tekočine (cevi, hladilnik, pumpa, rošenje stekel...), ali če avto prekomerno kadi belo.
Nikola_Tesla je napisal/-a:Možno da še nihče ni zamenjal termostata v vseh teh letih in se je pregrel motor pa je šlo tesnilo... potem pa beži z avtom od hiše.
lp.
motom je napisal/-a:Puščanje tesnila pokrova posode stestiraš enostavno... pri vročem motorju malo odtegnes pokrov in se mora sprostiti nadtlak...če ga ni pušča
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 136 gostov