B&F – ima kdo
izkušnje, so specialisti
?Pestator nudi tudi finish uravnoteženje na vozilu –
izkušnje?Vsekakor bom najprej ponovno obiskal vulkanizerja, ki ima HUNTER GSP, pa ne istega, ker z njo več kot očitno ne zna delat, saj gume ni niti obračal.
Pod 6kg naj bi bila guma na hunterci 'zelena'.
Koliko kg pa je lahko max, da še govorimo, da je zadeva 'v piko' in da tresenja absolutno ni mogoče zaznati?Še enkrat zakaj ne sumim napake na avtu: vsakič, ko pridem nazaj do vulkanizerja (enega, drugega, tretjega), imajo vse 4 gume odstopanje med 5g in 15g. Če bi bile gume v redu, se to ne bi smelo dogajati. Najbolj me bega test na Hunter napravi, prvič ena guma spredaj
oranžna, druga
rdeča, na drugem testu čez 14dni in 300km pa sta obe
zeleni in imata 3kg in 5,5kg
Ko se stanje na gumah ne bo več spreminjalo in bo avto še vedno tresel, potem začnem iskati drugje.
Glede menjave gum z nekom, bom poskusil, je pa problem, ker ima tako dimenzijo in vijake redko kdo, pa še tisti se ne sekira kaj dosti, če avto malo trese. Najprej še 1x Hunter, potem dalje.
Lahko kdo iz izkušenj pove, koliko se lahko guma de-centrira po recimo 300km, če je bila centrirana v nulo in je z gumo vse super?
Se pričakuje kaj več kot 5g odstopanja?Tudi na diske
zaenkrat ne bom dajal pozornosti, prav zaradi zgoraj omenjenega stalnega spreminjanja.
Gume je potrebno spraviti v stanje, da bo po 100km, 500km ali 1000km centrirka pokazala enako, kot pred temi kilometri.