Nimam prave ideje, kako bi lahko točno ugotovil, kaj povzroča tresenje. Zato sem šel po vrsti od najenostavnejše / najcenejše zadeve pa postopoma do dražjih oz. bolj kompliciranih... Itak pa se je izkazalo, da je šlo za kombinacijo različnih težav.
Začetno stanje je bilo, da se je avto med vožnjo cel tresel. Pri zaviranju se je to tresenje še bolj poznalo na volanu, ki ga je kar močno treslo levo-desno.
1. Uravnoteženje koles - pri tem se je ugotovilo, da je eno platišče zvito in da uravnoteženje ne bo nič pomagalo. In res ni.
2. Pregled / popravilo platišč - mojster, ki jih je pregledal (in potem popravljal) je dejal, da so vsa 4 zvita, da pa je eno res precej zvito in da to skoraj zagotovo povzroča tresenje.
Popravilo je res nekoliko zmanjšalo tresenje med vožnjo, ni pa ga povsem odpravilo - pri zaviranju pa ni bilo opazit kakšne bistvene razlike.
3. Pregled / menjava zavornih diskov - z merilno uro sem zmeril opletanje diska - levi prednji disk je imel nekaj večje opletanje od ostalih, a še vedno znotraj predpisane tolerance (ki je 0,05mm). Ker pa so diski bili že kar obrabljeni, sem jih zamenjal, a to ni spremenilo ničesar, poleg tega pa je tudi povsem nov levi prednji disk imel enako opletanje.
4. Meritev opletanja pesta - levo prednje pesto je opletalo precej več kot desno, zato sem ga zamenjal. Izkazalo se je, da je tudi ležaj bil že slab.
To je še dodatno zmanjšalo tresenje med vožnjo (ki se ga je sicer še vedno čutilo, a ni bilo več tako moteče, da bi ga opazili sopotniki), nič pa ni vplivalo na tresenje pri zaviranju.
5. Menjava puš - čeprav na tehničnem ni bilo nobenih pripomb in so puše bile še cele in ne pretirano razpokane, sem se odločil za menjavo, saj kaj drugega skoraj ni preostalo. Menjal se je tudi nosilni zgib ('kugla').
Prva testna vožnja je sicer bila rahlo razočaranje, saj se je tresenje med vožnjo še vedno rahlo čutilo, pa tudi pri zaviranju je še kar treslo, vendar z eno pomembno razliko - ni več treslo volana levo-desno, ampak je samo zaviranje bilo 'neenakomerno'.
Ponovno utekanje zavor po
Stoptech metodi je rešilo tudi to težavo - sedaj avto ne trese več niti med vožnjo, niti med zaviranjem.