Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
bostianos
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: Pe jun 14, 2013 1:45 pm

žarnice h7 problem ali pa ne

Napisal/-a bostianos Po nov 14, 2016 7:44 pm

Pozdrav.
Danes mi je na p307 sla prednja zarnica h7 in sem se vozil od jutra pa do poznega vecera brez ene luci,zvecer pa sem menjal zarnico in jo nataknem na konektor in vstavim v podnozje,iz zarnice se kadi. Vzamem ven dam drugo zarnico,vstavim noter in se isto kadi,celo iz lece. Vem,da imajo peugeoti ful probleme glede zarnic,saj mores imet kar lepo zalogo v prtljazniku,v enem letu od kar imamo avto sem jih menjal na obeh straneh ene 10. Da nebom delal panike kaj je zdaj to narobe,ker nisem strucnjak,ampak ne smrdi po zazganem,ali je to morda zaradi tega,ker je plastika oz.leca hladna oz.mrzla,zarnica pa je grela to ohisje in se zato kadilo. Nevem.... :?
Zarnice pa imam vecinoma od Narve.
 
Uporabniški avatar
RedBaron
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2184
Pridružen: Ne okt 27, 2002 11:56 am
Kraj: Med Velenjem in Slovenj Gradcem

Re: žarnice h7 problem ali pa ne

Napisal/-a RedBaron Po nov 14, 2016 7:52 pm

Kakšna je napetost na žarnici?

Si probal long life žarnice?
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: žarnice h7 problem ali pa ne

Napisal/-a esem Po nov 14, 2016 8:20 pm

Iz žarnice se pač ne more kadit, zato je krivec lahko edino ali spoj - morda je slab in se pregreva zaradi upornosti ter uparja vlago iz zraka - ali pa sama površina žarnice - isto pari kondenz. Pri drugem bi moda lahko imela vlogo tudi napetost.
 
bostianos
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: Pe jun 14, 2013 1:45 pm

Re: žarnice h7 problem ali pa ne

Napisal/-a bostianos Po nov 14, 2016 8:53 pm

Jutri grem tastu da mi izmeri napetost,je elektricar in ima tisto zadevo. Bil sem tudi na peugeot forumu,da bi izvedel ce ima kdo podobno tezavo in je forum kak se naj izrazim,mrtev... Vem samo to,da imajo peugeoti ful tezave s to napetostjo,glih ko se avtomatsko prizgejo luci ob vklopu motorja,zarnica poci oz.nitka,pa ne to vsaki dan,ampak lahko recem,za vsako luc na vsake dva meseca. Zato mi je vsak rekel naj si nakupim cele zaloge zarnic in naj jih menjavam,kar se mi zdi malo too much. Kupujem pa bolj tiste zarnice nizjega ranga,ala leclerc,spar,petrol...Ali probam zadevo resit z temi zarnicami kot so long life in bi videl ce bi se kaj bolje obnesle. Poln kufer ze imam to menjavanje,pa se zraven ne prides,da bi menjal zarnico... :evil:
 
bostianos
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: Pe jun 14, 2013 1:45 pm

Re: žarnice h7 problem ali pa ne

Napisal/-a bostianos Po nov 14, 2016 11:07 pm

"RedBaron"
Imam klasicno narvo in ne tiste longlife. Ostale firme iz trgovin pa sem ze itak porabil,te pa sem kupil prejsnji teden. Najprej morem videt kaksno napetost ima kabel,sicer to se mi je danes prvic zgodilo da se kadi iz njih,pa mislim da je to pomoje kondenz,mrzlo in vroce,ali pa ne. Bom videl jutri....
 
Uporabniški avatar
Godward
Uporabnik
 
Prispevkov: 1378
Pridružen: So maj 05, 2007 11:16 am

Re: žarnice h7 problem ali pa ne

Napisal/-a Godward Po nov 14, 2016 11:45 pm

To ni normalno, zarnica ti mora zdrzat vsaj eno leto ali 30.000 km, seveda normalna in ne najcenejsa iz spara. Govorim o philips, narva, osram...

Jaz bi peljal do avtoelektricarja
Renault 5 Campus 1.1/1.4 1992 - prodano
Renault Laguna 1.8 16V 2000 Fairway - prodano
Volvo S80 D5 2003 - prodano
Volvo S60 D5 2010 Summum avt.
Slika
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: žarnice h7 problem ali pa ne

Napisal/-a esem Po nov 14, 2016 11:51 pm

Če je to težava večine pežojev, je verjetno vzrok v nekem električnem, verjetno napetostnem, sunku ob vžiganju (morda tudi kasneje). Će je tvoj tast dober električar, bi morda lahko vgradil kakšen rele ali podobno, da odpravi ali vsaj precej omili ta sunek. Če je samo ob vžiganju, je druga možnost izklop dnevnih luči, ki bi jih moral seveda ročno vklapljat po vžigu, kar zna preobremenit spomin (tvoj) :mrgreen: in prispevat v proračun (preko kazni).

Druga možnost je natančna primerjava med pežoji in bližnjimi ciroenovimi sorodniki, ki teh težav nimajo (vsaj ne toliko, kolikor vem) in se osredotočit na razlike v napeljavavah in alternatorjih. Morda se najde vzrok oz s kakšno manjšo menjavo odpravi težave.
 
Uporabniški avatar
DePalmo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2355
Pridružen: Ne sep 25, 2011 1:42 pm
Kraj: okolica Grosuplja

Re: žarnice h7 problem ali pa ne

Napisal/-a DePalmo Po nov 14, 2016 11:53 pm

Imaš prav, ni normalno, ampak za tem simptomom trpijo skoraj vse 307 in tudi 206. Napaka naj bi bila v prevelikem nihanju napetosti, rešitve ni pa še noben objavil, vem pa da so probavali že z dodatnimi minus kabli ki so vodili direkt do akumulatorja, upori za stabiliziranje napetosti in še kaj se bi našlo. Ni pa krivec avtomatsko prižiganje luči, kot to misli marsikdo, naprimer 406 ima tudi avtomatsko prižiganje luči in žarnice ne crkujejo.

Osebno sem na 206 rešil tako kot avtor, kupil Šparove žarnice na kile in se izvežbal v menjavi. Dejansko sem tudi priredil par stvari pod havbo, da sem lahko lažje dostopal do zadnjega dela luči.
 
Uporabniški avatar
Godward
Uporabnik
 
Prispevkov: 1378
Pridružen: So maj 05, 2007 11:16 am

Re: žarnice h7 problem ali pa ne

Napisal/-a Godward To nov 15, 2016 12:37 am

Jaz bi menjal avto, namesto spraznil v trgovini police z zarnicami. Razen ce si cutveno navezan na svoj avto :DDD
Renault 5 Campus 1.1/1.4 1992 - prodano
Renault Laguna 1.8 16V 2000 Fairway - prodano
Volvo S80 D5 2003 - prodano
Volvo S60 D5 2010 Summum avt.
Slika
 
bostianos
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: Pe jun 14, 2013 1:45 pm

Re: žarnice h7 problem ali pa ne

Napisal/-a bostianos To nov 15, 2016 6:35 am

Saj pravim da mi ze gre posteno na k...c,ko vidim,da ze spet ne dela ena od obeh luci. Saj ne,da bi bilo tezko menjat,samo desna stran je bolj zakomplicirana,da zraven prides in niti ne mores zarnice prav vstavit na mesto,da jo lahko lazje zapres s tistim zapiralom,saj me je ze enkrat na tehnicnem opozoril,da mi luc sveti dol. Ko peljem po cesti vidim kr dosti teh p206 in redko kateri p307 da ne dela ena od luci. Nevem zakaj ima peugeot to tezave,ce s citroeni ni teh tezav. Sicer sosed ima r espace,pa tudi menjava na vsake dva meseca zarnice in pravi da kupuje od osrama. Tu koliko vidim ni problem zarnica,nekaj je v napetosti,sicer ta peugeot ima avtomatski vklop luci ko zazenes motor,pol se vklopijo. Fak si vcasih mislim,imel sem nissana original japonca star je bil 16let pa je bilo v vseh teh letih menjano na vsaki sprednji luci ene 2krat,od zadaj so bile pa se vse tovarniske noter.
Avto p307 nama je bil zelo vsec,je prostoren imama sw-ja izvedbo,dva otroka plus kuzek,sedaj po letu dni sma pa ze oba razocarana nad njim. Prvo je slo nastavitev snopa visine luci,enkrat mi je comm2000 malo nagajala,da so se luci ugasnile med voznjo,ko sem daval blinkerje l+d,ampak to je blo samo po eni voznji,tukaj gor sem ze pisal zakaj mi el.šipe ne gre normalno zapirat,se zatikajo,ko je mraz,ko je pa vroce gredo normalno gor,pa nazadnje te je...e zarnice.
Se pogovarjama o nakupu drugega vozila drugo leto in nevem kako je kaj s fordi s-max,seveda bencinar 2.0. :evil: :roll:
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: žarnice h7 problem ali pa ne

Napisal/-a hippo To nov 15, 2016 8:44 am

bostianos je napisal/-a:Se pogovarjama o nakupu drugega vozila drugo leto in nevem kako je kaj s fordi s-max,seveda bencinar 2.0. :evil: :roll:

Po skoraj enem letu lastništva S-maxa 2.0 bencinarja ga močno odsvetujem. Vsi 2.0 bencinarji so imeli 5 stopenjski ročni menjalnik in le ta je najslabši del avta. Vse ostalo je ok, ampak tale menjalnik je pogreb. Gre za to, da se pri 120 km/h voziš s 3.500 obrati, pri 130 km/h si že skoraj na 4.000. Ne vem kateri idjot je to požegnal pri Fordu. Razumem, da hočejo šparat (enako je pri Mondeotu in Focusu), ampak kot da niso nič testirali...
Sem poleti prodal 2.0 bencinarja in kupil 2.0 TDCI s 6 stopenjskim menjalnikom in je mnogo lepše za peljat.
Glede žarnic imajo tudi Citroeni problemi, ampak ne tako hudih kot Pugi.
 
bostianos
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: Pe jun 14, 2013 1:45 pm

Re: žarnice h7 problem ali pa ne

Napisal/-a bostianos To nov 15, 2016 9:20 am

Eto javljam napako,ki sploh ni napaka na zarnici,dobro za nihanje napetosti,to se bo dogajalo do konca,ko bo sel avto na odpad,seveda. Danes sem sel gledat tisto luc ki dela in ko je hladno in jih vzges se kadi,seveda to je normalni pojav,tako je tudi rekel tast,ker nastaja kondenz in pri vsakem avtu se to dogaja ki ima halogenke,seveda mi ne hodimo gledat ko vklopimo luci,kaj se dogaja z lucmi,a ne. Samo vceraj me je res panika zgrabila,kaj za vraga se zdaj kadi,saj sem tudi napisal da ni bilo vonja po zazganem,po domace "smolcanje". :D .
Ima pa ta avto eno foro...jaz kupujem za luci:leva luc H1,desna luc H7. Eden pred pol leta mi je ze pisal na peugeot forumu da je bila luc menjana. Sedaj pa tudi sam nevem katere zarnice ima p307 original v obeh luceh H1 ali H7,avto pa je letnik 2008.
 
bostianos
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: Pe jun 14, 2013 1:45 pm

Re: žarnice h7 problem ali pa ne

Napisal/-a bostianos To nov 15, 2016 9:50 am

Hippo. Saj sem bral o teh motorjih,so baje ful leni in pozresni. Pa tezave imajo tudi 1.8tdci motorji,ti motorji kot si ga omenil so hvale vredni,vendar dobit kaksen rabljen avto s tem motorjem.
Mi imamo sedaj hdi-ja,vendar nam je vsak odsvetoval dizla,saj niso za kratke ture,saj se masina ne ogreje. Vedno sem imel bencinske,ta je sedaj prvi diesel,pa bencinski se tudi ne ogreje tak hitro do cca.1km,ko peljem otroke v solo in pol nazaj.
Prodajalec nama je rekel,da nima veze,ce se vozis na kratke ture,ko je hladno veni seveda ,od drugih pa slisim obratno,da bom masino cez eno leto unicil. Kupila sma ga na ekomobil v mb.
Zdaj pa sploh nevem kaj je res. Rad bi se malo pozanimal,in vem da si tukaj gor lahko med sabo izmenjujemo nasvete. Hvala :mrgreen:
 
Uporabniški avatar
RedBaron
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2184
Pridružen: Ne okt 27, 2002 11:56 am
Kraj: Med Velenjem in Slovenj Gradcem

Re: žarnice h7 problem ali pa ne

Napisal/-a RedBaron To nov 15, 2016 9:52 am

Da ni h7 kratka luc in h1 dolga?

Glede long life zarnic pa mislim da ima osram garancijo 3leta. Malo poglej na mimovrste, tam imajo precej pestro izbiro.
 
Luckyman
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: To nov 15, 2016 10:45 am

Re: žarnice h7 problem ali pa ne

Napisal/-a Luckyman To nov 15, 2016 10:50 am

Podoben problem sem imel z Opel Corso. Žarnica H7 sem menjaval na vsake 2-3 mesece. Potem pa sem šel kupit žarnice v prodajalno Bosh in kupil Long life H7 žarnico in pozabil kdaj sem zamenjal nazadnje žarnico. So pa seveda dražje, tisto v Spaar, je čisto navadno s...
 
Uporabniški avatar
Godward
Uporabnik
 
Prispevkov: 1378
Pridružen: So maj 05, 2007 11:16 am

Re: žarnice h7 problem ali pa ne

Napisal/-a Godward To nov 15, 2016 10:36 pm

hippo je napisal/-a:
bostianos je napisal/-a:Se pogovarjama o nakupu drugega vozila drugo leto in nevem kako je kaj s fordi s-max,seveda bencinar 2.0. :evil: :roll:

Po skoraj enem letu lastništva S-maxa 2.0 bencinarja ga močno odsvetujem. Vsi 2.0 bencinarji so imeli 5 stopenjski ročni menjalnik in le ta je najslabši del avta. Vse ostalo je ok, ampak tale menjalnik je pogreb. Gre za to, da se pri 120 km/h voziš s 3.500 obrati, pri 130 km/h si že skoraj na 4.000. Ne vem kateri idjot je to požegnal pri Fordu. Razumem, da hočejo šparat (enako je pri Mondeotu in Focusu), ampak kot da niso nič testirali...
Sem poleti prodal 2.0 bencinarja in kupil 2.0 TDCI s 6 stopenjskim menjalnikom in je mnogo lepše za peljat.
Glede žarnic imajo tudi Citroeni problemi, ampak ne tako hudih kot Pugi.


4000 obratov pri 130 sp normalni obrati za 16v motor z petimi brzinami, tak da ne vem zakaj je ford sedaj zanic.
Renault 5 Campus 1.1/1.4 1992 - prodano
Renault Laguna 1.8 16V 2000 Fairway - prodano
Volvo S80 D5 2003 - prodano
Volvo S60 D5 2010 Summum avt.
Slika
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3149
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: žarnice h7 problem ali pa ne

Napisal/-a joztom Sr nov 16, 2016 12:55 pm

Jaz sem kupil člen, ki pride na akumulator med kleme in pobere napetostne sunke čez 15V (v stvari surpressor). Dobi se ga v Conrad. Nobenih težav z računalniki in žarnicami.
 
bostianos
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: Pe jun 14, 2013 1:45 pm

Re: žarnice h7 problem ali pa ne

Napisal/-a bostianos Sr apr 05, 2017 5:10 am

Eto po dolgem času se spet javljam. Še vedno si lastima p307 in sem prečekiral vse tuje forume in vsi so pisali o žarnicah GE general electric. Sedaj nazadnje sem imel od osrama original in tudi ena iz med njih je šla hitro. Te ko sem dal noter gorijo ful močno in do sedaj niti ena ni šla. Bom videl kako dolgo bodo delovale. Kot sem ze pisal da imam eno luc zamenjano(komplet),vendar je h7. Original pa je h1,torej ena luc v fokusu ima h1,druga pa h7,tak da kupujem po dve razlicni zarnici,na tehnicnem pred kratkim,mi je glih rekel zakaj ima ena luc mocnejsi snop od druge in da mi sveti snop ful na tla,ceprav je zarnica pravilno vstavljena,ono za nastavitev snopa,pa tako ne deluje. V glavnem videl bom kako se bodo obnesle te zarnice in javim.
Lp
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], Google Adsense [Bot] in 33 gostov