Tudi menjalnik ni višek zanesljivosti, prav tako zračno vzmetenje (zahteva ustrezno vzdrževanje, ki ga ponavadi ni, zato se iztroši/kvari (posebno po + deset let), popravila pa draga), sklopka seveda z vztrajnikom, predvsem pa menjava keten (+2k brez okvar - motor z menjalnikom ven, ločit in šele potem se pride do verig), ki so - dokaz je že to, da jih je Audi sam menjaval/spreminjal - verjetno precej problematične in je menjava raje prej kot prepozno, kar najbolj ziher pomeni takoj po nakupu.
Še kaj nepredvidljivega (Italijani in morda tudi naš lastnik (Arizona bar

) niso znani po dobrem vzdrževanju, servisno pa marsikdo ponareja; km so seveda močno vprašljivi) in si že blizu ali čez 15 k € (menjalnik in zračno lahko po precej tisoč evrov vsak (popravila ali rabljeno, ne novo!)).
Tu je še Zavoli, ki ni višek tehnologije, posebno uparjalnik je verjetno poddimenzioniran (pri več gasa skoraj gotovo) - stalne težave in nastavljanja, morda brez rešitve...Boljši plinski sistem pa je 2-3 k ali raje še več. Poraba in denarnica pa itak trpi, če voziš samo na bencin.
Hitro in žal skoraj gotovo se zna zgodit, da bo ta A8 jama brez dna (zato ga tudi prodaja?), če nimaš velike finančne rezerve, močno odsvetujem.
Preberi si mnenja o tem motorju oz A8 in tiptronikih ter zračnem na tujih forumih!