Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
sparky
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Sr mar 18, 2009 6:18 pm
Kraj: Kranj

Re: A4 2.0TDI 2007 103KW tezko vziga ko stoji več kot 8 ur

Napisal/-a sparky Po dec 05, 2016 10:12 pm

2.0tdi je imel take probleme, ko je bila težava v inštalaciji do šob ali O ringih na šobah(slabo tesnenje). Baje ena izmed serijskih napak in točno take težave kot jih opisuješ.
 
Uporabniški avatar
the_red
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Ne mar 23, 2008 1:03 pm
Kraj: LJ

Re: A4 2.0TDI 2007 103KW tezko vziga ko stoji več kot 8 ur

Napisal/-a the_red To dec 06, 2016 12:13 am

Ce je motor 16V (ne poznam oznake BKW) so to simptomi porozne glave ventilov. V nekaj urah se nabere vlaga v valju skozi razpoko v glavi in zato tezko vzge ter kadi belo. Je pa res, da bi v tem primeru "pil" hladilno tekocino. Tezko postavljat diagnozo preko interneta. VCDS, gedore in gasa...
Briši, ide Micubiši !!!
 
titanius
Uporabnik
 
Prispevkov: 876
Pridružen: Ne jan 17, 2016 9:16 pm

Re: A4 2.0TDI 2007 103KW tezko vziga ko stoji več kot 8 ur

Napisal/-a titanius To dec 06, 2016 4:07 pm

Kaksen je pa starter? Je bil kaj obnavljan? Ali je se vedno vse prvo v njem?
 
Uporabniški avatar
crxdelsol
aka Technologic aka dejcc
 
Prispevkov: 2330
Pridružen: Ne okt 17, 2010 10:13 pm

Re: A4 2.0TDI 2007 103KW tezko vziga ko stoji več kot 8 ur

Napisal/-a crxdelsol To dec 06, 2016 4:40 pm

Ok vrjetno je tole res okoli šob nekaj, čakam servis zdaj 19. dec sem komaj na vrsti.

Včeraj sem za "vsak" slučaj še menjal nepovratni ventil nad filtrom, ker nisem nikjer opazil nobene pumpice ali kaj podobnega in je nekaj goriva steklo iz cevke sem mislil pol pa že tandem pumpa opravi svoje in ta luft prezene z nafto.

no po 4km sem ostal na cesti, po dolgem verglanju sem naredil 1km in ostal, potem pa asistenca. Medtem ko sem eno uro čakal asistenco je na mestu laufal normalno, pravtako še eno uro sedaj popoldan. Sedaj nevem ali je res tisti zrak v sistemu bil kriv da je obstal, in se mora kje kaj napumpat oz odzracit ali je krivo kaj tretjega oz povezanega z to napako.

Bilo ni nobenega opozorila, samo pocukal kot bi zmanjkalo nafte in ugasnil.

V glavnem kolobocije, če pa nisem odzračil-napumpal nafte in je krivec to in mi lahko to potrdite potem bom spet upal na cesto z njim :D tačas pa iščem kakega twingota če kdo prodaja :D
 
Uporabniški avatar
crxdelsol
aka Technologic aka dejcc
 
Prispevkov: 2330
Pridružen: Ne okt 17, 2010 10:13 pm

Re: A4 2.0TDI 2007 103KW tezko vziga ko stoji več kot 8 ur

Napisal/-a crxdelsol To dec 06, 2016 4:41 pm

the_red je napisal/-a:Ce je motor 16V (ne poznam oznake BKW) so to simptomi porozne glave ventilov. ...
16V je ja.
titanius je napisal/-a:Kaksen je pa starter? Je bil kaj obnavljan? Ali je se vedno vse prvo v njem?
Starter je obnovljen.
 
titanius
Uporabnik
 
Prispevkov: 876
Pridružen: Ne jan 17, 2016 9:16 pm

Re: A4 2.0TDI 2007 103KW tezko vziga ko stoji več kot 8 ur

Napisal/-a titanius To dec 06, 2016 5:02 pm

Kolega pa ima probleme mrzlega vziga na 1.9TDI Passatu 2003 letnik.. ampak ce se auto vozi vsak dan mu normalno vziga, ce stoji 2 dni ne vzge brez kablov. Pa je tudi cel kup stvari poservisiral pa je isto. In je obupal, se pac v prazno vozi ko je dela prost haha. Samo to ni to.

Sumim da crpalka ne potegne dovolj goriva in sobe dobijo premal dovoda. Res bi rad vedel kaj je vzrok, prosim porocaj ko popravis zadevo. A ti kontakte pokaze pred vzigom? Ker kolegu sploh ne pokaze kontaktov, je takoj mrtev. Pa je kupil nov akumulator pa spet isto.
 
Uporabniški avatar
crxdelsol
aka Technologic aka dejcc
 
Prispevkov: 2330
Pridružen: Ne okt 17, 2010 10:13 pm

Re: A4 2.0TDI 2007 103KW tezko vziga ko stoji več kot 8 ur

Napisal/-a crxdelsol To dec 06, 2016 5:10 pm

Kakšne kontakte to misliš? Evo meni dela isto kot tvojemu kolegu samo da je ta 2 dni preraslo na 8ur kaj pa je malo moteče. Če med službo samo 1x zaverglam malo je potem ok, če pa ne pa 3x verglam in skadi. Tak da hodim vedno malo zaverglat v službi in za vesako ko grem iz stanovanja.

Prosim če ima kdo kaj pojma o tem naftnem filtru, in mi pove kaj je lahko narobe če še na vsako cevko zmontiram nepovratne ventile, ker jih imam doma. Pa zanima me kam more biti obrnen povratni ki je ze montiran, je dam dovod goriva ali odvod.

Sedaj imam na sumu eno hecno stvar izmed 100 drugih :D Sumim da je bil na sredinski cevi nepovratni ventil narobe montiran in zato ker ne deluje je avto deloval normalno, sedaj pa pusca na cesti.
Prosim ce kdo z paintom oznaci v kero smer se premika gorivo po cevkah na filtru

Slika
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Re: A4 2.0TDI 2007 103KW tezko vziga ko stoji več kot 8 ur

Napisal/-a uros11 To dec 06, 2016 5:31 pm

crxdelsol je napisal/-a:no po 4km sem ostal na cesti, po dolgem verglanju sem naredil 1km in ostal, potem pa asistenca. Medtem ko sem eno uro čakal asistenco je na mestu laufal normalno, pravtako še eno uro sedaj popoldan. Sedaj nevem ali je res tisti zrak v sistemu bil kriv da je obstal, in se mora kje kaj napumpat oz odzracit ali je krivo kaj tretjega oz povezanega z to napako.


Pri menjavi filtra nafte in jasno vsega, kar je zraven, je treba: 3x pognati program preko vcsd, s katerim ti požene črpalko goriva za 30 sekund, da ti spravi zrak iz sistema. Drugače ti pumpa dela na suho, papa pumpa in papa injektorji.

Lahko zafrkava črpalka goriva....

ČUdno, da se forumski majstri ne oglasijo z idejami.
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Re: A4 2.0TDI 2007 103KW tezko vziga ko stoji več kot 8 ur

Napisal/-a uros11 To dec 06, 2016 5:41 pm

crxdelsol je napisal/-a:tačas pa iščem kakega twingota če kdo prodaja :D
Imam passata l. 2007. Te zanima? Švercarji ponujajo 3.500 oz. 3.700, tako da nekaj je očitno še vreden. Vžiga v prvo, motor BKP, menda enak kot tvoj. 267 kkm. Karavan. Dele, če se kaj pokvari, že imaš ;)
 
Uporabniški avatar
crxdelsol
aka Technologic aka dejcc
 
Prispevkov: 2330
Pridružen: Ne okt 17, 2010 10:13 pm

Re: A4 2.0TDI 2007 103KW tezko vziga ko stoji več kot 8 ur

Napisal/-a crxdelsol To dec 06, 2016 6:19 pm

No sedaj sem sprobal malo zmore 10km potem ugasne in spet dolgotrajno verglanje gabprizge za nadaljnih 200-300m zdaj je zadeva tako dalec da bomo vsaj vedeli ko bomo popravli kaj je bilo:)

Zdaj pa cakanje na 19.dec ko ma prvi servis cas da ga pogleda.

Zanima me samo twingo zal ker je se edina stvarca ki jo kupis za 200€ palis i vozis, te pa te spricnes 20€ pa mas pol meseca mir :)
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: A4 2.0TDI 2007 103KW tezko vziga ko stoji več kot 8 ur

Napisal/-a esem To dec 06, 2016 10:46 pm

titanius je napisal/-a:... ce stoji 2 dni ne vzge brez kablov. ... A ti kontakte pokaze pred vzigom? Ker kolegu sploh ne pokaze kontaktov, je takoj mrtev. Pa je kupil nov akumulator pa spet isto.
A lahko že nehaš mešat hruške in jabolka? Tvoj kolega ima evidentno problem, povezan z elektriko (verjetno izključno z inkontinenco elektrike), avtor te teme pač ne (vsaj do sedaj tako kaže). Rešitev "zate" išči v temi o "Samodejno izpraznjenem akumulatorju" (avtor MercedesV) in nikakor ne tu.

BTW - verjetno je stari akumulator bil še čisto OK. Tudi drugače verjetno povsem nepotrebni in nikakor ne majhni stroški...
 
titanius
Uporabnik
 
Prispevkov: 876
Pridružen: Ne jan 17, 2016 9:16 pm

Re: A4 2.0TDI 2007 103KW tezko vziga ko stoji več kot 8 ur

Napisal/-a titanius To dec 06, 2016 11:28 pm

Sem kasneje se spomnil, da sem bedarijo napisal saj glede na to, da avto 'vergla' seveda ima kontakte. Se opravičujem za zmedo.
 
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 705
Pridružen: Po maj 28, 2007 12:38 pm
Kraj: kamnik

Re: A4 2.0TDI 2007 103KW tezko vziga ko stoji več kot 8 ur

Napisal/-a pocesnkII Če dec 08, 2016 8:36 am

Sedaj tale napak zadnja ki se ti pojavlja da avto ostane na cesti je vsekakor povezana z ventilom na dovodu goriva, ali si ga narobe obrnu ali pa kaj zamašil. Ta ventil ki je na filtru je ubistvu ventil na povratnem vodu in deluje tako da kar je viška goriva gre najprej v filter, kjer ga potem naprej ponovno do pumpe (zato da je nafta topla...) če pa je povratka če kot ga rabi ga pa ventil spusti nazaj v razvoar....

Glede na to kako crkne po 10km in ponovno verlanje sumim da izprazne filter povratka pa nima kam pognati. Puščica na ventilu mora kazati smer potovanja nafte. V tem primeru more kazati nazaj proti rezvoarju....

p.s. če boš dajal nepovratne ventile notr ga daj na dovodu v naftni filter s tem da puščica kaže smer v naftni filter...

p.s.2 še vedno sem prepričan da je težava mrzlega zagona mehanske narave =P ki so jo dokaj hitro odpravi =P
Diagnostika in servis osebnih ter tovornih vozil ->PM
 
Uporabniški avatar
crxdelsol
aka Technologic aka dejcc
 
Prispevkov: 2330
Pridružen: Ne okt 17, 2010 10:13 pm

Re: A4 2.0TDI 2007 103KW tezko vziga ko stoji več kot 8 ur

Napisal/-a crxdelsol Če dec 08, 2016 3:19 pm

Slika hmm prej je bil obrnjen tako in tudi zdaj je vsaj po puscicah torej isto kot prej...torej po tvoje narobe?


Slika
Edit: po tej shemi ze ampak kak za vraga je delal avto normalno med voznjo ce je bil ta nepovratni narobe obrnjen
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: A4 2.0TDI 2007 103KW tezko vziga ko stoji več kot 8 ur

Napisal/-a lisko Če dec 08, 2016 6:19 pm

Nepovratni ventil ( v primeru padanja nafte) se VEDNO montira ZA filtrom in PRED pumpo. Izkušnje....

Kaj se zgodi? Avto en čas dela normalno potem začne z enakimi težavami....Namreč smet iz tanka zabijejo ventil in le ta več ne tesni in je popolnoma enako kot če ventila ne bi bilo...Zato se vedno montira za filtrom. Sem doktoriral s tega....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
crxdelsol
aka Technologic aka dejcc
 
Prispevkov: 2330
Pridružen: Ne okt 17, 2010 10:13 pm

Re: A4 2.0TDI 2007 103KW tezko vziga ko stoji več kot 8 ur

Napisal/-a crxdelsol Če dec 08, 2016 6:40 pm

Ok to mi je jasno samo kam bi moral biti zdaj ta boj obrnjen ?
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: A4 2.0TDI 2007 103KW tezko vziga ko stoji več kot 8 ur

Napisal/-a TrijoAdijo Pe dec 09, 2016 9:00 am

Če jest prav vidim, gre sredinska fajfa iz filtra na tandem pumpo...torej si ventil narobe obrno.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
crxdelsol
aka Technologic aka dejcc
 
Prispevkov: 2330
Pridružen: Ne okt 17, 2010 10:13 pm

Re: A4 2.0TDI 2007 103KW tezko vziga ko stoji več kot 8 ur

Napisal/-a crxdelsol Pe dec 09, 2016 9:17 am

Tudi jaz mislim tak pa ocitno ni res, zdaj sem dal starega nazaj in avto dela, ce starega obrnem kontra temu ne dela tak da ocitno je zdaj prav ni mi pa jasno zakaj z novim sploh ne dela kamorkoli je obrnjen....ni nobene logike vec.

Tak da zdaj sem spet na zacetku avto samo tezko vziga to pa je vse :)
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: A4 2.0TDI 2007 103KW tezko vziga ko stoji več kot 8 ur

Napisal/-a TrijoAdijo Pe dec 09, 2016 10:48 am

Ja, pa a si probal če v kero smer novi ventil spolh prepušča?
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
crxdelsol
aka Technologic aka dejcc
 
Prispevkov: 2330
Pridružen: Ne okt 17, 2010 10:13 pm

Re: A4 2.0TDI 2007 103KW tezko vziga ko stoji več kot 8 ur

Napisal/-a crxdelsol Pe dec 09, 2016 5:57 pm

ja v eno stran prepušča samo ne v to v katero kaže puščica.

je kateri program, z katerim lahko pogledam sestavne dele avtomobila...katerega priporočate, nič online ne najdem za audi
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 49 gostov