Stran 1 od 3

A4 2.0TDI 2007 103KW tezko vziga ko stoji več kot 8 ur

Objavljeno: Če dec 01, 2016 10:26 pm
Napisal/-a crxdelsol
Pozdravljeni,
googlam in googlam in vidim da sem v tistem društvu, ko menja folk pol avtomobila preden odkrije napako.

Gre za A4 2.0TDI 2007 103KW 140KM BKW

Problem se je začel pojavljati jeseni pri prejšnjem lastniku (zlahta). Ko avto stoji več kot 7-8ur ga je treba 3-4x verglat dlje časa preden zažene, ko zažene pa 10-15 sekund kadi belo (predvidevam da verglanje nameče nafto v cilindre in zato kadi ker ne izgori ko zapusti komoro.).

Menjal sem že filter goriva, tesnila pri filtru, tesnila na injektorjih, akumulator, grelne svečke, mogoče se še česa spomnim.

Nadaljevanje popravljanja sem mislim nadaljevati v stilu:
-PCV ventil
-senzor hladilne tekočine

potem pa mi idej zmanjka. Ko je avto ogret deluje normalno, poraba je normalna, ne kadi, ne pije olja in ne pije hladilne tekočine. Ima 250.000 sorodnik ga je imel od novega in je vse sproti servisiral, tu pa mu je zivec popustil in mi ga je prodal.

Sumim ali pada nafta ali ne da iskre. Lastnikov z 2.0tdiji in podobnimi tezavami je nešteto na internetu in vzroki takega vziga so zelo različni...vsak nasvet je dobrodošel, vse kar boste napisali bom menjal, rad bi nekak šel od cenejših stvari naprej menjavat.

Če ve kdo za kakega mojstra, ki bo zadevo sigurno rešil v kratkem času pa neglede na stroške, in je po moznosti iz stajerske vas prosim da se javi na zs ali napise sms na 040-153-130 in poklicem.

Re: A4 2.0TDI 2007 103KW tezko vziga ko stoji več kot 8 ur

Objavljeno: Pe dec 02, 2016 6:25 am
Napisal/-a pocesnkII
Takšni in podobni problemi so v zadnjem času na veliko v porastu, ko vozijo folk avto serviserat nekomu ki od specijalnega orodja premore le specijalno orodje za renoje ->macolo.

Če ti kamnik ni predaleč se lahko oglasiš pri meni.....->pm

p.s. dizel nepotrebuje iskre =P

Re: A4 2.0TDI 2007 103KW tezko vziga ko stoji več kot 8 ur

Objavljeno: Pe dec 02, 2016 10:21 am
Napisal/-a sašo5
pocesnkll:
Slika
a to je za Reanulte :lol: =P

Problem vročega vžiga so včasih reševali s preprogramiranjem softwerja, tukaj bo pa verjetno kaka mehanska napaka oz. kak senzor j....

Re: A4 2.0TDI 2007 103KW tezko vziga ko stoji več kot 8 ur

Objavljeno: Pe dec 02, 2016 10:39 am
Napisal/-a jeronimo
Nekdo je imel eno leto podobno težavo.
Problem je bilo v tesnenju O-ringa na šobi.
Predvidevam da je tukaj isti problem.
Nekateri ne menjavajo samo šob ampak dajo delat nove puše v glavi za šobo + nove rinke in je mir za dolgo ;)

Re: A4 2.0TDI 2007 103KW tezko vziga ko stoji več kot 8 ur

Objavljeno: Pe dec 02, 2016 11:47 am
Napisal/-a pocesnkII
sašo5 je napisal/-a:Problem vročega vžiga so včasih reševali s preprogramiranjem softwerja, tukaj bo pa verjetno kaka mehanska napaka oz. kak senzor j....

on ima težavo z ''mrzlim '' užigom, kar ni sw težava ampak mehanska,.... ;)

Re: A4 2.0TDI 2007 103KW tezko vziga ko stoji več kot 8 ur

Objavljeno: Pe dec 02, 2016 12:47 pm
Napisal/-a Fan
Se je preverilo če žarilne svečke delujejo in ali svečke dobijo elektriko? To bi lahko nagajal tudi EGR ventil, blokiran v odprtem položaju. Se po vžigu motorja sliši slučajno prvih par sekund kakšen zvok, ki potem čudežno izgine??

Re: A4 2.0TDI 2007 103KW tezko vziga ko stoji več kot 8 ur

Objavljeno: So dec 03, 2016 12:36 pm
Napisal/-a crxdelsol
Žarilne svečke preverjeno delujejo (žarijo) in so bile tudi menjane, kako naj preverim če imajo tok? Multimeter na kontakt in ko dam kontakt morajo imeti 12V ali se motim ?

Ko avto prižge včasih (res včasih) dela 3 sekunde po treh cilindrih, ampak v 80% ko tezko vzge ga samo malo strese, skadi modro/belo in od tistega trenutka dalje deluje brezhibno, pravtako vžge tudi 100x v dnevu od takrat dalje brezhibno.

Jutri bom snel EGR in ga očistil, to sem že počel.

Če to nebo pomagalo bi najraje menjal tesnila injektorjev in našel nekoga na štajerskem, ki naredi nove puše ali obnovi glavo pri ležiščih, ker vse ostalo je praktično že sprobano.

Recimo da so slaba ležišča injektorjev (čeprav je mnenje DTS korenjak da pri teh kilometrih naj nebi bilo teh težav in na vsak način hočejo obnoviti tandem pumpo in potem raziskovati dalje)... bi se to kazalo tudi v kakih drugih problemih med vožnjo?

Še enkrat naj povem da ko avto vžge potem celi dan deluje brez ene težave, ne kadi, vleče normalno, zvoki so vsi normalni, praktično kot nov... tudi menda že prek 10 različnih testerjev ni nič pokazalo, kaj se meni zdi logično ker gre za očitno fizično napako nekje na vžigu ali dovodu goriva. Ampak vedno ko prideš na servis priklaplajo te dump testerje potem pa 10 različnih mehanikov 10 različnih mnenj od:
-napake na tandem pumpi-slabo tesnenje
-filter goriva (že 2x menjan z vsemi tesnili tam okoli)
-2x menjana tesnila injektorjev a nihše ne omeni da bi lahko bila slaba ležišča, a se to res ne vidi nikakor ali se vsi izogibajo tega dela ?
...do tega da pravijo da je iztrošena glava, čeprav je motor v polni kondiciji in ne pije olja ne vode in ničesar ne meša ??

Re: A4 2.0TDI 2007 103KW tezko vziga ko stoji več kot 8 ur

Objavljeno: So dec 03, 2016 1:03 pm
Napisal/-a Fan
crxdelsol je napisal/-a:Ko avto prižge včasih (res včasih) dela 3 sekunde po treh cilindrih, ampak v 80% ko tezko vzge ga samo malo strese, skadi modro/belo in od tistega trenutka dalje deluje brezhibno, pravtako vžge tudi 100x v dnevu od takrat dalje brezhibno.


Nekdo, ki res ve kaj dela, naj preveri "fazo" motorja! Zgornje jermenice so zamaknjene za pol/en zob! Po vžigu elektronika ponastavi vžig, ker je senzor klenkanja javil nezaželen ropot. Od tu naprej deluje brezhibno, do naslednjih nekaj ur stanja. Potrebno je samo postaviti motor v "Fazo", ga zakleniti z namenskim orodjem in postaviti nazaj pogonski jermen. Lahko pa vam to pogleda tudi s testerjem, če ga zna uporabljati - seveda mora biti takrat motor mrzel.

Re: A4 2.0TDI 2007 103KW tezko vziga ko stoji več kot 8 ur

Objavljeno: So dec 03, 2016 1:22 pm
Napisal/-a luxxx7
Tukaj ti oba mehanika (Fan in pocesnkII) pomagata... Z enim od njiju se dogovori za termin in pusti avto tam, da uredita, če vesta težavo. Ne vem zakaj še kar hodiš do drugih, če pa sta ti ta dva postavila diagnozo, ki bi jo lahko skrivala zase (znanje). Sta pa oba z ljubljanskega konca (okolica).

Re: A4 2.0TDI 2007 103KW tezko vziga ko stoji več kot 8 ur

Objavljeno: Ne dec 04, 2016 8:04 am
Napisal/-a pocesnkII
luxxx7 je napisal/-a:Tukaj ti oba mehanika (Fan in pocesnkII) pomagata... Z enim od njiju se dogovori za termin in pusti avto tam, da uredita, če vesta težavo. Ne vem zakaj še kar hodiš do drugih, če pa sta ti ta dva postavila diagnozo, ki bi jo lahko skrivala zase (znanje). Sta pa oba z ljubljanskega konca (okolica).


:bow :bow :bow

Re: A4 2.0TDI 2007 103KW tezko vziga ko stoji več kot 8 ur

Objavljeno: Ne dec 04, 2016 11:32 am
Napisal/-a crxdelsol
Zgleda bom res moral tak naredit čeprav mi je 100km kar daleč glede na to da vsak čas pričakujem naraščaj ;)

Me pa zanima nekaj, če ugotovita naprimer da je slabo lezisce injektorja in bo potrebno narediti puše itd. se lahko to naredi pri katerem od vaju, namreč nebi rad 2,3,4x vozil avta na različne konce ker potrebujem celovito rešitev in raje vidim da traja kak dan dlje kot spet iskanje vedno drugih mojstrov, lahko kateri tudi odgovori na ZS in pove kako in kaj.

Me pa zanimajo samo celovite rešitve karkoli bo pač to potegnilo za sabo, vsekakor pa se mi mnenje DTS korenjak zdi malce nedoraslo za tak servis z tako reklamo češ da če sem že 2k€ zapravil in niso odpravli tezave, naj še 150 za zatesnitev tandem pumpe in če to ne pomaga še pač ta znesek prištejem zraven...rad bi samo slišal max možne stroške, kak približno se bo serviser zadeve lotil in najpomembnejše da bo od takrat ko zapusti servis avto vžigal :mrgreen:

Re: A4 2.0TDI 2007 103KW tezko vziga ko stoji več kot 8 ur

Objavljeno: Ne dec 04, 2016 8:07 pm
Napisal/-a luks104
Imel sem isti problem, kar se mi je začelo pojavljat pred kakšnimi 3 meseci. Zadevo sem začasno rešil z parkiranjem naravnost oz. v klanec (nos avta navzdol), No v oktobru se je zadeva poslabšala, ni več vžigal tudi, če je stal na ravnem. Diagnoza: počena glava. No pri meni je zginjala tudi hladilna tekočina in občasno mi je kadil belomodro pri vožnji, tako da če ti ne zginja hladilna načeloma to ni to. Delil sem svojo izkušnjo zgolj informativno in upam da zadevo rešiš čimprej in čimceneje. Sem pa na forumu zasledil še enega lastnika tega avta, ki je menjal že prej omenjene o-ringe na šobah in zadevo rešil.
Hvala in LP

Re: A4 2.0TDI 2007 103KW tezko vziga ko stoji več kot 8 ur

Objavljeno: Ne dec 04, 2016 8:15 pm
Napisal/-a pocesnkII
crxdelsol je napisal/-a:Zgleda bom res moral tak naredit čeprav mi je 100km kar daleč glede na to da vsak čas pričakujem naraščaj ;)

Me pa zanima nekaj, če ugotovita naprimer da je slabo lezisce injektorja in bo potrebno narediti puše itd. se lahko to naredi pri katerem od vaju, namreč nebi rad 2,3,4x vozil avta na različne konce ker potrebujem celovito rešitev in raje vidim da traja kak dan dlje kot spet iskanje vedno drugih mojstrov, lahko kateri tudi odgovori na ZS in pove kako in kaj.

Me pa zanimajo samo celovite rešitve karkoli bo pač to potegnilo za sabo, vsekakor pa se mi mnenje DTS korenjak zdi malce nedoraslo za tak servis z tako reklamo češ da če sem že 2k€ zapravil in niso odpravli tezave, naj še 150 za zatesnitev tandem pumpe in če to ne pomaga še pač ta znesek prištejem zraven...rad bi samo slišal max možne stroške, kak približno se bo serviser zadeve lotil in najpomembnejše da bo od takrat ko zapusti servis avto vžigal :mrgreen:



če bi bilo slabo ležišče injektorja bi ti uhajala kompresija in olje bi se mešal z nafto, kar bi privedlo da bi imel zmerom več olja v motorju.....

ko enkrat kresne, po 8urah stanja, kresne na vse štiri ali najprej na ''dva'' - ''tri'' in na koncu na vse?

Re: A4 2.0TDI 2007 103KW tezko vziga ko stoji več kot 8 ur

Objavljeno: Ne dec 04, 2016 8:22 pm
Napisal/-a crxdelsol
Kako pa bi prišla nafta ki bi tekla v komoro v olje ? Mimo batnih ? Nevem zato sprašujem.

Ja včasih vžge ne na vse cilindre za 2-3 sekunde potem pa se takoj vse normalizira. Kaj ti to pove če gre ob zagonu na dva-tri cilindre

Re: A4 2.0TDI 2007 103KW tezko vziga ko stoji več kot 8 ur

Objavljeno: Po dec 05, 2016 8:33 am
Napisal/-a valvoline

Re: A4 2.0TDI 2007 103KW tezko vziga ko stoji več kot 8 ur

Objavljeno: Po dec 05, 2016 10:29 am
Napisal/-a jeronimo
Uporabnik ima probleme z mrzlim vžigom in ne z toplim!

Mrzli vžig kot so že ostali rekli, mehanski problem.

Re: A4 2.0TDI 2007 103KW tezko vziga ko stoji več kot 8 ur

Objavljeno: Po dec 05, 2016 11:10 am
Napisal/-a Sasqa
Pozdravljeni,

Oglejte si mojo temo "Ko 2.0TDI opozori sam nase...". Sem skorajda prepričan, da vas jezi enako kot je takrat mene. In sicer, O-ringi na šobah več ne opravljajo svoje naloge. Menjava na pooblaščenem servisu (material plus delo) pred par leti je prišla 150+€. Če ne zginja hladilna, in črpalka v tanku deluje brez problema potem so najverjetneje krivec o-ringi. Meni so zadevo sanirali na Jarc-u, kjer poznajo ta problem. V mojem primeru je šlo za 2.0TDi, oznaka motorja BPW, 2006 letnik.

Upam da sem Vam kaj pomagal.

Lp
Saša

Re: A4 2.0TDI 2007 103KW tezko vziga ko stoji več kot 8 ur

Objavljeno: Po dec 05, 2016 2:02 pm
Napisal/-a uros11
Danes mi je prasec vžgal lučko motorja. MAF again. Mater mu j***m. To ni za prodat, še če bi ga komu podaril, bi se mu zameril.

Re: A4 2.0TDI 2007 103KW tezko vziga ko stoji več kot 8 ur

Objavljeno: Po dec 05, 2016 8:23 pm
Napisal/-a crxdelsol
Upam/mislim da sem našel en feler, ki bi lahko bil kriv za te simptome:
https://youtu.be/-Z9v9QU_lVg

Re: A4 2.0TDI 2007 103KW tezko vziga ko stoji več kot 8 ur

Objavljeno: Po dec 05, 2016 9:19 pm
Napisal/-a esem
To, da bi povedal, za kaj morda gre, je preveč? Po tvoje imamo vsi voljo in čas buljit v YT, upajoč, da ne bomo mežikajoč zgrešili poante? :roll: Poleg tega bi morda imel več pomoči forumašev, pa tudi iskanje (drugih, kasneje) bi kaj našlo.