Stran 1 od 1
Audi A4 2.0 TDI - podaljšanje prestavnega razmerja?
Objavljeno: To dec 27, 2016 11:19 pm
Napisal/-a GregorM
Pozdravljeni,
imam Audi A4 Allroad 2.0 B8 150 KM z ročnim menjalnikom. Vse super, le prestave so zelo kratke in v 6. prestavi doseže 150 km/h pri 3.000 obratih, kar je precej preko idealnega območja delovanja tega motorja.
Ima morda kdo kakšno idejo, kako bi prestavno razmerje podaljšal? Vem, da je obstajal A4 v ultra varianti s podaljšanimi prestavami, vendar ne najdem informacije, kaj je bilo drugače in če je možno brez večje drame zamenjat.
LP Gregor
Re: Audi A4 2.0 TDI - podaljšanje prestavnega razmerja?
Objavljeno: Sr dec 28, 2016 9:55 am
Napisal/-a mardy
Znana težava, na levi strani spodaj pri nosilcu se odpre menjalnik, gedore 10 in 13, not se da še en zobnik, malo podmaže, pol pa pri 170km/h všaltaš v 7. in kruzaš na "idealnem območju" 1800 rpm

. ...kot nekoč ko smo mulci v APN-6 dali 5. zobnik...
Čemu pa botruje ta ideja - poraba? -hrup? Mislim, da je B8 kar dobro izoliran, zaradi porabe pri 150km/h pa tudi ne boš ububožal... Dvomim da bo tole brez menjave menjalnika ali vsaj grobega posega v to periferijo kako šlo + poseg v elektroniko. Prestavna razmerja so preračunana na idealno razmerje navora/moči in bremena ki ga motor mora premagovati. Upam, da nisi med tistimi, ki imajo "idealno območje" pri 1300 rpm...
Malo za šalo, malo zares, pa brez zamere...
CR motorji se radi zavrtijo, doba PD motorjev je zgodovina.
Naj še kdo pove mnenje...
Re: Audi A4 2.0 TDI - podaljšanje prestavnega razmerja?
Objavljeno: Sr dec 28, 2016 2:46 pm
Napisal/-a GregorM
Ideja je tako hrup kot poraba. Iz 2000 na 3000 obratov je pri obojem opazna razlika. Ne bom niti oglušel niti obubožal, je pa več kot očitno, da na višjih potovalnih hitrostih tale avto ni optimalen.
Re: Audi A4 2.0 TDI - podaljšanje prestavnega razmerja?
Objavljeno: Sr dec 28, 2016 3:16 pm
Napisal/-a danci1973
Tole vsekakor ne bo enostavno, verjetno tudi ne ravno poceni.
'Allroad' najbrž pomeni tudi pogon na vsa 4 kolesa, torej ima avto dva diferenciala in bo potrebna predelava ali menjava obeh, pri čemer je prednji najbrž integriran v menjalnik.
Re: Audi A4 2.0 TDI - podaljšanje prestavnega razmerja?
Objavljeno: Sr dec 28, 2016 3:39 pm
Napisal/-a RedBaron
Ne rabi spreminjat razmerja v diferencialu - v tem primeru bi podaljšal vse prestave, kar pa verjetno ne bi bilo vredu pri vožnji po terenu ali v rikverc.
Lahko samo podaljša 6. Prestavo. Je pa vprašanje, ali je to smiselno... pomoje ne.
Allroad ni nek višek aerodinamike in čisto možno je, da bi pri daljši 6. Prestavi potem primanjkovalo moči pri pospeševanjih v klanec, zato so tudi dali takšen menjalnik kot je.
Seveda da bi pri teh 150 km/h iz 3000rpm spustil na 2000rpm.
Če pa razmišljaš, da bi obrate spustil za 200rpm, pa pomoje škoda denarja in truda...
Recimo na s-maxu, 140 KM dizel, je v 6. Prestavi pri 3000rpm 160km/h na števcu.
Re: Audi A4 2.0 TDI - podaljšanje prestavnega razmerja?
Objavljeno: Sr dec 28, 2016 9:47 pm
Napisal/-a metor
Ma to je normalno za tak motor, malo več obratov mu tudi ne škodi. Za kaj več pač rabiš 3.0 TDI, avto ni lahek. Mislim, da se ti ne splača, ker bo to stroškovno preveč, zaradi globokih posegov v avto. Prodaj in vzemi 3.0 TDI V6, pri višjih potovalnih hitrostih je razlika očitna. Ali pa pusti tako kot je, ker najbrž ni tako hudo, avto je dobro izoliran.
Re: Audi A4 2.0 TDI - podaljšanje prestavnega razmerja?
Objavljeno: Pe dec 30, 2016 4:52 pm
Napisal/-a hahehihoh
Kako isoki obrati

jaz bi pustil kot je.
Verjetno zaradi 4-kolesnega pogona.
Moj 1.6 HDI ima pri 130 km:h 2200 obr/min, pri 150 km/h pa 2500, seveda v 6.pr.
Re: Audi A4 2.0 TDI - podaljšanje prestavnega razmerja?
Objavljeno: Pe dec 30, 2016 5:39 pm
Napisal/-a a4
pri katerih vrtljajih pa ima ta motor največjo moč / navor in posledično najboljši izkoristek ?
Re: Audi A4 2.0 TDI - podaljšanje prestavnega razmerja?
Objavljeno: So dec 31, 2016 7:51 pm
Napisal/-a uros11
Kaj ti pa ta podatek pomaga, če ti pa začne nato naraščati upor zraka, ki bistveno bolj vpliva na porabo kot pa sami vrtljaji motorja?
Re: Audi A4 2.0 TDI - podaljšanje prestavnega razmerja?
Objavljeno: So dec 31, 2016 8:10 pm
Napisal/-a a4
ja saj, ravno zato, pri tem zračnem uporu ne moreš imeti 1000 vrtljajev..... če pa že, pa potrebuješ krepko močnejši motor