Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4332
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Firediver Če maj 11, 2017 6:08 am

Hudirja, pa sem doslej bil sveto prepričan, da je predpisana samo najnižja oktanska vrednost goriva in če je oktanov več je samo bolje (in dražje)...da pa bi to bilokateremu bencinarju lahko škodilo, pa prvič berem!

V kolikor se 100-ki ne morete izogniti, zahtevajte pisno navodilo, da lahko istemu inženirju kasneje osvežite spomin..
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
muc396
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: Ne nov 02, 2014 12:59 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a muc396 Če maj 11, 2017 6:49 am

Janezek 65:
se strinjam s tabo.
Je pa še to: ne krivim nikogar in ne pišem, da je katero gorivo boljše ali slabše. Napisal sem le mojo izkušnjo z mojim 1.2 TCE renojem.
LP, M
 
Uporabniški avatar
Petrol
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: Po okt 24, 2011 2:38 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Petrol Če maj 11, 2017 9:38 am

esem je napisal/-a:
Petrol je napisal/-a:....interval vzorčenja je odvisen od letne količine prodanih goriv, naredi se letni načrt....
Će prav domnevam, pride na vrsto za vzorčenje servis, ko se proda na določenem benc. servisu vsaj neko minimalno (določeno) količino goriva? Imam prav?


Spoštovani,

to pomeni, da je število vzorčenj odvisno od prodanih količinah distributerja. Ker ima Petrol na slovenskem trgu največji tržni delež to pomeni, da izvajalec monitoringa – pooblaščeni kontrolni organ - največ vzorcev vzorči na Petrolovih bencinskih servisih. Natančen načrt vzorčenja pripravi izvajalec monitoringa. Distributer ne ve, kdaj bo kakšen bencinski servis na vrsti za vzorčenje. Kako se izbirajo servisi je v pristojnosti kontrolnega organa. Predvidevamo, da naključno, glede na resurse in da je na letnem nivoju izpolnjena obveznost (določeno število glede na prodano količino). Pravilnik je objavljen tudi na spletu in ga lahko najdete tukaj.

V primeru dodatnih vprašanj se lahko na nas obrnete tudi preko sistema Povej Petrolu.

mag. Manja Moder
Vodja laboratorija
Petrol d.d., Ljubljana
 
Uporabniški avatar
limas
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2189
Pridružen: Ne avg 18, 2013 8:01 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a limas Če maj 11, 2017 5:53 pm

Zanimivo, da v nobeni nemški avtoreviji ne zaznavajo cukanja TCe 130 motorja. Znano je tudi, da so negativno nastrojeni do vsega kar ni nemško.
Motor je na tržišču že nekaj let in je preverjen.
Če cukanje izgine s tankanjem na ne-petrolovih črpalkah, ni kaj dodati.
Če je v tujih avtorevijah zaslediti težavo s cukanjem omenjenih motorjev, dajte link.
 
corus
Novinec
 
Prispevkov: 338
Pridružen: Pe avg 05, 2016 11:27 am

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a corus Če maj 11, 2017 6:57 pm

To je podobno kot je bilo nekaj časa z dci 1,5 renaulti, nikjer po EU niso imelo toliko težav kot pri nas, ko so tankali nafto petrol. Mislim , da je bilo celo dokazano, da je v veliki meri težav bila kriva zelo slaba nafta našega petrola, sicer to ni preverjen podatek , pa bo kar držal verjetno.
 
Janezek65
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 93
Pridružen: Če apr 20, 2017 7:47 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Janezek65 Če maj 11, 2017 7:08 pm

limas je napisal/-a:Zanimivo, da v nobeni nemški avtoreviji ne zaznavajo cukanja TCe 130 motorja. Znano je tudi, da so negativno nastrojeni do vsega kar ni nemško.
Motor je na tržišču že nekaj let in je preverjen.
Če cukanje izgine s tankanjem na ne-petrolovih črpalkah, ni kaj dodati.
Če je v tujih avtorevijah zaslediti težavo s cukanjem omenjenih motorjev, dajte link.


V kolikor je meni znano je ta motor samo v novi generaciji Meganov. Poleg tega je čisto druga elektronika in krmiljenje kot pri prejšnji generaciji Meganov. In po mojem laičnem mnenju ni težava v motorju ampak v elektroniki, ki regulira dovod/vbrizg goriva, kajti obratomer "skače" kot če bi mu prekinjal elektriko.
Ni mi jasno, zakaj bi lahko gorivo vplivalo na cukanje, če pa avto kostantno cuka pri samo hitrosti 40-60 km/h, pa če pelješ v 2., 3. ali 4. prestavi, drugače pa se pelje odlično.
 
Janezek65
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 93
Pridružen: Če apr 20, 2017 7:47 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Janezek65 Če maj 11, 2017 7:14 pm

muc396 je napisal/-a:Janezek 65:
se strinjam s tabo.
Je pa še to: ne krivim nikogar in ne pišem, da je katero gorivo boljše ali slabše. Napisal sem le mojo izkušnjo z mojim 1.2 TCE renojem.
LP, M


Se opravičujem mojemu "tonu". A sem čisto razočaran nad odnosom Renaulta do strank. Največja ironija pa je, da sva z ženo že hotela zamenjati avto - pa izgubiti 3-4k; a nama v tem rangu noben avto niti približno všeč po zunanjosti ali notranjosti tako kot nov Megane. :x

Sedaj pa pač čakava in upava, da bo kmalu kak novi software, ki bo odpravil to cukanje, kajti drugače je avto odličen (razen tega, da še podvozje škripa če pelješ prek grbin).
 
Uporabniški avatar
Renault VG
Uporabnik
 
Prispevkov: 1519
Pridružen: Če nov 11, 2010 1:21 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Renault VG Če maj 11, 2017 7:25 pm

limas je napisal/-a:Zanimivo, da v nobeni nemški avtoreviji ne zaznavajo cukanja TCe 130 motorja. Znano je tudi, da so negativno nastrojeni do vsega kar ni nemško.
Motor je na tržišču že nekaj let in je preverjen.
Če cukanje izgine s tankanjem na ne-petrolovih črpalkah, ni kaj dodati.
Če je v tujih avtorevijah zaslediti težavo s cukanjem omenjenih motorjev, dajte link.

Niti ne revije ampak tudi na njihovem forumu ni zaznati prtizožb nad 1.2 tce, no razen porabe. Pa težko reči da so nekritični glede na to, da je o težavah z EDC7 več kot 20 strani napisanih.
 
mvnuk
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Če feb 09, 2017 10:43 am

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a mvnuk Po sep 11, 2017 12:56 pm

je že kaj novega glede cukanja ?
namreč jaz sem pisal prodajalcu , da naj garantira da bo z motorjem vse ok in seveda nisem dobil nobenega odgovora...
mogoče bodo našli rešitev ko bo garancija pretekla in boš - bom moral na svoje stroške odpraviti napako ....
 
PakiiRS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: To okt 24, 2017 6:27 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a PakiiRS To okt 24, 2017 6:49 pm

Pozdravljeni!

Tudi sam imam Megana 4 z 1.2 Tce motorjem in isti problem. Motor 'cuka' v konstantnih vrtljajih. Ko pospešujem ali spustim gas je vse normalno. Najbolj opazim v 3. prestavi okrog 35-45 km/h. Gre pa za 1.2 Turbo Nissan motorje in ne Renault. Pri toplem motorju se ne opazi več tako intenzivno.

Krivo pa naj bi bilo elektronika (računalnik) ali programska oprema. SERIJSKO. Saj pomojem ne regulira pravilno dodajanje in/ali odvzemanje goriva pri konstantni hitrosti ko ni obremenitev. Pa še slišal sem, da nekaterim ob prižiganju mrzlega motorja poskočijo obrati in se ne spustijo nekaj časa pod 2.000.

Nove programske opreme pa baje še naj nebi bilo.

Torej zagotovo je da gorivo NIMA VEZE pri tem.

Nekaj z moje strani, koliko sem izvedel.
Upam, da se bo zadeva razrešila. Saj mora iti za serijsko napako.
 
horex2
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Po mar 19, 2018 10:16 am
Kraj: trbovlje

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a horex2 Po mar 19, 2018 10:49 am

pozdravljeni vsi skupaj

imam megana 4 132 tce...10/2016 :D
prevoženih 42500km redno servisiran na 15 000km
kaj dogaja? :evil:

zmanjkuje antifriz..
od 0-15000 dotočeno 0,5l...15-29000 dotočeno 0,8l...29-41000 dotočeno 0,4l...od 41-41500 je pa zmanjkalo 1cm od črte.
so gledali in ugotavljali,pa dali sistem pod 1bar pritiska..pa nič ne pušča...samo to meni ni v redu. sem na renojih že najmanj 500 000km pa nisem dolil pol litra antifriza vse skup.odgovor servisa je bil, da pri vseh ta novih renojih, morajo dolivati antifriz...

potem šobe za brizganje, katastrofa. ne moreš naštelat pa gotovo.ok sem prebral, da morajo zamenjati šobe, pol pa bo v redu.
tesnilna guma na vratih zgoraj.se povleče nazaj in drsa ob zadnja vrata. so popravili tako, da zavrtajo luknjo ene 3 cm od roba , pobarvajo in vstavi plastični čep, da drži gumo na mestu.

motor... :huh:
začelo se je decembra,ko je po vžigu motorja šel avto verjetno po 3 cilindrih,cca 2 km, pol je bilo v redu. nobena lučka se ni prižgala.
javil na servis o težavi, so mi rekli, da če se bo ponovilo,javi. ampak, se napaka ni ponovila.
začetek februarja sem pa porajtal , da motor cuka. ni važno eko sport, normal....,če držiš konstantno hitrost na pedalu, ali pri pospeševanju ko je avto obremenjen , nad 1500 obrati cuka, ga zmanjkuje, ne vleče zvezno ampak prekinja,cuka.
tankal vedno na molu 95okt.
serviser ga je peljal,je videl kaj dogaja, da cuka.
na servisu tester ne pokaže napake, na avto pa piše " ni sporočil˝"
na servisu pri 41500 zamenjali svečke, pa ni v redu.
pol so posodobili računalnik,ni v redu
pa je mehanik strokovnjak pozamenjal cinšpule in kable, tud ni v redu.so mi rekli, da naj tankam 100okt, pa tud ni v redu.
upam, da bodo zadevo rešili.
vozim pa vsak dan 120 km, bolj na tempomat 90/uro na eko, sem preizkusil tudi na sport na pedal, pa je isti šit... :huh:
 
mvnuk
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Če feb 09, 2017 10:43 am

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a mvnuk Po mar 19, 2018 11:01 am

Moj megane še tudi vedno cuka...
Tako, da se več ne obremenjujem z tem ker pri Renaultu tak nebom nič dosegel. Ampak malo pred koncem garancije jim lepo odpeljem tja in povem, da dokler avto nebo OK me naj ne kličejo...
Drugače pa vam povem, da sem dal zahtevek za odkup avtomobila in sem dobil smešno ceno 10000€ avtomobil je pa bil star 13 mesecev in prevoženih 22000 kilometrov...
 
Influenz
Novinec
 
Prispevkov: 308
Pridružen: Če apr 01, 2010 7:02 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Influenz Po mar 19, 2018 11:33 am

No antifriz moram tudi jaz dolivati pri clio 4 1.5dci, letnik 2013. Do 60 tisoč km ga je bilo potrebno doliti kakšne 4 dcl.
 
muc396
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: Ne nov 02, 2014 12:59 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a muc396 Po mar 19, 2018 1:39 pm

Moj ne cuka, če tankam OMV 100oktanov.

Sorry, to je moja izkušnja, mnogokrat potrjena (takoj, ko tankam na Petrolu ali kje drugje). To velja za MOJ avto in ne prejudicira takšnih interpretacij za vse potencialne druge! Napišem pa zato, da lahko tudi drugi poskusijo tako rešiti problem.

Antifriza ne pije.
LP, M
 
mvnuk
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Če feb 09, 2017 10:43 am

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a mvnuk Po mar 19, 2018 2:21 pm

Sem že probal tudi 100 oktansko gorivo pa isto
 
Uporabniški avatar
oorosh
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 513
Pridružen: Sr okt 11, 2006 4:10 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a oorosh Po mar 19, 2018 2:33 pm

Jaz vozim megana IV dci v službi, s pogonskim sklopom pri cca. 25.000 km ni težav (samo redni servis vsakih 15.000 km ali 1 leto), je pa kar nekaj težav na elektroniki; poklaplanje ogledal občasno nagaja (se ne zaprejo popolnoma), zadaj ugašajo LED luči, ob menjavi radijskih postaj utripa zaslon radija, parkirni senzorji med vožnjo piskajo takrat ko ni nobene ovire, itd. Težave so tudi s šobami za pranje vetrobranskega stekla, ker je efekt pranja pri hitrosti nad 80 km/h enak nula, pa stalno imam občutek da pri voznikovih vratih nekje notri piha.
Sicer je avto všečen za voziti (ko vse dela), tudi oblikovno mi je špica, samo kaj ko je kvaliteta izdelave "samo da prođe". Žalostna je tudi zgodba okrog servisov, ki napake odpravljajo nekaj na pol oz. se jih sploh ne lotijo odpraviti. Bo treba počakati na "facelift" verzijo, če bo kaj boljša.
 
mvnuk
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Če feb 09, 2017 10:43 am

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a mvnuk Po mar 19, 2018 5:25 pm

ja glede šob za pranje tudi nen komentiral :) pri hitrosti 60kmh je učinek enako 0 ...
mehaniki pa te še naderejo kaj spet tam gnjaviš...
 
Janezek65
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 93
Pridružen: Če apr 20, 2017 7:47 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Janezek65 Po mar 19, 2018 9:46 pm

horex2 je napisal/-a:pozdravljeni vsi skupaj

imam megana 4 132 tce...10/2016 :D
prevoženih 42500km redno servisiran na 15 000km
kaj dogaja? :evil:

zmanjkuje antifriz..
od 0-15000 dotočeno 0,5l...15-29000 dotočeno 0,8l...29-41000 dotočeno 0,4l...od 41-41500 je pa zmanjkalo 1cm od črte.
so gledali in ugotavljali,pa dali sistem pod 1bar pritiska..pa nič ne pušča...samo to meni ni v redu. sem na renojih že najmanj 500 000km pa nisem dolil pol litra antifriza vse skup.odgovor servisa je bil, da pri vseh ta novih renojih, morajo dolivati antifriz...

potem šobe za brizganje, katastrofa. ne moreš naštelat pa gotovo.ok sem prebral, da morajo zamenjati šobe, pol pa bo v redu.
tesnilna guma na vratih zgoraj.se povleče nazaj in drsa ob zadnja vrata. so popravili tako, da zavrtajo luknjo ene 3 cm od roba , pobarvajo in vstavi plastični čep, da drži gumo na mestu.

motor... :huh:
začelo se je decembra,ko je po vžigu motorja šel avto verjetno po 3 cilindrih,cca 2 km, pol je bilo v redu. nobena lučka se ni prižgala.
javil na servis o težavi, so mi rekli, da če se bo ponovilo,javi. ampak, se napaka ni ponovila.
začetek februarja sem pa porajtal , da motor cuka. ni važno eko sport, normal....,če držiš konstantno hitrost na pedalu, ali pri pospeševanju ko je avto obremenjen , nad 1500 obrati cuka, ga zmanjkuje, ne vleče zvezno ampak prekinja,cuka.
tankal vedno na molu 95okt.
serviser ga je peljal,je videl kaj dogaja, da cuka.
na servisu tester ne pokaže napake, na avto pa piše " ni sporočil˝"
na servisu pri 41500 zamenjali svečke, pa ni v redu.
pol so posodobili računalnik,ni v redu
pa je mehanik strokovnjak pozamenjal cinšpule in kable, tud ni v redu.so mi rekli, da naj tankam 100okt, pa tud ni v redu.
upam, da bodo zadevo rešili.
vozim pa vsak dan 120 km, bolj na tempomat 90/uro na eko, sem preizkusil tudi na sport na pedal, pa je isti šit... :huh:


Pozdravljeni.

Kot vidim nimam edini v Sloveniji težave z cukanjem (tako so mi rekli pri Renaultu) MEgana. Le, da se je bilo pri meni to cukanje prisotno že od začetka. Tudi pri meni je sprva serviser priznal, da cukanje ni v redu. Nakar so mi po nekaj obiskih na servisu zaradi cukanja, zamenjali točno vse tako kot tebi. Mislim celo, da so mi menjali še nek računalnik ki dozira vbrizg goriva.
Skratka, ko so ugotovili, da problema ne znajo rešit je prišel nek "inženir" iz Renaulta. Šla sva na probno vožnjo z mojim avtom, potem še z njegovim (isto Megan 1.2 TCE) ki je tudi malenkost pocukaval. Potem mi je prijazno razložil, da je to cukanje nekaj čisto normalnega za ta motor oz. po domače povedano, da se lahko j....m, ker to pač je tak avto in naj se s tem sprijaznim.
In seveda so mu potem na mojem servisu prikimali, češ da je vse v redu in naj več ne težim. - IN TO POTEM KO SO MI ZAMENJALI POL MAŠINE!
Da ne omenim, koliko je še drugih napak. Če te kaj zanima mi lahko pišeš zasebno, ker me prav zanima če nisi slučajno na istem servisu.

Če ti pa slučajno rešijo to cukanje, prosim da to javiš. Jaz sem na žalost obupal in samo čakam še kako leto, da kanto prodam in si kupim spodoben avto.
 
mvnuk
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Če feb 09, 2017 10:43 am

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a mvnuk To mar 20, 2018 7:07 am

Ja meni so tudi 3 ali 4 krat neki novi program nalagali pa nič.. Najbolj smešno mi je pa bilo ko sva šla z prodajalcem na "testno" , peljala sva se po najslabši cesti in nato mi reče, da avto ne cuka .. malo je manjkalo da ga bi vrgel iz avta :) in od takrat me več ne vidijo na tistem servisu ...
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4332
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Firediver To mar 20, 2018 7:32 am

Suma sumarum - cukanje je obvezna oprema novih Renaultov? Vsaj tako je razumeti pooblaščence Renaulta...
Človek brez problema, to strašna je stvar!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov