Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
marxy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Sr okt 17, 2018 10:27 pm

Re: Renault Slovenija - ne odpravi težav Megana 4,1.2 Tce

Napisal/-a marxy Ne apr 14, 2019 2:39 pm

mrtwelvetrees je napisal/-a:ZAKAJ moramo imeti 2 teme, če že ta obstaja ?


Naj bo čim več tem na ta problem, mogoče se bo pa kdaj kaj premaknal naprej....

Tu gre bol za odnos kakšen ima renault slovenija do njihovih strank.

Na prvi temi se je večkrat tudi zafural v druge teme, kjer nisem videl poante na ta moj problem.
 
void
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 620
Pridružen: Sr mar 02, 2016 5:21 pm

Re: Renault Slovenija - ne odpravi težav Megana 4,1.2 Tce

Napisal/-a void Ne apr 14, 2019 3:04 pm

xxl je napisal/-a:Podobno je pri VW z 1.5.tsi in podoben odnos in odgovor.


Pelal sem ta motor danes, moram reč da sm kr malo razočaran. Namreč, kr precej je len. Mi se zdi da se 1.33 140hp veliko rajši zavrti. Uglavnem, motor ne daje občutek živahnosti. Mogoče je to samo občutek.

Kaj se pa tiče 1.2 tce in cukanja, bi pa jaz sprobal tole olje: ELF RN-Tech Elite 5w30, olje ki gre v nove 1.33 tce in preprečuje predvžig oljih hlapov.
 
limas
Uporabnik
 
Prispevkov: 903
Pridružen: Ne avg 18, 2013 9:01 pm

Re: Renault Slovenija - ne odpravi težav Megana 4,1.2 Tce

Napisal/-a limas Ne apr 14, 2019 5:21 pm

Če je folcvagen discipliniral svoje vernike z defekti na 1.2 tsi, 1.6 tdi, 2.0 tdi s floskulo "takšno je pač stanje tehnike", ni za pričakovati drugačen odnos pri renoju. Le da gre pri renojevem 1.2 tce za nadležno cukanje, ne pa za okvare kot pri zgoraj omenjenih motorjih.
Zlato pravilo pri nakupu novega modela je: ne bodite brezplačni beta testerji in počakajte kakšno leto pred nakupom avta, ki si ga tako želite.
Večina lastnikov 1.2 tce nima težav.
Nekaterim so zamenjali glavo, ventile, programsko opremo, svečke...težava pa je še vedno prisotna.
Verjetno gre za kombinacijo več dejavnikov: neustrezno olje, previsoka kompresija, slaba kakovost slovenskega goriva, zapacanje lopute zaradi prekratkih voženj.

Mnogi so rešili ali vsaj omilili težave s tankanjem 100 okt. bencina, uporabo olja za 1.3tce, čiščenjem lopute in menjavo svečk.

Prodaja avta in preskok na drugo znamko tudi ni enostaven . Kdo bo kupil rabljen avto, ki cuka? Tudi, če ga kupi, boste imeli kupca na telefonu vsak dan.
Pri hondi, ki velja za zanesljiv avto imajo težave z 1.5t (mešanje goriva z oljem).
Za zanesljivega se je pokazal tojotin 1.2T, ki je na tržišču od 2015.
Predlog s/z
Predlog S postavljamo pred nezvenečene nezvočnike (p, f, t, s, š, c, č, k, h). Pred vsemi drugimi črkami stoji predlog Z.
 
void
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 620
Pridružen: Sr mar 02, 2016 5:21 pm

Re: Renault Slovenija - ne odpravi težav Megana 4,1.2 Tce

Napisal/-a void Ne apr 14, 2019 5:34 pm

Mislim da je tu zadel limas v polno.
Jaz imam še zmeraj veliko zaupanja, da bo mogoče novi 1.33 dejansko dober motor. Z njim se naredil 1000km do sedaj, res nimam pripomb na njega. V meganu je na novo, ampak v A klasi, Scenicu in Quasquaiju je že leto in pol na voljo. Nobenih komentarjev na bilokakšno cukanje ali bilokakšni problemi z njim. Ubistvu ne moreš verjet da je ista firma naredila 1.2 tce in 1.33 tce. Kot noč in dan. 1.2 tce tut če ne cuka je veliko bolj len in žre 1.5L več.
 
kx500
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Če dec 06, 2012 6:47 pm

Re: Renault Slovenija - ne odpravi težav Megana 4,1.2 Tce

Napisal/-a kx500 Ne apr 14, 2019 5:59 pm

Pozdravljeni.
Če komu kaj pomaga je spodaj link do autobildovega vztrajnostnega testa za 1.2tce megana.

https://www.autobild.de/artikel/renault ... 42021.html
 
void
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 620
Pridružen: Sr mar 02, 2016 5:21 pm

Re: Renault Slovenija - ne odpravi težav Megana 4,1.2 Tce

Napisal/-a void Ne apr 14, 2019 6:09 pm

Ja sej tisti ki ne cukajo, so ok. Drugih večjih problemov ni z 1.2 tce.
 
Janezek65
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Če apr 20, 2017 8:47 pm

Re: Renault Slovenija - ne odpravi težav Megana 4,1.2 Tce

Napisal/-a Janezek65 Ne apr 14, 2019 7:27 pm

kx500 je napisal/-a:Pozdravljeni.
Če komu kaj pomaga je spodaj link do autobildovega vztrajnostnega testa za 1.2tce megana.

https://www.autobild.de/artikel/renault ... 42021.html



Hvala, ta test mi res ful pomaga. :roll:

Tako kot dopis od Renaulta, da je cukanje čisto normalno,....
 
Uporabniški avatar
emozul
Uporabnik
 
Prispevkov: 1064
Pridružen: So jan 26, 2013 1:11 pm

Re: Renault Slovenija - ne odpravi težav Megana 4,1.2 Tce

Napisal/-a emozul Ne apr 14, 2019 7:33 pm

void je napisal/-a:Mislim da je tu zadel limas v polno.
Jaz imam še zmeraj veliko zaupanja, da bo mogoče novi 1.33 dejansko dober motor. Z njim se naredil 1000km do sedaj, res nimam pripomb na njega. V meganu je na novo, ampak v A klasi, Scenicu in Quasquaiju je že leto in pol na voljo. Nobenih komentarjev na bilokakšno cukanje ali bilokakšni problemi z njim. Ubistvu ne moreš verjet da je ista firma naredila 1.2 tce in 1.33 tce. Kot noč in dan. 1.2 tce tut če ne cuka je veliko bolj len in žre 1.5L več.


Void, kaj pa rečeš na 1.6 dci?
Se mi zdi, kar preberem, da je z njim zelo malo problemov ali se motim?
 
void
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 620
Pridružen: Sr mar 02, 2016 5:21 pm

Re: Renault Slovenija - ne odpravi težav Megana 4,1.2 Tce

Napisal/-a void Ne apr 14, 2019 7:38 pm

Ubistvu je ta motor bolj kot ne brez konstrukcijskih napak. Znale so shodit turbine pri zelo nizkih kilometrih, tako da če se kupuje rabljen 1.6 dci ki ima zamenjano turbino v garanciji ni nič sumljivega tukaj. Po menjavi turbin ni več problema s tem, očitno je bila prva vgradnja slaba.
Ima Bosch vbrizg ki dela super, dobro vleče, malo pije. Veliko boljša izbira kot 1.5 dci, ima ketno ki je solidna. Je pa priporočljivo jo vseeno preventivno zmanjat pri slabih 200k km. Cena menjave ketne je samo kakih 100e višja kot menjava zobatega jermena, tako da se splača zamenjat da je lažje spat. To je to na kratko.
Zadnjič spremenil void, dne Ne apr 14, 2019 7:40 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
jack86
Uporabnik
 
Prispevkov: 1121
Pridružen: Ne feb 24, 2008 9:01 pm
Kraj: Dolenjska

Re: Renault Slovenija - ne odpravi težav Megana 4,1.2 Tce

Napisal/-a jack86 Ne apr 14, 2019 7:40 pm

Sem imel flamoznega megana, z neskočno problematičnim 1.9dci (2004 letnik) motorjem uvoženega iz italije - magičnih 103.000km.
Prodal sem ga po nekaj letih z 360.000km, menjal sem preventivno le ojnične ležaje.

Zakaj so bili naši tak "šrot", iz uvoza pa brez težav?

1. Za balkanski trg so bili narejeni v Turčiji ali Alžiriji, zahod Evrope pa španski ali francoski.
2. Kakovost goriva iz starih podzemnih petrolovih rezevoarjev...
 
void
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 620
Pridružen: Sr mar 02, 2016 5:21 pm

Re: Renault Slovenija - ne odpravi težav Megana 4,1.2 Tce

Napisal/-a void Ne apr 14, 2019 7:58 pm

Ja ampak v primeru navadnega berlina in grandtoura to več ne velja, ker so vsi narejeni v Španiji, vključno z agregatih.
Grandcoupe je pa narejen v Turčiji.
To velja za 3 in 4 generacijo.
 
Uporabniški avatar
lin
Novinec
 
Prispevkov: 424
Pridružen: Sr maj 02, 2018 6:35 pm

Re: Renault Slovenija - ne odpravi težav Megana 4,1.2 Tce

Napisal/-a lin Ne apr 14, 2019 8:12 pm

void je napisal/-a:Mislim da je tu zadel limas v polno.
Jaz imam še zmeraj veliko zaupanja, da bo mogoče novi 1.33 dejansko dober motor. Z njim se naredil 1000km do sedaj, res nimam pripomb na njega. V meganu je na novo, ampak v A klasi, Scenicu in Quasquaiju je že leto in pol na voljo. Nobenih komentarjev na bilokakšno cukanje ali bilokakšni problemi z njim. Ubistvu ne moreš verjet da je ista firma naredila 1.2 tce in 1.33 tce. Kot noč in dan. 1.2 tce tut če ne cuka je veliko bolj len in žre 1.5L več.



Da te malo popravim, v Scenicu je 1,33 tce že približno leto, v Qashqaiju je motor 1,33 dig v prodaji zadnjih šet mesecev, sem preizkušal oba v Qashaiju , res 1,33 bolj vleče saj je tudi močnejši in ima večji navor ( 1,2 -116KM , 1,33- 140 ali160KM, v porabi pa je po WLTP standardu razlika samo 0,3l/100km, v praksi pa je skoraj neopazna, samo v vednost , da se ne širijo neresnični podatki. V QQ s 1,2 dig motorji ni zaznati težav s cukanjem kot pri 1,2 tce v Meganih, čeprav sta motorja skoraj enaka , verjetno je problem pri Renaultu nekje v elektroniki ne v motorju. Nissan bi naj imel svojo, torej malo drugačno elektroniko od Renaulta za 1,2 motorje.
 
void
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 620
Pridružen: Sr mar 02, 2016 5:21 pm

Re: Renault Slovenija - ne odpravi težav Megana 4,1.2 Tce

Napisal/-a void Ne apr 14, 2019 8:26 pm

Jaz še nisem videl 1.2tce ki bi pil izpod 7 litrov. Mogoče je res po wltpju tako manjha razlika, ker se ful j***a na testu. Ko ga začneš pritiskat je poraba takoj 9. Pri 1.33 je pa tut ko prtiskas še zmeraj okoli 7. Govorim iz prakse. Poraba pri dinamični vožnji je z lahkoto 1.5L nizja

V scenicu se je začenjal vgrajevati uradno z januarjem 2018 . Ampak so bili zelo redki ker proizvodnja motorjev na začetku ne dohaja proizvodnje avtomobilov. Zato se je tudi vgranja v vse druge modele zamaknila v jesen/zimo 2018.

Mozno da je kak problem z elektroniko med drugim. Drugače je v osnovi 1.2 tce nissanov motor.
Zadnjič spremenil void, dne Ne apr 14, 2019 9:19 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
lin
Novinec
 
Prispevkov: 424
Pridružen: Sr maj 02, 2018 6:35 pm

Re: Renault Slovenija - ne odpravi težav Megana 4,1.2 Tce

Napisal/-a lin Ne apr 14, 2019 9:10 pm

Sem lastnik QQ 1,2 dig poraba pa mi je okrog 6,5l, AC malo več, regionalke tudi pod 6l, pa se povsem normalno vozim brez vsakega cicanja, večinoma v skladu s CCP, seveda pa nimam avto za dirkanje saj temu tudi ni namenjen. WLTP teste pa so uvedli ravno zaradi bolj realne porabe in sam Nissan je dal svoje tovarniške podatke, kjer navaja razliko v porabi 0,3l med 1,2 in 1,3 motorji.Res je lahko razlika zelo odvisna tudi od načina vožnje toda 1,5l to pa je samo v primerjavi z dizlom , ki sem ga tudi imel že.
1,2 tce je Renaultov motor, ki ga je imel in razvijal Renault še preden je Nissan predstavil svoj1,2 dig , v bistvu pa sta zelo podobna .
So pa na testiranju , kjer novinarji pač ženejo avto tudi 1,3 dig QQ namerili skoraj 8l porabe, kar pri normalni vožnji običajno malokdo dosega.
 
void
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 620
Pridružen: Sr mar 02, 2016 5:21 pm

Re: Renault Slovenija - ne odpravi težav Megana 4,1.2 Tce

Napisal/-a void Ne apr 14, 2019 9:19 pm

Lej, jaz jih na servisu vidim veliko in vem kakšne so porabe na BC.
Na tistem nemškem vztrajnostnem testu so imeli porabo 8.8L, pa dvomim da so ga ubijali na testu celih 100k km. Na nobenem testu ni 1.33 tce porabil toliko.

In ne, v osnovi je 1.2 nissanov motor, ki ga vzeli in naredili v skupinski motor. Tako je meni bilo rečeno na tehničnem predavanju. Če lažejo oni, lažem jaz.
 
Uporabniški avatar
lin
Novinec
 
Prispevkov: 424
Pridružen: Sr maj 02, 2018 6:35 pm

Re: Renault Slovenija - ne odpravi težav Megana 4,1.2 Tce

Napisal/-a lin Ne apr 14, 2019 10:10 pm

Vsak pač ima svoje podatke, meni je ravno obratno predstavljeno tudi od strokovnega osebja Renault- Nissan( npr Nissan nima 1,2 -130KM kot Renault, imajo samo 1,2 - 116KM torej že tu v osnovi ni enako, če bi bilo kot navajaš , da je to samo Nissanov motor), lahko pa prebereš test sem dodal link kjer navajajo podatek , ki sem ga jaz povzel in to ni samo v tem testu, se najde še v tujih enako , poraba 1,33 s 140KM ali 160KM bi naj bila povsem enaka, tudi meni je to malo tako tako, toda to navaja tudi Nissan, glede 1,2 pa sam najbolj vem kako je, saj ga imam, zato me pač noben teoretik ne more prepričati v kaj drugega , vedno pa trdim , da je poraba najbolj odvisna od načina vožnje, občutka za motor, torej voznika samega, ( večina danes vozi tako, da je ves čas z nogo na plinu kar pač prinese večjo porabo še posebno pri TB, ki se ga vozi malo drugače kot atmosferca , če pač to znaš seveda), skozi dolgoletne izkušnje na različnih vozilih to lahko 100% trdim.

http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=1&id=1821

Lp

Sicerpa je tema megane 4 in njegove težave , da ne bo kdo užaljen, ker sva malo zašla k Nissanu, menda pa Tce 115KM nima teh težav kot Tce 130KM, to pa je nepreverjeno, pač slišal sem na servisu.
 
marxy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Sr okt 17, 2018 10:27 pm

Re: Renault Slovenija - ne odpravi težav Megana 4,1.2 Tce

Napisal/-a marxy Po apr 15, 2019 12:00 pm

Ravnokar sem izvedel novico od pooblaščenega za renault. Pred pol leta so menjali mašino na meganu z 1.2 tce. Vendar se je cukanje po 15.000 prevoženih km ponovno pojavilo!!!! :o Čudno, pol je pa tej problem v programski opremi???
 
Uporabniški avatar
lin
Novinec
 
Prispevkov: 424
Pridružen: Sr maj 02, 2018 6:35 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a lin Po apr 15, 2019 12:59 pm

To tudi jaz mislim , je pa težko in sočustvujem z vsakim , ki kupi nov avto in naleti na problematičnega s težavami , tudi sam imam izkušnje s tem iz preteklosti, trpijo živci v bistvu pa ne moreš nič in si odvisen od dobre volje in predvsem znanja na servisih, ki pa niso vedno najbolj prijazni do tebe, najbolj so prijazni , ko avto kupuješ, potem pa se vse spremeni , na srečo povsod le ni tako.
 
Dusan@18
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 38
Pridružen: To okt 18, 2016 4:20 pm

Re: Renault Slovenija - ne odpravi težav Megana 4,1.2 Tce

Napisal/-a Dusan@18 Po apr 15, 2019 1:35 pm

marxy je napisal/-a:Pozdravljeni,

imam Megana 4, 1.2 Tce, modelno leto 2016.

Avto pri vožnji med cca. 1.500 in 2.000 obrati cuka, občasno pocukava tudi v prostem teku.

Sem povprašal na Renault servisih in vedo za to težavo. Tistim, katerim menjajo celo mašino, se ta napaka ponovno pojavi po nekje 15.000 prevoženih km. Problem je, da Renault Slovenija še ni podal ene pametne rešitve, kako bi ta problem rešili. (verjetno je napaka v programski opremi in to samo na določenih modelih).

Renault Slovenija se noče lotiti tega problema. Sploh še niso našli pravo rešitev, ki bo ta problem rešila.

Renault Slovenija pošlje takšen odgovor "Po poročilu pooblaščenega servisa je vozilo urejeno v skladu z garancijskimi določili proizvajalca". Delajo norca iz mene in vseh ostalih, ki imajo enak problem. Avto je bil že 6 krat na diagnostiki in 2 krat so mi že nalagali novi program, vendar cukanja mi to ni odpravilo.

LP

Meni so menjali:
Ventile
Svečke
Računalnik za vbrizg goriva
Šobe za vbrizg goriva
5×sondo
Posodabljali program
Skratka avto še vedno cuka in sveti lučka za preverite sistem antipulicije.
 
marxy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Sr okt 17, 2018 10:27 pm

Re: Renault Slovenija - ne odpravi težav Megana 4,1.2 Tce

Napisal/-a marxy Po apr 15, 2019 1:54 pm

Sem bral tvoj prispevek ja. Zdej če hočem avto prodat, ga bom v avtohišo teško uturil, ker jih velik pozna ta problem. Razn če res naletim na kako mlado naivno pužo al pa stričeka.... Tak pa spet nočem nardit.

Pozna kdo horex2 iz prejšnjih prispevkov. On se je verjetn že znebil megana.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov