Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
tce130
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Po jan 14, 2019 8:16 am

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a tce130 Po apr 15, 2019 9:53 pm

Ne glede na to, da so mi zaradi cukanja zamenjali motor (in odpravili cukanje) na leto in pol starem avtu, še vedno podrobno spremljam razvoj te teme.
Tudi jaz sem skeptičen, da so odpravili vzrok cukanja, ki se je pojavil na prvotnem motorju. Ob nakupu motor ni cukal.
Med tem mučnim in dolgotrajnim postopkom ugotavljanja vzrokov cukanja (od oktobra do marca), sem govoril tudi z mehaniki iz drugih koncev. Ena od teorij, ki sem jih slišal glede cukanja 1.2TCE motorjev namiguje na neustrezno odvajanje toplote iz glave motorja. To naj bi povzročalo pregrevanje izpušnih ventilov, na katerih se prične nabirati črna zažgana snov (mogoče zato najprej menjajo ventile). Ko se jo nabere zadosti, ta povzroči neustrezno tesnjenje ventila. Pri meni je bilo te snovi kar ogromno (za prevoženih 16.000 km v dobrem letu). Mehaniki to bolje poznate, meni so samo razložili da je cukanje povezano s tem. Ob tem pa se ventil še slabše hladi, ker ima vedno manjši stik z glavo motorja.
Servis in Renault to seveda zanikata.
Void,
ali lahko ti kaj več poveš o tej teoriji ?
V mojem primeru sem dobil čuden občutek, ker so se na servisu večkrat čudili »kako se je to zgodilo pri tako majhnem številu prevoženih km«. Kot da imajo neko interno navodilo proizvajalca, do koliko km se lahko menja motor, kasneje pa je to »stanje tehnike«, ker je motor že kao obrabljen.
 
tce130
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Po jan 14, 2019 8:16 am

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a tce130 Po apr 15, 2019 9:57 pm

Tukaj sem včeraj zasledil nekaj možnih vzrokov in rešitev težav za cukanje pri teh motorjih:

Neustrezno olje – kako je lahko neustrezno, če ga noter vlivajo na pooblaščenem servisu? Proizvajalec predpiše točen tip olja. Kako naj jaz kot kupec na pooblaščenem servisu rečem mehanikom, da naj mi v avto vlijejo drugo anti-LSPI olje, ki bi verjetno lahko bilo boljše, če je avto še v garanciji ?

Prekratke vožnje – to mi je noro, da o takšnem silnem napredku to dejansko predstavlja problem za motor. Zakaj imam občutek, da so »sodobni« mali turbo bencinerji bolj občutljivi na kratke relacije, kot dizli? Kaj naj pol kupim, če imam to srečo, da ne delam letno več kot 15-17 tisoč km ? Če bi bilo cenovno dostopno, pri sebi vem kaj bi imel. Samo tisti motor nima batov. Toliko časa ko sem ga namenil temu cukanju, verjetno ne morem preživeti na el. polnilnicah.

Slaba kakovost goriva – tudi ta vzrok mi je zelo malo verjeten. Zaradi morebitnih smeti v gorivu so nameščeni filtri (v avtu na dovodu goriva in verjetno tudi na bencinskih črpalkah). Slabo gorivo bi verjetno takoj občutili vsi vozniki (različnih znamk), ki so v tistem trenutku točili na isti črpalki. Dokaze bi zelo enostavno dobili iz čisto vsakega rezervoarja – pooblaščeni servisi bi lahko takoj pokazali s prstom na bencinski servis. Cukanje TCE-jev poročajo na veliko tudi na nemških forumih (linke sem prilepil v enem od mojih prejšnjih postov), zato jaz ne dvomim v kakovost bencina pri nas.
Če se ne motim je uporabnik Dusan@18 vedno točil 100 oktansko gorivo.

V kolikor to bere kdo od novinarjev strani avtomobilizem.com, me zanima odziv Renault Slovenija, če bi jim novinarji podali nekaj vprašanj o teh težavah voznikov 1.2 TCE motorjev, ki so še v garanciji.
Jaz sem že obupal z vprašanji na pisite.nam…, ker popizdim ob prvem stavku njihovega odgovora: »Se zahvaljujemo za vašo pritožbo …«.
Osebno sem pa prepričan v večji obseg težav s cukanjem in uspešno prekrivanje Renaulta (proizvajalca in zastopnika). Tako kot je nekdo prej napisal, če dol visi VW za diesel-gate in TSI probleme z verigami, BMW-ju da je uspel uveljaviti izraz »preventivna menjava verige motorja« in da zaposluje gasilce s požari na njihovih dizelskih motorjih, zakaj bi se pa Renault sekiral za neko cukanje.
Njihov bivši CEO je pač mojster svojega poklica. Tako kot njegovi nemški kolegi, samo oni ne bodo hodili več v ZDA:)
 
void
Novinec
 
Prispevkov: 385
Pridružen: Sr mar 02, 2016 5:21 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a void Po apr 15, 2019 10:09 pm

Vemo da obstaja določen procent motorjev, predvsem letnik 2016 in 2017 ki cukajo. To je nespodbitno. Dejstvo je da, niso vsi prizadeti, velika večina motorjev dela čisto uredu. Če gledamo da je megane nekje 5. na lestvici po prodajanosti pri nas in verjetno je 50% od njih 1.2 tce skoraj dvomim da bi bilo tako malo ljudi na forumih ki bi tarnali o tem. Nekateri 1.2 tce imajo blizu 100k km, pa ni nobenega cukanja. Nabiranje gareža na sedlih ventilov je pa normalen pojav pri vseh DI bencinarjih, pri nekaterih manj pri drugih več.

Glede olja, tovrstva olja ki preprečujejo LSPI so na voljo šele pred kratkim. In ko je bil 1.2 tce skonstruiran ni bilo na voljo tovrstvih olj. Tako da bi bilo treba probat z novo specifikacijo RN17, ali pa celo Dexos 2. Jaz ne vem če bo pomagalo, lahko pa da bo. Nisem sprobal, škoditi ne more.

Glede ventilov je res, da so se ventili dobesedno pregreli in zogleneli v nekaterih primerih, ampak jaz bi to pripisal slabemu materialu, ne pa konstrukcijski napaki. Kje točno tiči vzrok je verjetno resnica v vsemu po malem. Noben ne ve točno, niti tehnična ekipa Slovenije ne. Je pa zanimivo da je zelo malo zaslediti o temu na recimo nemških forumih, naj me nekdo popravi če obstaja kakšna obsežna tema o tem?
Kvečjemu obstajajo teme na temo porabe olja, ki so tudi znale pestiti ta motor.

Jaz se na tvojem mestu, če imaš motor sedaj noter npr. proizvodno leto 2018, ne bi sekiral. Samo gas.
 
Dusan@18
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 38
Pridružen: To okt 18, 2016 4:20 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Dusan@18 Po apr 15, 2019 10:39 pm

Prav danes sem dal megana nazaj v avtohišo Tce 1.2 130KM
staro za novo in vzel novega Scenica Tce 1.3 140Km dost je bilo dve in pol leti stalno po servisih za prazen nič kajti zadeva se ni uredila in dvomim da se kdaj bo , zato pa so šli ti motorji iz prodaje.
 
void
Novinec
 
Prispevkov: 385
Pridružen: Sr mar 02, 2016 5:21 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a void Po apr 15, 2019 10:49 pm

No resnično upam da boš sedaj vse ok.
 
kx500
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Če dec 06, 2012 6:47 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a kx500 To apr 16, 2019 6:30 am

V Nemčiji vozijo avtomobile v povprečju hitreje in se jim tudi garež ne nabira toliko na samih ventilih. Je pa to rak rana DI bencinarjev, ki ni zanemarljiva. Tudi čiščenje ventilov je lahko zelo problematično. Poznam primer, ko se je znancu na peugeoto po čiščenju ventilov pojavila povečana poraba olja. Dober sistem ima npr. 1.8 tsi, ki ima dvojne šobe (direktne in indirektne).
 
Janezek65
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: Če apr 20, 2017 8:47 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Janezek65 To apr 16, 2019 6:47 am

Dusan@18 je napisal/-a:Prav danes sem dal megana nazaj v avtohišo Tce 1.2 130KM
staro za novo in vzel novega Scenica Tce 1.3 140Km dost je bilo dve in pol leti stalno po servisih za prazen nič kajti zadeva se ni uredila in dvomim da se kdaj bo , zato pa so šli ti motorji iz prodaje.


Pa si dobil tak popust kot so ti obljubili?
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3042
Pridružen: To jul 25, 2006 4:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a joztom To apr 16, 2019 8:06 am

A niso imeli 1.5dCi, da si ponovno spet na istem.
 
vipe5s
Novinec
 
Prispevkov: 223
Pridružen: Pe avg 07, 2015 12:46 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a vipe5s To apr 16, 2019 10:09 am

kx500 je napisal/-a: Dober sistem ima npr. 1.8 tsi, ki ima dvojne šobe (direktne in indirektne).


A ni imel ravno 1.8TSI en kup drugih problemov, sploh teh, da je znal spit neverjetne količine olja. offtopic
 
novinec1980
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Ne jan 22, 2017 8:07 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a novinec1980 To apr 16, 2019 12:17 pm

Jp, 1.8 TSi je bil ta motor.

lp
 
Klamzi
Novinec
 
Prispevkov: 178
Pridružen: Pe apr 11, 2003 10:54 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Klamzi To apr 16, 2019 12:53 pm

vipe5s je napisal/-a:
kx500 je napisal/-a: Dober sistem ima npr. 1.8 tsi, ki ima dvojne šobe (direktne in indirektne).


A ni imel ravno 1.8TSI en kup drugih problemov, sploh teh, da je znal spit neverjetne količine olja. offtopic

Ja, druga generacija je imela probleme z oljem, zadnja (tretja?) naj bi v teoriji imela to pošlihtano in uveden zgoraj omenjen sistem, za katerega pa nevem kako se obnese.
 
Uporabniški avatar
ironmaiden
Novinec
 
Prispevkov: 288
Pridružen: Pe avg 17, 2007 8:51 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a ironmaiden To apr 16, 2019 2:47 pm

sodelavcu letnik 2010 (prvi lastnik)1.8 tsi 160km, pri 100.000 začelo piti olje, potem pa se mu je še šoba uscala na tretjem cilindu.
Rezultat, zbit cilinder in dva ventila.
 
kx500
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Če dec 06, 2012 6:47 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a kx500 To apr 16, 2019 5:04 pm

vipe5s je napisal/-a:
kx500 je napisal/-a: Dober sistem ima npr. 1.8 tsi, ki ima dvojne šobe (direktne in indirektne).


A ni imel ravno 1.8TSI en kup drugih problemov, sploh teh, da je znal spit neverjetne količine olja. offtopic


Hotel sem povedati, da ima dobro rešitev dvojnega vbrizgavanja goriva saj se tako čistijo tudi sesalni ventili in se naj garež na njih ne bi nabiral.
Nisem napisal, da je to dober in zdržljiv motor. Drugače pa kot je napisal Joztom je dizel sploh 1.5dci najbolj ziher motor.
 
void
Novinec
 
Prispevkov: 385
Pridružen: Sr mar 02, 2016 5:21 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a void To apr 16, 2019 7:21 pm

1.5 dci 115 je zihr motor, ampak je proti tce140 izredno len in 300€ dražji. Zame tce140 zmaga.
 
Uporabniški avatar
Godward
Uporabnik
 
Prispevkov: 1254
Pridružen: So maj 05, 2007 12:16 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Godward To apr 16, 2019 11:23 pm

To mors pa bit mazohist, da bo takih problemih z novim avtom gres v avtohiso, ga vrnes, in vzames drugi model z istim motorjem. :DDD :DDD :DDD :DDD
Renault 5 Campus 1.1/1.4 1992 - prodano
Renault Laguna 1.8 16V 2000 Fairway - prodano
Volvo S80 D5 2003 - prodano
Volvo S60 D5 2010 Summum avt.
Slika
 
Dusan@18
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 38
Pridružen: To okt 18, 2016 4:20 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Dusan@18 To apr 16, 2019 11:37 pm

Če imaš denar si lahko marsikaj privoščiš
 
Uporabniški avatar
xxl
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2648
Pridružen: To jan 31, 2006 8:41 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a xxl Sr apr 17, 2019 12:19 am

Godward je napisal/-a:To mors pa bit mazohist, da bo takih problemih z novim avtom gres v avtohiso, ga vrnes, in vzames drugi model z istim motorjem. :DDD :DDD :DDD :DDD

1. Samo tam ga lahko menjaš, druge pa bi moral nategniti, če ne poznajo ta problem
2. 1.2 ni enak 1.3, mar ne?
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7113
Pridružen: Če jun 26, 2008 3:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a pskoda Sr apr 17, 2019 7:52 am

Takih ljudi je mogoče 1% drugi bi te nategnili tako ali drugače
Lp
 
limas
Uporabnik
 
Prispevkov: 833
Pridružen: Ne avg 18, 2013 9:01 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a limas Sr apr 17, 2019 4:20 pm

Godward je napisal/-a:To mors pa bit mazohist, da bo takih problemih z novim avtom gres v avtohiso, ga vrnes, in vzames drugi model z istim motorjem. :DDD :DDD :DDD :DDD


Kot alternativa se omenja reno-mercedesov motor 1.3 Tce. Že nekaj časa je na tržišču in ne kaže nobenih napak.
Predlog s/z
Predlog S postavljamo pred nezvenečene nezvočnike (p, f, t, s, š, c, č, k, h). Pred vsemi drugimi črkami stoji predlog Z.
 
concorde1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Sr apr 17, 2019 3:03 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a concorde1 Sr apr 17, 2019 11:41 pm

Za uporabnika void oziroma za ostale, ki vedo...
Kakšna je konstrjkcijska razlika 1.33 tce mašine med verzijami 115, 140 in 160 KM..? Ali je to samo software? Namreč odločam se za nakup megana in me zanima razlika....
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: klobasa94, Ziggy94 in 19 gostov