Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
RUNAČ
Novinec
 
Prispevkov: 224
Pridružen: Če jul 09, 2020 4:18 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a RUNAČ Po sep 21, 2020 1:23 pm

No pa bi bil potem recimo nov megane 1.33 nek kolikor toliko v redu nakup, če ga primerjamo po kvaliteti s konkurenco v razredu?
"Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš."

Karl Heinrich Waggerl
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2045
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Gosic Po sep 21, 2020 9:43 pm

Se mi je zdelo da mora biti neka fora, zakaj so tako poceni po avto netu.
 
VW T4
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 646
Pridružen: Če okt 10, 2013 5:21 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a VW T4 To sep 22, 2020 7:03 am

Novi 1.33 je bomba nakup. Vsaj pred fl si ga dobil lahko za res dobro ceno. Koliko se je sedaj podražil s fl pa nevem...
 
RUNAČ
Novinec
 
Prispevkov: 224
Pridružen: Če jul 09, 2020 4:18 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a RUNAČ To sep 22, 2020 8:45 am

Sam sem včeraj med pregledom facelift cenika in tehničnih podatkov na renault.sk opazil, da bo različica TCe 120 imela motor 1.0 (predvidevam, da enakega kot v juke-u), 1.33 pa bo na voljo samo v varianti TCe 140.

Ravno zato imam malo v mislih, če bi bil nov megane 1.33 Business s 100 KM in z aktualne zaloge dober nakup za drugi avto pri hiši. Edina stvar, ki me moti so ne ravno estetski števci (pa sem načeloma tip človeka, ki mi je uporabnost pred obliko) in visoka vzglavnika zadaj - v bistvu dve stvari, katerima bi lahko pogledal tudi skozi prste. Pa tudi 100 KM verzija je po teh. podatkih še ravno toliko poskočna, da zanjo nebi rekel, da je nepremničnina in da lahko izvedeš kolikor toliko brez skrbi tudi kakšno prehitevanje na regionalki.
"Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš."

Karl Heinrich Waggerl
 
VW T4
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 646
Pridružen: Če okt 10, 2013 5:21 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a VW T4 To sep 22, 2020 9:19 am

Jaz bi rekel, da če je 1.33 motor bo v vsakem primeru dobro, neglede na konje. Jaz imam tce140, super zadovoljen, pa je večino časa na eco mode, kar bi rekel da po moje potem nima več kot 110 konjev, pa gre ravno tako super...no če ga pritisneš do konca pa da vso moč... sicer pa v sport mode, takrat pa se lepo odziva, ampak za vožnjo v službo in podobno, je prav vseeno in je kar v eco mode :)
Se pa vseeno spogledujem z menjavo, ker zaradi potrebe po več prostora gledam proti berlingu :?
 
Fedex
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: To avg 18, 2020 1:02 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Fedex Sr sep 23, 2020 7:24 am

Limeta je napisal/-a:
Fedex je napisal/-a:Nisem še prebral celotne teme, sem nekje pri 18. strani (in nekaj zadnjih), zato ne vem, ali ste kaj odkrili glede motorjev TCE. Sam imam Megana 4 1.2 TCE 100. Je l. 2016 in sem drugi kupec. Kupil sem ga dobri 2 leti nazaj, prevoženih okrog 69k.
Zadnje leto ali pa kar dve opažam precej veliko potrošnjo olja. Cukanja motorja, ki ga omenjajo ostali, nisem opazil, bom pa odslej na to bolj pozoren. V glavnem, v zadnjih 4500 km, sem moral doliti 2L olja (elf), da sem prišel nekje med min in max oznako na palčki. Nekih težav med vožnjo ne opažam, tudi moč motorja se mi zdi, da se ni spremenila. Izpušna cev je povsem črna po robu, ne vem ali je to znak česa ali ne. Jutri ga peljem k svojemu mehaniku, na uradnem servisu glede te težave še nisem bil. Po resnici pa jim nič kaj ne zaupam, saj že iz izkušenj vem, da se radi otepajo reševanje kakih večjih težav, posebej če je na njihove stroške. Nisem še povsem odločen, kaj bom naredil s tem avtom, s katerim sem sicer zadovoljen, vendar bojim se, da mi bo motor zružil glede na članek od ZPS in ugotovljeno "serijsko napako" motorja.


Moj namen ni strašenje, a glede na to, da imaš prevoženih že več kot 65.000 km, se lahko počasi kar pripraviš, da bo motor odpovedal... Povprečna življenjska doba 1.2 TCe motorjev z oznako H5F, je namreč cca. 64.000 km...
Med tistimi, ki so že "crknili", sta tudi moja 2 primera (oba 1.2TCe s 130KM) - starejši, letnik 2017 pri 14k, drugi, novejši, letnik 2018, pa pri 30k prevoženih in še nekaj primerov, ki jih tudi osebno poznam... Nekaj od njih ima vgrajen že tretji motor, pa še nobeden od nas ni uspel priti do povprečne magične meje 64k...

P.S. Čudi me, da (glede na veliko porabo olja) še nisi opazil cukanja, ker, zaradi serijske napake na motorju, zaradi nepravilnega izgorevanja, cukajo vsi - vseh 600.000 motorjev, ki so na tržišču - potrjeno tudi s strani pooblaščenega servisa... Je pa res, da je to, ali občuti cukanje, odvisno tudi od načina vožnje - bolj "agresivni" vozniki in tisti, ki večino svojega časa preživijo na avtocesti, to precej težje opazijo...

Pa srečno in čim prej na servis na preventivni pregled motorja...


Evo, da je se javim in poročam o dogajanju. Še vedno ne opazim nobenega cukanja. Bil sem v veliki dilemi, ali avto čimprej prodati ali vseeno še kaj poskusiti. Ker pa avto nerado kupujem ali prodajam v naglici, sem si vzel še malo časa.
Pred kakim mesecem sem šel k svojemu mehaniku in po pogovoru sva sklenila, da glede na povišano porabo olja (ki je bil do takrat ves čas Elf), poskusiva menjati olje in nič drugega, saj tako najlažje odkriješ nek vzrok za preveliko porabo, če spremeniš le eno stvar. Torej od takrat sem naredil že skoraj 2.000 km, nivo olja pa ostaja nespremenjen, kar je meni kot laiku sicer, precej neverjetno. Zdaj ne vem točne oznake olja, je pa od Mobila.
Moti pa, da je izpušna cev oziroma kromiran rob, še vedno precej sajast, malo sem tudi opazoval druge Megane na cesti in so vsi imeli čiste, skoraj svetleče izpušne cevi.
Je pa še nekaj, od takrat, ko sem menjal olje, se je tudi žena začela voziti v službo (25 km v eno smer), prej smo deliali več krajših razdalj po mestu. Lahko, da je tudi to kaj vplivalo na večjo porabo olja.
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1763
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a void Če sep 24, 2020 1:27 pm

Tisti ki ste imeli probleme pri pokanju pri prestavljanju "ko kuplinga prime". Preverite polosovine oz. povejte na pooblaščenem povejte naj preverijo.
 
Limeta
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Ne nov 24, 2019 9:22 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Limeta Če sep 24, 2020 7:08 pm

Se pravi, void, da gre za servisom znano težavo, to s pokanjem "ko kuplunga prime" in jo ima več uporabnikov?
Pri meni je najbolj pokanje najbolj očitno in moteče, ko je avto "razgret", pa prideš v mesto in je ogromno ustavljanja, speljevanja in "šaltanja"...
V tem primeru poka, da ravno boli...
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1763
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a void Če sep 24, 2020 8:11 pm

To sem jaz ugotovil na enem par dni nazaj. Bil je luft na ripni polosovine. Ker koliko sem se pozanimal tudi menjave potisnega ležaja, menjalnika, vseh nosilcev ni nič pomagalo. Nobenemu pa ni pala ideja da bi znala bit polos.
Ne vem kolk drugi poznajo ta problem oz. rešitev.
 
Uporabniški avatar
Speedfighter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1323
Pridružen: Če feb 17, 2005 3:57 pm
Kraj: Domžale

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Speedfighter Ne nov 08, 2020 7:04 pm

Razmišljam o nakupu rabljenega Megana 2016-17, pa sem ravno naletel na tole temo - mi lahko kdo svetuje katerega kupiti (če sploh) za dnevne vožnje 15km v eno smer, letno cca.10kkm?
Kolikor sem seznanjen, naj dci ne bi bil primeren, tukaj berem da tce tudi ni dobra izbira...ostane le še 1.6 16V sce, ki pa naj bi bil "nepremičnina"? Je slednji res tako neuporaben v Meganu? Ker vsaj kar se zanesljivosti tiče glede na moje vožnje bi imel očitno najmanj težav z njim.
 
Uporabniški avatar
luxxx7
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 538
Pridružen: So sep 10, 2011 12:03 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a luxxx7 Po nov 09, 2020 7:59 am

Zelo vzdržljiv motor, ki je že v uporabi cca. 20 let (atmosferski motor). Sem ga imel v Megane II in je zadostil mojim potrebam, se je pa potrebno navaditi, da je to motor brez turbine in zato ga je potrebno pognati malo v obrate, da se premakne. Za mestno vožnjo pa je super.

Kaj voziš pa sedaj?
 
VW T4
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 646
Pridružen: Če okt 10, 2013 5:21 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a VW T4 Po nov 09, 2020 8:04 am

če gledaš od cca 2017 naprej, vzameš tce 1.33 in si zmagal. Drugega jaz ne bi niti gledal... Kolko pa imaš "zastavljen" budget?
 
Uporabniški avatar
Speedfighter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1323
Pridružen: Če feb 17, 2005 3:57 pm
Kraj: Domžale

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Speedfighter Po nov 09, 2020 8:53 am

@luxxx7: sem imel verjetno vsaj v osnovi podoben 1.6 16V motor že v Scenicu l.2000, pa mi je bilo čisto dovolj za normalno vožnjo - predvidevam, da se v Megane 4 podobno obnese.
Sedaj vozim Espace V 1.6dCi, sem imel pa pred tem Elantro 1.6, tako da mi je vožnja z atmosfercem tudi poznana :)

@VW T4: 1.33TCE bi bil super, ampak imam predviden budget nekje do 10k EUR, s tem motorjem pa je trenutno najcenejši l.2019 za slabih 15k EUR.
 
Limeta
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Ne nov 24, 2019 9:22 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Limeta To nov 17, 2020 6:55 pm

void je napisal/-a:To sem jaz ugotovil na enem par dni nazaj. Bil je luft na ripni polosovine. Ker koliko sem se pozanimal tudi menjave potisnega ležaja, menjalnika, vseh nosilcev ni nič pomagalo. Nobenemu pa ni pala ideja da bi znala bit polos.
Ne vem kolk drugi poznajo ta problem oz. rešitev.


Kako pa je bila rešitev?
Jaz sem namreč enega mojega (tistega, pri katerem bolj poka) odpeljal na pooblaščeni servis in omenil, da sem dobil informacijo, da je težava verjetno v polosovini. Ko sem dobil vozilo vrnjeno, mi je vodja servisa povedal, da "lufta na ripni" polosovine skorajda ni možno ugotoviti, da pa so vseeno odstranili eno od polosovin ter njeno ležišče, po navodilih tehnične službe, vbrizgali neko, temu namenjeno "lepilo"...
Kaj meniš o tej rešitvi?
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1763
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a void To nov 17, 2020 7:08 pm

pa je po temu posegu OK?
 
Limeta
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Ne nov 24, 2019 9:22 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Limeta To nov 17, 2020 7:35 pm

Nop, še naprej poka...
 
Limeta
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Ne nov 24, 2019 9:22 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Limeta Ne nov 22, 2020 3:00 pm

Kot sem zapisal v svojem prejšnjem odgovoru, "lepilo" ni poskrbelo za odpravo pokanja...
Glede na to, da si zaposlen na enem izmed pooblaščenih servisov, me zanima še tvoje mnenje o težavi s prisotnostjo goriva (bencina) v motornem olju (oil dilution) pri 1,2 TCe motorjih:
- pri obeh svojih vozilih opažam, da tudi po zamenjavi injektorjev (injektorji so bil zamenjani, ker sem po zamenjavi motorjev opazil konstantno povišan nivo motornega olja), še vedno prihaja do močnega povišanja nivoja motornega olja, motorno olje pa ima, bolj kot po olju, vonj po bencinu oz. mešanici - nivo olja je namreč, kot je razvidno iz fotografije, povišan za cca. 15mm...
Priponke
nivo olja.jpg
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1763
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a void Ne nov 22, 2020 7:52 pm

Čak čak, tebi poka pri 1.2 tce? tisto pokanje se pojavlja pri ponavadi pri 1.3 tce... nisem bil pozoren prej.

Zakaj so bili injektorji sploh menjani?
 
Limeta
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Ne nov 24, 2019 9:22 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Limeta Ne nov 22, 2020 9:58 pm

Meni "poka" pri 1.2 TCE, ja...

Pri obeh vozilih, ki jih imamo pri hiši, je bil, pri prvem zaradi nevzdržnega cukanja pri 30k, pri drugem drugem pa zaradi odpovedi motorja pri 15k, zamenjan motor - v obeh primerih z obnovljenim.
Injektorji pa so bili menjani, ker sem po zamenjavi motorjev opazil, da konstantno prihaja do povišanja nivoja motornega olja...
Fotografija, ki sem jo priložil mojemu postu, je aktualno stanje olja današnjega preverjanja... Pri drugem je nivo olja povišan za cca. 10mm...
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a pskoda Ne nov 22, 2020 10:23 pm

Bencin lahko pride v olje samo preko batnih obročkov. Ne vem sicer, če je možno tudi preko visokotlačne črpalke za bencin, ki jo poganja odmična gred
Lp
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov