Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
mrtwelvetrees
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2660
Pridružen: To apr 26, 2005 7:33 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a mrtwelvetrees To maj 17, 2022 7:51 pm

To je pa to, če imaš tisto vzdrževanje od Renaulta, jaz to nisem vzel pri novem avtomobilu samo zaradi tega. Raje sem olje prinesel sabo.
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?
 
Uporabniški avatar
D12J12
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 792
Pridružen: So okt 27, 2012 11:44 pm
Kraj: Kranj

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a D12J12 To maj 17, 2022 8:32 pm

To pa je "vzdrževanje". A pa to prav pogojujejo te servise ali se da kaj zmeniti? Da jih delaš 1x letno pa ni važno a je 10 ali 15k km?
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1559
Pridružen: Sr mar 02, 2016 5:21 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a void Sr maj 18, 2022 9:34 am

Servisi se delajo enkrat letno, razn če presežeš 30k v enem letu. Servis olja je na 30k oz. 2 leti, tako kot imajo večina te dni. Servisni pregled je vsako leto, vsako leto se menja kabinski filter, 3. leto se menja zavorna tekočina, 4. leto pa antifriz, svečke, vsi filtri in tako dalje.
Če delaš 15k+ na leto, je v vsakem primeru konkretno cenejše kot če sam plačuješ servise. Če delaš recimo 10k se pa ne splača.

Konec koncev pa še zmeraj lahko kupiš kanto olja in filter in zamenjaš olje pri lokalnem mehaniku, če ti ne diši menjava na 2 leti oz. 30k km oz. če kakšno leto nardiš samo 10k npr.
 
Limeta
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Ne nov 24, 2019 10:22 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Limeta Če maj 19, 2022 8:27 am

thunderbolt je napisal/-a:Limeta: lahko to svojo teorijo podpres s kako referenco? Iscem, iscem in nikjer nic ne najdem o tem, kar opisujes.


Naj za začetek pojasnim, da sem, vse dokler nisem dobil v uporabo svojega Megane-a (leta 2018), pri katerem sem že prvi dan opazil nemiren tek motorja in "cukanje", generalno veljal za velikega ljubitelja in tudi gorečega zagovornika znamke Renault. Že odkar pomnim, pa je od takrat preteklo že kar nekaj desetletij, je bil Renault naš družinski avto in smo doma imeli vedno vsaj enega, po večini pa dva ali več vozil te znamke.

Pa še to: moje izjave v nadaljevanju temeljijo izključno na podlagi lastnih izkušenj, ugotovitev in raziskav, vsako svojo izjavo pa lahko dodatno potrdim s pridobljeno dokumentacijo in dokazili (tudi laboratorijsko analizo olja in izvedenskim mnenjem), vsak posameznik pa se lahko preprosto odloči, če mi verjame ali ne, seveda pa pričakujem, da me boste "zanikovalci" ostro napadli in poskušali zanikati vse zapisano...

Ponovno (na kratko) predstavljam svojo izkušnjo iz naslova teme tega foruma, ki, če 1.2 TCe motor ne bi bil problematičen, še zdaleč ne bi imela več kot 40 strani.

Nekako sem prepričan, da se bodo/boste mnogi prepoznali v mojem zapisu:
sem lastnik dveh vozil z 1.2 TCe, pri obeh pa je bilo, po neštetih podanih reklamacijah in po neštetih neuspešnih tehničnih posegih, pri obeh vozilih pri starosti manj, kot 2 leti:
- pri prvem, zaradi nevzdržnega "cukajna" pri manj kot 30k prevoženih,
- pri drugem pa zaradi odpovedi motorja pri manj kot 15k prevoženih,
zaradi skrite serijske napake dotičnega motorja z oznako 1.2 TCe H5F (težava je prisotna pri prav vseh izvedbah tega tipa motorja), potrebna zamenjava motorja.
Pooblaščeni servis me je, tako pred samo menjavo motorja, kakor tudi po menjavi motorjev v obeh vozilih, seveda po navodilih in sodelovanju s tehnično službo proizvajalca (saj je bilo vsem odgovornim in vpletenim povsem jasno, za kaj gre), poskušal s tehničnimi posegi (ki so bili po večini vse prej kot smiselni), enostavno odpraviti oz. na nek način tudi poskrbeti, da bi do odpovedi motorja prišlo šele po izteku garancije oz. so me, skupaj s tehnično službo in službo za stike s kupci, poskušali pripraviti do tega, da naredim kakšno napako, zaradi katere bi lahko kasneje (ob okvari), izpodbijali pravice iz naslova garancije.
Pri dotičnem tipu motorja 1.2 TCe H5F (pri Nissan-u ima oznako 1.2 DIG-T) gre namreč za napako v sami zasnovi motorja, ki je prisotna pri vseh (več kot 400.000) motorjih, vgrajenih v različne modele vozil Renault, Nissan, Dacia in Mercedes, v obdobju med 2012, pa vse do konca proizvodnje.
Proizvajalec je lokalnim zastopnikom in pooblaščenim servisom po Evropi in Balkanu, že 5.6.2015 posredoval interni dokument oz. "rešitev" z oznako 10575, kako se morajo odzvati ob morebitnih reklamacijah zaradi težav z motorjem, sam proizvajalec pa za težavo verjetno ve že precej več časa. Zaenkrat spodaj prilagam "jezikovno razumljivejšo" verzijo, ča pa kdo želi, pa mu jo lahko posredujem tudi v kateri drugi jezikovni varianti.
Slika

Da bo vse skupaj še malo bolj jasno, predlagam klik na povezavi spodaj:
https://www-caradisiac-com.translate.go ... r_pto=wapp
https://france3--regions-francetvinfo-f ... r_pto=wapp

O sami težavi s prekomerno porabo motornega olja ter posledični okvari/odpovedi motorjev ter o tem, predvsem pa tudi informacijo o tem, koliko le teh je že bilo potrebno zamenjati, bo verjetno znal kaj več povedati tudi "void".

Pa še glede prisotnosti bencina v olju...

Po menjavi motorja (v obeh primerih z obnovljenim in ne novim motorjem), sem pri obeh mojih vozilih opazil, da se nivo olja konstantno dviguje (tudi več kot 25mm nad oznako MAX na merilni palčki), samo olje pa ima, bolj, kot po olju, močan vonj po bencinu.
Razlog za to je nov ECU software (za katerega pa, kot "void" napačno sklepaš, nikakor ne mislim, da je enak tudi pri novem tipu motorja), s katerim se poviša tlak v sesalni komori, s čemer so sicer res odpravili težavo s podtlakom, zaradi katerega so motorji prekomerno porabljali motorno olje. Posledica "podtlaka" je dostop in zgorevanja oljne pare, kar povzroči prekomerno porabo motornega olja ter nalaganje "gareža" na stene sesalne komore, ventile in v ležišča ventilov.
Kako pa je sesalna komora videti (pred čiščenjem in zamenjavo ECU software-a) pri motorju s cca. 26k prevoženih:
Slika
posledica tega pa je poškodba ventilov in/ali vžigalnih svečk, ki preprosto "zgorijo"
Slika
Slika
ter dokončna odpoved motorja.

In prav nov ECU software "starih" 1.2 TCe motorjev je razlog, da sem postal pozoren na težavo s prisotnostjo goriva v motornem olju tudi pri novih, 1.33 TCe motorjih mojih znancev in tudi strank, ki imajo v lasti vozila z dotičnim motorjem. Kljub temu, da (verjetno) ne gre za enak ECU software, sem težavo s prisotnostjo bencina olja in posledično nenormalno visokim nivojem motornega olja, ugotovil pri prav vseh, še posebej očitno pa je nivo olja povišan pri tistih, ki vozijo pretežno kratke razdalje - v dveh primerih cca. 10mm po le nekaj sto prevoženih kilometrih po opravljenem servisu - menjavi olja in filtra.

Je pa res, da se večina težav sploh ne zaveda... Saj, kdo pa sploh preverja stanje motornega olja pri svojem novem vozilu, če pa že, pa smo pozorni predvsem na to, če le to manjka, ne pa tudi na to, če ga je več oz. preveč, kot bi ga moralo biti...

Ob tem pa smo Slovenci itak ena zanimiva "rasa", ki pred drugimi skrivamo in zelo težko oz. neradi priznamo in govorimo o tem, da imamo s svojim novim vozilom kakšne težave.
 
Uporabniški avatar
limas
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2024
Pridružen: Ne avg 18, 2013 9:01 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a limas Če maj 19, 2022 10:33 am

Vsi sodobni motorji z direktnim vbrizgom se soočajo z nabiranjem ogljika.
1.2 Tce so problematični, 1.33 Tce pa je kot Renault-Mercedesov produkt zelo soliden.
Meni so splošne težave s turbo mlinčki hitro pritegnil pozornost. Zato ostajam na zadnji seriji atmosfercev (nekateri jih še proizvajajo) in dizlih brez raznih tekočih dodatkov.
Jaz ti vse verjamem, me pa zelo zanima tvoj stil vožnje, da ti uspe tako hitro uničiti dva motorja. Nekaj je v konstrukcijskih napakah, nekaj pa tudi na vozniku.
Če bi recimo (hipotetično) preskočil problematično generacijo 1.2 in šel na 1.33, bi bil še danes zadovoljen lastnik Renaulta.
 
Uporabniški avatar
mrtwelvetrees
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2660
Pridružen: To apr 26, 2005 7:33 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a mrtwelvetrees Pe maj 20, 2022 1:33 pm

Ko berem tole me že kr skrbi kupiti rabljen 1.2Tce, raje 1.5dci ki je preverjen.
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?
 
jl
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 92
Pridružen: Če feb 12, 2004 8:25 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a jl To maj 24, 2022 10:08 am

Še moja izkušnja glede Megane 4 Grandtour 1.2 TCE, katerega sem kupil 2017. Dokaj kmalu se je pojavil ropot pri sprednjem amortizerju, na uradnem servisu so mi dvakrat mazali z mastjo, vendar stvar s tem ni bila rešena. Na zadnje so mi šli 'na roke', da bodo menjali obe polosovini (sem bil sicer skeptičen), ampak ok (verjetno so mislili odpraviti še drugo pokanje, ki se ponavadi sliši pri speljevanju oz menjavi iz 1. v 2. prestavo). Po menjavi polosovin, ne samo da je ropot ostal (po njihovem je bil sicer v skladu s toleranco proizvajalca), pojavilo se je neko spodrsavanje levega kolesa v skrajnem zasuku levo in pri počasni vožnji (npr parkiranju). Reklamiram tudi to, preverijo in pravijo, da so verjetno slabe gume ali podlaga (s takimi odgovori izgubijo še tisto malo verodostojnosti, ki so ga imeli, saj kvaliteta gum oz asvalta ni mogla degradirati preko noči). Grem k mojemu mehaniku menjati gume zimske za letne, me pokliče zraven, pravi pod nujno menjati levi kolesni ležaj, ker je zanič (mi pokaže, dejansko luft pri kolesu). Se dogovorim, mi menja ležaj, tisto spodrsavanje kolesa izgine. Sedaj se pojavi neko drsenje (najbolj se sliši pri hitrosti nad 50km/h) in ni odvisno ali vozim ravno ali v ovinek (kolesni ležaji verjetno ok), frekvenca tega drsenja/ropota je odvisna od hitrosti. Ker je moj mehanik na dopustu, peljem na hitri servis, ko čakam v vrsti in opišem težavo, eden od mehanikov pravi, da so ploščice. Glede na tako diagnostiko (pogleda v kolo, kjer se ploščic sploh ne vidi), ne čakam in grem k drugemu serviserju. Oni dvignejo, gledajo ležaj, pnevmatike, ploščice itd, pravijo da je vse ok. Sedaj sem sam na dopustu, peljem na servis in mehanik gre z mano na testno vožnjo, da dejansko sliši v čem je problem. Skratka, dvignejo avto in njegova diagnostika je ležaj v menjalniku (pokaže posnetek).
Zdaj pa vprašanje, glede na to, da se to drsenje/ropot slišu ne glede na prestavo oz tudi v kolikor dam v ler oz držim sklopko, ali ni večja verjetnost, da je težava v diferencialu, sploh glede na to, da se je menjalo polosovine in posegalo v ta del? Koliko okvirno je strošek v primeru menjave ležaja v diferencialu ali v menjalniku?
Skratka, moj četrti Renault, prvi novi, zagotovo pa zadnji Renault...
 
Uporabniški avatar
limas
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2024
Pridružen: Ne avg 18, 2013 9:01 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a limas To maj 24, 2022 1:35 pm

Razdiranje menjalnika je draga zadeva. Sam ležaj pa ni tako drag.
Najprej z gotovostjo določi kje je okvara.

Poanta tvojega zapisa:
1. Današnji mehaniki so večinoma katastrofa. Izjeme se najdejo, ampak težko.
2. Kakovost evropskih proizvajalcev vozil je hudo padla. priporočam nakup azijatov.
 
Uporabniški avatar
mrtwelvetrees
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2660
Pridružen: To apr 26, 2005 7:33 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a mrtwelvetrees To maj 24, 2022 1:47 pm

Sej tudi pri japoncu lahko naletiš na kakšno slabo serijo ali serijsko napako. Res pa da so boljši.
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?
 
nasamorpheus
Novinec
 
Prispevkov: 216
Pridružen: Sr nov 04, 2020 3:36 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a nasamorpheus To maj 24, 2022 2:01 pm

Glavno je, da ima avto touch screen z androidom, za ostalo pa nima veze kako dela.
 
Limeta
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Ne nov 24, 2019 10:22 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Limeta Pe maj 27, 2022 10:07 pm

limas je napisal/-a:Vsi sodobni motorji z direktnim vbrizgom se soočajo z nabiranjem ogljika.
1.2 Tce so problematični, 1.33 Tce pa je kot Renault-Mercedesov produkt zelo soliden.
Meni so splošne težave s turbo mlinčki hitro pritegnil pozornost. Zato ostajam na zadnji seriji atmosfercev (nekateri jih še proizvajajo) in dizlih brez raznih tekočih dodatkov.
Jaz ti vse verjamem, me pa zelo zanima tvoj stil vožnje, da ti uspe tako hitro uničiti dva motorja. Nekaj je v konstrukcijskih napakah, nekaj pa tudi na vozniku.
Če bi recimo (hipotetično) preskočil problematično generacijo 1.2 in šel na 1.33, bi bil še danes zadovoljen lastnik Renaulta.


"limas" V svojem odgovoru najprej zapišeš, da so 1.2 TCe problematični, v nadaljevanju pa sprašuješ, kako mi je uspelo ako hitro uničiti dva motorja.

Dejstvo je, da je 1.2 TCe oz. 1.2 DIG-T, z naskokom najbolj problematičen motor na tržišču, verjetno pa tudi eden najslabših, če ne celo najslabši.
In ne, ni mi uspelo uničiti "tako hitro" uničiti dveh motorjev, pač pa samo enega, drugega pa je, kot ti praviš "uničila" moja soproga.
Način uporabe obeh vozil je bil enak oz. podoben, kot pri vseh najinih prejšnjih vozilih, pa imam jaz za sabo cca. milijon prevoženih kilometrov, moja soproga pa približno polovico tega.
S tem, da je njen način in režim vožnje, povsem drugačen od mojega...
In verjetno ne boš verjel... To sta prvi vozili, pri katerih sva uspela "uničiti" motor... Pri drugih nama to ni uspelo niti pri 250k... Moj MB C Class jih ima trenutno nekaj več, kot 260k, pa še nič kaj ne kaže na to, da bi mi ga uspelo uničiti...

"void", še vedno čakam tvoj odgovor, h kateremu sem te pozval:
Limeta je napisal/-a:O sami težavi s prekomerno porabo motornega olja ter posledični okvari/odpovedi motorjev ter o tem, predvsem pa tudi informacijo o tem, koliko le teh je že bilo potrebno zamenjati, bo verjetno znal kaj več povedati tudi "void".


Da pa bo vse skupaj malo bolj jasno, da ni samo meni uspelo "uničiti" motorja, pa predlagam branje prispevkov na spletnih portalih, ki si, za razliko od naših "neodvisnih" medijev, "upajo" objaviti tovrstne prispevke:
Povezave:
1 .https://www.leparisien.fr/automobile/moteurs-defectueux-un-millier-de-plaignants-menacent-renault-dune-action-collective-25-05-2022-U3FAQJL27RHMDNYLMKANOQ6JLU.php
2. https://www.capital.fr/auto/moteurs-defectueux-un-millier-de-plaignants-lancent-un-ultimatum-a-renault-1437503
3. https://www.actu-automobile.com/2022/05/27/motorgate-renault-laffaire-du-moteur-tce-120/
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1013
Pridružen: So jun 22, 2013 12:03 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a cc09 Pe maj 27, 2022 10:43 pm

Vsi sodobni motorji z direktnim vbrizgom se soočajo z nabiranjem ogljika.

Sodobni motorji imajo dvojno vbrizgavanje.
 
Uporabniški avatar
limas
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2024
Pridružen: Ne avg 18, 2013 9:01 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a limas So maj 28, 2022 3:13 pm

Limeta je napisal/-a:
limas je napisal/-a:
"limas" V svojem odgovoru najprej zapišeš, da so 1.2 TCe problematični, v nadaljevanju pa sprašuješ, kako mi je uspelo ako hitro uničiti dva motorja.
[/url]


V Sloveniji je teh problematičnih motorjev na tisoče in vsi vozijo. Dva uničena motorja v eni družini bi se moralo statistično odražati na celotni "populaciji" v tej meri, da bi moral vsak dan videti nekaj deset Renojev stati ob cesti ali pa naloženih na šlep službi. Ne vidim jih, zato se legitimno sprašujem kako ti je to uspelo? Dobro, pač dve limoni, kar je velika redkost. Poznam ljudi, ki se veselo vozijo z omenjenimi motorji. Nekaterim cuka, drugim prav nič.
Mimogrede, še slabši primerki od 1.2 tCe so VW 1.2 TSI (prva generacija).
 
dejanb75
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Po sep 17, 2018 4:18 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a dejanb75 So maj 28, 2022 3:23 pm

cc09 je napisal/-a:
Vsi sodobni motorji z direktnim vbrizgom se soočajo z nabiranjem ogljika.

Sodobni motorji imajo dvojno vbrizgavanje.


Kako to misliš dvojno vbrizgavanje?
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1013
Pridružen: So jun 22, 2013 12:03 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a cc09 Ne maj 29, 2022 6:10 am

Direktno in klasično. Pol pa avtomatsko malo kombinira.
 
coco66
Novinec
 
Prispevkov: 274
Pridružen: Sr okt 09, 2013 3:14 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a coco66 Ne maj 29, 2022 8:11 am

cc09 je napisal/-a:Direktno in klasično. Pol pa avtomatsko malo kombinira.

In še karburator da bo ziher
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1013
Pridružen: So jun 22, 2013 12:03 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a cc09 Ne maj 29, 2022 9:34 am

Ti se lahk hecaš, ampak to pač deluje. In pri današnjih cenah avtov to niti ni nek strošek.
 
Janezek65
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 86
Pridružen: Če apr 20, 2017 8:47 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Janezek65 Ne maj 29, 2022 11:07 am

Sem imel tudi jaz take težave z Meganom; pa sprenevedanje na servisu,...
Na koncu se je pokazalo, da je najboljša rešitev prodaja avta. In ko berem ta forum, sem vedno bolj vesel, da sem se znebil tega polizdelka.
 
Matko37
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: Po maj 31, 2010 12:07 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Matko37 Ne maj 29, 2022 9:47 pm

Imam identično težavo na novem, 1 mesec starim PSA 1.2 puretech 130hp. Po 3000km je nivo olja narastel 2 do 3 cm nad max (2 do 3 zato, ker na obeh straneh palice ni enako, ker gre pod kotom v motor, na eni strani 2, na drugi 3 cm. Nenormalno smrdi po bencinu. Predvidevajo, da bi naj bili injektorji, ki menda ne zapre čisto goriva.

Doma imamo še enega MB GLA z Renaultovim 1,33, tudi ta smrdi po gorivu, ko odpreš pokrovček za dolivanje olja, šipke pa nima, da bi preverili. Na displayu kaže max, če pa meri preko max, pa ne vemo.

Je kdo za 1.2 TCE uveljavljal stvarno napako in vozilo uspešno vrnil?

Kaj dandanes sploh kupiti, da ne bo težav? Kako je kaj VW 1.5 TSI? Kako pa 1.5 PSA BlueHDI?
 
MORDOR
Novinec
 
Prispevkov: 159
Pridružen: To maj 19, 2009 11:19 am

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a MORDOR Po maj 30, 2022 12:33 pm

Znanec ki ima megana 1,2 tce je rešil težavo z gorivom v olju tako da pač lje menja na 3000 km. In to ta poceni Lidlovo. Pa ima avto sedaj že 120000. Pač slabo olje za slab motor.
Življenje ni praznik,ampak delovni dan!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 25 gostov