Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1767
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a void Po apr 01, 2019 1:28 pm

Ne vozim ga vsakodnevno, ker delam preveč kilometrov. Za nabirat kilometre imam GTja 2.0 dci, ki več kot zadošča. Pravtako sem avto kupil namensko ljubiteljsko in ne kot primarno, sekundarno, ampak tercialno.

Kaj se pa tiče tuninga, je nadgradnja samo na forge intercooler, Trophy že brez pipanja motorja gre na 300hp. Vse kaj je več od tega zahteva kr dost nadgradenj in se ne splača. Drugače pa sploh ni primerjave, ker je TSI direct injection, 2.0T je pa klasičn multipoint. Novi 1.8 gre glih zaradi tega ker je direct injection že pri stage 1 direktno na 320hp. Ampak vzamem klasični 2.0T prek bilokaterega direct injection, ker ni kompliciran in veliko manj problematičn. Edina slabost mu je da iz nizkih nima tolk navora, v vseh drugih stvareh je pa boljši od DI.

Drgač sem pa iz primoskega konca.
Zadnjič spremenil void, dne Po apr 01, 2019 1:33 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a pskoda Po apr 01, 2019 1:31 pm

Jaz se vozim vsak dan pa bom kmalu imel 2 redni servis pri starem skoraj 1 leto
Ja kot moj na +320 brez pipanja

Aja potem nisi ti, ker en ima tudi predelanega megana RS rumene barve
Lp
 
marxy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Sr okt 17, 2018 9:27 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a marxy To apr 02, 2019 3:44 pm

Kaj narediti, če ti na Renault Nissan Slovenija daje takšen odgovor:
"Po poročilu pooblaščenega servisa je vozilo urejeno v skladu z garancijskimi določili proizvajalca".

Avto pa cuka in trese, da kar glava peče.
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1767
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a void To apr 02, 2019 4:44 pm

mislim da je najbolje da se oglasiš direktno pri njih in jim demonstriraš.
 
Uporabniški avatar
mrtwelvetrees
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2854
Pridružen: To apr 26, 2005 6:33 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a mrtwelvetrees To apr 02, 2019 6:04 pm

A obstaja kakšen uradni support od Renaulta (ne Slovenije) da jim pošlješ video posnetek napake v praksi, ter da dobiš odgovor ?
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?
 
tce130
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Po jan 14, 2019 7:16 am

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a tce130 To apr 02, 2019 6:57 pm

Pomaga samo vztrajnost in sodelovanje s tehnično službo RNS.
Tudi meni so na 1.2TCE H5F zaradi cukanja menjali ventile, ter mi predali "popravljen" avto, ki ne cuka več. Še isti dan, ko sem ga prevzel sem spet opazil cukanje v isti obliki. Nato sem jim ga 2x peljal nazaj, da so preverili in ponovno potrdili cukanje. Nato so mi zamenjali motor in sedaj motor ne cuka več (med konstantno vožnjo po ravni cesti od 1700- 2100 obr/min).
Skratka na servisu zahtevat tehnično službo RNS. Jaz sem bil pozitivno presenečen nad njihovim predstavnikom. Na kakšno stvar gledajo drugače, kot na servisu, kjer je kaj hitro odgovor v stilu "pač je tako".
Naj še dodam, da sem po dobrem letu lastništva zelo razočaran nad mojim Scenicom IV 1.2TCe in mi je zelo žal, da nisem raje vzel rabljenega Scenica III.
Bom enkrat opisal vse kar sem doživel v enem letu.
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1767
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a void To apr 02, 2019 7:23 pm

Daj opiši malo več tce130. Me zanima cela zgodba.

Uglavnem, servis si bo ponavadi naredil tako da ima čim manj posla. (prepričat kupca da je vse najlepšem redu)
 
Stumpjumper
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 750
Pridružen: To maj 24, 2016 3:08 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Stumpjumper To apr 02, 2019 7:27 pm

@void:

Ima 1.6T/menjalnik v cliotu RS/trophy kakšne omembe vredne probleme?
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1767
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a void To apr 02, 2019 7:36 pm

Jih je imel dokler niso software poštimali. Sploh trophyji na začetku, ko je prišlo do kake špice navora ga je vrglo v safe mode. Kasneje so poštimali to in delajo ok. Drgač te menjalniki niso tako slabi, edin problem je da niso primerljivi po hitrosti z DSG ali novimi EDC. So pa suhi, kar pomeni da ni vzdrževanja, razn klasičnega olja za getribe. Dela jih pa Getrag, tako da če bo kaj narobe z njim, blame the Germans :twisted:

btw, check this out 8) https://www.youtube.com/watch?v=bazxjr0 ... vMCtGzrIfU
 
Stumpjumper
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 750
Pridružen: To maj 24, 2016 3:08 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Stumpjumper To apr 02, 2019 8:14 pm

Kot mucika prede. 8) Tega trophyja nesmem preveč gledat, ker letos je babnica na vrsti za drug voz. :lol: :cry:
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1767
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a void To apr 02, 2019 9:50 pm

Poznam to, js sm ženi en teden nazaj naročil voz :D
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a xxl To apr 02, 2019 11:34 pm

Tce130, kaj si še doživel z novim Scenicom? Kolega kupuje Tce 140.
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
Uporabniški avatar
emozul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1792
Pridružen: So jan 26, 2013 12:11 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a emozul Sr apr 03, 2019 10:01 am

Jaz bi glede na probleme, ki jih imajo benciski motorji, bi jaz raje vzel oz. priporočal dizla.
 
tce130
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Po jan 14, 2019 7:16 am

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a tce130 Sr apr 03, 2019 12:42 pm

Ma totalno razočaranje glede kakovosti izdelave vozila (oktobra bo dve leti od prve reg).
Pa recimo, da se ne sekiram za konkretno nenatančne spoje pri prtljažnih vratih in na armaturki (del, ki se stika z vrati je konkretno iz linije).

Zgornji rob voznikovih vrat se je ob zapiranju drgnil ob sosednja vrata. Baje klasika na Scenic in Megane 4. So zrihtali.
Popizdevam pa vsak dan, ko se vozim in škripa rlink konzola.
Glede na napisano, lahko sklepate da vozim tudi nadomestna vozila :( in tudi ostala vozila, ampak noben ne škripa med vožnjo, kot ta sodoben Scenic.
Sedaj mi bodo četrtič preverjali zakaj med vožnjo ropoče raztezna posoda. "Strokovni poseg" s tlačenjem pene ob rob posode ne zadošča.
Pri 130km/h mi je začelo šumeti pri sprednji šipi, pa so zrihtal.
Sprednji zračniki - v kolikor je komu uspelo nastaviti stranska zračnika tako, da spredaj sedečim ne piha v glavo se priporočam za nasvet.
Nategnjen sem bil tudi glede DAB in Android auto, ker to ne dela na mojem Rlinku, čeprav je bil avto izdelan po aprilu 2017, ko naj bi to bilo na voljo.
Ob malce konkretnem mrazu, očasno ne dela odklepanje vozila, ko imam kartico v žepu. Baje je problem v kljukah.
Pika na i pa je cukanje 1.2TCe. Da sem dosegel menjavo motorja, je bil avto skupaj vsaj 50 dni na servisu. Obiskov servisa ne štejem več.

Glede izbire motorja, bi se sedaj definitivno odločil za dizla, čeprav delam malo km in mi gre traktorski zvok izjemno na živce, Tce pa je full tih in uglajen (res pa slabši glede navora proti dizlu).
1.33TCe FAP je sedaj glede vzdrževanja do 100.000km/5 let, skoraj na istem nivoju kot DCi (če gledam ceno za MyRevision je razlike okol 100€). Prej je bilo vsaj 700€ razlike med 1.2TCE in 1.5, 1.6DCi.
Poznam kar nekaj lastnikov dizlov raznih znamk, ki delajo podobno malo km in veliko relacij s hladnim motorjem in ne vem za nobenega, ki bi imel probleme z DPF ali EGR-i.
Glede cukanja "sodobnih" DirectInjection turbo motorjev malih prostornin, pa je itak že bilo veliko govora - vsi cukajo.
Proizvajalec predpiše 95 oktanski bencin, mehaniki pa govorijo daj 100-ko. Proizvajalec naredi motor z max navorom pod 2000 vrt/min, ti nabije prikazovalnik prestavljanja, ki pri 2100 vrt/min kaže da prestavi (v eco mode še prej), mehaniki pa govorijo, da je treba ta motor tiščati v obrate. Glede porabe TCE mi je vseeno, pri mojem načinu vožnje je za dobra dva litra bolj potraten od 1.5 DCi.

Po letu in pol še bolj cenim in pogrešam starega Scenica 2, ker je bil glede kvalitete vesoljska ladja za to sodobno čudo, ki ga imam zdaj.

Če je kdo že kdaj želel uveljavljati garancijsko menjavo okvarjenega vozila, pa tudi ve zakaj še vedno uporabljam to vozilo :(.
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1767
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a void Sr apr 03, 2019 12:50 pm

Vse mi je znano okoli teh problemov, edino mi ni jasno kaj je tocno problem okoli Rlinka? Tut če iz tovarne ni podpiral AA se to da urediti z updejtom. Katero verzijo software imaš?

Glede škripanja bi pa lahko razkopali srednjo konzolo in pogledat če mogoče kak kabel ovit v srajčko drgne po kakšni plastiki. Sem že dostkrat take stvari ugotavljal.

Glede odklepanja v mrazu je pa tako kot pač je, ko je sloj ivja ali ledu čez notranje dele kljuk, ne dela samodejno odklepanje. Ker je pač touch senzor, kot pri telefonu npr. To se vsi ful pritožujejo, ampak ne razumem a je res problem pač zaklenit tako kot smo itak vsi zaklepali zadnjih 30 let? pač na gumb? :)
 
dejc99
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Sr okt 01, 2008 5:11 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a dejc99 Sr apr 03, 2019 1:17 pm

Ima kdo informacijo, če bodo Megani z rlinkom 2.2.19.* nadgrajeni na verzijo 3 ali 7?
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a pskoda Sr apr 03, 2019 1:21 pm

Stvari, ki jih kupiš oz doplačaš nima veze kaj so delali pred 30 leti, ker si jih kupil zato, da jih uporabljaš.

Če bi moj imel toliko ali pol manj problemov gre takoj na a.net
Lp
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1767
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a void Sr apr 03, 2019 1:42 pm

dejc99 je napisal/-a:Ima kdo informacijo, če bodo Megani z rlinkom 2.2.19.* nadgrajeni na verzijo 3 ali 7?


Uradno ne, neuradno da. Na servisu ti lahko updejtajo na 3 in 7. Je pa odvisno od hardware verzije, ker se malo razlikujejo glede na letnik oz. mesec proizvodnje. Na 3 bi skorj zihr moglo it in bi tudi delal android auto brez problema.

pskoda je napisal/-a:Stvari, ki jih kupiš oz doplačaš nima veze kaj so delali pred 30 leti, ker si jih kupil zato, da jih uporabljaš.

Če bi moj imel toliko ali pol manj problemov gre takoj na a.net


No pri renoju je to serijska oprema, ampak vagovci niste navajeni dobrot brez mastnega doplacila.
Ne vem kako maš ti realizirano odklepanje pri tebi, ampak vsi avti k majo touch senzor majo isti problem. Razn če maš na gumb.

Drgač pa ne hvali dneva pred nočjo, sploh ko je 2.0 TSI v avtu :lol:
 
Uporabniški avatar
emozul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1792
Pridružen: So jan 26, 2013 12:11 pm
 
Uporabniški avatar
Doche
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1975
Pridružen: Ne maj 06, 2007 7:24 pm
Kraj: Ried

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Doche Sr apr 03, 2019 1:58 pm

void je napisal/-a:No pri renoju je to serijska oprema, ampak vagovci niste navajeni dobrot brez mastnega doplacila.
Ne vem kako maš ti realizirano odklepanje pri tebi, ampak vsi avti k majo touch senzor majo isti problem. Razn če maš na gumb.



Poserem se na tako serijsko opremo. Pa ne mi o mrazu v povezavi z ivjem pa zledom pa snegom pa nevem kaj vse bi se ti dal gor na avto, da bi mel izgovor, da se ne odklene. Avto stoji parkiran pod nastreskom med se dvema voziloma. Ne rabi bit niti minus pa ga ne odklenes, pa da se jebes. Lahko na vseh 5 kljukah probavas. Take serijske opreme ne rabim. Da pa nekaj dobim in mi nekdo potem svetuje, da naj odklenem kot pred 30 leti je pa se bolj zalostno. Ker kombinacija odklepa in zaklepa s kljucem na klasiko je pa se bolj zabavna. Recimo, da zapustis po voznji vozilo in se ne zaklene. Ker si ga seveda odklenil s kljucem. Potem je to na zalost se vecji fail. Sicer pa bi se dalo o tezavah z Renojem sploh Megane 4 pisat v nedogled. Ampak problemi so pac neresljivi. Stanje tehnike, kot se radi ponorcujete iz ostalih znamk? Se meni v Avstriji so rekli, da je avto tak kot je in da se bom moral naucit zivet s tem.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 31 gostov