Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
mrtwelvetrees
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2854
Pridružen: To apr 26, 2005 6:33 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a mrtwelvetrees Če apr 21, 2022 8:16 am

Po mojem bo samo software updejt. Tega je pri Renaultu kar dosti.
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?
 
Uporabniški avatar
tomazpog
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Sr jun 16, 2010 7:58 am

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a tomazpog Če apr 21, 2022 8:23 am

upam da res, ker je kar moteče - vsakič v meni tipkat, da ga zbudiš

Hvala ti za odg :)
 
Uporabniški avatar
tomazpog
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Sr jun 16, 2010 7:58 am

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a tomazpog Če apr 21, 2022 9:46 am

Sem zdajle pogledal, naložen je zadnji software , tako da zna bit kak druga "jeba" :cry:
bom itak peljal na servis "pokazat" - k sreči to ni problem , ker je napaka prisotna konstantno
 
Uporabniški avatar
mrtwelvetrees
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2854
Pridružen: To apr 26, 2005 6:33 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a mrtwelvetrees Če apr 21, 2022 9:49 am

Ta software ki ga lahko kupec sam naloži ni enak kot ga na servisu z testerjem.
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1767
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a void Če apr 21, 2022 5:43 pm

Res je, kolk je pa zadnja verzija v tvojem primeru?
 
Uporabniški avatar
tomazpog
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Sr jun 16, 2010 7:58 am

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a tomazpog Pe apr 22, 2022 6:13 am

verzija 283C35202R

HVALA vsem za odziv
 
mareb
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: So jan 30, 2016 6:15 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a mareb So maj 07, 2022 11:33 am

Limeta je napisal/-a:Se pravi, void, da gre za servisom znano težavo, to s pokanjem "ko kuplunga prime" in jo ima več uporabnikov?
Pri meni je najbolj pokanje najbolj očitno in moteče, ko je avto "razgret", pa prideš v mesto in je ogromno ustavljanja, speljevanja in "šaltanja"...
V tem primeru poka, da ravno boli...


void je napisal/-a:To sem jaz ugotovil na enem par dni nazaj. Bil je luft na ripni polosovine. Ker koliko sem se pozanimal tudi menjave potisnega ležaja, menjalnika, vseh nosilcev ni nič pomagalo. Nobenemu pa ni pala ideja da bi znala bit polos.
Ne vem kolk drugi poznajo ta problem oz. rešitev.


Tole se pojavla tudi meni, 1.3 TCE 140, nov, prevoženih 3k km. Zadnjič obstal v koloni, bil veliko na sklopki in je začelo to ropotanje. Ker sem nekaj dni za tem avto peljal na servis (prva menjava olja po utekanju motorja) sem težavo omenil, vendar jim ni bila poznana, sami je niso uspeli ponoviti. Kak predlog kako pristopiti tu?

Imam še eno dodatno vprašanje, pri katerem bi prosil za pomoč - in sicer ob malo bolj dinamični vožnji pri prestavljanju npr. iz 2. v 3.na kratko slišim nek zvok, težko opišem, kot nek pločevinasti ropot - je komu poznano? Če prestavljam pri nižjih obratih tega ne slišim.

Na servisu naj bi zategnili vse nosilce motorja, menjalnika itd, pa se to še kar pojavlja.

Hvala za pomoč.
 
Uporabniški avatar
D12J12
Uporabnik
 
Prispevkov: 1060
Pridružen: So okt 27, 2012 10:44 pm
Kraj: Kranj

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a D12J12 So maj 07, 2022 4:29 pm

Kak predlog kako pristopiti tu?
Pač na servisu povej, da je to rešitev drugega serviserja in naj preverijo polosovino, če ima luft. To ko sam podaš rešitev ni nič narobe, tudi sam pred obiskom serviserja poskušam izbrskati vse možne vzroke, s tem se nekaj naučim in tudi z mehanikom lažje podebatiram kako in kaj.
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1767
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a void So maj 07, 2022 5:04 pm

mareb je napisal/-a:
Limeta je napisal/-a:Se pravi, void, da gre za servisom znano težavo, to s pokanjem "ko kuplunga prime" in jo ima več uporabnikov?
Pri meni je najbolj pokanje najbolj očitno in moteče, ko je avto "razgret", pa prideš v mesto in je ogromno ustavljanja, speljevanja in "šaltanja"...
V tem primeru poka, da ravno boli...


void je napisal/-a:To sem jaz ugotovil na enem par dni nazaj. Bil je luft na ripni polosovine. Ker koliko sem se pozanimal tudi menjave potisnega ležaja, menjalnika, vseh nosilcev ni nič pomagalo. Nobenemu pa ni pala ideja da bi znala bit polos.
Ne vem kolk drugi poznajo ta problem oz. rešitev.


Tole se pojavla tudi meni, 1.3 TCE 140, nov, prevoženih 3k km. Zadnjič obstal v koloni, bil veliko na sklopki in je začelo to ropotanje. Ker sem nekaj dni za tem avto peljal na servis (prva menjava olja po utekanju motorja) sem težavo omenil, vendar jim ni bila poznana, sami je niso uspeli ponoviti. Kak predlog kako pristopiti tu?

Imam še eno dodatno vprašanje, pri katerem bi prosil za pomoč - in sicer ob malo bolj dinamični vožnji pri prestavljanju npr. iz 2. v 3.na kratko slišim nek zvok, težko opišem, kot nek pločevinasti ropot - je komu poznano? Če prestavljam pri nižjih obratih tega ne slišim.

Na servisu naj bi zategnili vse nosilce motorja, menjalnika itd, pa se to še kar pojavlja.

Hvala za pomoč.


Luft na ripnah polosi in peste. Včasih pomaga da se samo zategne polos, v nekaterih primerih se je menjalo polos.
Nisem več na pooblaščenem servisu, tako da ne vem kako se to sedaj rešuje. Ampak smo imeli tu pa tam probleme s tem.
Sam imam 1.4 tce megana, pa nimam teh problemov :)
 
Uporabniški avatar
Doche
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1975
Pridružen: Ne maj 06, 2007 7:24 pm
Kraj: Ried

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Doche Ne maj 08, 2022 12:27 pm

Imate tudi drugi problem z zelo slabim signalom pri radiu? FM frekvence mores met res sreco da najde kako postajo. In potem lahko v glasbi uzivas par sto metrov, ko se signal spet izgubi. Ob pritisku na iskanje naslednje postaje pac melje in melje, potem si pa ze na cilju in pozabis da si sploh iskal radijsko postajo.

Da bi bil problem v kaksnem kablu, skoraj dvomim, ker potem nebi dnevno niti ene postaje nasel. Pa me zanima ce sem res edini, je pa 2016 letnik.
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1767
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a void Ne maj 08, 2022 1:16 pm

Da, starejši softwari so bolj problematični glede signala. Ampak FM ni problem ponavadi, DAB je bolj problematičn.
Sam imam verzijo 8 in nimam problemov s signalom. Ampak te starejše multimedije se uradno ne da updejtat na več kot verzijo 3.
 
Uporabniški avatar
Doche
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1975
Pridružen: Ne maj 06, 2007 7:24 pm
Kraj: Ried

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Doche Ne maj 08, 2022 1:49 pm

Ah ok, potem prakticno neresljivo, sem si zelel da bi bil to hardware problem :mrgreen: Ampak dejansko, FM katerokoli postajo najdes, jo v roku 1km zgubis. Tako da ti ostane vbistvu samo BT preko telefona ali USB. Ostalo vse je izguba zivcev.

Kaj to pomeni se ne da uradno, bi jo vseeno nekdo lahko posodobil?

Prejsnje leto, ko je zena kupila nov telefon, je bil tud problem, da se enostavno ni slo povezat in jezgubljal signal s telefonom na sekundne intervale, neuporabno vse skupaj. Pa smo bili na vezi z vsaj tremi servisi v Slo, z dvema v AT in uvoznikom v AT in so rekli, da je neresljivo. No v Slo so ponujali nek update za dobrih 200eur, brez garancije, da bo radio se sploh delal potem. Smo resli z nakupom novega telefona :lol:
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1767
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a void Ne maj 08, 2022 7:30 pm

Uradno se ta prve variante da nagraditi samo na ver3, sem pa zasledil na forumih lahko naložijo celo verzijo ver7 ponavadi brez da bi zabrikali multimedijo.
 
Uporabniški avatar
Doche
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1975
Pridružen: Ne maj 06, 2007 7:24 pm
Kraj: Ried

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Doche Po maj 09, 2022 4:48 pm

:tomidelej:
 
Limeta
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Ne nov 24, 2019 9:22 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Limeta Sr maj 11, 2022 9:11 pm

Pokanje v menjalniku je še najmanj, kar te mora skrbeti...
Bolj problematična težava "novih" 1,33 TCe motorjev je, da se tudi pri teh motorjih, podobno, kot je to značilno tudi za "stare" 1.2 TCe motorje (po nadgradnji programske opreme motornega računalnika in pri motorjih, ki so bili zamenjani), zaradi nepravilnega izgorevanja, "neizgoreto" gorivo meša z motornim oljem, kar se kaže v povišanem nivoju motornega olja, samo olje pa ima tudi močan vonj po bencinu.
Težavo sem opazil pri prav vseh 1.33 TCe motorjih, nivo olja in intenzivnost vonja po gorivu pa je odvisna predvsem od načina uporabe vozila... Pri tistih, ki vozijo predvsem daljše relacije in po avtocesti, nivo olja ni tako zelo očitno povišan, pri tistih, ki pa vozilo uporabljajo predvsem na krajših relacijah in svojih vozil ne "pregrevajo" dovolj, da bi gorivo izhlapelo, pa je nivo povišan tudi za več kot 2 cm nad oznako MAX na merilni palčki.

Zato lastnikom, tako "novi", kakor tudi "starih" motorjev svetujem, da redno spremljate nivo in vonj motornega olja v svojih vozilih...

Pa srečno...

mareb je napisal/-a:
Limeta je napisal/-a:Se pravi, void, da gre za servisom znano težavo, to s pokanjem "ko kuplunga prime" in jo ima več uporabnikov?
Pri meni je najbolj pokanje najbolj očitno in moteče, ko je avto "razgret", pa prideš v mesto in je ogromno ustavljanja, speljevanja in "šaltanja"...
V tem primeru poka, da ravno boli...


void je napisal/-a:To sem jaz ugotovil na enem par dni nazaj. Bil je luft na ripni polosovine. Ker koliko sem se pozanimal tudi menjave potisnega ležaja, menjalnika, vseh nosilcev ni nič pomagalo. Nobenemu pa ni pala ideja da bi znala bit polos.
Ne vem kolk drugi poznajo ta problem oz. rešitev.


Tole se pojavla tudi meni, 1.3 TCE 140, nov, prevoženih 3k km. Zadnjič obstal v koloni, bil veliko na sklopki in je začelo to ropotanje. Ker sem nekaj dni za tem avto peljal na servis (prva menjava olja po utekanju motorja) sem težavo omenil, vendar jim ni bila poznana, sami je niso uspeli ponoviti. Kak predlog kako pristopiti tu?

Imam še eno dodatno vprašanje, pri katerem bi prosil za pomoč - in sicer ob malo bolj dinamični vožnji pri prestavljanju npr. iz 2. v 3.na kratko slišim nek zvok, težko opišem, kot nek pločevinasti ropot - je komu poznano? Če prestavljam pri nižjih obratih tega ne slišim.

Na servisu naj bi zategnili vse nosilce motorja, menjalnika itd, pa se to še kar pojavlja.

Hvala za pomoč.
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1767
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a void Sr maj 11, 2022 9:19 pm

Ne vem, mogoče so se te težave pojavile zadnje pol leta odkar ne delam več na pooblaščenemu, ampak lahko z zagotovostjo potrdim da ne poznam niti enega tega primera , niti pri svojem lastnem 1.33. Meni je kvečjemu požrl ponavadi cca 2mm olja po palčki na 15k. Se pravi, mogoče 2-3 dcl olja, absolutno v mejah normale.

Pomojem bi bil prej krivec za kontaminacijo olja visokotlačna pumpa, ki je "vodena" z odmično gredjo. Slično kot se je dogajalo pri nekaterih TSIjih, kjer je puščalo tesnilo na vodilu pumpe, in je potem bencin kapljal v glavo motorja. Teško razložit z besedami, bom enkrat poslikal in prilimal slike.
 
thunderbolt
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: So maj 21, 2011 5:40 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a thunderbolt Če maj 12, 2022 9:08 am

Limeta: lahko to svojo teorijo podpres s kako referenco? Iscem, iscem in nikjer nic ne najdem o tem, kar opisujes.
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1767
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a void Če maj 12, 2022 9:30 am

Mogoče je on mislil da majo 1.2 tce in 1.3 tce isti ECU software, kar pa definitivno ne drži, ker je motor popolnoma drugačen in na novo razvit, še posebej vbrizg - logično zaradi doseganja novih EURO norm.
Mislim da edina stvar ki je ista je karter, verjetno tudi spodnji del motorja, oljni filter je isti in ketna mi se zdi. Ne vem, nisem odpiral še 1.33.

Edini serijski problem zaenkrat je bil takoj na začetku da so nekateri motorji imeli veliko opiljkov iz proizvodnje - verjetno ni bilo prave higiene na proizvodnji liniji, nekateri so celo zaribavali kot posledica in to pokanje pri speljevanju pri kr nekaj strankah. Drugi napak js ne pomnim, motorji res dobro delajo zaenkrat.
 
VW T4
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 646
Pridružen: Če okt 10, 2013 5:21 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a VW T4 To maj 17, 2022 1:30 pm

Void; kako je sedaj s servisnimi intervali pri teh "pogodbah" vzdrževanja?
Prvo leto sem imel 16.500 prevoženih in mi niso želeli menjat olja. Ko sem povprašal renault slovenija so me hitro klicali, da so se zmotili in da naj pridem še olje zamenjat, ker "če gre preko 15.000km potem se menja, čene pa se čaka do 30.000 oziroma 2 leti". No tako je bilo prvo leto menjano olje. Potem je drugo leto bilo koronsko in nismo skoraj nič vozili, ampak ker po pogodbi se menjava izvede v vsakem primeru na dve leti, so menjali olje pri 22.000km (torej 6.000km od zanje menjave). No zdaj je tretje leto in spet nočejo menjat olja, ker pa naj ne bi bilo preko 15.000km (jih je 14.000 od zadnjega servisa, ravno 2x več kot takrat ko so nazadnje menjali olje :lol: ). Ko sem povprašal sprejemnika, ali moram zdaj bit pozoren, če se bom to leto več vozil in dosežem 14.000+X=30.000km, da pridem na menjavo olja preden bo redni letni servisni interval, in je rekel da ja :DDD Komedija, mislim, da še sami ne vedo kako in kaj. Najbolje da spet reno slovenija malo kontaktiram za objasnitev 8)
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1767
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a void To maj 17, 2022 6:41 pm

Če narediš 15k oz več se menja olje, drugače ne. Tako je bilo včasih. Kako je sedaj ne vem.
Jaz sem imel zdaj servis in sem naredil točno 15500km in so menjali :?
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 33 gostov