Ma totalno razočaranje glede kakovosti izdelave vozila (oktobra bo dve leti od prve reg).
Pa recimo, da se ne sekiram za konkretno nenatančne spoje pri prtljažnih vratih in na armaturki (del, ki se stika z vrati je konkretno iz linije).
Zgornji rob voznikovih vrat se je ob zapiranju drgnil ob sosednja vrata. Baje klasika na Scenic in Megane 4. So zrihtali.
Popizdevam pa vsak dan, ko se vozim in škripa rlink konzola.
Glede na napisano, lahko sklepate da vozim tudi nadomestna vozila
in tudi ostala vozila, ampak noben ne škripa med vožnjo, kot ta sodoben Scenic.
Sedaj mi bodo četrtič preverjali zakaj med vožnjo ropoče raztezna posoda. "Strokovni poseg" s tlačenjem pene ob rob posode ne zadošča.
Pri 130km/h mi je začelo šumeti pri sprednji šipi, pa so zrihtal.
Sprednji zračniki - v kolikor je komu uspelo nastaviti stranska zračnika tako, da spredaj sedečim ne piha v glavo se priporočam za nasvet.
Nategnjen sem bil tudi glede DAB in Android auto, ker to ne dela na mojem Rlinku, čeprav je bil avto izdelan po aprilu 2017, ko naj bi to bilo na voljo.
Ob malce konkretnem mrazu, očasno ne dela odklepanje vozila, ko imam kartico v žepu. Baje je problem v kljukah.
Pika na i pa je cukanje 1.2TCe. Da sem dosegel menjavo motorja, je bil avto skupaj vsaj 50 dni na servisu. Obiskov servisa ne štejem več.
Glede izbire motorja, bi se sedaj definitivno odločil za dizla, čeprav delam malo km in mi gre traktorski zvok izjemno na živce, Tce pa je full tih in uglajen (res pa slabši glede navora proti dizlu).
1.33TCe FAP je sedaj glede vzdrževanja do 100.000km/5 let, skoraj na istem nivoju kot DCi (če gledam ceno za MyRevision je razlike okol 100€). Prej je bilo vsaj 700€ razlike med 1.2TCE in 1.5, 1.6DCi.
Poznam kar nekaj lastnikov dizlov raznih znamk, ki delajo podobno malo km in veliko relacij s hladnim motorjem in ne vem za nobenega, ki bi imel probleme z DPF ali EGR-i.
Glede cukanja "sodobnih" DirectInjection turbo motorjev malih prostornin, pa je itak že bilo veliko govora - vsi cukajo.
Proizvajalec predpiše 95 oktanski bencin, mehaniki pa govorijo daj 100-ko. Proizvajalec naredi motor z max navorom pod 2000 vrt/min, ti nabije prikazovalnik prestavljanja, ki pri 2100 vrt/min kaže da prestavi (v eco mode še prej), mehaniki pa govorijo, da je treba ta motor tiščati v obrate. Glede porabe TCE mi je vseeno, pri mojem načinu vožnje je za dobra dva litra bolj potraten od 1.5 DCi.
Po letu in pol še bolj cenim in pogrešam starega Scenica 2, ker je bil glede kvalitete vesoljska ladja za to sodobno čudo, ki ga imam zdaj.
Če je kdo že kdaj želel uveljavljati garancijsko menjavo okvarjenega vozila, pa tudi ve zakaj še vedno uporabljam to vozilo
.