@robilojanez si že slišal za < turbo luknjo>?Seveda ni, kot tudi za TL ni slišalo gotovo več mehanikov, morda celo na več servisih, ki so po dolžnosti preizkusili vozilo. Kakšne streljate eni....
limas imaš prav,mislim da res nekdo želi narediti slabo reklamo za ta avto!Ima torej limas prav tudi glede tega, da je že samo omenjanje težave po njegovem "zelo bombastičen naslov"? In kje proti koncu je težava bombastično izpadla - če se glede tega celo posvetujejo s Francozi? Jo je limas s čarobno palćko za rokav pocuknil?
for ne moreš vse prodajalce metati v isti koš! si se kdaj vprašal če mogoče z tabo ni kaj vredu glede na to da nisi z nobenim prodajalcem zadovoljen?Taka podtikanja oz kvazi psihološke izpeljave so povsem deplasirana, še posebno, ker je For dobro in natančno predstavil vse svoje težave s prodajalci in predvsem serviserji - ki so kljub natančnim navodilom/opozorilom vztrajno ponavljali isto napako (dolivanje preveč olja), žal s posledicami. V Forovo dobro govori tudi podatek, da je pravilna količina olja
pri vseh bolj izjema, pravilo pa preveč olja, žal pri marsikom s posledicami.
Seveda nekaterih to ne zanima in namesto da bi pred takimi vehementnimi "trditvami" (podtikanji) prebrali več o uporabniku, raje takoj posplošujejo in se grejo banalno psihologiziranje na prvo žogo - in to že v drugem postu na forumu
Minimum resnosti in dostojnosti ne bi škodil.
jaz sem z mojim izredno zadovoljen ker mi je vse razložil v detajle in ga lahko pokličem bilo kdaj ko bom imel kakšno vprašanje ali se oglasi pri njem!To je pač samo naivno oz nek začetni minimum - pravo predstavo boš dobil šele po kvalitetno urejenem garancijskem zahtevku. No, upajmo, da zahtevka ne bo.
vse je v načinu vožnje!ma boga mi
Česa vse ne izveš...
dejc 99 pri enem tanku ne boš opazil razlike!Pri koliko tankih pa?