VW T4 je napisal/-a:Nisem bral vse zgodbe...a si že ves čas na istem servisu? Ker lahko so popolni šalabajzeri in mi mogoče bilo bolje če kontaktiraš direkt renault slovenija.
Sam imam sicer tce140 in res lahko govorim samo dobro o tem avtu. Ampak, ko sem imel en problem s v naprej plačanim vzdrževanjem (ko so na lokalnem servisu nekaj probali se izmuznit, da ne bi bilo treba ob prvem servisu menjat olja), sem gladko pisal mail na renault slovenija. Zelo hitro bil odgovor, potem pa še pohleven klic iz servisa...
Kakorkoli, srečno. Jaz ne bi imel potrpljenja in bi se vozil že davno znebil. Ampak, da imaš pa dva problematična primerka doma je pa tudi že skoraj neverjetno.
Vozili sta bili najprej servisirani pri servisu avtohiše, ki mi je vozili prodala, prav tako pa sem sprva tam tudi poskušal urejati reklamacije. Ker so prav pri tem (prvem) pooblaščenem servisu, pokazali precej neresnosti in ignorirali oz. zavračali moje reklamacije ter me obenem poskušali prepričati, da je cukanje in prekomerna poraba motornega olja, za ta tip motorja nekaj normalnega, ob tem pa mi je vodja servisa povedal še, da se naj s tem preprosto sprijaznim, sem, preden bi uporabil baseball kij, raje zamenjal pooblaščeni servis.
A tudi zamenjava servisa, čeprav so se pri tem drugem servisu vsaj malo bolj resno lotili zadeve, ni kaj dosti pomagala. Motor prvega vozila je bilo, kljub temu, da je le ta opravil čiščenje "gareža" iz ležišč ventilov in ventilov ter večkratno reprogramiranje motornega računalnika, zaradi nevzdržnega "cukanja", predstavnik tehnične službe, po tem, ko je opravil test in preizkus vozila, podal navodilo, da je potrebno motor zamenjati (pri starosti manj kot 2 leti in manj kot 30.000 km). Le nekaj mesecev kasneje je bilo, po "lightshow-u" na armaturni plošči, zaradi nepopravljive okvare (pri le slabih 15.000 km), potrebno zamenjati tudi motor pri drugem vozilu.
V obeh primerih je bil vgrajen obnovljen motor.
Tudi z zamenjavo motorjev, je pri obeh vozilih še vedno prisotno "cukajne", so pa uspeli odpraviti težavo s prekomerno porabo motornega olja. In to tako, da porabljeno olje sedaj nadomešča bencin, ki skrbi, da nivo le tega ne pade oz., da le ta naraste...
O težavah je bila, praktično že od samega začetka, vsakič pisno obveščena tudi služba za stike s kupci, pooblaščeni servisi pa očitno zadeve rešujejo izključno po navodilih tehnične službe in službe za stike s kupci. V mojem primeru je celo tako, da pooblaščeni servis ne sme opraviti več nobenega servisnega posega na nobenem od mojih vozil, če za to ne dobi odobritve in navodil tehnične službe in službe za stike s kupci.