Limeta je napisal/-a:Fedex je napisal/-a:Nisem še prebral celotne teme, sem nekje pri 18. strani (in nekaj zadnjih), zato ne vem, ali ste kaj odkrili glede motorjev TCE. Sam imam Megana 4 1.2 TCE 100. Je l. 2016 in sem drugi kupec. Kupil sem ga dobri 2 leti nazaj, prevoženih okrog 69k.
Zadnje leto ali pa kar dve opažam precej veliko potrošnjo olja. Cukanja motorja, ki ga omenjajo ostali, nisem opazil, bom pa odslej na to bolj pozoren. V glavnem, v zadnjih 4500 km, sem moral doliti 2L olja (elf), da sem prišel nekje med min in max oznako na palčki. Nekih težav med vožnjo ne opažam, tudi moč motorja se mi zdi, da se ni spremenila. Izpušna cev je povsem črna po robu, ne vem ali je to znak česa ali ne. Jutri ga peljem k svojemu mehaniku, na uradnem servisu glede te težave še nisem bil. Po resnici pa jim nič kaj ne zaupam, saj že iz izkušenj vem, da se radi otepajo reševanje kakih večjih težav, posebej če je na njihove stroške. Nisem še povsem odločen, kaj bom naredil s tem avtom, s katerim sem sicer zadovoljen, vendar bojim se, da mi bo motor zružil glede na članek od ZPS in ugotovljeno "serijsko napako" motorja.
Moj namen ni strašenje, a glede na to, da imaš prevoženih že več kot 65.000 km, se lahko počasi kar pripraviš, da bo motor odpovedal... Povprečna življenjska doba 1.2 TCe motorjev z oznako H5F, je namreč cca. 64.000 km...
Med tistimi, ki so že "crknili", sta tudi moja 2 primera (oba 1.2TCe s 130KM) - starejši, letnik 2017 pri 14k, drugi, novejši, letnik 2018, pa pri 30k prevoženih in še nekaj primerov, ki jih tudi osebno poznam... Nekaj od njih ima vgrajen že tretji motor, pa še nobeden od nas ni uspel priti do povprečne magične meje 64k...
P.S. Čudi me, da (glede na veliko porabo olja) še nisi opazil cukanja, ker, zaradi serijske napake na motorju, zaradi nepravilnega izgorevanja, cukajo vsi - vseh 600.000 motorjev, ki so na tržišču - potrjeno tudi s strani pooblaščenega servisa... Je pa res, da je to, ali občuti cukanje, odvisno tudi od načina vožnje - bolj "agresivni" vozniki in tisti, ki večino svojega časa preživijo na avtocesti, to precej težje opazijo...
Pa srečno in čim prej na servis na preventivni pregled motorja...
void je napisal/-a:To sem jaz ugotovil na enem par dni nazaj. Bil je luft na ripni polosovine. Ker koliko sem se pozanimal tudi menjave potisnega ležaja, menjalnika, vseh nosilcev ni nič pomagalo. Nobenemu pa ni pala ideja da bi znala bit polos.
Ne vem kolk drugi poznajo ta problem oz. rešitev.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 105 gostov