Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a xxl To apr 25, 2017 2:12 pm

Imam Renaulta,na srečo dizla,razen nekaj muh,po 26 000 km še nič resnega. Po vseh prevoženih kilometrih (čez milijon) in čez 30 let vožnje z raznimi avtomobili, nikoli nisem opazil razlike v kvaliteti goriva med ponudniki.
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
Uporabniški avatar
Renault VG
Uporabnik
 
Prispevkov: 1519
Pridružen: Če nov 11, 2010 1:21 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Renault VG To apr 25, 2017 4:04 pm

Če je problem je problem najbrž bolj z nekaterimi avtomobili. Nekako dvomim, da so prizadeti vsi avtomobili, glede na to, da v nemčiji nisem še slišal za primer, da bi se to dogajalo. Torej če se kupuje Megana sta očitno 2 opciji, se kupi 1.6 dci ali pa čaka na nove 1.3 tce.
 
dejc99
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Sr okt 01, 2008 5:11 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a dejc99 To apr 25, 2017 4:23 pm

Res bi rad videl oz. občutil, kako izgleda to cukanje, ki ga omenjate tukaj. Meni samo hladen morda malenkost cuka (še to nisem čisto prepričan in mi na pamet ne pride, da bi na servisu težil zaradi tega), ogret pa nič. Pa tankam 95 od samega začetka.
 
leon_dobnik
Novinec
 
Prispevkov: 120
Pridružen: So apr 02, 2016 5:44 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a leon_dobnik To apr 25, 2017 5:20 pm

Z velikim zanimanjem spremljam tole temo in sem pred nakupom res precej kolebal, a bi vzel Megana IV ali ne - sedaj lahko rečem, da je glede na koliko smo zanj dali, je spodobno vozilo in ni več kot to. Primerno za svoj denar. V obeh pa je 1.5 dCI motor s 110 KM. Eden ima sedaj 20.000 prevoženih, drugi 5.000 in zaenkrat knock, knock nobenih težav.

Naj pokomentiram še dve zadevi:
- vozil sem tri testne megane s bencinskim motorjem. Bla je sicer bol lagana vožnja (en celo registriran ni bil, ampak sm vseen 10 km naredu :D), ampak cukanja nisem upazil. BIli sta obe verziji motorja, ampak se mi je zdel avto v obeh primerih zaspan in strašansko žejen 7.7 do 8.3 l / 100km. Preveč
- glede eco programa: že spodaj sem napisal, da je 1.5 dCI 110 KM skoraj premalo za Megana IV (beri spodaj), ampak jaz med eco, sport, confort ne vidim nobene razlike, z izjemo kiča: druge barve števc, ambientalna osvetlitev pa pri eco malo zamorjen avtomobil ni ravno višek sodobne tehnologije. Tudi porabo sem testiral v vseh treh načinih in prevozil isto relacijo z enako hitrostjo nekajkrat - poraba identična v vseh tren načinih, kot ironija sem za 0.1 najnižjo porabo dosegel v SportMode, preračunana na roke vsakič po prek 600 km, pa je bila identična. Tu Renault prodaja meglo.

Pa eno vprašanje za enega avtorja malo nazaj: zakaj je pri renaultu obvezen nakup 1.6 dCI s 130 km. Obstaja mogoče kakšna znana težava s 1.5 dCI pa zanjo ne vem? Res je:
- da je Megane IV s podobno opremo (Intens vs Energy Limited) občutno težji in posledično avtomobil ni tako živahen, kot je Megane III
- tudi poraba je za približno pol litra višja napram Megane III
- Megane IV ima napram Megane III drugače razporejena prestavna razmerja, zato je morda vožnja pri 50 in 70 udobnejša (lahko daš v višjo prestavo), na avtocesti pa so vrtljaji motorja višnji v zdnji prestavi.
- pa še en šus, ki mi gre blazno na živce. Megan IV je po porabljenih 40-42 litrih goriva za na pumpo, v trojko brez problema nalijem 10 litrov več.

Morda zato?
 
Uporabniški avatar
Renault VG
Uporabnik
 
Prispevkov: 1519
Pridružen: Če nov 11, 2010 1:21 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Renault VG To apr 25, 2017 5:37 pm

Glede 1.6 dci najbrž vprašanje meni. Ne, ni nobenih napak pri 1.5 dci ampak nekako govorim iz našega stališča, oče ima Laguno dci 150 in bi mu bilo 1.5 dci premalo, nič drugega. Za kupit sem govoril za naš lastni primer ;) Tisto glede tanka pa je kot je, tanke je manjši zaradi manjše teže, Audi A4 ima isto velikega sedaj se mi zdi. Morda nadležno, če delaš veliko kilometrov ampak grozno najbrž ne. Ta eko način je pa joke, nimam pojma zkaj bi ga kdo uklopil v kateremkoli avtomobilu.
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a xxl To apr 25, 2017 5:37 pm

Eco mode je, vsaj pri meni, neuporabna, nepotrebna zadeva zaradi zgoraj opisanih "prednosti".
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
Dusan@18
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 38
Pridružen: To okt 18, 2016 3:20 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Dusan@18 To apr 25, 2017 5:41 pm

To se pojavi na primer ko se pelješ z enakomernim gasom v 4 prestavi med 50 in 60 ga nekaj zaduši in s tem posledično cukne. Pa avto ni hladen na moji relaciji je to po 10 km ko pridem v naselje in je omejitev 50 naslednjih 5km se to dogaja.
 
Uporabniški avatar
emozul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1792
Pridružen: So jan 26, 2013 12:11 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a emozul To apr 25, 2017 6:13 pm

Isto, sem hotel že prej vprašat, ali imajo dizli tudi to hibo?
Zelo podbno je brati na opel foromu, da bencinarji pogosto cukajo, dizli pač ne.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a pskoda To apr 25, 2017 6:23 pm

Renault VG je napisal/-a:Glede 1.6 dci najbrž vprašanje meni. Ne, ni nobenih napak pri 1.5 dci ampak nekako govorim iz našega stališča, oče ima Laguno dci 150 in bi mu bilo 1.5 dci premalo, nič drugega. Za kupit sem govoril za naš lastni primer ;) Tisto glede tanka pa je kot je, tanke je manjši zaradi manjše teže, Audi A4 ima isto velikega sedaj se mi zdi. Morda nadležno, če delaš veliko kilometrov ampak grozno najbrž ne. Ta eko način je pa joke, nimam pojma zkaj bi ga kdo uklopil v kateremkoli avtomobilu.



Pregled napak, okvar in vpoklicev

Težke okvare

Pri dizelskih 1.5 (110KM) in 1.6 dCI motorjih prihaja do težav z injektorji, kar lahko privede do pomanjkljivega mazanja enega izmed cilindrov in v končnem do hude okvare motorja.
Pri dizelskih 1.5 dci motorjih prihaja do težav z zobatimi jermeni, ki lahko odpovedo pred predvidenim servisnim intervalom in s tem povzročijo veliko škodo na motorju.

Druge napake in pomanjkljivosti
Pri RS modelih lastniki poročajo o hitrejši obrabi nosilcev menjalnika in motorja.
Pri dizelskih 1.5 dCi motorjih (105 KM) izdelanih do sredine 2010 prihaja do problema s težkim vžiganjem za kar je največkrat kriva napačna nastavitev visokotlačne črpalke goriva.
Pri dizelskih izvedenkah se pojavljajo okvare dvomasnega vztrajnika. Težava se kaže kot cukanje, tresenje in ropot.
Lp
 
thunderbolt
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: So maj 21, 2011 5:40 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a thunderbolt To apr 25, 2017 6:41 pm

@pskoda: ce se ze kitis s tujim perjem, bi bilo fajn povedat s cigavim.
 
Uporabniški avatar
Renault VG
Uporabnik
 
Prispevkov: 1519
Pridružen: Če nov 11, 2010 1:21 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Renault VG To apr 25, 2017 7:02 pm

pskoda je napisal/-a:
Renault VG je napisal/-a:Glede 1.6 dci najbrž vprašanje meni. Ne, ni nobenih napak pri 1.5 dci ampak nekako govorim iz našega stališča, oče ima Laguno dci 150 in bi mu bilo 1.5 dci premalo, nič drugega. Za kupit sem govoril za naš lastni primer ;) Tisto glede tanka pa je kot je, tanke je manjši zaradi manjše teže, Audi A4 ima isto velikega sedaj se mi zdi. Morda nadležno, če delaš veliko kilometrov ampak grozno najbrž ne. Ta eko način je pa joke, nimam pojma zkaj bi ga kdo uklopil v kateremkoli avtomobilu.



Pregled napak, okvar in vpoklicev

Težke okvare

Pri dizelskih 1.5 (110KM) in 1.6 dCI motorjih prihaja do težav z injektorji, kar lahko privede do pomanjkljivega mazanja enega izmed cilindrov in v končnem do hude okvare motorja.
Pri dizelskih 1.5 dci motorjih prihaja do težav z zobatimi jermeni, ki lahko odpovedo pred predvidenim servisnim intervalom in s tem povzročijo veliko škodo na motorju.

Druge napake in pomanjkljivosti
Pri RS modelih lastniki poročajo o hitrejši obrabi nosilcev menjalnika in motorja.
Pri dizelskih 1.5 dCi motorjih (105 KM) izdelanih do sredine 2010 prihaja do problema s težkim vžiganjem za kar je največkrat kriva napačna nastavitev visokotlačne črpalke goriva.
Pri dizelskih izvedenkah se pojavljajo okvare dvomasnega vztrajnika. Težava se kaže kot cukanje, tresenje in ropot.

Te tažve z injekotorji očitno niso pretirano razširjene, prav veliko jamranja glede tega ni videti.
 
Uporabniški avatar
radar
Uporabnik
 
Prispevkov: 914
Pridružen: Po maj 09, 2005 9:44 am

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a radar To apr 25, 2017 7:09 pm

@pskoda - to velja za staro verzijo (III) megana in ne za zadnjo verzijo.

drugače se pa uvod glasi takole:

"Renault Megane je eden najpogostejših vozil pri nas. V primerjavi s predhodnikom je avtomobil praktično brez napak. Mi smo preučili, katere napake in okvare so tiste, s katerimi se srečujejo vozniki po vsem svetu in za vas pripravili rezultate analize. "

vir: avtonasveti.com

moje izkušnje z 1.5 dci - varčen in tih motor in dovolj za večino (nikoli ni bilo problemov pri hiši ne z 1.5 in ne z 2.0 dci, oba čipana - bili pa so redno servisirani na 15 k km.

lp
 
Uporabniški avatar
limas
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2190
Pridružen: Ne avg 18, 2013 8:01 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a limas To apr 25, 2017 8:23 pm

Tako 1.5 dci, 110, kot 1.6 dci 130, sta odlična motorja.
Prvi so vgrajeni od dacie do mercedesa:
http://pmlautomobili.com/2015/06/11/367/

1.6 dci je naslednik 1.9 dci, umeščen je med 1.5 in 2.0. Motor je brez napak:
http://www.motorreviewer.com/engine.php?engine_id=51

Za nekatere voznike je 1.5 dci prešibak, še vedno pa se vgrajuje v težke talismane.
 
muc396
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: Ne nov 02, 2014 12:59 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a muc396 Po maj 08, 2017 6:46 am

Spoštovani, hvala za vaš odgovor;

"dejstva, ki ste jih navedli, žal ne ponujajo dovolj kredibilnih podatkov, da bi lahko "kvaliteto vašega goriva" bolj konkretno komentiral".
Predlagam pa, da financirate primerjavo kvalitete v Sloveniji prodajanih goriv, preko npr. Zveze potrošnikov ali kakšne druge neodvisne inštitucije. S tem se boste lahko kredibilno pohvalili, da prodajate najboljša goriva.
LP, M


Petrol je napisal/-a:
muc396 je napisal/-a:
muc396 je napisal/-a:Imam srečo. Moj triletni 1.2 TCE gre brez problemov. Je res, da je ob pospeševanju tudi cuknil pri 2000 vrtljajih. Potem sem zamenjal bencinsko, pa ga občasno ga bolj pohodim in tudi tega ni več. Zaenkrat, trkam po lesu :)
Sicer pa v treh letih nobenih drugih problemov; čričkov, žarnic ipd. Je pa res, da je prejšnji model.
LP, M


Evo, sem malo potestiral: nekaj časa (tri rezervoarje) sem spet vozil z bencinom 95 Petrola in težave (cukanje) so se ponovile. Enkrat sem skoraj ostal sredi križišča, motor je povsem trokiral. Takoj, ko sem zamenjal bencin (druga znamka in isto število oktanov), težav ni več. Avto se pelje povsem brez cukanja.
Nič nimam proti Petrolu, vedno raje financiram domače firme, a tako očitnih razlik ne morem tolerirati.
LP, M


Spoštovani,

dejstva, ki ste jih navedli, žal ne ponujajo dovolj kredibilnih podatkov, da bi lahko "cukanje vozila" bolj konkretno komentirali. Na podlagi dejstva, da je težava čudežno izginila že takoj po zamenjavi goriva (dobavitelja) bi lahko laik sklepal, da je z gorivom nekaj narobe. Vendar svoja goriva, pa tudi goriva drugih ponudnikov na trgu, zelo dobro poznamo, zato lahko takoj zavrnemo takšno trditev, da naj bi se vzrok za to skrival v kakovosti Petrolovega goriva. Prepričani smo, da je vzrok treba iskati drugje, torej na vozilu. Ne nazadnje to potrjuje tudi dejstvo, da dnevno z našimi gorivi oskrbimo več kot 200.000 kupcev, ki ne beležijo nikakršnih težav. Zato vam svetujemo, da pri serviserju vztraja pri natančnem pregledu vozila (predvsem elektronike) in odpravi ugotovljenih nepravilnosti (predvidevamo, da je vozilo še v garanciji).

Če pa bi se pri tem res izkazalo, da bi težava lahko bila povezana s samim gorivom, smo pri iskanju vzrokov zanjo vsekakor pripravljeni sodelovati. Za preverjanje stanja, seveda če gre za Petrolovo gorivo, potrebujemo ustrezen reprezentativni vzorec goriva ali vsaj informacijo, kje in kdaj naj bi bilo to gorivo natočeno (za dodatno kontrolo).

V primeru morebitnih dodatnih vprašanj se lahko na nas obrnete tudi preko sistema Povej Petrolu.

Hvala in lep pozdrav,

Silvan Simčič
Petrol d.d., Ljubljana
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a maniaxxx To maj 09, 2017 6:03 pm

Je že kaj novega okoli tega cukanja? Kakšna rešitev?
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Dusan@18
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 38
Pridružen: To okt 18, 2016 3:20 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Dusan@18 To maj 09, 2017 6:56 pm

Zaenkrat še nič čakam na odgovor, po testiranju avta.
 
Uporabniški avatar
Petrol
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: Po okt 24, 2011 2:38 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Petrol Sr maj 10, 2017 8:07 am

muc396 je napisal/-a:Spoštovani, hvala za vaš odgovor;

"dejstva, ki ste jih navedli, žal ne ponujajo dovolj kredibilnih podatkov, da bi lahko "kvaliteto vašega goriva" bolj konkretno komentiral".
Predlagam pa, da financirate primerjavo kvalitete v Sloveniji prodajanih goriv, preko npr. Zveze potrošnikov ali kakšne druge neodvisne inštitucije. S tem se boste lahko kredibilno pohvalili, da prodajate najboljša goriva.
LP, M



Spoštovani,

vsi distributerji smo dolžni pristopiti k državnemu monitoringu, ki je zakonsko regulirano (Uredba in Pravilnik). Država preko pooblaščenih izvajalcev monitoringa - neodvisnih kontrolnih organov - vzorči tekoča goriva na bencinskih servisih različnih ponudnikov (interval vzorčenja je odvisen od letne količine prodanih goriv, naredi se letni načrt) in kontrolira kakovost goriv. Iz tega izhajajo mesečna poročila kontrolnih organov o kakovosti preskušanih vzorcev goriv na pristojno ministrstvo oziroma agencijo, ki pa mora letno poročati Evropski skupnosti. Distributerje pri katerih je bilo ugotovljeno neskladno gorivo se finančno sankcionira.

Ob stalnem državnem monitoringu interesa po dodatnem neodvisnem preverjanju ni. Takšne primerjave tudi v tujini niso praksa. Kakršnokoli financiranje neodvisnih primerjav s strani distributerjev bi poleg tega tudi vrglo senco dvoma na neodvisnost oziroma objektivnost te primerjave.

V primeru morebitnih dodatnih vprašanj se lahko na nas obrnete tudi preko sistema Povej Petrolu.

mag. Manja Moder,
Vodja laboratorija
Petrol d.d., Ljubljana
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a esem Sr maj 10, 2017 11:40 am

Petrol je napisal/-a:....interval vzorčenja je odvisen od letne količine prodanih goriv, naredi se letni načrt....
Će prav domnevam, pride na vrsto za vzorčenje servis, ko se proda na določenem benc. servisu vsaj neko minimalno (določeno) količino goriva? Imam prav?
 
muc396
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: Ne nov 02, 2014 12:59 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a muc396 Sr maj 10, 2017 12:57 pm

Hvala za vaš odgovor,
ker je tema zanimiva bom debato preselil na vaš portal. Za javnost zanimive vsebine bom prestavil tudi nazaj na to temo.

LP, M



Petrol je napisal/-a:
muc396 je napisal/-a:Spoštovani, hvala za vaš odgovor;

"dejstva, ki ste jih navedli, žal ne ponujajo dovolj kredibilnih podatkov, da bi lahko "kvaliteto vašega goriva" bolj konkretno komentiral".
Predlagam pa, da financirate primerjavo kvalitete v Sloveniji prodajanih goriv, preko npr. Zveze potrošnikov ali kakšne druge neodvisne inštitucije. S tem se boste lahko kredibilno pohvalili, da prodajate najboljša goriva.
LP, M



Spoštovani,

vsi distributerji smo dolžni pristopiti k državnemu monitoringu, ki je zakonsko regulirano (Uredba in Pravilnik). Država preko pooblaščenih izvajalcev monitoringa - neodvisnih kontrolnih organov - vzorči tekoča goriva na bencinskih servisih različnih ponudnikov (interval vzorčenja je odvisen od letne količine prodanih goriv, naredi se letni načrt) in kontrolira kakovost goriv. Iz tega izhajajo mesečna poročila kontrolnih organov o kakovosti preskušanih vzorcev goriv na pristojno ministrstvo oziroma agencijo, ki pa mora letno poročati Evropski skupnosti. Distributerje pri katerih je bilo ugotovljeno neskladno gorivo se finančno sankcionira.

Ob stalnem državnem monitoringu interesa po dodatnem neodvisnem preverjanju ni. Takšne primerjave tudi v tujini niso praksa. Kakršnokoli financiranje neodvisnih primerjav s strani distributerjev bi poleg tega tudi vrglo senco dvoma na neodvisnost oziroma objektivnost te primerjave.

V primeru morebitnih dodatnih vprašanj se lahko na nas obrnete tudi preko sistema Povej Petrolu.

mag. Manja Moder,
Vodja laboratorija
Petrol d.d., Ljubljana
 
Janezek65
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 93
Pridružen: Če apr 20, 2017 7:47 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Janezek65 Sr maj 10, 2017 8:02 pm

muc396:

V kolikor mi je znano je v tej debati govora o Megane IV 1.2 TCE - 130, ne pa o tri leta starem Meganu.

Poleg tega sem prepričan, da za težave ki jih navajamo lastniki teh "super" mašin ni krivo gorivo, ampak je vzrok nekje drugje.
To govorim iz mojih izkušenj in to ob uporabi goriv različnih prodajalcev oz. distributerjev . - pa nisem zaposlen na Petrolu in niti ne tankam na Petrolu.
Je pa žalostno da si proizvajalec - Renault, ki se reklamira kot "etični" proizvajalec, ki ima posluh do strank,.... - vir: https://group.renault.com/en/commitments/, s takšnim socialnim čutom obdela nezadovoljne stranke. In nam na način reševanja reklamacij pokaže, da proti "velikanu" kot so oni, pač nič ne moremo.
In naj se pač vozimo s takim avtom, ker je to čisto normalno, da avto cuka, škriplje bolj kot moj drugi Megan l.2005 z zanič končnikom,...
Poleg tega menim, da je nasvet pooblaščenih serviserjev, da naj tankamo 100 oktansko gorivo nedopusten, kajti v navodilih jasno piše, da je treba tankati 95 oz. 98 oktanski bencin, citiram: "Obvezno uporabljajte neosvinčeni bencin z oktansko vrednostjo, predpisano na nalepki na vratcih posode za gorivo." - na nalepki pa je znak za 95 in 98 neosvinčen bencin.
Potem pa se bojo za leto ali dve začele pojavljati resne težave na motorju, za katere ne bojo mogli reči da so normalne. Pa bo spet prišel ta isti inženir in mi prijazno razložil da garancija žal ne velja, ker sem tankal 100 oktansko gorivo, v navodilih pa jasno piše, da je treba tankati 95/98 oktansko gorivo. in sem za težave kriv sam.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 33 gostov