Odgovor glede 1.3 tce je "ne vem". Premalo sem jih videl do sedaj. Razlika med 115 in 140 je sigurno, če ne drugo v intercoolerju. Med 140 in 160 pa dvomim da je kakšna večja razlika, če je motor konstrukcijsko OK, bom js svojega 140hp definitivno čipnu na 160hp.
Glede 1.75 dci pa meni izgleda kot izpeljanka 1.6 dci. Je precej podobn v veliko stvareh. Pravtako ni več twinturbo in ima seved Adblue. Zelooooo tih agregat sicer, kaj več pa ne vem še o njemu.
No no, to je vseeno malo pretirano. Prej bi rekel da gre 115 varianta na 160, kot pa da gre 160 do 180. Motorji, ki so najmocnejsi iz dolocene družine nimajo več nekih velikih luftov.
Največji zmagovalci bodo tisti ki bodo čipnili 100 ali 115 varianto na ene 150hp. Avto bo iz nepremičnine ratal zelo solidno dinamičn avto. To je zelo možen scenarij.
Pretirano je iz 115 na 160hp Če je 140 programsko zmajšan iz 160 (kar je zelo vrjetno) in je 160 isti motor kot 140 potem bo šel 140 brez problema na cca 190.
115hp bi rekel, da ima drugi turbo, ic, vžigalne tuljave, hpfp in še kaj in ne bo prilezel na varnih 160hp. Jaz bi rekel 140 max
Kolega je 116i (prefacelift grdi raček) iz okoli 130 hp čipnil na 220 (1.6T). Prefacelift 114/116/118 so imeli identičen 1.6T motor, samo tovarniški maping je bil drug. Mislim, da je tudi 114i z okoli 100 hp šel na 220 hp brez problema. Sliši se noro, ampak je res.
Razvoj motorjev je drag, zato se proizvajalcem bolj splača razviti eno(močnejšo) verzijo motorja in vrečt gor še 2 ali 3 druge mape za različne moči in to je to...
Vse kar zdaj debatiramo je čista spekulacija. Bomo videli ko tunerji odklenejo ECU, dokrat lahko samo ugibamo. Lahko da so motorji skorj identični med seboj, na pogled so.
Recimo golf 6 2.0 tdi 110hp je tudi en tak primer. iz 110hp na cca 180hp.