Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1767
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a void Sr avg 19, 2020 2:46 pm

Smo probali, ni razlike. Te motorji so taki hit n' miss. Eni so super, drugi pa delajo probleme. Znajo cukat v Meganu, ne cukajo pa v Capturju npr. :roll:
Se pa lahko zamenja olje z neko drugo znamko npr, zna se poraba prepolovit, da se bo 100% opravila se seveda ne bo.
 
Uporabniški avatar
DX5050
Novinec
 
Prispevkov: 458
Pridružen: Pe jun 24, 2011 11:09 am

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a DX5050 Sr avg 19, 2020 4:00 pm

A je avto še v garanciji? V navodilih običajno piše koliko je največja še sprejemljiva poraba olja. Za moj avto (sicer ni Renault ) naprimer piše 400g na 1000km. In ker je bila poraba večja je prejšnji lastnik dosegel menjavajo motorja pod garancijo.
Ne naredi vseh napak sam, daj priložnost za to tudi drugim.
 
Uporabniški avatar
mrtwelvetrees
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2854
Pridružen: To apr 26, 2005 6:33 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a mrtwelvetrees Sr avg 19, 2020 4:10 pm

void je napisal/-a:Smo probali, ni razlike. Te motorji so taki hit n' miss. Eni so super, drugi pa delajo probleme. Znajo cukat v Meganu, ne cukajo pa v Capturju npr. :roll:
Se pa lahko zamenja olje z neko drugo znamko npr, zna se poraba prepolovit, da se bo 100% opravila se seveda ne bo.


A to se nanaša to to "novo" motorno olje ? viewtopic.php?f=2&t=113360&p=1783956
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1767
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a void Sr avg 19, 2020 4:29 pm

Ja, v reno primeru je to nova RN17 specifikacija. Aja pa po novem se na servisih toči Castrol. Spodaj novi lineup olj.

Slika
 
Uporabniški avatar
Renault VG
Uporabnik
 
Prispevkov: 1519
Pridružen: Če nov 11, 2010 1:21 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Renault VG Sr avg 19, 2020 6:57 pm

Void ti kaj veš kdaj bodo ceniki za prenovljenega Megana?
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1767
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a void Sr avg 19, 2020 9:49 pm

k še niso? :D mislim da zelo kmalu. Cena pa kolk sm videl ni pretirano narasla, vsaj MPC cena brez popustov. Slovaški cenik:
http://shrani.najdi.si/?21/12l/1WWt3P1s/1.png

https://www.renault.sk/osobne-vozidla/n ... rator.html
 
Fedex
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: To avg 18, 2020 1:02 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Fedex Če avg 20, 2020 6:04 am

void je napisal/-a:Smo probali, ni razlike. Te motorji so taki hit n' miss. Eni so super, drugi pa delajo probleme. Znajo cukat v Meganu, ne cukajo pa v Capturju npr. :roll:
Se pa lahko zamenja olje z neko drugo znamko npr, zna se poraba prepolovit, da se bo 100% opravila se seveda ne bo.


Ni več. Razen, če bi se skliceval na stvarno (ali skrito) napako, saj še ni dve leti od nakupa v avtohiši. Mi lahko kdo pove, koliko je za Megana 4 še dopustna poraba olja, imam sicer navodila, vendar v nemščini, ki pa je ravno ne razumem.

Sem se spomnil, da imam slovenska navodila na računalniku. Piše: Če je po končani fazi utekanja vozila treba doliti več kot 0,5 litra olja na prevoženih
1000 km, se posvetujte s predstavnikom servisne mreže za vaše vozilo. Po tem standardu je kot kaže še z mojo porabo vse ok.
V navodilih piše tudi: Prikazovalnik na instrumentni plošči opozarja samo na minimalen nivo olja.
Meni se ta prikazovalnik nikoli ni prižgal, čeprav vem, de je olje bilo tudi pod minimalnim nivojem.
 
Uporabniški avatar
emozul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1792
Pridružen: So jan 26, 2013 12:11 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a emozul Če avg 20, 2020 10:36 am

void je napisal/-a:k še niso? :D mislim da zelo kmalu. Cena pa kolk sm videl ni pretirano narasla, vsaj MPC cena brez popustov. Slovaški cenik:
http://shrani.najdi.si/?21/12l/1WWt3P1s/1.png

https://www.renault.sk/osobne-vozidla/n ... rator.html


Ampak, samo 115 KM. A močnejšega ne bo? Škoda, potem se res primoran, da vzameš nekaj iz wv grupe.
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1767
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a void Če avg 20, 2020 10:58 am

Zakaj bi kdo sploh vzeu dizla poleg 1.3? Nizka poraba, tih, poskočen, nič turbo luknje, vleče iz nizkih... Da sploh ne govorimo, da je 1.3 140hp 300€ cenejši od 1.5 115, kaj šele če bi imel kakšnega večjega dizla. 1.7 150hp varianta je bila 3k dražja od 1.3 140hp.
 
Fedex
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: To avg 18, 2020 1:02 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Fedex Če avg 20, 2020 12:04 pm

edit mod
Predhodnega posta se NE citira


Kako dolgo je ta 1.33 tce že na trgu?

Pa še tole, kar sem že vprašal zgoraj. Kdaj bi se naj prižgala lučka za nizek nivo olja na armaturki pri Meganu 4, pri kakšni količini?
 
kx500
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 33
Pridružen: Če dec 06, 2012 5:47 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a kx500 Če avg 20, 2020 2:26 pm

void je napisal/-a:Zakaj bi kdo sploh vzeu dizla poleg 1.3? Nizka poraba, tih, poskočen, nič turbo luknje, vleče iz nizkih... Da sploh ne govorimo, da je 1.3 140hp 300€ cenejši od 1.5 115, kaj šele če bi imel kakšnega večjega dizla. 1.7 150hp varianta je bila 3k dražja od 1.3 140hp.


1.3tce ima npr. zame dve veliki pomanjkljivosti zaradi katerih imas v prihodnosti lahko velike stroške:
- motor ima verigo
- motor nima dvojnega vbrizgovanja goriva (direktnega in indirektnega)

V porabi ga 1.5dci gladko nese za min.20% pri istem voznem režimu.
 
Stumpjumper
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 750
Pridružen: To maj 24, 2016 3:08 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Stumpjumper Če avg 20, 2020 2:55 pm

Če bi samo gledal na to s čim lahko imaš stroške, bi vsi hodili peš.
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1767
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a void Če avg 20, 2020 3:17 pm

kx500 je napisal/-a:
void je napisal/-a:Zakaj bi kdo sploh vzeu dizla poleg 1.3? Nizka poraba, tih, poskočen, nič turbo luknje, vleče iz nizkih... Da sploh ne govorimo, da je 1.3 140hp 300€ cenejši od 1.5 115, kaj šele če bi imel kakšnega večjega dizla. 1.7 150hp varianta je bila 3k dražja od 1.3 140hp.


1.3tce ima npr. zame dve veliki pomanjkljivosti zaradi katerih imas v prihodnosti lahko velike stroške:
- motor ima verigo
- motor nima dvojnega vbrizgovanja goriva (direktnega in indirektnega)

V porabi ga 1.5dci gladko nese za min.20% pri istem voznem režimu.


Garnitura ketna košta isto kot navadni komplet zobatega jermena? Dela je tudi približno isto.
Nobeden nima dvojnega ubrizgavanja več, nazadnje je to imel mislim da VAG 1.8T. Kar tudi ni odpravilo oblog na ventilih!!

Jaz sem imel oba, 1.5 dci 110 in 1.3 tce 140 sedaj. Niti na pamet mi ne pride da bi šel nazaj na 1.5 dci. Ker je 1.5 dci dobesedno nepremičnina, še posebej te novi ultra ekološki Euro 6d modeli z adblue. Tut če porabi 30% več, 1.3 je neprimerno bolj prepričljiv v vseh režimih vožnje. Mislim da lahko potrdi tole tudi T4, ki je imel prej 1.5, sedaj pa 1.3.

Fedex je napisal/-a:edit mod
Predhodnega posta se NE citira


Kako dolgo je ta 1.33 tce že na trgu?

Pa še tole, kar sem že vprašal zgoraj. Kdaj bi se naj prižgala lučka za nizek nivo olja na armaturki pri Meganu 4, pri kakšni količini?


Dobra 3 leta bo že. Motor je čisto nasprotje 1.2 tce, ne cuka, ne pije olja, veliko manj je žejn itd. Nobenih problemov zaenkrat ni zaznati. Res zadetek v polno.
Lučka se prižge ko potopni senzor v koritu zazna prenizek nivo. Minimum je nizek nivo, ni pa prenizek.
 
Uporabniški avatar
mrtwelvetrees
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2854
Pridružen: To apr 26, 2005 6:33 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a mrtwelvetrees Če avg 20, 2020 3:34 pm

Stumpjumper je napisal/-a:Če bi samo gledal na to s čim lahko imaš stroške, bi vsi hodili peš.


Sej se ne gleda samo to, ampak je je pomemben dejavnik.

Sicer pa kdo danes kupi avto (nov) za več kot 10 let, sej ne delajo več kvalitete in se vse kvari veliko prej kor pri starejših avtomobilih.
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1767
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a void Če avg 20, 2020 3:54 pm

Kdor kupi novi avto za 10 let, pomeni da dela malo kilometrov. Se pravi bo imel v 10 letih cca 150k km recimo. Tolk bo vsak avto zdržau.
 
kx500
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 33
Pridružen: Če dec 06, 2012 5:47 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a kx500 Če avg 20, 2020 4:49 pm

Koliko pa npr. košta garnitura original ketne z vsemi šponarji in drsniki. Me res zanima in ne zajebavam.
Če je to res podobna cena kot npr. original garnitura zobatega jermena potem je to sprejemljivo.
 
Uporabniški avatar
Renault VG
Uporabnik
 
Prispevkov: 1519
Pridružen: Če nov 11, 2010 1:21 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Renault VG Če avg 20, 2020 5:15 pm

void je napisal/-a:k še niso? :D mislim da zelo kmalu. Cena pa kolk sm videl ni pretirano narasla, vsaj MPC cena brez popustov. Slovaški cenik:
http://shrani.najdi.si/?21/12l/1WWt3P1s/1.png

https://www.renault.sk/osobne-vozidla/n ... rator.html

Tnx, našega še ni ne. Po slovaškem je lepo opremljen Intens 22400€ torej ~20k € s popustom. Solidna cena, za vse velike displaye, kul motorček, 5 let garancije.
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1767
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a void Če avg 20, 2020 5:17 pm

Ne vem koliko košta garnitura za 1.3 tce(tudi ni še dostopna v prosti prodaji koliko vidim), ampak za vse reno motorje s ketno so kompleti okoli 150€. (se pravi vsi, razen 1.5 dci) Vodna pumpa je kasetna, in je na mikro jermenu... .

npr: https://www.ebay.co.uk/p/2261101905
https://www.ebay.co.uk/itm/Timing-Chain ... SwnUtZpq18
 
kx500
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 33
Pridružen: Če dec 06, 2012 5:47 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a kx500 Če avg 20, 2020 6:52 pm

edit mod
Predhodnega posta se NE citira


Hvala za informacije.

Lp
 
Sklopka11
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: So avg 22, 2020 4:26 am

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Sklopka11 Ne avg 23, 2020 9:09 pm

Pozdravljeni.
Imam leto starega megani 4 1.5 blue dci. Ze od novega je prisoten nenavaden zvok ob pritisku in spustu pedala sklopke. Servis odgovarja, da je to zvok ki se prenaša z potisnega ležaja in da je to prisotno pri vseh motorjih euro6 in težave ne odpravljajo.
Drugi problem pa je kovinski pok in zabijanje pri speljevanju in med voznjo med dodajanjem plina. Po večkratnih obiskih servisa le priznajo napako na menjalniku. Pojasnijo da gre za stvarno napako, ki se jo ne odpravi tudi ce zamenjajo menjalnik.

Kdor zelim imeti tako vozilo naj kupi Renaulta.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 53 gostov