muc396 je napisal/-a:Imam srečo. Moj triletni 1.2 TCE gre brez problemov. Je res, da je ob pospeševanju tudi cuknil pri 2000 vrtljajih. Potem sem zamenjal bencinsko, pa ga občasno ga bolj pohodim in tudi tega ni več. Zaenkrat, trkam po lesu
Sicer pa v treh letih nobenih drugih problemov; čričkov, žarnic ipd. Je pa res, da je prejšnji model.
LP, M
kemykos je napisal/-a:No, da se še jaz malo oglasim na temo TCE-jev.
Naša mati imajo Capturja Tce 0.9 letnik 2016. Avto ima vso možno opremo, zato ga je res užitek vozit. Problem nastane, ker so naša mati šparovne narave in imajo prižgan način ECO. No sam niti pod razno ne morem voziti avta v tem načinu. V prostem teku je veliko bolj nemiren, pri navadni vožnji pa nima moči in tako trokira, da to ni za nikamor.
Druga zgodba nastopi, ko se ECO način izklopi. Kljub temu da je motor 3 valjni prisilno polnjen mlinček avto boljše potegne kot moj 1.6 16V 110KM Scenic in kar je najbolj pomembno ne trokira in ne izgublja moči. No, če ima kdo od vas vklopljen način ECO naj ga izklopi, ker to šparanje z vsem možnim dvomim, da je dobro za motor. Morda izvira to trokiranje ravno iz tega ampak to so moje domneve, ne lastim si Megana 120 Tce niti ga nisem vozil.
Med drugim je zanimivo tudi, da ima mama porabo 7.2L, kar se meni zdi ogromno za takšen motor. Res je, da se vozi v službo 14km dnevno v eno smer in da so na avtomobilu 17 colska platišča, ampak vseeno mislim, da ima ta ECO način bolj negativen vpliv na porabo kot pozitiven.
muc396 je napisal/-a:muc396 je napisal/-a:Imam srečo. Moj triletni 1.2 TCE gre brez problemov. Je res, da je ob pospeševanju tudi cuknil pri 2000 vrtljajih. Potem sem zamenjal bencinsko, pa ga občasno ga bolj pohodim in tudi tega ni več. Zaenkrat, trkam po lesu
Sicer pa v treh letih nobenih drugih problemov; čričkov, žarnic ipd. Je pa res, da je prejšnji model.
LP, M
Evo, sem malo potestiral: nekaj časa (tri rezervoarje) sem spet vozil z bencinom 95 Petrola in težave (cukanje) so se ponovile. Enkrat sem skoraj ostal sredi križišča, motor je povsem trokiral. Takoj, ko sem zamenjal bencin (druga znamka in isto število oktanov), težav ni več. Avto se pelje povsem brez cukanja.
Nič nimam proti Petrolu, vedno raje financiram domače firme, a tako očitnih razlik ne morem tolerirati.
LP, M
Petrol je napisal/-a:muc396 je napisal/-a:muc396 je napisal/-a:Imam srečo. Moj triletni 1.2 TCE gre brez problemov. Je res, da je ob pospeševanju tudi cuknil pri 2000 vrtljajih. Potem sem zamenjal bencinsko, pa ga občasno ga bolj pohodim in tudi tega ni več. Zaenkrat, trkam po lesu
Sicer pa v treh letih nobenih drugih problemov; čričkov, žarnic ipd. Je pa res, da je prejšnji model.
LP, M
Evo, sem malo potestiral: nekaj časa (tri rezervoarje) sem spet vozil z bencinom 95 Petrola in težave (cukanje) so se ponovile. Enkrat sem skoraj ostal sredi križišča, motor je povsem trokiral. Takoj, ko sem zamenjal bencin (druga znamka in isto število oktanov), težav ni več. Avto se pelje povsem brez cukanja.
Nič nimam proti Petrolu, vedno raje financiram domače firme, a tako očitnih razlik ne morem tolerirati.
LP, M
Spoštovani,
dejstva, ki ste jih navedli, žal ne ponujajo dovolj kredibilnih podatkov, da bi lahko "cukanje vozila" bolj konkretno komentirali. Na podlagi dejstva, da je težava čudežno izginila že takoj po zamenjavi goriva (dobavitelja) bi lahko laik sklepal, da je z gorivom nekaj narobe. Vendar svoja goriva, pa tudi goriva drugih ponudnikov na trgu, zelo dobro poznamo, zato lahko takoj zavrnemo takšno trditev, da naj bi se vzrok za to skrival v kakovosti Petrolovega goriva. Prepričani smo, da je vzrok treba iskati drugje, torej na vozilu. Ne nazadnje to potrjuje tudi dejstvo, da dnevno z našimi gorivi oskrbimo več kot 200.000 kupcev, ki ne beležijo nikakršnih težav. Zato vam svetujemo, da pri serviserju vztraja pri natančnem pregledu vozila (predvsem elektronike) in odpravi ugotovljenih nepravilnosti (predvidevamo, da je vozilo še v garanciji).
Če pa bi se pri tem res izkazalo, da bi težava lahko bila povezana s samim gorivom, smo pri iskanju vzrokov zanjo vsekakor pripravljeni sodelovati. Za preverjanje stanja, seveda če gre za Petrolovo gorivo, potrebujemo ustrezen reprezentativni vzorec goriva ali vsaj informacijo, kje in kdaj naj bi bilo to gorivo natočeno (za dodatno kontrolo).
V primeru morebitnih dodatnih vprašanj se lahko na nas obrnete tudi preko sistema Povej Petrolu.
Hvala in lep pozdrav,
Silvan Simčič
Petrol d.d., Ljubljana
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 34 gostov