Renault VG je napisal/-a:Glede 1.6 dci najbrž vprašanje meni. Ne, ni nobenih napak pri 1.5 dci ampak nekako govorim iz našega stališča, oče ima Laguno dci 150 in bi mu bilo 1.5 dci premalo, nič drugega. Za kupit sem govoril za naš lastni primer Tisto glede tanka pa je kot je, tanke je manjši zaradi manjše teže, Audi A4 ima isto velikega sedaj se mi zdi. Morda nadležno, če delaš veliko kilometrov ampak grozno najbrž ne. Ta eko način je pa joke, nimam pojma zkaj bi ga kdo uklopil v kateremkoli avtomobilu.
pskoda je napisal/-a:Renault VG je napisal/-a:Glede 1.6 dci najbrž vprašanje meni. Ne, ni nobenih napak pri 1.5 dci ampak nekako govorim iz našega stališča, oče ima Laguno dci 150 in bi mu bilo 1.5 dci premalo, nič drugega. Za kupit sem govoril za naš lastni primer Tisto glede tanka pa je kot je, tanke je manjši zaradi manjše teže, Audi A4 ima isto velikega sedaj se mi zdi. Morda nadležno, če delaš veliko kilometrov ampak grozno najbrž ne. Ta eko način je pa joke, nimam pojma zkaj bi ga kdo uklopil v kateremkoli avtomobilu.
Pregled napak, okvar in vpoklicev
Težke okvare
Pri dizelskih 1.5 (110KM) in 1.6 dCI motorjih prihaja do težav z injektorji, kar lahko privede do pomanjkljivega mazanja enega izmed cilindrov in v končnem do hude okvare motorja.
Pri dizelskih 1.5 dci motorjih prihaja do težav z zobatimi jermeni, ki lahko odpovedo pred predvidenim servisnim intervalom in s tem povzročijo veliko škodo na motorju.
Druge napake in pomanjkljivosti
Pri RS modelih lastniki poročajo o hitrejši obrabi nosilcev menjalnika in motorja.
Pri dizelskih 1.5 dCi motorjih (105 KM) izdelanih do sredine 2010 prihaja do problema s težkim vžiganjem za kar je največkrat kriva napačna nastavitev visokotlačne črpalke goriva.
Pri dizelskih izvedenkah se pojavljajo okvare dvomasnega vztrajnika. Težava se kaže kot cukanje, tresenje in ropot.
Petrol je napisal/-a:muc396 je napisal/-a:muc396 je napisal/-a:Imam srečo. Moj triletni 1.2 TCE gre brez problemov. Je res, da je ob pospeševanju tudi cuknil pri 2000 vrtljajih. Potem sem zamenjal bencinsko, pa ga občasno ga bolj pohodim in tudi tega ni več. Zaenkrat, trkam po lesu
Sicer pa v treh letih nobenih drugih problemov; čričkov, žarnic ipd. Je pa res, da je prejšnji model.
LP, M
Evo, sem malo potestiral: nekaj časa (tri rezervoarje) sem spet vozil z bencinom 95 Petrola in težave (cukanje) so se ponovile. Enkrat sem skoraj ostal sredi križišča, motor je povsem trokiral. Takoj, ko sem zamenjal bencin (druga znamka in isto število oktanov), težav ni več. Avto se pelje povsem brez cukanja.
Nič nimam proti Petrolu, vedno raje financiram domače firme, a tako očitnih razlik ne morem tolerirati.
LP, M
Spoštovani,
dejstva, ki ste jih navedli, žal ne ponujajo dovolj kredibilnih podatkov, da bi lahko "cukanje vozila" bolj konkretno komentirali. Na podlagi dejstva, da je težava čudežno izginila že takoj po zamenjavi goriva (dobavitelja) bi lahko laik sklepal, da je z gorivom nekaj narobe. Vendar svoja goriva, pa tudi goriva drugih ponudnikov na trgu, zelo dobro poznamo, zato lahko takoj zavrnemo takšno trditev, da naj bi se vzrok za to skrival v kakovosti Petrolovega goriva. Prepričani smo, da je vzrok treba iskati drugje, torej na vozilu. Ne nazadnje to potrjuje tudi dejstvo, da dnevno z našimi gorivi oskrbimo več kot 200.000 kupcev, ki ne beležijo nikakršnih težav. Zato vam svetujemo, da pri serviserju vztraja pri natančnem pregledu vozila (predvsem elektronike) in odpravi ugotovljenih nepravilnosti (predvidevamo, da je vozilo še v garanciji).
Če pa bi se pri tem res izkazalo, da bi težava lahko bila povezana s samim gorivom, smo pri iskanju vzrokov zanjo vsekakor pripravljeni sodelovati. Za preverjanje stanja, seveda če gre za Petrolovo gorivo, potrebujemo ustrezen reprezentativni vzorec goriva ali vsaj informacijo, kje in kdaj naj bi bilo to gorivo natočeno (za dodatno kontrolo).
V primeru morebitnih dodatnih vprašanj se lahko na nas obrnete tudi preko sistema Povej Petrolu.
Hvala in lep pozdrav,
Silvan Simčič
Petrol d.d., Ljubljana
muc396 je napisal/-a:Spoštovani, hvala za vaš odgovor;
"dejstva, ki ste jih navedli, žal ne ponujajo dovolj kredibilnih podatkov, da bi lahko "kvaliteto vašega goriva" bolj konkretno komentiral".
Predlagam pa, da financirate primerjavo kvalitete v Sloveniji prodajanih goriv, preko npr. Zveze potrošnikov ali kakšne druge neodvisne inštitucije. S tem se boste lahko kredibilno pohvalili, da prodajate najboljša goriva.
LP, M
Će prav domnevam, pride na vrsto za vzorčenje servis, ko se proda na določenem benc. servisu vsaj neko minimalno (določeno) količino goriva? Imam prav?Petrol je napisal/-a:....interval vzorčenja je odvisen od letne količine prodanih goriv, naredi se letni načrt....
Petrol je napisal/-a:muc396 je napisal/-a:Spoštovani, hvala za vaš odgovor;
"dejstva, ki ste jih navedli, žal ne ponujajo dovolj kredibilnih podatkov, da bi lahko "kvaliteto vašega goriva" bolj konkretno komentiral".
Predlagam pa, da financirate primerjavo kvalitete v Sloveniji prodajanih goriv, preko npr. Zveze potrošnikov ali kakšne druge neodvisne inštitucije. S tem se boste lahko kredibilno pohvalili, da prodajate najboljša goriva.
LP, M
Spoštovani,
vsi distributerji smo dolžni pristopiti k državnemu monitoringu, ki je zakonsko regulirano (Uredba in Pravilnik). Država preko pooblaščenih izvajalcev monitoringa - neodvisnih kontrolnih organov - vzorči tekoča goriva na bencinskih servisih različnih ponudnikov (interval vzorčenja je odvisen od letne količine prodanih goriv, naredi se letni načrt) in kontrolira kakovost goriv. Iz tega izhajajo mesečna poročila kontrolnih organov o kakovosti preskušanih vzorcev goriv na pristojno ministrstvo oziroma agencijo, ki pa mora letno poročati Evropski skupnosti. Distributerje pri katerih je bilo ugotovljeno neskladno gorivo se finančno sankcionira.
Ob stalnem državnem monitoringu interesa po dodatnem neodvisnem preverjanju ni. Takšne primerjave tudi v tujini niso praksa. Kakršnokoli financiranje neodvisnih primerjav s strani distributerjev bi poleg tega tudi vrglo senco dvoma na neodvisnost oziroma objektivnost te primerjave.
V primeru morebitnih dodatnih vprašanj se lahko na nas obrnete tudi preko sistema Povej Petrolu.
mag. Manja Moder,
Vodja laboratorija
Petrol d.d., Ljubljana
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 42 gostov