Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
muc396
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: Ne nov 02, 2014 12:59 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a muc396 Po maj 30, 2022 12:32 pm

Čim manj gledat v mašine, izklopit lastne senzorje in dokler gre, gre. Ko crkne pa škatlo persenov. :D

Se mi zdi, da to velja za vse znamke avtomobilov. Moj Megane 1.2 TCE je za enkrat zvozil 90T km, se je tudi že kaj polomilo. Megane 1.6 od žene gre ok, a je full glasen. Clio 1.2 in 0.9 od hčera gresta ok. Fiesta 1.2 od hčere tudi. Pežojček 1.2, trivaljnik od mame je pa res kot slabo namazan mlinček. Predhodnik VW Touran je stalno sitnaril z lučkami in opozorili, Octavia pa brez problemov. Jih pa vse redno servisiramo, a ne vse na pooblaščenih.

V bistvu je dobro zaklenjeno kolo še najbolj ziher. Dokler sem fit in ne spusti guma. ;)

Ko bereš takšne forume, začneš poslušat avto in takoj slišiš probleme. :D :D
 
Uporabniški avatar
limas
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2192
Pridružen: Ne avg 18, 2013 8:01 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a limas Po maj 30, 2022 12:47 pm

Matko37 je napisal/-a:
Kaj dandanes sploh kupiti, da ne bo težav? Kako je kaj VW 1.5 TSI? Kako pa 1.5 PSA BlueHDI?



Toyota atmo valvematic 1.6 in 1.5. V novi corolli. Mislim, da je pred kratkim tudi H i30 izdelal 1.5 atmo motor.
Od malih turbakov se zelo dobro držijo Toyotin 1.2 T in Suzukijev 1.4T.
 
Tommaazz
Novinec
 
Prispevkov: 233
Pridružen: Sr maj 18, 2011 9:13 am

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Tommaazz Po maj 30, 2022 2:28 pm

Matko37 je napisal/-a:Imam identično težavo na novem, 1 mesec starim PSA 1.2 puretech 130hp. Po 3000km je nivo olja narastel 2 do 3 cm nad max (2 do 3 zato, ker na obeh straneh palice ni enako, ker gre pod kotom v motor, na eni strani 2, na drugi 3 cm. Nenormalno smrdi po bencinu. Predvidevajo, da bi naj bili injektorji, ki menda ne zapre čisto goriva.

Doma imamo še enega MB GLA z Renaultovim 1,33, tudi ta smrdi po gorivu, ko odpreš pokrovček za dolivanje olja, šipke pa nima, da bi preverili. Na displayu kaže max, če pa meri preko max, pa ne vemo.

Je kdo za 1.2 TCE uveljavljal stvarno napako in vozilo uspešno vrnil?

Kaj dandanes sploh kupiti, da ne bo težav? Kako je kaj VW 1.5 TSI? Kako pa 1.5 PSA BlueHDI?

Najbolj ziher je Mazdin NA 2.0 G motor...res je v nižjih obratih malo len, pač nima turbine...je pa sigurno daleč najbolj varen nakup napram tem turbo mlinčkom, olja ne pije...
2002 (2007-2008) VW Polo 1.4MPI; 2008 (2008-2011) Renault Megane Grandtour 1.6 16V; 2011 (2011-2017) Peugeot 508 SW 1.6 THP; 2017 (2017-2021) Mazda 3 G120; 2021 Mazda CX-30 G150;...
 
boštjan_01
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 708
Pridružen: To avg 31, 2021 7:20 am

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a boštjan_01 Po maj 30, 2022 3:14 pm

MORDOR je napisal/-a:Znanec ki ima megana 1,2 tce je rešil težavo z gorivom v olju tako da pač lje menja na 3000 km. In to ta poceni Lidlovo. Pa ima avto sedaj že 120000. Pač slabo olje za slab motor.

To pa je genialna rešitev :shock: :shock: :shock:. Predvidevam da je najmanj dipl. ing. strojništva :D :huh: :mrgreen:
Sploh pa 120.000km ni še nič za katerokoli motor, katerekoli znamke.

Koliko spremljam, je boljše kupiti starega Yugeca, kot novi ali malo rabljen Renault. Pri Yugotu porihtaš pleh in se voziš dalje. Pri Renaultu pa moraš imeti vsaj en motor v garaži za rezervo. Oz. je boljše imeti rezervni motor, kot rezervno kolo. :DDD :huh: :roll:
 
Uporabniški avatar
limas
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2192
Pridružen: Ne avg 18, 2013 8:01 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a limas Po maj 30, 2022 3:23 pm

Tommaazz je napisal/-a:Najbolj ziher je Mazdin NA 2.0 G motor...res je v nižjih obratih malo len, pač nima turbine...je pa sigurno daleč najbolj varen nakup napram tem turbo mlinčkom, olja ne pije...


Mazdin G motor ima direktno vbrizgavanje in posledično nabiranje ogljika na ventilih, kar pripelje do...
 
Tommaazz
Novinec
 
Prispevkov: 233
Pridružen: Sr maj 18, 2011 9:13 am

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Tommaazz Po maj 30, 2022 3:46 pm

limas je napisal/-a:
Tommaazz je napisal/-a:Najbolj ziher je Mazdin NA 2.0 G motor...res je v nižjih obratih malo len, pač nima turbine...je pa sigurno daleč najbolj varen nakup napram tem turbo mlinčkom, olja ne pije...


Mazdin G motor ima direktno vbrizgavanje in posledično nabiranje ogljika na ventilih, kar pripelje do...

S tem motorjem brez problem narediš 200.000 km, glede na to, da so ti motorji zunaj že 10 let se ni za bati, saj veljajo za ene izmed bolj zanesljivih motorjev, moj prejšnji pri 150.000 km niti enega problema...mlinčke pa v celoti menjujejo že pri 30.000 km...nič pa danes ni nepokvarljivo, je samo bolj ali manj zanesljivo in ta motor je definitivno bolj zanesljiv od turbo mlinčkov...
2002 (2007-2008) VW Polo 1.4MPI; 2008 (2008-2011) Renault Megane Grandtour 1.6 16V; 2011 (2011-2017) Peugeot 508 SW 1.6 THP; 2017 (2017-2021) Mazda 3 G120; 2021 Mazda CX-30 G150;...
 
coco66
Novinec
 
Prispevkov: 340
Pridružen: Sr okt 09, 2013 2:14 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a coco66 Po maj 30, 2022 3:53 pm

Pripelje do tega da avto pri 200000 km dela ko nov, morda pa bo pri 300000km dat kolektor dol pa pogledat kaj se dogaja.Pa še to avto se sploh ne vozi po mestu,minimalno 30 km v enem šusu
 
MORDOR
Novinec
 
Prispevkov: 175
Pridružen: To maj 19, 2009 10:19 am

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a MORDOR Po maj 30, 2022 6:15 pm

Dejstvo je da so stari atmosverci vzdržljivi stroji. Sam imam fordovega 1.6 tivct s 280000 km ampak istočasno clia 0,9 tce trovaljnik z 180000 km in to brez okvar. Tako da tudi mali mlinčki zdržijo. Pa ga ne šparam in ga velikokrat poženem na polno.
Življenje ni praznik,ampak delovni dan!
 
Uporabniški avatar
D12J12
Uporabnik
 
Prispevkov: 1068
Pridružen: So okt 27, 2012 10:44 pm
Kraj: Kranj

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a D12J12 Po maj 30, 2022 6:30 pm

Tisti kateri se zaveda slabosti in jih poskuša čim bolj omiliti je največkrat na koncu zmagovalec. Mazda in direktni vbrizg pomenita ogljik, to se lahko rešuje s primernimi obrati, kar pod 2000 sigurno niso, rednimi servisi, v mojem primeru 10.000km oz. na 6-7 mescov in izogibanju s&s sistema.
V primeru ko ima pa motor tako veliko hibo kot je bila predstavljena v tej temi pa ne pomaga ne servis ne bog, ampak samo stiskalnica.
 
Uporabniški avatar
limas
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2192
Pridružen: Ne avg 18, 2013 8:01 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a limas Po maj 30, 2022 9:58 pm

coco66 je napisal/-a:Pripelje do tega da avto pri 200000 km dela ko nov, morda pa bo pri 300000km dat kolektor dol pa pogledat kaj se dogaja.Pa še to avto se sploh ne vozi po mestu,minimalno 30 km v enem šusu


https://youtu.be/txavifZgHwo
 
Uporabniški avatar
D12J12
Uporabnik
 
Prispevkov: 1068
Pridružen: So okt 27, 2012 10:44 pm
Kraj: Kranj

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a D12J12 To maj 31, 2022 5:46 am

Ker ne poznam situacije z ogljikom in če verjamem komentarjem pod videjem stvar ni slaba, torej ni spet tako hudo. Je pa tudi nekaj, ogljik nastaja zaradi goriva in ne zaradi slabe zasnove motorja. Z njim se spopadajo vse znamke in dokler se ga lahko odstrani je to še vse ok. Pri menjavi svečke lahko na servisu komot porinejo notri kamero in se stvar očisti preventivno.

Vzdrževanje je potrebno pri vsakem motorju, tankaj in vozi so pravljice za lahko noč. Če pa motor škoduje samemu sebi se pa še vzdrževati več ne splača. Naliješ novo olje, bencin pa spira oljni filter iz površin-motor počasi riba. Samo pišem o tem pa sem slabe volje, ker si ne predstavljam kaj narediti, ogljik je še najmanjši problem. Zaradi ogljika nebi uporabnik obupal na renaultim
 
Limeta
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Ne nov 24, 2019 9:22 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Limeta To maj 31, 2022 9:18 am

limas je napisal/-a:
coco66 je napisal/-a:Pripelje do tega da avto pri 200000 km dela ko nov, morda pa bo pri 300000km dat kolektor dol pa pogledat kaj se dogaja.Pa še to avto se sploh ne vozi po mestu,minimalno 30 km v enem šusu


https://youtu.be/txavifZgHwo


Verjetno si pod videom spregledal komentar, da gre za vozilo z 50k miljami (80k kilometri), pa še pri tem je "gareža" na ventilih bistveno manj, kot pri "vrhunskih" 1.2 TCe motorjih, s precej manj kilometri...
Če boš pogledal bazo več kot 1300 okvarjenih na povezavi:
https://casse-moteur-renault.weebly.com/cas_litiges_plaintes.html
boš videl, da le redkokateremu uspe priti preko 60k...
 
Limeta
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Ne nov 24, 2019 9:22 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Limeta To maj 31, 2022 11:08 am

D12J12 je napisal/-a:Vzdrževanje je potrebno pri vsakem motorju, tankaj in vozi so pravljice za lahko noč. Če pa motor škoduje samemu sebi se pa še vzdrževati več ne splača. Naliješ novo olje, bencin pa spira oljni filter iz površin-motor počasi riba. Samo pišem o tem pa sem slabe volje, ker si ne predstavljam kaj narediti, ogljik je še najmanjši problem. Zaradi ogljika nebi uporabnik obupal na renaultim


Točno tako...
Ko servis diagnosticira prekomerno porabo olja, po navodilih proizvajalca zamenja software, s katerim se potem poviša tlak v sesalni komori, kar pa posledično povzroči mešanje goriva (bencina) z motornim oljem. Enako so "programirani" tudi obnovljeni motorji, s katerimi se nadomesti okvarjene...
Ob tem pa opozarjam tudi lastnike "novih" 1.33 TCe motorjev, da naj bodo pozorni na prisotnost goriva v olju, ker sem, kot sem v preteklosti že zapisal, to ugotovil pri prav vseh, pri katerih sem to preveril...

Kar pa sledi, pa je lepo opisal D12J12...
D12J12 je napisal/-a:V primeru ko ima pa motor tako veliko hibo kot je bila predstavljena v tej temi pa ne pomaga ne servis ne bog, ampak samo stiskalnica.
 
Uporabniški avatar
tomazpog
Novinec
 
Prispevkov: 213
Pridružen: Sr jun 16, 2010 7:58 am

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a tomazpog Sr jun 01, 2022 11:21 am

no ja.. Po tem tvojem apokaliptičnem pisanju potemtakem nima problemov samo Renault, ampak tudi Nissan, Mitsubishi in Daimler...
Ampak res ni videt prav veliko 1.33 TCE problemov, tudi v tem zapisu ni nekih večjih graj..
https://www.motorreviewer.com/engine.php?engine_id=198

Pa je tole kar precej kredibilna stran
 
Uporabniški avatar
limas
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2192
Pridružen: Ne avg 18, 2013 8:01 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a limas Sr jun 01, 2022 12:26 pm

Uporabnik Limeta se je odloči, da gre v totalno vojno z Renaultom. Drugače ne bi razumel, da se je na podlagi subjektivnih občutkov odločil kritizirati odličen Renault-Mercedesov 1.33 Tce motor. V vsakem R motorju bo zavohal bencin v olju.
in "opozarjal".
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4340
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Firediver Sr jun 01, 2022 12:57 pm

Limas...že večkrat viden tvoj modus operandi, da je treba človeka, ki ima svoje mnenje, deli opažanja in utemeljuje z argumenti preprosto diskvalificirati.

S čim pa ti utemeljuješ, da je ta motor neoporečen in brez napak? Pa z argumenti prosim (malo verjetno), ne z žaljenjem na moj račun (zelo verjetno).
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
Uporabniški avatar
limas
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2192
Pridružen: Ne avg 18, 2013 8:01 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a limas Sr jun 01, 2022 2:14 pm

Ne diskreditiram ga.
Malo višje zgoraj sem zapisal, da mu vse verjamem. Ne gre mi v glavo statistična verjetnost dveh uničenih motorjev v tako kratkem času!
Noben ne zadane dveh sedmic na lotu v razmaku nekaj mesecev.
Morebiti je treba upošptevati še dve pomembni spremenljivki: s kakšnimi obrati sta bila vožena oba motorja in kakšne relacije se je delalo? Verjamem, da je bil avto redno servisiran.
Moj modus operandi je, da je za večino okvar motorjev odgovoren voznik sam: nepismenost, zloraba, neprimerno servisiranje...
In še vedno obstajajo lastniki 1.2 tce, ki niso zaznali nobenih nepravilnosti. Kljub temu, da velja 1.2 tce za problematičen motor.

Verjamem, da se je Limeti zagnusila znamka. Po drugi strani pa se zelo naivno loti iskanje slabosti pri 1.33 Tce, ki velja za zelo zanesljiv in tehnološko dovršen Mercedes-Renaultov izdelek.
 
tce130
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Po jan 14, 2019 7:16 am

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a tce130 Sr jun 01, 2022 8:44 pm

Če lahko še jaz dodam moje mnenje v to temo. Dobro leto sem se na servisih boril s serviserji in Reno SLO. Zaradi prisotnega cukanja sem iztržil menjavo motorja (prej so menjali glavo), vendar pa sem najbolj ponosen na to, da sem se znebil tistega Scenica. Vsaj moj primerek je bil res obupen.
V tistem času sem govoril z več lastniki, ki so imeli podobne težave.
Poudaril bi samo bistvo te teme - pri nakupu rabljenih se izogibajte 1.2TCE motorjev.
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1767
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a void Sr jun 01, 2022 9:48 pm

Bom v kratkem napisal en malo daljši prispevek na temo 1.2 tce. Do takrat pa prosim če nehate smetiti po 1.33 ker nima absolutno nobene veze. 1.33 je do sedaj se izkazal za vrhunski izdelek, imam ga sam, in še en kup drugih soforumašev, ki se peljejo brez problema. Malo pije, dobro potegne (je definitivno med najbolj poškočnimi med konkurenco) in praktično neslišen. 4 cilindri so tudi velik plus v teh norih časih downsizinga.

Če se pa že zavoha bencin v 1.33, je to najverjetneje zaradi kratkih razdalj. Namreč, kontaminacija z gorivom je dokaj normalna stvar, je pa res da v zelo manjhnem razmerju, toliko da se nivo olja dvigne, definitivno ni normalno. Zaenkrat od leta 2017 odkar obstaja ta motor, jaz še nisem slišal za ta problem, pa na verjetno ene 200 1.3 tce motorjih spustil olje. Tako da, po mojem mnenju bučke.
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1103
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a cc09 Če jun 02, 2022 7:24 am

Morebiti je treba upošptevati še dve pomembni spremenljivki: s kakšnimi obrati sta bila vožena oba motorja in kakšne relacije se je delalo?

S kakimi obrati na kakšnih relacijah bi se moral človek vozit, da bi uničil nek povprečen motor do 50,000 km? Kaj šele to tehnološko mercedes renault čudo.
Vsako tako opravičilo je v resnici...ne vem kaj. Če je v par letih naredil 40,000 km, že ni mogel vozit samo kratkih relacij. Pa tudi če bi, piše kje da ne sme? Servisiran je bil najbrž po navodilih, drugače mu ga ne bi menjali. Če so navodila slaba, to spet ni njegov problem. Da ga je stalno v drugi turiral do 80 na uro pa tudi nekak ne verjamem, pa končno niti to ne bi smel bit razlog.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 64 gostov