Janezek65 je napisal/-a:Ne pravim, da so vsi Renaulti slabi. Tudi v ženini familiji so že leta na Renaultih in nikoli ni bilo večjih težav.
Razjezi pa me odnos tebe in podobnih mehanikov+prodajnikov do tistih lastnikov Renaultov, ki imamo res težave s temi "kantami". Češ, da je cukanje, škripanje, večkratno javljanje napak na armaturki čisto normalno za nov avto.
Če bi se jaz tako obnašal do svojih strank, lahko za pol leta zaprem firmo in grem za Renaultovega mehanika/svetovalca. Saj na tak način bi jaz tudi reševal težave.
A žal je avto že skoraj nuja v vsakdanjem življenju in strank vam ne primanjkuje. Tako, da je vedno dovolj kupcev . Takšne s težavami pa zlahka pozabite, saj jih je nekaj %, pa še ti ne morejo nič. In to je najhuje. Kajti povprečen Slovenec si avto kupi na kredit/lizing ob morebitnih težavah mora avto zadržati in se sprijazniti s kvaliteto, ali ga prodati z veliko izgubo. Tržne in druge inšpekcije pa nič ne morejo, saj lahko pravico iščejo samo na sodišču - tu pa vemo, da nimajo možnosti proti korporacijam.
Po vrhu tega pa še se norčuješ iz nemških avtov. Mogoče pa bi probal par mesecev voziti kak nemški avto, pa boš videl, da Renault ni edini in najboljši.
Pa še en zanimiv posnetek za tebe:
https://youtu.be/lOCW__oBUl8
prvicrenoja je napisal/-a:Mislim, da so se vse znamke poslabšale.
Želja avtoindustrije je, da bi se avtomobili menjali vsakih 5 let...Kaj to prinese, se pa ve...To je moje mišlenje...
prvicrenoja je napisal/-a:Mislim, da so se vse znamke poslabšale.
Želja avtoindustrije je, da bi se avtomobili menjali vsakih 5 let...Kaj to prinese, se pa ve...To je moje mišlenje...
freddie je napisal/-a:prvicrenoja je napisal/-a:Mislim, da so se vse znamke poslabšale.
Želja avtoindustrije je, da bi se avtomobili menjali vsakih 5 let...Kaj to prinese, se pa ve...To je moje mišlenje...
To nikakor ni res. Z vsakim novim modelom so težave. Danes veljata Golf MK2 in Mercedes e razred W124 za neuničljivi legendi. Ko sta prišla ven sredi osemdeesetih je bilo prve tri leta toliko otroških bolezni, da so jih hoteli kupci skupinsko bojkotirat. Potem pa so se zadeve čez tehnične nadgradnje počasi umirile. Tako je z vsakim novim modelom že od pamtiveka in prav zmeraj ljudje začno filozofirati o prejšnjih modelih, ki so bili toliko bolj zanesljivi (pri tem se priročno spomnijo le zadnjih verzij prejšnjega modela, ko je bil projekt že industrijsko zrel).
Če so imeli težave s takšnimi traktorji, potem ni čudno, da imajo današnja ultratehnološka vozila na začetku prav tako otroške bolezni. Neverjetno je samo to da je takih bolezni, kljub večji kompleksnosti in okoljevarstvenim zahtevam veliko manj kot nekoč. Se še spomnite starih časov generalk na Fiatih, Alfah in Renaultih? Se spomnite obnov podvozja? To je danes preteklost. Motorji so born-to-run. Podvozja so v primerjavi s preteklostjo prav tankovska. Edina težava je morda software, ki lahko vpliva tako na mehaniko kot elektronska pomagala, ampak tudi te stvari se (sodeč po generaciji vozil +2010) hitro unesejo in potem brez težav delujejo še vsaj desetletje.
Se strinjam z vsem napisanim.freddie je napisal/-a:....
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 40 gostov