esem je napisal/-a:Će prav domnevam, pride na vrsto za vzorčenje servis, ko se proda na določenem benc. servisu vsaj neko minimalno (določeno) količino goriva? Imam prav?Petrol je napisal/-a:....interval vzorčenja je odvisen od letne količine prodanih goriv, naredi se letni načrt....
limas je napisal/-a:Zanimivo, da v nobeni nemški avtoreviji ne zaznavajo cukanja TCe 130 motorja. Znano je tudi, da so negativno nastrojeni do vsega kar ni nemško.
Motor je na tržišču že nekaj let in je preverjen.
Če cukanje izgine s tankanjem na ne-petrolovih črpalkah, ni kaj dodati.
Če je v tujih avtorevijah zaslediti težavo s cukanjem omenjenih motorjev, dajte link.
muc396 je napisal/-a:Janezek 65:
se strinjam s tabo.
Je pa še to: ne krivim nikogar in ne pišem, da je katero gorivo boljše ali slabše. Napisal sem le mojo izkušnjo z mojim 1.2 TCE renojem.
LP, M
limas je napisal/-a:Zanimivo, da v nobeni nemški avtoreviji ne zaznavajo cukanja TCe 130 motorja. Znano je tudi, da so negativno nastrojeni do vsega kar ni nemško.
Motor je na tržišču že nekaj let in je preverjen.
Če cukanje izgine s tankanjem na ne-petrolovih črpalkah, ni kaj dodati.
Če je v tujih avtorevijah zaslediti težavo s cukanjem omenjenih motorjev, dajte link.
horex2 je napisal/-a:pozdravljeni vsi skupaj
imam megana 4 132 tce...10/2016
prevoženih 42500km redno servisiran na 15 000km
kaj dogaja?
zmanjkuje antifriz..
od 0-15000 dotočeno 0,5l...15-29000 dotočeno 0,8l...29-41000 dotočeno 0,4l...od 41-41500 je pa zmanjkalo 1cm od črte.
so gledali in ugotavljali,pa dali sistem pod 1bar pritiska..pa nič ne pušča...samo to meni ni v redu. sem na renojih že najmanj 500 000km pa nisem dolil pol litra antifriza vse skup.odgovor servisa je bil, da pri vseh ta novih renojih, morajo dolivati antifriz...
potem šobe za brizganje, katastrofa. ne moreš naštelat pa gotovo.ok sem prebral, da morajo zamenjati šobe, pol pa bo v redu.
tesnilna guma na vratih zgoraj.se povleče nazaj in drsa ob zadnja vrata. so popravili tako, da zavrtajo luknjo ene 3 cm od roba , pobarvajo in vstavi plastični čep, da drži gumo na mestu.
motor...
začelo se je decembra,ko je po vžigu motorja šel avto verjetno po 3 cilindrih,cca 2 km, pol je bilo v redu. nobena lučka se ni prižgala.
javil na servis o težavi, so mi rekli, da če se bo ponovilo,javi. ampak, se napaka ni ponovila.
začetek februarja sem pa porajtal , da motor cuka. ni važno eko sport, normal....,če držiš konstantno hitrost na pedalu, ali pri pospeševanju ko je avto obremenjen , nad 1500 obrati cuka, ga zmanjkuje, ne vleče zvezno ampak prekinja,cuka.
tankal vedno na molu 95okt.
serviser ga je peljal,je videl kaj dogaja, da cuka.
na servisu tester ne pokaže napake, na avto pa piše " ni sporočil˝"
na servisu pri 41500 zamenjali svečke, pa ni v redu.
pol so posodobili računalnik,ni v redu
pa je mehanik strokovnjak pozamenjal cinšpule in kable, tud ni v redu.so mi rekli, da naj tankam 100okt, pa tud ni v redu.
upam, da bodo zadevo rešili.
vozim pa vsak dan 120 km, bolj na tempomat 90/uro na eko, sem preizkusil tudi na sport na pedal, pa je isti šit...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 117 gostov