Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4340
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Firediver Če jun 02, 2022 9:07 am

Se pravi, proizvajalec v navodila za uporabo navede natančen režim vožnje in klavzulo, da ni odgovoren za okvare, če se tega ne upošteva 100%.

Potem pa naj lastnik dokazuje, da se je tega držal.

Kam smo prišli...
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
Limeta
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Ne nov 24, 2019 9:22 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Limeta Če jun 02, 2022 4:14 pm

Težko me bosta prepričala, da sledeče izjave niso preuranjene in preoptimistične ter da katera od njih ni tudi neresnična:
void je napisal/-a:Zaenkrat od leta 2017 odkar obstaja ta motor, jaz še nisem slišal za ta problem, pa na verjetno ene 200 1.3 tce motorjih spustil olje. Tako da, po mojem mnenju bučke.

void je napisal/-a:1.33 je do sedaj se izkazal za vrhunski izdelek, imam ga sam, in še en kup drugih soforumašev, ki se peljejo brez problema.

limas je napisal/-a: Po drugi strani pa se zelo naivno loti iskanje slabosti pri 1.33 Tce, ki velja za zelo zanesljiv in tehnološko dovršen Mercedes-Renaultov izdelek.


1. Pri koliko od teh 200-tih si, preden si spustil olje, predhodno preveril nivo, vonj in viskoznost olja? Sem nekako prepričan, da odgovor vsi poznamo.

2. La s težavo me bosta (pa verjetno tudi ostale) prepričala z izjavami, prvi s svojo da gre za vrhunski izdelek, drugi pa, da gre za zanesljiv in tehnološko dovršen izdelek.
Vozila so se s tem motorjem pričela opremljati šele v drugi polovici leta 2018, pa še teh je le za "vzorec", vsaj sam pa ne poznam nobenega primera vozila, registriranega leta 2017, ki bi imel vgrajen 1.33 TCe motor.
Glede na to, da "aktivni vozniki motornih koles in avtomobilov", po statističnih podatkih SURS-a iz leta 2017, letno prevozijo cca. 7.200 kilometrov, imajo tako tudi tista "najstarejša" vozila, v povprečju na števcu šele dobrih 20k, kar pa je precej prehitro za podajanje ocene, da gre za vrhunski, zanesljiv in tehnološko dovršen izdelek.

Kar pa se tiče prisotnosti goriva v motornem olju pri motorjih 1.33 TCe, se tako proizvajalcu, kakor tudi gospodom, ki se čutijo prizadete, za svoje izjave iskreno opravičujem.
Moje izjave o prisotnosti goriva v motornem olju, temeljijo izključno na mojih osebnih ugotovitvah pri kontroliranih vozilih in za njih, razen lastnega vonja in vida, zaenkrat nimam prav nobenega kredibilnega dokazila, zato se (zaenkrat) popolnoma umikam iz debate o tem (če pa so bile resnične, pa bo, kot vedno, pokazal čas).
 
MORDOR
Novinec
 
Prispevkov: 175
Pridružen: To maj 19, 2009 10:19 am

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a MORDOR Če jun 02, 2022 4:56 pm

A mi lahko kdo razloži zakaj pri vseh turbo mlinčkih olje dejansko smrdi po gorivu. Ne glede na zvišan nivo olja.
Življenje ni praznik,ampak delovni dan!
 
Matko37
Novinec
 
Prispevkov: 136
Pridružen: Po maj 31, 2010 11:07 am

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Matko37 Če jun 02, 2022 5:07 pm

edit mod
Predhodni post se NE citira


To se pojavi zaradi direktnega vbrizga goriva v cilinder (ne preko ventilov) in batnih obročkov, ki ne tesnijo več tako, kot včasih - eko, bio, manjše trenje in te zadeve.

Pri hladnem motorju, ko je zračnosti med batom in cilindrom več, dokler se ne segreje in se vse skupaj bolje prilega, spolzi nekaj kapljic po steni cilindra v olje mimo batnih obročkov, kjer se zmeša z oljem. Od tukaj ta vonj.

Če sem narobe razložil, me naj kdo popravi.
 
MORDOR
Novinec
 
Prispevkov: 175
Pridružen: To maj 19, 2009 10:19 am

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a MORDOR Če jun 02, 2022 5:11 pm

Če to drži si razložil odlično.Samo to je potem kar problem na splošno.
Življenje ni praznik,ampak delovni dan!
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6395
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a IcEm4n Če jun 02, 2022 5:19 pm

Še dobro, da sem 5 let nazaj bil toliko pameten, da sem dodal tisočaka in vzel dizla. :mrgreen:
Slika
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1767
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a void Če jun 02, 2022 8:48 pm

Matko37 je napisal/-a:
MORDOR je napisal/-a:A mi lahko kdo razloži zakaj pri vseh turbo mlinčkih olje dejansko smrdi po gorivu. Ne glede na zvišan nivo olja.


To se pojavi zaradi direktnega vbrizga goriva v cilinder (ne preko ventilov) in batnih obročkov, ki ne tesnijo več tako, kot včasih - eko, bio, manjše trenje in te zadeve.

Pri hladnem motorju, ko je zračnosti med batom in cilindrom več, dokler se ne segreje in se vse skupaj bolje prilega, spolzi nekaj kapljic po steni cilindra v olje mimo batnih obročkov, kjer se zmeša z oljem. Od tukaj ta vonj.

Če sem narobe razložil, me naj kdo popravi.


Točno tako. Zelo dobro razloženo. Danes obročki zaradi lajšanja notranjega trenja motorja ne stiskajo več tako močno ob cilinder kot so včasih. Deloma tudi zaradi tega, ker so bloki po večini že pri vseh aluminijasti... Kot vemo je aluminij veliko mehkejši od gusa, kar pomeni da bi alu cilinder veliko prej "požrlo" če bi imel isto tenzijo obročkov kot pri litoželeznem bloku.

In ne boste verjeli, skoraj vsak mehanik ponavadi ko ima olje na prstih ga "stesitra" na viskoznost med prstih in povoha.
Ali imajo vonj bo bencinu? Da imajo, ali to pomeni da je v olju zato velika količina bencina? Ne. Zakaj? Zato ker ostane samo vonj po bencinu. Namreč bencin pri visoki temperaturi zelo hitro izhlapi, olje pa ne.
Tudi če doma poliješ bencin po tleh in ga spucaš temeljito, smrdi še nekaj časa. Pač vonj bencina ostane, čeprav ga ni veliko. Pa tudi olje nima nekega specifičnega vonja, bencin pa ima.
Če bi bilo v olju ogromno bencina, bi olje teklo kot voda in to vsak mehanik ko spusti olje takoj ugotovi.

Pa da ne bo pomote, tudi pri dizlu ima olje vonj po dizlu, pa zato ni nobenega preplaha in panike. Je pa res da je nafta veliko bolj mastna.
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1919
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Gricko Če jun 02, 2022 11:02 pm

void je napisal/-a:... Kot vemo je aluminij veliko mehkejši od gusa, kar pomeni da bi alu cilinder veliko prej "požrlo" če bi imel isto tenzijo obročkov kot pri litoželeznem bloku.

.


vse lepo in prav, samo cilinder sigurno NI iz Aluminija!!!
blok je lahko Alu, cilindri pa imajo vložke iz primernega materiala, ki je odporen na obrabo, temperaturo ima minimalne skrčke in še in še, kar pa Aluminij sigurno ni!

In razlaga, da bencin polzi po stenah in da obročki ne dihtajo, dokler se ne segreje.....halo, po par sekundah je bat ogret in razširjen, obroček pa je itak "fedr" in drgne po stenah cilindra, seveda ni samo en, tako , da to je vse bolj tako tako, cilinder pa rabi malo dlje, da se pogreje ampak ta malo dlje ni 5 min ampak manj ( cilinder je že davno vroč, ko se začne temp vode šele dvigovati)
tako, da te tevrije so tudi bolj tako tako....
 
Limeta
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Ne nov 24, 2019 9:22 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Limeta Pe jun 03, 2022 10:09 am

Dragi gospodje...
Prisotnost katerekoli tekočine v motornem olju je nedopustna in nesprejemljiva in pika - pa naj gre za bencin, nafto ali pa hladilno tekočino, pa ni važno, kdo je proizvajalec, kakšen je motor, kakšen je način uporabe vozila.

Da pa to poznavalci in "strokovnjaki" tolerirate in zagovarjate , pa je še bolj nedopustno, za povrh vsega, pa na koncu okrivite uporabnika, da je nepravilno uporabljal vozilo, ker ga je vozil pretežno na kratkih relacijah.
Dajte mi potem ti isti prosim pojasnite še to: kako naj nekdo iz Laškega, ki je zaposlen v Celju, pride s svojim vozilom v službo? Čez Trojane, Ljubljano, morda Zagreb?
 
Matko37
Novinec
 
Prispevkov: 136
Pridružen: Po maj 31, 2010 11:07 am

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Matko37 Pe jun 03, 2022 10:24 am

Limeta je napisal/-a:Dragi gospodje...
Prisotnost katerekoli tekočine v motornem olju je nedopustna in nesprejemljiva in pika - pa naj gre za bencin, nafto ali pa hladilno tekočino, pa ni važno, kdo je proizvajalec, kakšen je motor, kakšen je način uporabe vozila.

Da pa to poznavalci in "strokovnjaki" tolerirate in zagovarjate , pa je še bolj nedopustno, za povrh vsega, pa na koncu okrivite uporabnika, da je nepravilno uporabljal vozilo, ker ga je vozil pretežno na kratkih relacijah.
Dajte mi potem ti isti prosim pojasnite še to: kako naj nekdo iz Laškega, ki je zaposlen v Celju, pride s svojim vozilom v službo? Čez Trojane, Ljubljano, morda Zagreb?


Tudi nabiranje ogljika na sesalnem delu motorja je nedopustno, pa se to dogaja pri vseh DI motorjih in jih proizvajalci smatrajo za normalen pojav. Če nekdo hodi z Laškega v Celje, bo pri 40.000 km odpiral motor, nekdo drug, ki bo hodil v CE čez Ljubljano pa pri 100.000 km. Enako je z bencinom v olju, dogaja se pri vseh in očitno se smatra za normalno. Kaj potrošniki mislimo in tolerirmo, je njim vseeno, itak nimaš druge izbire, kot čez par let menjati vozilo ali motor vozila. Vse za ekologijo. Časi, ko je avto naredil 400.000 km brez težav so očitno mimo.
 
Uporabniški avatar
berlonso
Uporabnik
 
Prispevkov: 1129
Pridružen: Po nov 05, 2007 9:18 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a berlonso Pe jun 03, 2022 12:02 pm

Razloga za oba pojava je fizika.
Tudi včerajšnja neurja ne toleriram, ampak proti fiziki ne gre...
Da je do takih motorjev prišlo smo pa krivi ljudje.
1. ekologija (politika, ker se eko gleda samo z obiranjem potrošnika)
2. škrtost (debate ali avto v povprečju pije 5,4 ali 5,1l/100km)
 
Matko37
Novinec
 
Prispevkov: 136
Pridružen: Po maj 31, 2010 11:07 am

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Matko37 Pe jun 03, 2022 12:52 pm

edit mod
Predhodni post se NE citira


Se popolnoma strinjam z napisanim. Osebno raje vidim, da mi avto pije 7 in motor zdrži 400.000 km brez odpiranja, ker s tem po mojem (laičnem) mnenju veliko bolj pripomorem k ekologiji, ker v 20 letih zavržem 1 avto, sicer bom pa 3, finančno pa sem neglede na porabo na boljšem.

Enaka situacija je pri vseh drugih napravah. Na telefonu crkne baterija, je fino zlepljena in menjava stane skoraj pol novega, zato zavržeš in čez 3 leta se zgodba ponovi. Kupiš pralni stroj, zaradi ležaja, ki crkne po 5 letih, vržeš stroj v smeti, ker ležaja seveda ne moreš menjati samostojno (plastično korito je fino zlepljeno skupaj), celotni komplet korito z bobnom in (če imaš srečo) dobrim ležajem za vsaj 5 let, stane pol pralnega stroja. Zato zavržeš, kupiš novega.

To sta le dva primera, je pa vse na tem principu, kjer smo prisiljeni menjevati zadeve, ki bi lahko delovale 20 let in s tem proizvajamo kupe odpadkov. Z ukinitvijo plastičnih slamic in ušesnih palčk, ki so jih nadomestili s kartonom, bomo pa rešili svet. Pa ja de.

Cilj vse te ekologije je zaslužkarstvo multinacionalk, ki za proizvodnjo nekvalitetnega izdelka porabi manj denarja, saj se varčuje na vse, razvoju, materialu, ti kot potrošnik pa boš 3x hitreje kupoval, kot bi sicer kvaliteten izdelek. Win-win situacija za multinacionalke in osel v ogledalu doma. A žal taka je realnost, ki po mojem mnenju lepo počasi a vztrajno vodi človeštvo v propad.
 
Uporabniški avatar
berlonso
Uporabnik
 
Prispevkov: 1129
Pridružen: Po nov 05, 2007 9:18 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a berlonso Pe jun 03, 2022 1:12 pm

x2 !

Delam v strojni stroki in vedno je težnja po izboljšani učinkovitosti, kar je nekako logično gonilo napredka... sedaj težava je v tem, da smo že (po mojem mnenju) davno prešli točko, ko lahko naredimo več, kot dejansko porabimo oz. lahko prodamo kamorkoli... mogoče iz tega izhaja (umetno?) pomanjkanje materialov in polizdelkov-prevodnikov.
 
dejanb75
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Po sep 17, 2018 3:18 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a dejanb75 Pe jun 03, 2022 1:26 pm

Zakaj sploh pride do nabiranja ogljika na sesalnih ventelih? Pri mojem 20 let starem bencinu se to sigurno ne dogaja, pri dizlu pa pa mislim da se to dogaja zaradi ponovnega spuščanja dima v sesanje (egr). A to drži?
 
Matko37
Novinec
 
Prispevkov: 136
Pridružen: Po maj 31, 2010 11:07 am

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Matko37 So jun 04, 2022 5:28 am

edit mod
Predhodni post se NE citira


Zelo dober članek o današnjih motorjih in težavah, opisana je tudi težava z ogljikom, sem našel na tej strani: https://www.zurnal24.si/avto/iz-druge-roke/te-stvari-nam-lahko-ugonobijo-motor-341418
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1102
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a cc09 So jun 04, 2022 5:45 am

Lej, na žurnalu v takih člankih o stvareh katerih vem nekaj, pišejo same neumnosti. Ne rečem, da vem ogromno o ogljiku v motorjih, čeprav nekaj pa, ampak nekega zaupanja v te članke pa nimam. Za razlago kaki stari mami so morda še za silo, kaj več pa ne.
 
Matko37
Novinec
 
Prispevkov: 136
Pridružen: Po maj 31, 2010 11:07 am

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Matko37 So jun 04, 2022 5:47 am

edit mod
Predhodni post se NE citira


Se strinjam, na žurnalu so velikokrat neumnosti, ta članek pa se mi zdi, da je kar v redu napisan (preveden?).
 
Uporabniški avatar
D12J12
Uporabnik
 
Prispevkov: 1068
Pridružen: So okt 27, 2012 10:44 pm
Kraj: Kranj

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a D12J12 So jun 04, 2022 5:51 am

Z mehanikom sva tudi predebatirala olja in ogljik. Naj bi 5W30 bolje čistil in odnašal ogljik kot pa 0W20. Olje ščiti in definitivno ima boljši oljni filter 5W30, zato če je le nekaj na temu sam svojemu motorju pomagam.
 
Uporabniški avatar
limas
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2192
Pridružen: Ne avg 18, 2013 8:01 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a limas So jun 04, 2022 10:20 am

Matko37 je napisal/-a:veliko bolj pripomorem k ekologiji/.../. Zato zavržeš, kupiš novega.
To sta le dva primera, je pa vse na tem principu, kjer smo prisiljeni menjevati zadeve, ki bi lahko delovale 20 let in s tem proizvajamo kupe odpadkov. /.../
Cilj vse te ekologije je zaslužkarstvo multinacionalk, ki za proizvodnjo nekvalitetnega izdelka porabi manj denarja, saj se varčuje na vse, razvoju, materialu, ti kot potrošnik pa boš 3x hitreje kupoval, kot bi sicer kvaliteten izdelek. Win-win situacija za multinacionalke in osel v ogledalu doma. A žal taka je realnost, ki po mojem mnenju lepo počasi a vztrajno vodi človeštvo v propad.



Kot kaže se je ekološka paradigma, ki nam jo vsiljujejo popolnoma razblinila.
Torej za globaliste je sporen tisti CO2 in izmišljeno ter z ničemer dokazano temo, da to vpliva na globalno segrevanje (ki ga vzdržujejo z lažnimi in prirejenimi podatki), zato so od nekdaj dobrih in trpežnih atmo bencinarjev naredili problematične in kratkotrajne turbo mlinčke s katerimi tudi finančno uničujejo lastnike (okvare, čiščenje). Po drugi strani pa za globaliste ni sporno, da s skrajšanim življenjskim ciklom produkta (avto, bela tehnika, elektronika) obrmenjujemo okolje in izčrpavamo surovine. Potem imamo tukaj še vsiljena e-vozila, ki so veliko večje breme za okolje od klasičnih vozil z vsemi mogočimi filtri. Tukaj so nam vsilili še olačevanje za CO2, ki je vračunan za vsak izdelek in energent. Bolano in sprevrženo do konca.

Morebiti se bo s pomanjkanjem in podražitvijo surovin ter umentim pomanjkanjem čipov in sestavnih delov kaj spremenilo? V smislu bolj trajnih in robustnih izdelkov. Pustimo se presenetiti.
Rusija je odpravila vse EURO-X emisijske standarde in vzpostavlja lastno avtomobilsko industrijo (tudi nacionalizirane zahodne tovarne kot so Renault...).

Zadnje dobre serije avtov (glede kakovosti in robustnosti materialov) so bile tam nekje do letnika 1992,
Najnovejše serije so z vsako majhno točo zbutane, 10-15 let stari avti pa so nedotaknjeni. Da ne omenjam barve na eko vodni osnovi. kakšna veselica bo, ko bodo začele odpovedovati elektronske naprave v smislu asistenc, tistih tablic na armaturi in podobno...
 
jl
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 95
Pridružen: Če feb 12, 2004 7:25 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a jl Ne jun 05, 2022 5:31 pm

Zanima me, na koga v Ljubljani oz bliznji okolici bi se lahko obrnil glede tezave z ropotom. Do sedaj mi dva mehanika nista odkrila kaj bi bilo, oba sta slisala na testni voznji to ruzenje, pravita naj se vozim in bom videl, ce se bo ropot poveceval s casom. Zadnja mi je, da mi nekje sredi Dalmacije razpade menjalnik in se potem cel dopust s tem bavim. Moja teorija, glede na to, da je bil lezaj po izjavah mehanika kar zapecen je, da se ga je moralo bolj s silo odstraniti in s tem se je morda kaj zamaknilo na relaciji polosovina oz diferencial. Ropot naj bi prihajal iz menjalnika (diferencial je baje znotraj njega), menjalnik je po mojem ok, ker ropot ni odvisen od prestave, ampak je frekveca ropota odvisna od hitrosti. Rad bi torej nasel nekoga v LJ regiji, da porihta, grem na dopust, potem ga verjetno menjam (mi je spil ze nekaj zivcev v teh nekaj letih… :evil: )?
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 49 gostov