Stran 9 od 50

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Če okt 18, 2018 6:53 am
Napisal/-a VW T4
Zelo slabo iz strani renaulta, model bodo spravili na slab glas. Tako kot pred leti z laguno, ki potem z novim modelom, kljub novim super motorjev ni mogla otresti slabega renomeja :?

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Če okt 18, 2018 8:15 am
Napisal/-a void
Ah dobro, to majo itak vsi na piki Renault, ker jim to povzroča osebno zadovoljstvo :lol:

Realno, je samo 1.2 tce motor slab, vsi drugi so zelo dobri motorji. Verjetno bo 1.3 tce precej boljši kot kaže zaenkrat, sploh kaj se tiče porabe.
Po drugi strani zna imeti konkurenca skoraj celo paleto motorjev konstruktorsko zgrešenih pa se nihče ne spotika ob njih.
Recimo tema na tem forumu o težavah golfa 7 ima približno 3,7x več prispevkov kot tale :lol:

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Če okt 18, 2018 8:46 am
Napisal/-a ban
Mogče tudi zato, ker je gofov na cesti 3x več kot meganov in pa ker je tema o golfu bila odprta leta 2015 o meganu pa 2017 :?:

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Če okt 18, 2018 8:50 am
Napisal/-a void
No prosim podpri z dokazih o tri-kratni količini golfov več kot meganov.
Realno se megane 4 prodaja 20% slabše kot golf. Se pa golf 7 proizvaja dlje to je res.

Še zmeraj vse moje trditve držijo in so čisto realne. Da je G7 renault bi vsi rekli da je pokvarljiv in da je sranje :lol:
Ko se nekj pokvari na renoju vsi rečejo "sej to je za pričakovat, ker je renault", ko pa pokvari pri ista stvar VW je pa kao "ah to je slučajno, izjema" :lol:

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Če okt 18, 2018 9:01 am
Napisal/-a ban
Do avgusta prodanih 2281 golfov in 1454 meganov. Ok, razmerje je 63% : 37%.
https://docs.google.com/viewer?a=v&pid= ... 2MxNDNhOTg

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Če okt 18, 2018 9:36 am
Napisal/-a chan
Morda zgolj kot zanimivost - na evropskem trgu je razlika med številom prodanih VW Golfov ter Meganov še precej višja kot na slovenskem trgu (vir: carsalesbase.com) :

Podatki za zadnja 3 leta:
VW Golf: 2017 - 482.177; 2016 - 491.681; 2015 - 534.535
Renault Megane: 2017: 167.836; 2016: 148.213; 2015: 123.114

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Če okt 18, 2018 1:07 pm
Napisal/-a pskoda
Važno je, da prodaja raste ne pada kot pri g7


Ps.: renojev pri nas se bi lahko več prodalo zaradi revoza oz bi moral biti najbolj prodajen v slo

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Če okt 18, 2018 1:44 pm
Napisal/-a void
Ja sej moje trditve so se nanašale na slovenski trg. Kaj se pa tiče prodaje golfa, js mislim da velik procent prodaje golfa so firme. V nemčiji je pomojem 80% službenih avtomobilov golfov. Isti velja do neke mere tudi za naša podjetja.

Kaj se pa tiče renojev in revoza, imajo samo revozovci koristi pri nakupu, pač večji popusti. Tako da mislim da to da imamo renojevo fabriko ne vpliva bistveno na prodajo. Reno je pač dobro prodajan avto, ne samo pri nas ampak tudi na drugih trgih. Sej so vseeno 3. največji evropski proizvajalec če se ne motim.

Prodaja Megana raste kot je razvidno iz cifer, ker je leta 2016 prišel novi. Prejšni je pa bil precej slabo prodajan, zato je rast. Verjetno bo 2018 cifra tam okoli 200k.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Pe okt 19, 2018 4:15 pm
Napisal/-a marxy
Joj čist ste zavozli. Ka lahk ostanemo na renoju?? Drgač pa mim grede pooblaščeni me je spet naroču na ponovno testiranje zaradi cukanja, ker sem se mal bol grobo odzval. Tk da dvomim da bo iz tega kaj :? Javim...

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: So okt 20, 2018 10:50 am
Napisal/-a esem
Tema je o Meganu!! :twisted: .
OFF sem zbrisal. Če kdo še omeni Hondo, sledijo sankcije.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: To jan 01, 2019 10:04 pm
Napisal/-a marxy
Pozdravljeni!

Se opravičujem ker se javljam po daljšem premoru...
V glavnem avto je spet bil na ponovnem testiranju in ker niso vedeli kaj bi... So mi menjali loputo za gas. Prvih 500 km je cukanje res bilo zmanjšano za cca 80%. A glej ga zlomka po prevoženih 2500 km se je cukanje vrnilo a sicer v manjši meri, zraven pa sem še pokasiral to da ko stojim npr na semaforju v prvi prestavi mi obrate avtomatsko nabije na 1200, ko pa ga dam v nulo pa padejo na normalnih 800. Vendar to se ne dogaja vedno kakor se mu sprdne... In ko sem jas to razložil temu mehaniku kaj avto dela, je pač rekel da bom mogu avto za kak teden pustit pr njih da bodo ugotovil kaj tej je...

Hvala lepa na mojmu avtu pač nebote odkrival tople vode gospodje mehaniki, ki ste "specialisti" za renoje, grem pač k drugemu pooblaščencu...

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr jan 02, 2019 4:51 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
Si vozil vedno enak bencin (Petrol ?)
Mogoče si zasledil pri spremembi zunanje temperature da je manj/več cukanja ?

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr jan 02, 2019 5:49 pm
Napisal/-a limas
Kot kaže dobivamo v Slovenijo najslabše serije renojev. Pričakoval bi, da so na srbskem tržišču, ki velja za EU deponijo še slabši renoji, ampak ne poročajo o cukanjih, pa še kakovost goriva je pri njih slabša.
https://www.renaultforumserbia.com/inde ... =44628.360

Če ste v dilemi kateri renojev motor izbrati, ki bo zanesljiv, je rešitev v mercedesu. Tisti motorji, ki se vgrajujejo v mercedese: 1.5 dci, 1.6 dci, 1.3 tce.
Slednjega se ne bi branil niti v svojem avtu.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr jan 02, 2019 7:07 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
Novi 1.33 Tce pa očitno lavfa, nič se ne slabega ne sliši o tem motorju (še).

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr jan 02, 2019 7:11 pm
Napisal/-a void
Tudi jaz čakam prve povratne informacije iz trga okoli 1.3 140hp, preden si ga nabavim. Na prvi pogled zgleda super motor, 4 cilindri, zelo ugodna poraba, veliko navora v nizkih obratih (za bencinarja), enomasni vztrajnik itd. Dobra zamenjava za vse bolj neugodnega dizla.

Da ne govorimo o tem da so kubikažo naštimali na 1.330ccm, kar pomeni da pade v najnižji razred za dajatve, celih 62€. Lisice :lol:

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr jan 02, 2019 7:52 pm
Napisal/-a ironmaiden
off topic:
no ja, jaz se nebi hvalil kakšni lisice so :lol: , bolj za leseno žlico so:
Motor m13a (suzuki) je že leta 2003 imel 1349ccm. E pa sad, beat that :mrgreen:

on topic:
Sem skeptik. Namreč
- Motor je "španovija" z grupo Renault-Nissan Alliance in Daimler
- To je šele prvi motor njihovega sodelovanja.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr jan 02, 2019 8:15 pm
Napisal/-a void
O jesus kristus, a napišem letter of recommendation za to najdbo? :lol: lahko bi dali naredili 1400 ccm, ampak so zanalošč naredili pod 1.350 ccm zaradi dajatev, kar je dobrodošlo.

Ne razumem teh tvojih dvomom ampak OK.
Jaz sicer vem da Daimler iz raznih virov niti ni imel kaj dost prstov vmes, bolj kot ne je bil "nadzornik" pri razvoju. Koliko gledam po konfiguratorju so konjaže iste kot pri renoju, tako da zgleda da so motorji do neke mere isti. Da so popolnoma isti, skoraj dvomim. Periferija je verjetno precej drugačna.

Pa tudi za vse dvomljivce, skoraj dvomim da bi Daimler imel že 3. skupni motor z alianso, če bi bili tako slabi. Bi že koga drugega našli.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Če jan 03, 2019 8:32 am
Napisal/-a marxy
mrtwelvetrees je napisal/-a:Si vozil vedno enak bencin (Petrol ?)
Mogoče si zasledil pri spremembi zunanje temperature da je manj/več cukanja ?


Tankam na omv, mol tudi na petrolu, vendar se le tega izogibam... Glede zunanjih temperatur nisem zasledil da bi bilo kaj drugače, gas mi je nabijal isto pr minus 1, kot pr plus 10... Cukanje je prav tako isto...

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: So jan 12, 2019 8:17 pm
Napisal/-a prvicrenoja
Ker je bilo veliko vprašanj na to temo.
Na tujih straneh sem bral teste megana z 1,3 140 Ks motorjem. Motor so zelo pohvalili. V nizkih vrtlajih ni cukanja in ima zelo dober navor. Ni potrebno pogosto prestavljati. Motor je zelo živahen in hitro doseže 180 km na uro. Povprečna poraba na testu 7,2 litra.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: So jan 12, 2019 9:03 pm
Napisal/-a limas
1.3 TCe je odličen motor, vgrajuje se tudi v mercedesova vozila.
Razen občasnega cukanja 1.2 tce pri nekaterih uporabnikih pa ni zaslediti konstrukcijskih napak. Motor ne doživlja strojeloma, uničenih turbin, ohlapnih verig, okvarjenih šob in podobno. Iz radovednosti sem pregledal nekaj tujih forumov. Nekaterim posameznikom cuka, večina pa nima nobenih težav. Imam občutek, da je problem s cukanjem najbolj prisoten v Sloveniji. Ali je vzrok v gorivu ali pa v slabih serijah pa ne vem. Vpoklica zaradi cukanja ni bilo. Če bi se to dogajalo recimo zahtevnim Nemcem, bi reno vzel zelo resno.