Stran 11 od 50

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr jan 16, 2019 9:36 pm
Napisal/-a void
Ja med drugimi tudi :lol: no 1.6 dci je francoska proizvodnja, ni čudno da je dobr motor :lol:

https://www.youtube.com/watch?v=V6MPmjfZNZQ
https://www.youtube.com/watch?v=9rp95UvV3Iw

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr jan 16, 2019 11:34 pm
Napisal/-a gold hamster
No, zdaj vsaj vemo, da se Renoje za Slovenijo dela ob petkih :)

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: To jan 22, 2019 9:31 pm
Napisal/-a Sea
Pozdravljeni,

voznikov Renault Megane s težavami ni malo. Prenekaterim pa se ne da več voziti na servis in pregovarjati, ker obupajo. Ali pa se na forumih ne oglasijo. To je tudi cilj Renaulta. Važno je, da prinese kupec 20.000+ €. Pa naj se direktor Renault-ja oglasi in me popravi, če se motim.

Za vsako predstavljeno napako, ki je ne znajo odpraviti in teh je veliko, izjavijo, da je to "stanje avtomobila" (na primer: če vklopite gretje za noge in sredinsko gretje, dela oboje, če vklopite še gretje stekel zgoraj, sredinsko gretje ne dela več - to je "stanje avtomobila" ...). Ali pa, da je "avto povsem vozen/da ni narejen za gledanje, ampak vožnjo" (vrata, prtljažna vrata, spojler - vse iz ravnine ...), pa kup težav na motorju in podvozju ... Njihov odnos je pod nivojem.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: To jan 22, 2019 9:50 pm
Napisal/-a void
Ali lahko malo bolje opišeš vse svoje težave? Kater letnik je avto?

Glede gretja - dejansko funkcionira tako kot si napisau, v nobenem primeru ne piha na čisto vse reže.
Sem že dobil to vprašanje in ko sem šel preverjat je bilo na vseh isto. Pač stvar koncepta zgleda, načeloma tako pač je in ni nič narobe. :|

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: To jan 22, 2019 11:06 pm
Napisal/-a Janezek65
Tipičen odgovor Renaultovega zaposlenega: "Takole pač je in ni nič narobe".
Po drugi strani pa se smeješ nemškim avtom in njihovim mlinčkom.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr jan 23, 2019 8:56 am
Napisal/-a void
Pa človek, če je konstrukcija loput in kanalov takšna kot je, ne moreš imet pihanja na vse reže. Pustiš na auto in je rešeno.
Kaj naj nardim, odstranim celo armaturo, nardim dodatno luknjo v pečko?

Če bi spremljau forum bi videl, da so odgovori pri nemških proizvajalcih isti. tako da ne vem na kaj tu cilaš.
Pač določene stvari se enostavno ne da spremeniti, ker niso stvar nekvalitete ampak dizajna. Js nemorem spremenit nekj kar so si inžinerji spomnili in skonstruirali.
Pač vsak avto ma svoje quirke in tu ne moreš pomagat, prej ko boš to doumeu, lažje ti bo na tem svetu.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr jan 23, 2019 11:22 am
Napisal/-a xxl
Na vw servisu ne boš slišal drugačnih cvetk kot pri renaultu. ;)

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr jan 23, 2019 1:04 pm
Napisal/-a Stumpjumper
Odgovor na vse, ki imate težave s francoskim kršom renaultom je neuničljivi nemški VW. Če bi vsi kupili golfa namesto megana, tale tema sploh nebi obstajala. Sami ste si krivi. /sarcasm :lol: :lol:

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr jan 23, 2019 1:38 pm
Napisal/-a novinec1980
mogli bi kupit neuničljivi 1.2 TSI :D

bi pa verige menjal :rofl

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr jan 23, 2019 2:01 pm
Napisal/-a void
Strumpjumper ti si moj najljubši soforumaš :lol:

1.2 TSI je sicer slab, ampak drugi tut niso kaj dost boljši, 1.6 TDI, 1.4 TSI (sploh v G6) itd. 2.0 TSI ma tudi en kup problemov s slabo kvaliteto periferije.
Reno ma pa samo 1.2 tce problematičn in je cela drama, pa še ta motor je zgodovina zdaj.

Pač enim se oprosti cela paleta slabih motorjev, nekaterim se pa ne oprosti niti neenakomerna rega vrat :lol: Vse je odvisno od znamke :lol:

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr jan 23, 2019 2:36 pm
Napisal/-a VW T4
void: kako je s temi fugami na avtu, je to prav defekt ali je potrebna samo fina nastavitev? Pri očetovemu seniku sem opazil nekaj teh detajlov...on jih sicer ne vidi zato ga s tem niti ne bom obremenjeval, ampak me pač zanima.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr jan 23, 2019 2:42 pm
Napisal/-a pskoda
void je napisal/-a:Strumpjumper ti si moj najljubši soforumaš :lol:

1.2 TSI je sicer slab, ampak drugi tut niso kaj dost boljši, 1.6 TDI, 1.4 TSI (sploh v G6) itd. 2.0 TSI ma tudi en kup problemov s slabo kvaliteto periferije.
Reno ma pa samo 1.2 tce problematičn in je cela drama, pa še ta motor je zgodovina zdaj.

Pač enim se oprosti cela paleta slabih motorjev, nekaterim se pa ne oprosti niti neenakomerna rega vrat :lol: Vse je odvisno od znamke :lol:


Katere?
Samo ne mi pisat katere je imel ko je prišla 7 ven leta 2013

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr jan 23, 2019 3:31 pm
Napisal/-a Doche
VW T4 je napisal/-a:void: kako je s temi fugami na avtu, je to prav defekt ali je potrebna samo fina nastavitev? Pri očetovemu seniku sem opazil nekaj teh detajlov...on jih sicer ne vidi zato ga s tem niti ne bom obremenjeval, ampak me pač zanima.


Jaz bi rekel, da kar oboje. Nekaj bi se se dalo nastavit, nekaj pa je tako mimo nastreljano da bog pomagaj. Predvidevam, da zarad tega prihaja do nevzdrznih zvokov pri hitrosti nad 100-110kmh. Imas obcutek kot da so vsi lezaji zanic, ampak to tako pac je. Ko gledam svoje turske sodelavce, mi je jasno, zakaj je kvaliteta na Meganih tako porazna.

Drugace pa imajo ti modeli res prevec napak in pomanjkljivosti. Avto je lep, zgleda super, ko pa ga en cas uporabljas, je pa druga zadeva.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr jan 23, 2019 3:43 pm
Napisal/-a Stumpjumper
Jaz pa lahko iz izkušenj povem, da toliko kot sem (oz. žena) šraufal pregovorno nepokvarljivega vwja, nisem vseh avtov v 30 letih skupaj (res da je med njimi samo en francoz in nobenega italjana da se razume :lol: /sarcasm)!

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr jan 23, 2019 4:18 pm
Napisal/-a Kristjan123
Tukaj ne boste prišli od konca.... vsak bo "tumbal svoje" eden bo trdil da ga boli k.... kakšne so reže med vrati dokler obrne ključ in dela drugemu je to najpomembnejša stvar na avtu tudi če menjuje ketno bolj pogosto kot gume ...

Dejstvo je da se zajeb... stvari že v startu in to se zgodi pri vsakem proizvajalcu Zajeb. pa so zato ker se je varčevalo ali pa poskušalo kaj eksperimentirat da bo boljše to še podpiram ker če ne bi se vsi še vozili v golf 2 ker tam ni bilo nič zaj... in je vse funkcioniralo. Kako je funkcioniralo pa vemo. Fer bi bilo da bi "stroške učenja " krili proizvajalci sami samo to lahko pozabimo...

Goreči zagovorniki znamke imajo ponavadi zamegljen razum in ne vidijo tega ....

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr jan 23, 2019 5:04 pm
Napisal/-a lin
Ravno danes sem se pogovarjal z enim od glavnih mehanikov na Renojevem servisu in mi je zagotovil, da 1.2 tce sploh niso slabi motorji in z njimi ni nič kaj posebnih problemov , temveč so problemi bolj drugje na elektroniki itd., pa tudi tu nič ne odstopajo od drugih zamk. Povsod lahko naletiš na problematičen avto, kolega je kupil par let nazaj novega golfa s top opremo , ker potuje poslovno večkrat v Nemčijo ga je ta super golf kar trikrat pustil na cesti v Avstriji blizu Nemške meje, napak je imel ničkoliko, ker jih v letu dni niso nikjer uspeli odpraviti je hodil v Nemčijo raje s cliom , ker mu je bolj zaupal in je vedno prišel tja in nazaj brez problemov, golfa pa po dobrem letu živciranja raje prodal, ubogi tisti , ki ga je potem kupil , tako pač je , včasih smo rekli, da imaš pač smolo in je bil avto narejen v zadnji izmeni v petek ali pa prvi v ponedeljek. :)

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr jan 23, 2019 5:15 pm
Napisal/-a pskoda
Golf je mislil, da gre nazaj v nemćijo in ga bodo razstavili, zato je crknil pred nemško mejo

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr jan 23, 2019 5:28 pm
Napisal/-a void
pskoda je napisal/-a:
void je napisal/-a:Strumpjumper ti si moj najljubši soforumaš :lol:

1.2 TSI je sicer slab, ampak drugi tut niso kaj dost boljši, 1.6 TDI, 1.4 TSI (sploh v G6) itd. 2.0 TSI ma tudi en kup problemov s slabo kvaliteto periferije.
Reno ma pa samo 1.2 tce problematičn in je cela drama, pa še ta motor je zgodovina zdaj.

Pač enim se oprosti cela paleta slabih motorjev, nekaterim se pa ne oprosti niti neenakomerna rega vrat :lol: Vse je odvisno od znamke :lol:


Katere?
Samo ne mi pisat katere je imel ko je prišla 7 ven leta 2013


What do you wanna know?
Napenjalci verig, Polomljene plastične lopute na sesalnem kolektorju (tudi poupdejtane verzije se tudi lomijo - preverjeno), cam follower prehitra obraba itd. Vsi te failerji koštajo 500e za popravit in se dogajajo pred 150k km. Se pravi potencialno imaš 1500€ izrednih stroškov da prlezeš do 150k km. Razn če imaš srečo da se to zgodi v garanciji. To je zame slabo, sori. Malo preveri amerikance na youtube kako so kaj zadovoljni z 2.0 TSI in GTIjih nasplošno. Amerikanci so navajeni Japoncev, ki delajo veliko manj problemov kot bilokater europski avto in oni niso navajeni šraufat tolk praktično nove, nekaj let stare avtomobile.

Doche je napisal/-a:
VW T4 je napisal/-a:void: kako je s temi fugami na avtu, je to prav defekt ali je potrebna samo fina nastavitev? Pri očetovemu seniku sem opazil nekaj teh detajlov...on jih sicer ne vidi zato ga s tem niti ne bom obremenjeval, ampak me pač zanima.


Jaz bi rekel, da kar oboje. Nekaj bi se se dalo nastavit, nekaj pa je tako mimo nastreljano da bog pomagaj. Predvidevam, da zarad tega prihaja do nevzdrznih zvokov pri hitrosti nad 100-110kmh. Imas obcutek kot da so vsi lezaji zanic, ampak to tako pac je. Ko gledam svoje turske sodelavce, mi je jasno, zakaj je kvaliteta na Meganih tako porazna.

Drugace pa imajo ti modeli res prevec napak in pomanjkljivosti. Avto je lep, zgleda super, ko pa ga en cas uporabljas, je pa druga zadeva.


Tako kot je povedaui Doche, večino stvari se da "naštelat". Tiste stvari, ki so pa res ful iz toleranc, sama vrata ali pa karoserija se pa pač ne da. Letniki 2016/2017 so bli res slabi glede tega. Se strinjam. Kaj se pa tiče piskanja in raznoraznih zvokov pri velikih brzinah je pa definitivno problem v testnilih, letvicah okoli haube, vrat itd itd., ne samih regah.
Verjetno ste sami pogruntali da so se rege na novih avtomobilih zeloooo pomanjšale. Deloma je res zarad hrupa in aerodinamike, ampak je en kup avtov ki so tihi pri velikih brzinah z velikimi regami :D Tako da niso rege vsega krive vseeno.
Uglavnem letniki od 2018 dalje so preceeeej boljši glede vsega, sploh te raznoraznih malenkosti ki so pestile megane prva dva leta.

Drugače, Megane karavan i berline so španske proizvodnje, sedan je turk. In tako je bilo tudi pri prejšnem modelu.

lin je napisal/-a:Ravno danes sem se pogovarjal z enim od glavnih mehanikov na Renojevem servisu in mi je zagotovil, da 1.2 tce sploh niso slabi motorji in z njimi ni nič kaj posebnih problemov , temveč so problemi bolj drugje na elektroniki itd., pa tudi tu nič ne odstopajo od drugih zamk. Povsod lahko naletiš na problematičen avto, kolega je kupil par let nazaj novega golfa s top opremo , ker potuje poslovno večkrat v Nemčijo ga je ta super golf kar trikrat pustil na cesti v Avstriji blizu Nemške meje, napak je imel ničkoliko, ker jih v letu dni niso nikjer uspeli odpraviti je hodil v Nemčijo raje s cliom , ker mu je bolj zaupal in je vedno prišel tja in nazaj brez problemov, golfa pa po dobrem letu živciranja raje prodal, ubogi tisti , ki ga je potem kupil , tako pač je , včasih smo rekli, da imaš pač smolo in je bil avto narejen v zadnji izmeni v petek ali pa prvi v ponedeljek. :)


Sej niso tako slabi, samo to cukanje v 4ki kazi ugled motorja. Ok, pa ta prvi 1.2 tce so imeli probleme z porabo olja, tam leta 2012, pri enih je pomagala menjava teflonov, pri drugih se ni dalo rešit tega, ker je bil problem verjetno v tolerancah bat/cilinder oz. oljni rinčki.
Drugače motor uredu dela, ni nekih drugih felerov za izpostavit.
Uglavnem, lin je zadeu bistvo ki ga js govorim že dolgo. Pri renoju niso problem motorji, prej je problem vse drugo. zmorzoavanje in crashanje Infotainmenta, pokanje v podvozju, rege, tesnila vrat itd itd. Kaj se tiče same tehnike so koliko toliko OK. Definitivno majo manj failanih motorjev v zadnjih 10 letih kot pa nek VAG.

Vseeno mi pa tako na oko zgleda kot da so veliko več vložili v novega 1.3 kot 1.2. Deluje mi veliko bolj resen motor, ker pač rabijo en dobr motor, ki bo nadomestu izpad prodaje dizla. Pa še Daimler je zdravn, tako da mi zgleda kot da so nardili motor kot se zagre. No sej bomo videli.
Upam da bo tako dobr kot recimo 1.2 puretech od PSA, ki je verjetno najboljši mali moderni bencinar. Zelo soliden motor.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr jan 23, 2019 8:08 pm
Napisal/-a xxl
Večinoma sem vozil Italijane (največ Alfe) in nikoli nisem imel toliko zrahljanih živcev, kot z Renaultom ali VW. Ne mi več pljuvat čez Alfo. :lol:
Malo za hec, malo za res. Mislim, da je največ kriv ta turbo kapitalizem, bolj se splača popravljat napake pozneje, kot ustavit proizvodni trak. :?

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr jan 23, 2019 9:12 pm
Napisal/-a lin
Ne vem kako je sedaj z megani , imel sem dva in nobenih težav , imam pa kolega , ki je pred dobrim mesecem kupil že četrtega novega megana in je zanj to najboljši avto saj je imel z njim tudi težko prometno nesrečo v kateri je bil avto popolnoma razbit on pa je ostal v njem nepoškodovan in je prepričan , da mu to ne bi uspelo ravno v vsakem avtomobilu.