pskoda je napisal/-a:void je napisal/-a:Strumpjumper ti si moj najljubši soforumaš
1.2 TSI je sicer slab, ampak drugi tut niso kaj dost boljši, 1.6 TDI, 1.4 TSI (sploh v G6) itd.
2.0 TSI ma tudi en kup problemov s slabo kvaliteto periferije.
Reno ma pa samo 1.2 tce problematičn in je cela drama, pa še ta motor je zgodovina zdaj.
Pač enim se oprosti cela paleta slabih motorjev, nekaterim se pa ne oprosti niti neenakomerna rega vrat
Vse je odvisno od znamke
Katere?
Samo ne mi pisat katere je imel ko je prišla 7 ven leta 2013
What do you wanna know?
Napenjalci verig, Polomljene plastične lopute na sesalnem kolektorju (tudi poupdejtane verzije se tudi lomijo - preverjeno), cam follower prehitra obraba itd. Vsi te failerji koštajo 500e za popravit in se dogajajo pred 150k km. Se pravi potencialno imaš 1500€ izrednih stroškov da prlezeš do 150k km. Razn če imaš srečo da se to zgodi v garanciji. To je zame slabo, sori. Malo preveri amerikance na youtube kako so kaj zadovoljni z 2.0 TSI in GTIjih nasplošno. Amerikanci so navajeni Japoncev, ki delajo veliko manj problemov kot bilokater europski avto in oni niso navajeni šraufat tolk praktično nove, nekaj let stare avtomobile.
Doche je napisal/-a:VW T4 je napisal/-a:void: kako je s temi fugami na avtu, je to prav defekt ali je potrebna samo fina nastavitev? Pri očetovemu seniku sem opazil nekaj teh detajlov...on jih sicer ne vidi zato ga s tem niti ne bom obremenjeval, ampak me pač zanima.
Jaz bi rekel, da kar oboje. Nekaj bi se se dalo nastavit, nekaj pa je tako mimo nastreljano da bog pomagaj. Predvidevam, da zarad tega prihaja do nevzdrznih zvokov pri hitrosti nad 100-110kmh. Imas obcutek kot da so vsi lezaji zanic, ampak to tako pac je. Ko gledam svoje turske sodelavce, mi je jasno, zakaj je kvaliteta na Meganih tako porazna.
Drugace pa imajo ti modeli res prevec napak in pomanjkljivosti. Avto je lep, zgleda super, ko pa ga en cas uporabljas, je pa druga zadeva.
Tako kot je povedaui Doche, večino stvari se da "naštelat". Tiste stvari, ki so pa res ful iz toleranc, sama vrata ali pa karoserija se pa pač ne da. Letniki 2016/2017 so bli res slabi glede tega. Se strinjam. Kaj se pa tiče piskanja in raznoraznih zvokov pri velikih brzinah je pa definitivno problem v testnilih, letvicah okoli haube, vrat itd itd., ne samih regah.
Verjetno ste sami pogruntali da so se rege na novih avtomobilih zeloooo pomanjšale. Deloma je res zarad hrupa in aerodinamike, ampak je en kup avtov ki so tihi pri velikih brzinah z velikimi regami
Tako da niso rege vsega krive vseeno.
Uglavnem letniki od 2018 dalje so preceeeej boljši glede vsega, sploh te raznoraznih malenkosti ki so pestile megane prva dva leta.
Drugače, Megane karavan i berline so španske proizvodnje, sedan je turk. In tako je bilo tudi pri prejšnem modelu.
lin je napisal/-a:Ravno danes sem se pogovarjal z enim od glavnih mehanikov na Renojevem servisu in mi je zagotovil, da 1.2 tce sploh niso slabi motorji in z njimi ni nič kaj posebnih problemov , temveč so problemi bolj drugje na elektroniki itd., pa tudi tu nič ne odstopajo od drugih zamk. Povsod lahko naletiš na problematičen avto, kolega je kupil par let nazaj novega golfa s top opremo , ker potuje poslovno večkrat v Nemčijo ga je ta super golf kar trikrat pustil na cesti v Avstriji blizu Nemške meje, napak je imel ničkoliko, ker jih v letu dni niso nikjer uspeli odpraviti je hodil v Nemčijo raje s cliom , ker mu je bolj zaupal in je vedno prišel tja in nazaj brez problemov, golfa pa po dobrem letu živciranja raje prodal, ubogi tisti , ki ga je potem kupil , tako pač je , včasih smo rekli, da imaš pač smolo in je bil avto narejen v zadnji izmeni v petek ali pa prvi v ponedeljek.
Sej niso tako slabi, samo to cukanje v 4ki kazi ugled motorja. Ok, pa ta prvi 1.2 tce so imeli probleme z porabo olja, tam leta 2012, pri enih je pomagala menjava teflonov, pri drugih se ni dalo rešit tega, ker je bil problem verjetno v tolerancah bat/cilinder oz. oljni rinčki.
Drugače motor uredu dela, ni nekih drugih felerov za izpostavit.
Uglavnem, lin je zadeu bistvo ki ga js govorim že dolgo. Pri renoju niso problem motorji, prej je problem vse drugo. zmorzoavanje in crashanje Infotainmenta, pokanje v podvozju, rege, tesnila vrat itd itd. Kaj se tiče same tehnike so koliko toliko OK. Definitivno majo manj failanih motorjev v zadnjih 10 letih kot pa nek VAG.
Vseeno mi pa tako na oko zgleda kot da so veliko več vložili v novega 1.3 kot 1.2. Deluje mi veliko bolj resen motor, ker pač rabijo en dobr motor, ki bo nadomestu izpad prodaje dizla. Pa še Daimler je zdravn, tako da mi zgleda kot da so nardili motor kot se zagre. No sej bomo videli.
Upam da bo tako dobr kot recimo 1.2 puretech od PSA, ki je verjetno najboljši mali moderni bencinar. Zelo soliden motor.