Stran 13 od 50

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: So jan 26, 2019 6:15 pm
Napisal/-a muc396
Moj Megane 1.2 TCE 2014 dela brezhibno. Niti žarnice še nisem zamenjal.
Od moje žene Octavia 1.6 1997 dela brezhibno. Menjal sem en senzor in zavorne obloge. Niti sklopke niti izpušnega lonca še nisem menjal. Kupil sem jo, ko se je rodila tretja hči. Sedaj jo že eno leto vozi.
Se ne hecam.
Očitno imam srečo.
Jih pa redno servisiram. Tja do 10 let na uradnih, potem pa tudi drugih servisih.

LP, M

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: So jan 26, 2019 9:08 pm
Napisal/-a freddie
Tudi ta mit o neuničljivih 1.9TDI je hecna stvar. Se spomnim ko so se ti motorji najprej pojavili v Audiju 80 in so potem (v 90 konjski različici) šli skozi 10 različnih inkarnacij in tehničnih popravkov, preden so bili sprejemljivi. Šlo je pač za novo tehnologijo (neposredni vbrizg goriva) in ne VW, ne Bosch nista bila čisto pripravljena na vse težave. Kdo je bral nemški Auto Bild sredi devetdesetih se spomni člankov, ko so se Nemci spraševali kaj jim je treba tega prekletega TDI, ko pa so bli stari TD motorji z klasičnim vbrizgom TAKO zanesljivi, novi pa se kar kvarijo in kvarijo kljub popravkom. Komaj ko je tehnologija dozorela so motorji delali tudi po +300.000km. Z vsako naslednjo različico so se pojavile nove težave (z 1.9TDI 110ps so bile na začetku hude težave z injektorji in turbino z variabilnimi lopaticami, 90ps različica pa je od Audija 80 do tistih različic konec devetdesetih, ki so že delovale zadovoljivo šla skozi toliko tehničnih popravkov, da že skoraj govorimo o povsem drugem motorju).

Podobno bo z novimi. EA189 tam od 2010 ne povzroča več nekih katastrofalnih težav (na mobile.de je kar nekaj različic z galaktičnimi kilometri) in tudi EA288 se bo stabiliziral, že zdaj pa je veliko boljši kot so bili prvi TDIji v Audijih 80 in Golfih Mk3. Leta 2040 bomo o EA189 in EA288 (oboji 2.0TDI) govorili kot o "klasičnih" VW dizlih in preklinjali dizelske hibride, ki bodo takrat morda izmenično delovali že na bencin. S prstom bomo kazali na novo nezrelo tehnologijo in se z nostalgijo spominjali: "Leta 2019 pa sem imel 2.0TDI s katerim sem prevozil 500.000km, zdaj pa imam težave že po 30.000km! Kvaliteta novih avtov vztrajno pada!"

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: So jan 26, 2019 9:15 pm
Napisal/-a xxl
Ja, stari tdi 90 KM je zakon, naši službeni so bili neuničljivi. Edina napaka, je bil pri prvih serijah, luftmeser.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Ne feb 10, 2019 9:35 am
Napisal/-a JureT
Zdravo,
Zanima me, če so komu od lastnikov cukajočih 1.2 Tce motorjev dejansko uspešno odpravili to napako?

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: So mar 23, 2019 11:13 pm
Napisal/-a Dusan@18
JureT je napisal/-a:Zdravo,
Zanima me, če so komu od lastnikov cukajočih 1.2 Tce motorjev dejansko uspešno odpravili to napako?

Meni še po dveh in pol letih ne.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Ne mar 24, 2019 10:11 pm
Napisal/-a void
Pa to cukanje se je poslabšalo v teh dveh letih in pol ali je še zmeraj isto?

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Po mar 25, 2019 12:01 am
Napisal/-a Dusan@18
Cukanje je isto obenem pa se mi prižiga lučka za preverite sistem antipulicije to je v zvezi z plini v motorju.
Zamenjano v dveh in pol letih:
5× zgornja kisikova sonda
Svečke
Računalnik za vbrizg goriva
Šobe za vbrizg goriva
Ventili v motorju
in še bi lahko našteval.
Skratka v dobrih dveh letih avto še vedno cuka in lučka mi večino časa sveti.Odločil sem se za zamenjavo avta in zdaj čakam na novega Scenica obenem pa so mi z strani avtohiše vložili zahtevo za za dodaten popust na Renault Slovenija.Ima kdo kake izkušnje z tem.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Po mar 25, 2019 7:00 am
Napisal/-a pskoda
Pametna odločitev samo ni mi jasno zakaj spet renoja

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Po mar 25, 2019 8:48 am
Napisal/-a xxl
Ker mu ponujajo ugodnosti kakšne mu drugi ne bi. Megana bodo že uturili drugemu.
Meni že 8 mesecev obljubljajo update, pa nič.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Po mar 25, 2019 11:21 am
Napisal/-a mrtwelvetrees
Čudno da mu niso menjali cele mašine...

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Po mar 25, 2019 11:44 am
Napisal/-a void
Glih ko sem mislil napisat, da naj preverijo oz. pomenjajo ventile, preberem da so bili že menjani. Zelo čudno tole, uglavnem v tej avtohiši nimajo pojma kaj delajo zgleda.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Po mar 25, 2019 12:34 pm
Napisal/-a Dusan@18
Vse kar je bilo zamenjano mehanik ni menjal nič na svojo roko.Vse je bilo po navodilih z strani RENAULTA Slovenije servisna služba iz Novega Mesta.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr mar 27, 2019 7:52 pm
Napisal/-a Renault VG
xxl je napisal/-a:Meni že 8 mesecev obljubljajo update, pa nič.

Nimaš ti T-Roca sedaj?

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr mar 27, 2019 8:48 pm
Napisal/-a pskoda
Update je ponavadi po dobrem letu tako, da boš čakal še vsaj 4 mesece

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr mar 27, 2019 9:13 pm
Napisal/-a void
Pomojem ne bo nobenega updejta, motor pač cuka kot je pod "čokom". Isti problem je tudi pri nekaterih drugih direct injection bencinarjih.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr mar 27, 2019 9:39 pm
Napisal/-a pskoda
Update bo sigurno vsak po 1 letu starosti ga ima samo uradni jih ne namešča, če ni potrebno.
Zdaj če bo odpravil cukanje je pa pod vprašajem

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Če mar 28, 2019 9:11 am
Napisal/-a xxl
Na tujem forumu berem, da update ne pomaga, VAG pa pravi na vse moje pripombe, da je to stanje tehnike. Te pa pojte drugim (Alfi) se učit avte delat.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Če mar 28, 2019 10:28 am
Napisal/-a ban
Men TSI nič ne cuka.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Če mar 28, 2019 12:25 pm
Napisal/-a pskoda
Ja ponavadi update ne odpravi cukanje. To je verjetno mehanskega izvora

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Če mar 28, 2019 1:25 pm
Napisal/-a void
Ta ban se skos dela brihtnega, ampak kot ponavadi vedno poveda preden sploh razmisli. Tvoj 1.4 TSI nimam nobene veze z novim 1.5 TSI.

Cukanje je pomojem "značilnost" motorja in se ne bo popravla. Sploh če čuka prvo minuto delovanja, isto je recimo pri 0.9 tce že od leta 2012 in ni bilo nobenega popravka na to temo. Pač motor je narejen da deluje dobro v toplem načinu, v hladnem ga pač mede malo.