Stran 25 od 50

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr maj 15, 2019 3:23 pm
Napisal/-a void
absolutno je 1.6 dci boljša izbira kot 1.5 dci. glede vsega.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr maj 15, 2019 6:12 pm
Napisal/-a Ali212
Torej priporocate 1,6dci? :D bi bil vesel da ga najdem za 13-14k kolikor je moj budget, ampak tesko verjetno.. Kaj vec se mi pa zdi nesmiselno dat za rabljenga megana

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr maj 15, 2019 6:19 pm
Napisal/-a void
Dodaj še 2k in za 16k dobiš lahko novega intensa 1.3 140hp. dodaj še 500e in imaš še 5 let vzdrževanja, 5 let garancije oz. 100k.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr maj 15, 2019 6:32 pm
Napisal/-a xxl
Točno tako, kupi novo. Sicer imel 1,6 Dci v Kadjaru in je turbina šla pri 50 000 km. Pač, moja izkušnja, bi pa prej spet kupil Renaulta kot VW, čeprav še ne morem sodit o zanesljivosti, saj se bližam komaj 20 000 km, do zdaj me pa ni navdušil, bolj razočaral. Ampak, to je bolj podobno tisti anketi o zadovoljstvu kupcev.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr maj 15, 2019 6:45 pm
Napisal/-a void
Res je, no sej če uzame rabljenega dve leti, ma še zmeraj garancijo če so servisi delani tako kot je treba.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr maj 15, 2019 7:02 pm
Napisal/-a Sriple Tix
Dobis za teh 500€ pet let garancije ali pet let jamstva?

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr maj 15, 2019 7:19 pm
Napisal/-a void
servise. garancija je v vsakem primeru 5 let, če uzameš avto na vsaj 5000€ na RCI kredit.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr maj 15, 2019 7:37 pm
Napisal/-a IcEm4n
Njega verjetno bolj zanima, če je teh 5let garancije dejansko garancija ali je kombinacija garancije (2 leti) in jamstva (preostala 3 leta). Ponavadi jamstvo zajema manj stvari kot garancija. Je pa odvisno od proizvajalca do proizvajalca.

Meni je sicer sprejemnik pred kratkim na rednem servisu rekel, da velja isto. No, potem se je rahlo popravil in rekel, da je odvisno, kaj mu na računalniku pokaže (če okvaro pokrije garancija/jamstvo ali ne).
Na Moj Renault je precej nerodno napisano - piše "Garancija 5 let" in "Jamstvo proizvajalca" (24 mesecev).

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr maj 15, 2019 7:39 pm
Napisal/-a Sriple Tix
Ne sprasujem o servisih.

http://www.asp.si/pages.php?p=42
Tule najprej govorijo o podaljsani garanciji nato o podaljsanem jamstvu. Kaj torej, jamstvo ali garancija, kajti prav na tem forumu so me poducili, da to dvoje ni isto.

edit:
IcEM4n, tocno tako.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr maj 15, 2019 7:53 pm
Napisal/-a void
Podaljšano jamstvo Renault zajema :

-- brezplačno odpravo vseh mehanskih ali električnih okvar na vozilu,
— brezplačno odpravo vseh morebitnih posledic na vozilu zaradi zgoraj navedenih okvar,
brezplačno uporabo storitev Renault Pomoči

Piše odprava VSEH mehanskih in električnih okvar. Jamstvo pa seveda ne zajema stvari kot so sklopke, vztrajnik itd. (potrošni material)

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr maj 15, 2019 8:01 pm
Napisal/-a Sriple Tix
Torej za 500€ ne kupis garancije temvec jamstvo.

Najlepsa hvala za odgovor.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr maj 15, 2019 8:19 pm
Napisal/-a IcEm4n
Da razjasnimo te stvari.

Podaljšana garancija oz. jamstvo 5 let je ob nakupu avta preko financiranja brezplačno, sicer je 700€. Če tega nimaš oz. ne vzameš, je potem samo "osnovne" 2 let garancije.
Teh 500€, ki se zgoraj omenja, pa gre za paket vzdrževanja MyRevision - torej vse redne servise za dobo 5ih let oz. 100k km, kar pač nastopi prej (Pogodba o vzdrževanju MyRevision za TCe140 je po podatkih na spletni strani 1275€, polovička je torej slabih 650€)

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr maj 15, 2019 8:52 pm
Napisal/-a void
Tako je kot Iceman povedal.
Moram pa našega komercialista pocukat za rokav in vprašat, ker meni je rekel 500€. :?

Ja res je, sm preveril, 637€ je 5 let vzdrževanja.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr maj 15, 2019 10:35 pm
Napisal/-a emozul
Tukaj se mi vseeno zdi, da je malo 100tk, sploh tisti, ki delamo veliko kilometrov. Se mi zdi boljša varjanta od nemcev 6 let ter 200tk.
Pa da ne bo kdo v takoj v luft skočil, daleč najbolj ima zame hyundai 5let brez omejitve kilometrov. Mislim, da to tudi nekaj pove.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Če maj 16, 2019 6:53 am
Napisal/-a VW T4
A pri nemcu je takšna garancija za vse modele, ali za manjše je manj, za večje pa več? Ker v primeru renaulta, imajo manjši modeli do 100.000, večji (talisman, espace) pa do 150.000.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Če maj 16, 2019 7:28 am
Napisal/-a IcEm4n
Ima tudi Renault opcijo 6let ali 200.000km:
https://www.renault.si/storitve/pogodbe ... mstvo.html

Bi verjetno tudi sam vzel (zaradi kilometrine), če bi že prej vedel, da dejansko to obstaja.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Če maj 16, 2019 11:47 am
Napisal/-a emozul
Uf, hvala, to je pa super podatek, sploh pri naslednjem nakupu.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: So maj 18, 2019 6:23 am
Napisal/-a cc09
Sriple Tix je napisal/-a:Ne sprasujem o servisih.

http://www.asp.si/pages.php?p=42
Tule najprej govorijo o podaljsani garanciji nato o podaljsanem jamstvu. Kaj torej, jamstvo ali garancija, kajti prav na tem forumu so me poducili, da to dvoje ni isto.

edit:
IcEM4n, tocno tako.

Po slovarju je garancija in jamstvo ista stvar. To so začeli ločevat zato, ker ni ista tovarniška garancija in podaljšana garancija, ki zajema manj, in so je zato začeli imenovat jamstvo.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: So maj 18, 2019 1:12 pm
Napisal/-a Sriple Tix
Raba obeh izrazov v avtomobilskem zargonu ter njun razlicen pomen mi je jasen, zato sem spraseval ali Renault za doplacilo ponuja prvo ali drugo moznost, kajti mnogi, izven strogo slovnicnega pomena, jamstvo enacijo z garancijo.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Ne maj 26, 2019 7:21 pm
Napisal/-a tce130
No pa le ni tako malo okvar 1.2TCe:
https://siol.net/avtomoto/novice/skrita ... jev-498544

The over-consumption of oil is due to too low a pressure in the intake manifold that would prevent the engine from filling naturally with enough air, creating at the same time a significant depression in the cylinder. As a result, air would be sucked in from the bottom of the engine and, going up in the cylinder, would be loaded with oil. This oil, then burned during combustion, causes the formation of calamine, which eventually causes the exhaust valves to melt after degrading the bearing surface of the valve and its seat.