Void,
se strinjam da je članek na Siolu bolj tak, rečmo v stilu rumenega tiska zapisan.
Sem dal v Google Translate stran od te potrošniške agencije iz Francije, kjer je bolj detajno opisano
https://www.quechoisir.org/actualite-mo ... er-n67215/Ali je možno, da so z rešitvijo prekomerne porabe olja na H5F motorjih, naknadno povzročili cukanje teh motorjev.
Ko so meni prvič menjavali ventile motorja, so mi kazali izpušne ventile, ki so bili točno taki, kot piše tu:
This oil, then burned during combustion, causes the formation of calamine, which eventually causes the exhaust valves to melt after degrading the bearing surface of the valve and its seat.
Svinjarija je to, da tega Renault Slovenija ni rešil vsem strankam, ampak samo toliko tečnim in vztrajnim, kot sem bil jaz. Vsaj dva iz te teme, sta zaradi teh težav spet kupila nov avto (fajn doplačala seveda), kupec rabljenega bo pa kmalu prebiral tole temo.
Da ne omenjam, kaj sem vse jaz slišal na servisu za vzroke cukanja (tankat je treba 100 oktanski bencin, avto je treba terat, ...).
Upam, da je ta novi motor, ki so mi ga vgradili letos izven te fauš serije.