Stran 30 od 31

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: To sep 10, 2019 5:18 pm
Napisal/-a void
Če bi imel vsaj malo teoretičnega znanja, bi vedel da sami proizvajalci amortizerjev navajajo življensko dobo 5 let in 80k km. V primeru da se vozilo vozi po avtocestah se lahko živlenjska doba podaljša do 10let oz. 200k km. Tovarniška navodila priporočajo menjavo na 5 let oz. 80k km, to je samo priporočilo in nič drugega. Tako da sploh ne vem o čem govoriš.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: To sep 10, 2019 5:57 pm
Napisal/-a uros11
Menda je v navodilih fabrike predpisana menjava na 40 tisoč. To bi kot serviser renoja moral vedeti? Če ne veš, ti najdem....

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: To sep 10, 2019 6:52 pm
Napisal/-a Firediver
Navodila taiste fabrike pred več kot 15 leti so bila tudi menjava motornega olja na 30.000 km...glede na takratne posledice teh navodil pa si lahko vsak sam presodi smiselnost upoštevanja.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: To sep 10, 2019 6:58 pm
Napisal/-a void
uros11 je napisal/-a:Menda je v navodilih fabrike predpisana menjava na 40 tisoč. To bi kot serviser renoja moral vedeti? Če ne veš, ti najdem....


No pa daj.

Firediver je napisal/-a:Navodila taiste fabrike pred več kot 15 leti so bila tudi menjava motornega olja na 30.000 km...glede na takratne posledice teh navodil pa si lahko vsak sam presodi smiselnost upoštevanja.


Še zmeraj so intervali na 30.000km (razn pri RSu in 0.9 tce kjer je 20.000km) in tudi velika veličina proizvajalcev imajo danes interval na 30.000km (tudi premium znamke). Samo takrat je bil reno pionir glede dolgih interval in z precej slabšimi olji, kot so na voljo danes. Ampak če recimo gledamo npr. problem z ojničnimi ležaji, dolgi interval ni bil razlog, je pa pospešilo prehitro obrabo.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr sep 11, 2019 5:50 am
Napisal/-a Firediver
In zakaj ni Renault takrat v garanciji menjal ojničnih ležajev (pa tudi turbine so bile takrat iz putra delane), saj je bila to tovarniška napaka, ki jo je potenciralo še tovarniško navodilo za 30.000 km interval?

Aja, saj res, bil je pionir...stroške so pa kupci plačevali!
Meni se je takrat zelo kvalitetno zameril.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr sep 11, 2019 8:12 am
Napisal/-a VW T4
ne zagovarjam, tudi pri nas je šla laguna letnik 2003, pri 200.000km zaribal motor. Redno servisiran na pooblaščencu, niti enkrat niso opozorili, da bi lahko bili ojnični slabi in recimo priporočili menjavo. Ki bi jo tudi naredili, če bi takrat vedli, saj ni nek strošek. Avto pa je bil že 10 let star in ni bil vreden kaj dosti in zato se zaribanega motorja ni več saniralo.
Ampak svinjarijo se gredo vsi, torej pri kateri znamki na boš razočaran? Povprašaj voznike bmw kaj si mislijo o menjavah keten pri 150.000km, strošek 1000e+(če se ketna prej ne vtrga), malo kdo dobil pod garancijo, pa se ve da je material v kurcu....

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr sep 11, 2019 8:19 am
Napisal/-a Firediver
Saj ne da jih zagovarjam, ampak PSA (kljub splošnemu zgražanju na forumu) mi služi dobro, brez nekih presenečenj in prikritih napak ter brez dodatnih izrednih stroškov.

Več ne rabim.

Bom pa najbrž v prihodnosti sprobal tudi katero drugo znamko, ker je življenje prekratko, da bi ostajal pri eni (oz. pri enem koncernu). Kam bi pogledal, nimam pojma, ker imajo dražje znamke dražja popravila - nobena pa ni več simbol zanesljivosti...

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr sep 11, 2019 8:35 am
Napisal/-a void
Glih sem mislil napisat, ampak me je VW T4 prehitel. Zakaj bi menjali ojnične v garanciji, če so pa avtomobili ribali ko so imeli cca 150k+ in 5 let+?
BMW tudi ne časti komplet ketne pri 150k km, pa avto košta 40k+ €, ne pa 15k €.

Pa da ne bo pomote, ne podpiram dolge intervale, razn pogojno če se avto vozi izključno po avtocesti in dela veliko kilometrov in še to znotraj enega leta.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr sep 11, 2019 10:42 am
Napisal/-a srcnik
Ker pojma kulanca renault ne pozna... Kako je pa lahko vw brezplačno menjal komplet šobe na 2.0 tdi motorjih, pa so že imeli po 200k km? Ko imaš toliko vedno čez njih za povedat... Tudi pri ojničnih so priznavali kulanco, pa so bli tudi v večini čez 150k km... Kaj pa renault? Na 1.5 dci so ribale delphi visokotlačne črpalke, posledično je zraven uničilo še šobe, potrebno je bilo čiščenje komplet sistema... Strošek neuradno čez 1,5k€, uradno pa čez 3k€... Pa to že pri 100k km (vem ker sem bil eden od "srečnih" lastnikov). Je renault priznal kulanco? Ne, dobil si kvečjemu fajn podmazan prst v rit... Podobno je bilo za 1.9 dci z ležaji in turbinami, da o 2.2 dci in 3.0 dci sploh ne začnem...

Vem da delaš za renault in hvališ "svoje", sam mal objektivnosti ti pa tud neb škodovalo...

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr sep 11, 2019 11:24 am
Napisal/-a void
To ni res, da kulance ni. 1.5 dci pumpe so se menjale pod 50% kulanco. Če je ti nisi dobil, te je nategnil servis. Bla je depeša na to temo, se spomnem kot da je bilo včeraj.

Na začetnih 2.0 TDI so se menjale šobe ne glede na kilometre, ampak me zanima kdo je uspel naredit 200k s temi šobami. Jaz ne poznam nikogar, vsem so začele crkvat po cca 50k km.

Sicer pa vse te debate so brezveze, živimo v letu 2019 ko imajo avtomobili 5 let garancije in 100k+ km garancije in kulance praktično ni več... razn na ne vem, varnostnih pasovih in takih stvareh.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr sep 11, 2019 1:50 pm
Napisal/-a srcnik
In kaj ti rabi 50% kulanca na črpalko? To je zanemarljiv strošek glede na celotno okvaro, ki jo povzroči... (Šobe, čiščenje cevi in tanka oz. nove cevi in tank, delo na pooblascencu...) Stroška za prek 3k€ zaradi slabih vgrajenih materialov oni ti pa priznajo 300€ kulance, bravo res...

VW je imel 100% kulanco z delom vred pri šobah...

Tu je velika razlika v odnosu...

Drugače pa zanimivo in kako priročno, da ravno ti poznaš same primerke, ki niso do 50k km zdržali? Imaš res neke posebne znance, ker večina je imela probleme pri okoli 150k km in naprej, potem je res čudežno, da je dal vw 100% kulanco na do 7 let oz. 250k km prevoženih...

viewtopic.php?f=6&t=89891&start=60

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr sep 11, 2019 2:05 pm
Napisal/-a void
Ni res, komplet popravilo je bilo 50% kulance. Ne samo pumpa.

Sicer pa rad bi vidu če bi sedaj dobil kulanco na šobe ko je avto izven garancije. In ponavljam, včasih so imeli avtomobili eno leto, ali dve leti garancije. Takrat so menjavali šobe na avtomobilih, ki so bili maksimalno stari 3, 4 leta. To je drugače, kot pa menjat komplet vbrizg na avtomobilu, ki je bil star 5 let in je imel debelo čez 100k km.

In za zaključek te časi so mimo. Škoda je debatirat o temu, VW tudi ni več VW kot je bil včasih.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr sep 11, 2019 4:10 pm
Napisal/-a uros11
void je napisal/-a:Jaz ne poznam nikogar, vsem so začele crkvat po cca 50k km.
Vidiš, da ne veš vsega. Moj passat, ki sem ga kupil, je imel menjane šobe pri 200+ kkm. Častila fabrika. Mal je blo treba težit. Ko sem ga kupil jaz, so te šobe imele par 10 kkm.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr sep 11, 2019 4:36 pm
Napisal/-a void
Ja ok, zakaj potem ne častijo sedaj šobe na letnikih npr. 2012? To je bil one time deal.
Zakaj ne častijo rebuild 1.2 TSIjev, ki pijejo 1L olja na 2000km pri 100k km po 5 letih? Poznam primer, niti slišat nočejo na servisu o bilokakšni kulanci.

Pač določen tip šob je bil problematičn in je fabrika rekla ok, če se bo kdo potožu nad šobami in če je bil avto servisiran na pooblaščenem servisu bomo menjali šobe tudi po garanciji, ker jim itak pripadajo. Če model šobe ni problematičn, se lahko pod nosom obrišeš z kulanco.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr sep 11, 2019 4:44 pm
Napisal/-a uros11
Če ti random crkuje, itak. Če pa je to v navadi, pa ne, ravno tako kot niso amortizerji pri meganu, ki so dokaj zgodaj že kar potrošni material (fajn konstruirano).

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr sep 11, 2019 4:46 pm
Napisal/-a void
Glej, amortizerji pri meganu se menjajo večinoma (po mojih izkušnjah, kar sem jaz delal) zaradi cviljenja gumic v amortizerju. In to v garanciji, pač stranka ne plača nič. Shit happens, js nikdar nism reku da je reno ne vem kaj, samo da je pa VW toliko boljši, je pa bosa.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr sep 11, 2019 4:50 pm
Napisal/-a ban
VW je bolši, to je dejstvo ;)

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr sep 11, 2019 4:53 pm
Napisal/-a void
Ti dam cifre mojih strank pa jih pokličeš in jim poveš to? Pa da vidiš reakcijo. :lol:

Uglavnem, moj point je koliko kupcev, toliko različnih izkušenj in mnenj. Eni so šli iz ene znamke na druge, drugi iz enih nazaj na prejšno, nekateri sploh nikdar niso probali druge znamke in vozijo eno od skos in tupijo svoje. Tako da teško bomo prišli na čisto, moje mnenje je da so vse isti drek? :roll:

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr sep 11, 2019 7:28 pm
Napisal/-a avto fan1308
ban je napisal/-a:VW je bolši, to je dejstvo ;)


Trditev ni nič brez utemeljitve. Imel težave na Renoju in VW- ju in nimam za nobenega nemorem reči, da je bil boljši
Lp

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr sep 11, 2019 8:24 pm
Napisal/-a void
Ja, ampak zdaj ti to dopovej nekomu, ki vozi eno določeno znamko že recimo 10 ali 15 let in ni imel problema s to dotično znamko. Za njega je ta znamka sveta in je imel pač srečo. In tak ne verjame drugim, ki imajo probleme z istim avtom. Pač krivijo ne vem, voznika npr. Ah ne zna vozit pa pokvari avto al pa nekj v tem smislu.