Stran 31 od 31

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr sep 11, 2019 8:42 pm
Napisal/-a Bucko99
srcnik je napisal/-a:In kaj ti rabi 50% kulanca na črpalko? To je zanemarljiv strošek glede na celotno okvaro, ki jo povzroči... (Šobe, čiščenje cevi in tanka oz. nove cevi in tank, delo na pooblascencu...) Stroška za prek 3k€ zaradi slabih vgrajenih materialov oni ti pa priznajo 300€ kulance, bravo res...


Evo imel isti primer, kupil novega dcija, redno servisiran samo na pooblaščencu. Pri 117k km ( avto star točno 4 leta) zariba črpalka in račun po enem mescu pregovarjanja in čakanja popravila je bil mislim da 3700 - neka kulanca = bilo nekaj čez 3300. Nauk - nikoli več renoja :mrgreen:
Seveda sem takrat potem pristal na odkup po evrotaksu in vzel tam drug avto, ker denarja niso hoteli izplačati... računa pa nisem hotel plačati ker niso dali več kot 6 mesecev garancije na popravilo :o Rekli so da se lahko zadeva ponovi kadarkoli :roll: HVALA

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr sep 11, 2019 9:47 pm
Napisal/-a void
Okej štima, ampak kaj ima to veze z Meganom 4 leta 2019? Ja res je 1.5 dci je še zmeraj v prodaji, ampak Delphi vbrizg nima že od pamtiveka, vmes je bil še Continental in sedaj je Bosch, ki je zelo zanesljiv in ni nobenih problemov z vbrizgom. :roll:

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Če sep 12, 2019 5:53 am
Napisal/-a Firediver
void je napisal/-a:Okej štima, ampak kaj ima to veze z Meganom 4 leta 2019?


To ima bolj veze z Renaultom in iz doslej videnega se lahko domneva, kako bo v primeru, da pri današnjih motorjih odpove kaj, za katero je evidentno, da je tovarniška napaka.
Razen če si prepričan, da so najnovejši modeli in motorji kar imuni na take napake, ker so pač starejši imeli tako štalo.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Če sep 12, 2019 11:39 am
Napisal/-a srcnik
void je napisal/-a:Ni res, komplet popravilo je bilo 50% kulance. Ne samo pumpa.

In ponavljam, včasih so imeli avtomobili eno leto, ali dve leti garancije. Takrat so menjavali šobe na avtomobilih, ki so bili maksimalno stari 3, 4 leta. To je drugače, kot pa menjat komplet vbrizg na avtomobilu, ki je bil star 5 let in je imel debelo čez 100k km.


Kaj govoriš na pamet, da ni res, če pa je... Imaš zgoraj še en tak "lep" primer...

In spet govoriš neresnice, šobe so menjali do 7 let in 250k km, kar sem ti že prejšnji post lepo napisal, ampak ti spet trdiš na pamet da so do max. 3,4 leta starim vozilom menjali...

A zdaj je že ok, da si izmišljuješ stvari, samo da lahko zagovarjaš renault in blatiš druge...

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Če sep 12, 2019 8:22 pm
Napisal/-a Bucko99
void je napisal/-a:Okej štima, ampak kaj ima to veze z Meganom 4 leta 2019?


Za leto 2019 ne vem, vem pa da ne grem kupit modela, ki je meni osebno še nekako zanimiv - Tce 205 EDC, ker se mi ne da ukvarjat več s pregovarjanjem na servisih.... Da ne omenjam težav ki sem jih imel z motorjem 1.6 - 94kw. Pa nisem edini... torej veza je zame Renault NE HVALA - pa sem jih vozil cca 10 let ;)

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: So okt 19, 2019 11:52 pm
Napisal/-a nadzorni
Serijska napaka v zasnovi motorjev Renault 1.2 TCe (H5FT)

Po poročanju večih medijev je prišlo do serijske napake pri zasnovi motorja 1.2 TCe, zaradi katere prihaja do prekomerne porabe olja.
https://www.rsl.si/napaka-v-zasnovi-motorjev-renault/

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr nov 20, 2019 6:15 pm
Napisal/-a nadzorni
Težava motorja 1.2 TCe v vozilih Renault, Dacia, Nissan in Mercedes

Gre za serijsko napako pri proizvodnji bencinskih motorjev 1.2 TCe in 1.2 DIG-T (serija Euro 5 H5).
Po tehnični dokumentaciji, ki jo je pripravil Renault, so zaradi te napake ogroženi vsi bencinski motorji serije H5F Euro 5, izdelani med letoma 2012 in 2018.

Motor je vgrajen v različne modele vozil, v različnih izvedbah:
Renault (motorji 1.2 TCe 100, 115, 120 in 130 KM)
Dacia (motorja 1.2 TCe s 115 in 125 KM)
Mercedes (motor 1,2 115 KM)
Nissan (motor 1.2 DIG-T 115 KM)

Več na spodnji povezavi...
https://www.rsl.si/tezava-motorja-renau ... -mercedes/

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr nov 20, 2019 6:20 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
Kje to uradno napisano ? http://www.rsl.si ????
Podatki o nosilcu domene
Ime Marija Brumec
Organizacija PODJETNISKO IN POSLOVNO SVETOVANJE, SEBASTIJAN BRUMEC S.P.

In to naj bi me prepričalo ?

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr nov 20, 2019 6:34 pm
Napisal/-a Aesthetics
Saj pa se je tudi tukaj na forumu govorilo ob izzidu motorja, da 1.2 TCe niso biser od motorja. Še sami "Renaultovci". Ne vem pa zakaj je zdaj nadzorni tole ven pripeljal ...

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr nov 20, 2019 6:45 pm
Napisal/-a nadzorni
mrtwelvetrees, morda pa te bo tole bolj prepričalo:

https://www.connexionfrance.com/French- ... umer-group
ali pa tole:
https://casse-moteur-renault.weebly.com/
in pa tole:
https://newmobility.news/2019/05/27/ren ... ce-engine/

...pa še nešteto forumov po Evropi, kjer uporabniki vozil s tem motorjem, govorijo o tem...

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr nov 20, 2019 7:01 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
Ne vem kaj se ti tukaj oglašaš s svojo internetno stranjo, kaj iščeš stranke da boš z odvetniki tožil Renault Slovenija ?

nekaj sigurno hočeš imeti od tega, domeno nisi postavil zastonj, na lepe oči.

Zakaj se ne oglasiš za ZPS pa naredi kakšen članek z njimi ?

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr nov 20, 2019 8:38 pm
Napisal/-a limas
Nekomu se je Reno zelo zameril, pa je začel registrirati domene z namenom škodovanja ugledu znamke.
Nekateri lastniki 1.2 tce motorjev so poročali o cukanju med vožnjo, ni pa podatkov o resnejših okvarah ali strojelomu. Definitivno motor ni posrečen, zato pa je reno-mercedesov 1.33 tce tehnološko najbolj dovršen in zanesljiv malolitražni turbo bencinar.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr nov 20, 2019 9:01 pm
Napisal/-a void
Definitivno je tole napihnjeno preko vseh proporcij. Tako da, ne vem. Ogromno folka se čist normalno s tem motorjem in nikom ništa. Definitivno te problemi s tem motorjem niso tako pogosti oz. Serijski ko se trobi.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr nov 20, 2019 11:20 pm
Napisal/-a srcnik
limas je napisal/-a:Nekomu se je Reno zelo zameril, pa je začel registrirati domene z namenom škodovanja ugledu znamke.
Nekateri lastniki 1.2 tce motorjev so poročali o cukanju med vožnjo, ni pa podatkov o resnejših okvarah ali strojelomu. Definitivno motor ni posrečen, zato pa je reno-mercedesov 1.33 tce tehnološko najbolj dovršen in zanesljiv malolitražni turbo bencinar.


Motor je zunaj cca. eno leto, pa je po tvoje že kar najbolj zanesljiv... Biseri ste res :lol:

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr nov 20, 2019 11:25 pm
Napisal/-a void
Malo je res prehitro za govorit o tem, ampak zaenkrat po letu in pol ni opaziti nobenih problemov z motorjem. Do sedaj je bil samo en problem v sloveniji z 1.3 tce in sicer staknjena cev intercoolerja na capturju. (koliko sem bil nazadnje obveščen) Tako da zgleda OK zaenkrat, tudi o bilokakšni porabi olja se ne govori (kar je dostkrat značilno pri čist novih motorjih)

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Če nov 21, 2019 12:15 pm
Napisal/-a tce130
void je napisal/-a:Definitivno je tole napihnjeno preko vseh proporcij. Tako da, ne vem. Ogromno folka se čist normalno s tem motorjem in nikom ništa. Definitivno te problemi s tem motorjem niso tako pogosti oz. Serijski ko se trobi.


Ma ne vem, če bi se strinjal, da gre za pretiravanje. Potem bi recimo obstajala spletna stran, ki bi opozarjala na napake pri 0.9Tce, 1.5 dCi, 1.6 dCi, ...
Čist normalno je lahko za 10 let star avto, da cuka in pije olje ne pa za nov "sodoben" motor.
Verjemite, da sem govoril z veliko mehaniki na pooblaščencih, ki pravijo da je 1.2Tce zanič motor.

Veliko ljudi se vozi s takšnim motorjem ker:
- ne opazijo cukanja,
- jim na servisu rečejo, da ne cuka,
- po vztrajanju stranke na servisu odgovorijo, da tako pač je,
- se jim začne jeb..

Se pa strinjam, da je problem nabiranja t.i. gareža na ventilih značilnost vseh DI bencinskih motorjev. Res lep napredek avtoindustrije, za katerega pa je kriva ekologija in te CO2 fore ...

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Če nov 21, 2019 12:20 pm
Napisal/-a void
Motor je absolutno problematičn, nobeden tega ne zanika. Ampak te strani ki so se pojavile trdijo da je čisto vsak 1.2 tce problematičen. Kar ni res.

In absolutno imajo kupci pravico do novega motorja, če motor pije liter olja na 1000km. No sej podoben problem je bil z VAGovim 1.8T, so lastniki audijev dejasnko množično tožili Audi v Nemčiji. Če so pa kaj dosegli ne vem.

Nažalost je res tako, zaradi ekologije so motorji vse bolj komplicirani in na meji.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Če nov 21, 2019 5:38 pm
Napisal/-a limas
srcnik je napisal/-a:
limas je napisal/-a:Nekomu se je Reno zelo zameril, pa je začel registrirati domene z namenom škodovanja ugledu znamke.
Nekateri lastniki 1.2 tce motorjev so poročali o cukanju med vožnjo, ni pa podatkov o resnejših okvarah ali strojelomu. Definitivno motor ni posrečen, zato pa je reno-mercedesov 1.33 tce tehnološko najbolj dovršen in zanesljiv malolitražni turbo bencinar.


Motor je zunaj cca. eno leto, pa je po tvoje že kar najbolj zanesljiv... Biseri ste res :lol:


Motor je na trgu že leto in pol in nobene kritike.
Če se ne motim so že nekaj mesecev po lansiranju folcvagnovega famoznega 1.2 tsi motorja, mnogi forumi dosegli točko vrelišča.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Če nov 21, 2019 5:47 pm
Napisal/-a limas
tce130 je napisal/-a:
void je napisal/-a:Definitivno je tole napihnjeno preko vseh proporcij. Tako da, ne vem. Ogromno folka se čist normalno s tem motorjem in nikom ništa. Definitivno te problemi s tem motorjem niso tako pogosti oz. Serijski ko se trobi.


Veliko ljudi se vozi s takšnim motorjem ker:
- ne opazijo cukanja,
- jim na servisu rečejo, da ne cuka,
- po vztrajanju stranke na servisu odgovorijo, da tako pač je,
- se jim začne jeb..

Se pa strinjam, da je problem nabiranja t.i. gareža na ventilih značilnost vseh DI bencinskih motorjev. Res lep napredek avtoindustrije, za katerega pa je kriva ekologija in te CO2 fore ...


Z zadnjim odstavkom se popolnoma strinjam, zato tudi raje kupim toyotinega 1.6 valvematic atmosferskega bencinarja, kot pa hondinega 1.0 T, čeprav so pri civicu - po mojih osebnih preferencah - vse ostale kategorije/elementi boljši (razen zadka pri kombilimuzini).

Pri naštevanju alinej pa bi osebno dodal še eno:
- ker vozijo leno in s prenizkimi obrati ter prekratke relacije, da do skrajnosti pospešijo uničevanje motorja.