Stran 44 od 50

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Ne jun 05, 2022 5:58 pm
Napisal/-a MORDOR
Ja lej pa ne boš šel v dalmacijo ampak v Istro. Malo heca haha. A to je govora o meganu 1.2 130 KM.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Ne jun 05, 2022 6:06 pm
Napisal/-a jl
edit mod
Predhodni post se NE citira


Ja, samo ni tezava motor, ampak verjetno nek lezaj (na 42 strani sem bolj podrobno opisal). Na netu sem nasel 1-alternativa in pa Vargalant, da se bolj ukvarjajo s podvozjem, samo z nobenimi nimam izkusenj…

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Ne jun 05, 2022 6:10 pm
Napisal/-a MORDOR
Osebno ti toplo priporočam Vargalant iz lastnih izkušen pri ropotu v podvozju sicer z vozilom Peugeot 206. So hitro ugotovili kaj je. POkliči jih in se naroči. So na Vrhniki.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr jun 08, 2022 11:24 am
Napisal/-a VW T4
Void;
katero olje gre zdaj v 1.33Tce (megan2019, 140km) in koliko?
Menda tudi ne točijo več elfa ampak nekaj drugega?
Me zanima, ker bom sam opravil menjavo. Po filter grem pa na pooblaščenca, da ne bodo drugo leto kaj komplicirali 8)

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr jun 08, 2022 12:02 pm
Napisal/-a void
Castrol RN17 5w-30 oz. 0w-20, https://www.bartog.si/olje-castrol-rena ... 46166.aspx
Notr gre cca 5.5L. Filter je isti kot za 0.9 oz. 1.2.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr jun 08, 2022 1:58 pm
Napisal/-a VW T4
Super, hvala!
Sej ga gre kar veliko not, za enga "mlinčka" 8)

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr jun 08, 2022 5:14 pm
Napisal/-a void
Res je, renoji imajo nadpovprečno veliko olja glede na druge. V 1.5dci gre tudi 5L olja, kar je isto kot gre npr v 2.0 TDI. V 1.6 TDI gre za primerjavo cca 4.5L.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Če jun 09, 2022 8:55 am
Napisal/-a DePalmo
MORDOR je napisal/-a:Osebno ti toplo priporočam Vargalant iz lastnih izkušen pri ropotu v podvozju sicer z vozilom Peugeot 206. So hitro ugotovili kaj je. POkliči jih in se naroči. So na Vrhniki.

Si imel kakšen bolj zakompliciran ropot ali samo luft v roki, zglobu oz. končniku? Ker jaz imam en smotan ropot in ga ne uradni servis in ne lokalni mehanik ne znata rešit. Je pa bilo vse pregledano in ni nikjer lufta, a ropot ostaja.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Če jun 09, 2022 10:41 am
Napisal/-a boštjan_01
void je napisal/-a:Res je, renoji imajo nadpovprečno veliko olja glede na druge. V 1.5dci gre tudi 5L olja, kar je isto kot gre npr v 2.0 TDI. V 1.6 TDI gre za primerjavo cca 4.5L.

Več olja je dobro, pomeni manjše pregrevanje in daljšo življensko dobo. Očitno se pri Renaultu dobro zavedajo svojih napak in so naredili malo večji karter. :?
Če koga to moti, lahko v karter naložiš nekaj železja ali kaj podobnega in boš prihranil za kakšen liter olja.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Če jun 09, 2022 12:23 pm
Napisal/-a void
Ja kaj se tiče 1.5 dcija, izhaja to iz cajtov ko sje reno med prvimi imel 30k intervale, pa so zato dali v karter malo več olja. Predvidevam.

Recimo 2.0dci rabi neverjetnih 7L olja, če je isti motor v kombiju celo 7.7L, ker ima večji karter :lol: medtem ko 2.0tdi v passatu samo 5L. Tako da ja, zanimivo.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Ne jun 12, 2022 12:42 pm
Napisal/-a HitriZajcek
Matko37 je napisal/-a:Doma imamo še enega MB GLA z Renaultovim 1,33, tudi ta smrdi po gorivu, ko odpreš pokrovček za dolivanje olja, šipke pa nima, da bi preverili. Na displayu kaže max, če pa meri preko max, pa ne vemo.

Mene tudi zanima kako realno preveriti ali sega nivo olja nad maksimum v takih primerih? Volvo XC60 (bencinar) isto nima šipke, samo digitalni indikator. Skoraj raje bi človek videl, da ne bi bil že od novega na max., bi vsaj vedel ali gre navzgor ali navzdol količina :roll:

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Pe jun 24, 2022 6:47 am
Napisal/-a ban

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Pe jun 24, 2022 9:35 am
Napisal/-a kx500
V Nemškem Autobildu so imeli na 100000km testu megane 1.2 130 in je bilo kar se motorja tiče bilo vse bp.
Tudi izmerjene zmogljivosta motorja so bile boljše kot pri novem motorju.
So pa omenili povišano nabiranje usedlin na sesalnih ventilih, po tem, ko so razstavili celoten motor (fotka v priponki).
So ga pa Nemci na svojem testu sigurno vozili bolj dinamično in niso cjazili.

Ta motor očitno zelo slabo prenaša počasno vožnjo in kratke relacije. Za to se kupi 1.5dci in ne 1.2tce.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Pe jun 24, 2022 11:44 am
Napisal/-a coco66
Kaj si lovec- ne takšne streljat

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: To jun 28, 2022 11:07 am
Napisal/-a Limeta
kx500 je napisal/-a:V Nemškem Autobildu so imeli na 100000km testu megane 1.2 130 in je bilo kar se motorja tiče bilo vse bp.
Tudi izmerjene zmogljivosta motorja so bile boljše kot pri novem motorju.
So pa omenili povišano nabiranje usedlin na sesalnih ventilih, po tem, ko so razstavili celoten motor (fotka v priponki).
So ga pa Nemci na svojem testu sigurno vozili bolj dinamično in niso cjazili.

Ugotovitve, da je bilo na testu vse OK, si lahko, glede na to, da gre za komercialni test, pri Autobild-u, enako pa tudi "zanikovalci" težav, nekam vtaknejo, saj je bil test verjetno opravljen v relativno kratkem časovnem obdobju, pretežno na daljših razdaljah in po avtocestah in ne v "realnen" načinu uporabe...
Če so ventili, pri 100k kilometrih, pri vozilu, videti, kot je razvidno iz slike, si lahko samo predstavljate, v kakšnem stanju so ventili vozil, ob normalni, vsakodnevni uporabi, še sploh, ko gre za vozila, ki se uporabljajo pretežno na kratkih razdaljah in izven avtocest.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Ne jul 31, 2022 3:23 pm
Napisal/-a jl
Zdravo,

Morda kdo ve, če se za 1.2 tce motorje še vedno uporablja Elf Evolution 900 SXR 5W-40 olje ali je katero drugo bolj primerno oz katerega dajo na uradnem servisu? Hvala in lp.

Btw; toliko, da napišen, Vargalant (jih lahko samo pohvalim) je odpravil napako ropota glede katere sem pred časom spraševal, menjal je še enkrat ležaj, moj mehanik je nekaj pošalabajzal.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Po avg 08, 2022 5:17 pm
Napisal/-a Limeta
Za motorje 1.2 TCe se že od začetka 2020, ne uporablja več olje ELF, pač pa olje Castrol GTX 5W40 0710.
No, vsaj meni so ga dali v zamenjan, obnovljen motor, saj so servisi dobili takšna navodila proizvajalca, ker je le ta verjetno ocenil, da bi motor ob uporabi drugega, "boljšega" olja, lahko zdržal kak kilometer več, kot z "ELF-om"...

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Po avg 08, 2022 9:02 pm
Napisal/-a IcEm4n
A ni Renault z začetkom 2020 kompletno prešaltal iz Elfa na Castrol?

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: To avg 09, 2022 10:42 am
Napisal/-a void
Tako je, pač spremenili so dobavitelja olja, no big deal. Olje se itak kupuje po specifikaciji 710,720, rn17 itd.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr okt 05, 2022 11:07 am
Napisal/-a Limeta
Ventili 1.2 TCe motorja po prevoženih 56.000 kilometrih pred čiščenjem...