Stran 47 od 50

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Po jan 30, 2023 1:49 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
Pa lahko kdo določi mejo recimo od 2016 naprej (izdelave) so 1.2 TCE ok, brez problema ?

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Pe feb 03, 2023 2:28 pm
Napisal/-a Limeta
Žal meje ni mogoce določiti, ker 1.2 TCe brez problemov ne obstaja, najbolj problematična pa sta motorja z oznako H5F 404 in H5F 408...

Sicer so prav vsi motorji v Renault-ih in Dacia-h, z oznako 1.2 TCe (H5F) ter Nissan-ovi 1.2 DIG-T (HRA2DDT), ne glede na izvedbo in leto proizvodnje problematični, še posebej tisti, ki se praviloma uporabljajo na krajših razdaljah...

In prav to je razlog za skupinsko tožbo, ki se pripravlja v Franciji, v kateri je trenutno vključenih že več kot 1600 posameznikov...

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Po feb 06, 2023 3:02 pm
Napisal/-a leon_dobnik
Okoli tega slavnega 1.2 TCE je nastala tudi zanimiva spletna stran: https://www.rsl.si/afera-motorgate/. Mogoče kdo vrže uč, če ima ta motor. Drugače pa upam, da se jim je 1.3 TCE bol posrečil :)

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Po feb 13, 2023 11:32 am
Napisal/-a tomazpog
void je napisal/-a:Tako je, prva verzija je bila multipoint z turbino. Kasneje je prišla verzija z direct injection.
Sedaj pa vidim da ima Austral 1.2 130hp 3 cilindraša z elektromotorjem z močjo 70hp, kar mu da nazivnih 200hp.


Se kaj "ve", kakšen je ta trivaljnik oziroma valjda ne "izvira" iz prejšnjega sranja od motorja ? Sem imel namen it v nabavo , pa nimam nekega velikega zaupanja v tale trivaljnik - bo verjetno raje letos "padel" 160km 1.33 motor v garažo..

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Po feb 13, 2023 12:31 pm
Napisal/-a void
Tudi jaz bi rajši vzel 1.33 140 ali 160 konjsko varianto. S tem da 140 je samo ročni, 160 je samo automatik.
Drugače Austral je precej dober avto za dober dnar. Sm bil kr presenečen, deluje zelo premium.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Po feb 13, 2023 3:35 pm
Napisal/-a tomazpog
jp,
Sem si ga ogledal, za ceno dober kos plehovja - dobro sestavljen, položaj za volanom mi je super, deluje dražji kot je v resnici.. Glede na to, da 1.33 tce motorji niso znani kot problematični, bi znal res biti raje 160konjski kot 200. Me kar malo skrbi spet ena nova pogruntavščina od motorja + 3 valji.. Imam sedaj P3008 s trivaljnikom ( 2017 ) in Megana 1.33 160 EDC ( 2021 ) .. Jebiga, konkretna razlika, čeprav se P3008 čisto solidno pelje.. Ampak še enkrat ne bi šel na trivaljnik.. sej je čisto korekten motor-ček, prevoženih dobrih 120 jurčkov brez problema, samo 4 valji so le 4 valji ..

Bi menjal P3008, Meganček bi še ostal pri hiši nekaj let

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Po feb 13, 2023 11:00 pm
Napisal/-a void
1.33 je bomba motor v meganu, vleče kot da ima več konjev kot ima. Ampak v Australu je verjetno veliko bolj anemičen. Verjetno 140hp varianta je OK samo za penzionersko vožnjo. Treba probat.

Overall je avto res super, sigurno bo uspešnica. Mislim, da se konkurenca kaj se tiče notranjosti lahko marsikaj nauči. Sploh infotainment je na nivoju avtomobilov za 3x cene. Dela res bliskovito hitro in res smiselno so postavljene funkcije. Kar tudi vsi pohvalijo na testih.
Vožnja tudi na nivoju.

Če se mene vpraša je to daleč najboljši reno v zadnjih bogve kolk letih, če ne verjetno ever. E-tech megane tudi zelo na nivoju. Zgleda da bo Luca rešu reno :shock: pa ne samo rešu, ampak da odpelau na nek nivo kjer še nikdar ni biu.

Škoda, da živimo v takih časih da 2.0 dizli in bencinarji bolj ali manj, ne pridejo v poštev pri ljudskih vozilih. To bi bilo že kičasto počas :lol:

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: To feb 14, 2023 8:17 am
Napisal/-a tomazpog
res je, 1,33 TCE 160 vleče konkretno suvereno za svojo konjenico. Zna biti v Australu mogoče res malenkost "šibkejši", kar je sicer po svoje neproblematično, saj gre le za drugačen tip avta kot Megane.. Drugače je pa infotaiment v Australu res na nivoju - že moj Easy link v Meganu je dober, tole je pa še razred višje!
Moram počasi it na testno vožnjo - me sicer mika malo tudi 200 konjski, ampak čisto nov motor, pa še trivaljnik.. nevem nevem :)
Bom poskusil oba, pa da vidim razliko

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: To feb 14, 2023 10:58 am
Napisal/-a void
Zaenkrat mene ne mika še, ker je moj megane 2019 1.3 tce 140 še čist uredu. V roku dveh let bom pa verjetno ubodu Australa. Bojim edino to da bojo cene čez dve leti že okoli 40k za osnovni model. Zdej trenutno se dobi techno 160 varianto za nekih 35k. Čez dve leti bi znal bit že blizu 45k, glede na to kako se stvari dražijo.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: To feb 14, 2023 11:45 am
Napisal/-a Blinder
tomazpog je napisal/-a:Moram počasi it na testno vožnjo - me sicer mika malo tudi 200 konjski, ampak čisto nov motor, pa še trivaljnik..


200 km je deklarirana moč hibridnega sklopa, sam bencinski motor ima manj konjev.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: To feb 14, 2023 5:05 pm
Napisal/-a void
Tako je, ubistvu je output tega 3 cilinderskega motorja 130hp, isto kot njegov 3008 1.2 thp, ampak je pri nornalni vožnji veliko manj obremenjen, ker elektro motor konstantno dodaja moč... V teoriji bi mogla bit dolgovečnost boljša.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: To feb 14, 2023 5:26 pm
Napisal/-a pleomax
Avtomatski edc menjalnik je enak na vseh renojih? Namreč vozil sem megana conquest in bil malo neprijetno presenečen. Menjalnik se zelo zmede, ko daš močneje na gas in z malo prevelikim zamikom ugotovi kaj bi rad od njega, ko pa spustiš nogo iz gasa, pa še nekaj časa drži motor v visokih vrtljajih. Tega recimo pri pežojevem eat8 in tudi pri bmw nisem zasledil, tako da dejansko mi je boljši za peljat 3008 z 1.2 130 konjskim avtomatskim menjalnikom kot pa conquesta 1.3 s 140 konjskim mortorjem in avtomatik.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: To feb 14, 2023 6:32 pm
Napisal/-a thunderbolt
Za edc v conquestu sem ze iz vecih virov slisal, da to ni to, med drugim tudi od tipa, ki je hotel menjat megana edc za concuesta, pa si je po testni voznji premislil.

Mene pa zanima, ce je kdo, ki je vozil v meganu 1.3, tega istega uspel sprobat tudi v MB A ali B. Je enako zivahen, ali so ga kaj zamorili.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: To feb 14, 2023 9:31 pm
Napisal/-a void
Kolk sm zasledil so zdaj večinoma CVT menjalniki, kar se meni sploh ne dopade. meni so to od vedno čudaški menjalniki. Dual-clutch majo svoje hibe in muhe, ampak veliko manj kot CVT.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr feb 15, 2023 10:36 am
Napisal/-a leon_dobnik
Renaulti (sploh tisti boljše opremljeni) so obup, kar se tiče voznih programov v zadnjih letih, saj je pametna konfiguracija onemogočena:
- naprimer, da imaš motor vedno ob zagonu v sport mode
- da lahko elemente poljubno kombiniraš, ko si custom mode nastavljaš - praktično spremeniš lahko samo delovanje klime in zvočno spremljavo, pri starejših avtomobilih je bilo to bolje nastavljivo.

Glede EDC menjalnika pa: kdor pričakuje eksplozivno vožnjo, hitro prestavljanje in tako naprej, bo moral poseči drugi znamki, vsi renaultovi menjalniki so obupno počasni + vozni programi so popolnoma zgrešeni. Jaz bi si recimo pri mojem 160 EDC zaželel takole: motor v sport mode, prestavljanje v ECO mode (kar lahko dosežem z ročnim pretikanjem na avtomatiku). Če vožiš tako, potem je zadeva "super". Če pa pustiš delo avtomatiki, je pa zadeva na dopustu - ne ugotovi dobro, kam naj prestavi. Renaultovi avtomatiki (EDC) so namenjeni ležerni, varčni vožnji - kjer se ti pač ne ljubi prestavljat in počakaš, da menjalnik ugotovi in prestavi. Izkušnja iz Conquesta, Talismana in Megana je identična (z novim ali starim vmesnikom).

Še bolj smešno je, ko dosegaš z ročnim pretikanjem na avtomatiku debel liter nižjo porabo - govorim o npr. primestni vožnji kjer je pretikanja nekaj. Na avtocesti so tako vsi vozni programi in sistemi pretikanja na istem : )

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr feb 15, 2023 2:09 pm
Napisal/-a tomazpog
void je napisal/-a:Kolk sm zasledil so zdaj večinoma CVT menjalniki, kar se meni sploh ne dopade. meni so to od vedno čudaški menjalniki. Dual-clutch majo svoje hibe in muhe, ampak veliko manj kot CVT.


Tole sem tudi jaz zasledil, ampak a ni to samo pri 200 konjski izvedbi, pri 160 je EDC. Ker v tem primeru pa sploh ostane edino 160 konjski model. Če je tale CVT cca tak kot ga jaz poznam, se ga ne taknem niti s palico..

Drugače pa sam z EDC v Meganu nimam nekih slabih izkušenj, pretikanje je hitrejše in meni osebno bolj uglajeno kot pri EAT6 - oba moja vozova sta avtomatika. Edina zamera EDC je, da je za en k*** speljevanje, če si samo malce nepozoren na pedalu. Skoči za brez veze kot da bi ga v rit špiknil + preklop v vzvratno prestavo si vzame enormno časa in če si malo neučakan, spet skoči ko teliček.. Med samo vožnjo pa nimam pripomb.
Upam, da ne bom koga zdajle po nepotrebnem "vžgal", ampak meni "sede" bolj kot recimo DSG, ki sem jih imel nekaj priliko vozit ( A3, golf, Passat in Superb )

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr feb 15, 2023 2:11 pm
Napisal/-a tomazpog
No, pa ko smo že ravno pri menjalnikih: Void, na koliko km se menja olje pri EDC-ju v Meganu ?

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Sr feb 15, 2023 6:04 pm
Napisal/-a IcEm4n
Ne, Austral v 160 konjski različici nima EDC-ja, ima tako kot Qashqai CVT, ki simulira prestave, da že malo spominja na običen avtomatik (na YT je en lep video, kako šalta glede na izbran vozni profil).
Pri 200 konjskem hibridu se drugače obnaša - tam je bolj v slogu CVT-ja, ki ga imajo Toyotini hibridi.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Če feb 16, 2023 9:46 am
Napisal/-a void
Sej pravim, te dvo-sklopčni menjalniki so vsi malo eratični, taka je narava tega dizajna. Polžja vožnja in fino manevriranje je pri vseh problematično. Pač avtomatski menjalnik ne bo nikdar mel toliko občutka pri prijemanju sklopke, kot ga ima dober šofer z ročnim menjalnikom. CVT menjalniki so pa sploh čudni, js jim pravim skuter menjalnik :lol:

Sam osebno bi rajši vzel običnega Australa z ročnim, pa magar ima malo premalo moči. Sej se ga čez čas remapira, pa bo dobil teh 160 hp.

@Tomazpog menjava olja sploh ni predvidena, ker so EDCji s suho sklopko. Kar pomeni da ni potrebe za menjavo olja na 60k, kot je npr. pri večini DSGjev. Js osebno bi vseeno zamenjal olje na cca 100k.

Re: Težava Renault Megane 4

Objavljeno: Če feb 16, 2023 11:59 am
Napisal/-a leon_dobnik
Jaz imam 1.33 TCE EDC s 160 konji v Scenicu. Meni so menjavo olja svetovali po 60.000 km. Sedaj kaj je pa res, pa ne vem. Ko bo enkrat imel avto toliko kilometrov, ga tako nebo pooblaščenec popravlo :).