Bembi, me veseli, da si malce omilil svoje poste, ker sem ti vmes že hotel napisat, da si zeelo "na pamet" pisal, brez da bi preveril vsa dejstva OP-ja - niti nisi prebral, kdo je dejanski lastnik avtomobila
.. Ponavadi ob takih debatah pride potem do hudih besed in pregovarjanj na relaciji potrošnik-prodajalec in ponavadi potrošniki potem grozijo z vsemi inštitucijami, ki z zadevo sploh nimajo nobene zveze oziroma veljave.. PRAV ZATO prodajalci to ignorirajo, ker vidijo, da je potrošnik navaden bebček, ki je nekje za šankom s kolegi pomodroval in je zdaj "vso znanost" privlekel k prodajalcu in udriha z vsem, kar mu pade na pamet
Drugače leasing ni slaba zadeva, tujina se ga poslužuje v veliko večji meri kot mi, problem je zopet v tipični slovenceljski zaplankanosti in nebranju pogojev in priporočil.. Kleni slovenski Janez pač ne bo bral pogodbe, on je znalec, poleg tega pa mu je sosedov Tone rekel, da je to super, da si lohk kupi veeelik večji in boljši avto, kot ga ima soseda Micka.. Pa sploh ne rab toolk dnarja, itak bo vsak mesec neki dal, pa bo
BOGNEDAJ se prej pozanimat, ali pa se spustit na realna tla in si kupit avto, primeren proračunu
Leasing je v osnovi torej čisto OK zadeva, dokler si zavezan dejstvu, da moraš biti finančno sposoben zadevo kadarkoli pokriti brez tega, da bi moral živet ob zelju in vodi.. Ker pa se pri nas vse prerado dogaja, da si potrošnik, ki ima prišparano glih za osnovnega Clio-ta ali pa še to ne , pač kupi minimalno golfa, Astro, če ne celo kak Passat, Audi, ali pa vsaaaaj Škodo Octavijo. Sej tistih 400e na mesec bomo že nekak.. Ja, v primeru zapletov, nesreče ali samo takšnih problemov, kot so v tej temi, pa je seveda potrebno ukrepat popolnoma drugače in v skladu S POGODBO, ki jo je ta slovenski Janez PODPISAL.. In tam lepo piše, da Janez NI lastnik, je uporabnik. In pravice se mu s tem predrugačijo, niti ne zmanjšajo.. Samo opletat raznimi inšpektorji in celo zvezo potrošnikov ali TV je malce bebavo, ker s tem izjemno redko kam prideš..
Sam sem v neki drugi temi napisal, da sem si omislil nov avto: Ja, avto me pride slabih 30000, polovico sem dal gotovine , polovico na 3 leta.. AMPAK: moj "pogoj" v moji glavi za nakup takšnega avta je bilo dejstvo, da si lahko tak avto kadarkoli skeširam! To ni hvaljenje, to je samo dejstvo, da slovenceljni leasing gledajo precej drugače: gredo krepko preko svojih zmožnosti.. V celoti ga nisem plačal, ker mi je v redu dejstvo, da imam vsaj 25000e gotovine še vedno na računu - za primer bogsigavedi kakšne "nesreče".. Odplačevanje mi torej ne predstavlja problema, niti dejstvo, da bi mogoče moral avto v celoti odplačat čez recimo par mesecev, ali celo jutri....
Zavedam pa se, da so moje pravice glede uveljavljanja stvarnih napak in teh zadev omejene.. To, kar se dogaja OP-ju, je pa nonšalanten odnos na relaciji dobesedno blagovne znamke in potrošnika.. Na žalost v takšnih primerih prodajalci igrajo na karto dejstva, da bo potrošnik prej odnehal, preden se bo odločil za tožbo.. ŽAL je v naši državi vse preveč tega..
aja, samo da te malce popravim: potrošnik NE MORE uveljavljati zahtevka iz naslova stvarne napake, nikakor... Potrošnik NI niti kupec, niti lastnik avtomobila, on sploh NIMA pogodbe direktno s prodajalcem, potrošnik ima pogodbo O NAJEMU z leasing hišo. Potrošnik nima kaj težit prodajalcu, ker nima niti enega dokumenta, ki bi kazal na korelacijo potrošnik-prodajalec ....
Če jo ima, bi jo res rad videl..Ker potem to ni leasing - govorim o primeru dotičnega forumaša, ki ima avto na leasing, ne o klasičnem nakupu na kredit ali z gotovino. Tam je dejansko sklenjena pogodba med prodajalcem in kupcem kot fizično osebo in seveda veljajo vsa določila in vse pravice...