Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4341
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: Novi Megane - servisi in zanesljivost - KATASTROFA!

Napisal/-a Firediver To jul 25, 2017 6:06 am

Neka pravna zaščita vseeno mora biti tudi za uporabnika, sicer postane lizing sinonim za mazohizem.
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
leon_dobnik
Novinec
 
Prispevkov: 120
Pridružen: So apr 02, 2016 5:44 pm

Re: Novi Megane - servisi in zanesljivost - KATASTROFA!

Napisal/-a leon_dobnik To jul 25, 2017 7:11 am

@Janezek65 mogoče bi bilo dobro če bi napisal za kakšne okvare gre - spljuvat brez neke razlage je najlažje. Namreč res me močno zanima, kaj je bilo pri vas narobe. @Nino88 je npr. lepo dokumentiral napake in če bi bil v tem primeru Renault kej vreden, bi se nino vozil v novem avtomobilu, model pa bi umaknili iz prodaje.
 
bembi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 44
Pridružen: Po jul 24, 2017 2:38 pm

Re: Novi Megane - servisi in zanesljivost - KATASTROFA!

Napisal/-a bembi To jul 25, 2017 7:16 am

Uveljavljanje pravic iz naslova stvarne napake ( ali garancije ) iz zakona o varstvu potrošnikov nima zveze z NAČINOM nakupa vozila - ker po tej logiki tudi garancija ne velja, ker nisi lastnik vozila ?

Saj ravno zato sem se odločil, da se udeležim debate, ker vidim kako na debelo vas ( nas ) trgovci prinašajo naokoli, ljudje pa potem vse verjamejo.

Žalostna resnica pa je, da so ljudje ( razumljivo ) pripravljeni veliko požret zaradi ljubega mira in to dejstvo prodajalci na veliko izkoriščajo ... tudi po moji izkušnji se ni nič premaknilo, dokler sem poskušal na lep način in z dogovorom, ko sem pa presekal ( na zgoraj navedene načine ) pa je bila sprememba čudovita .
Janezek65 je napisal/-a:Zdravo.

Tudi sam (oz žena) sem lastnik zadnjega modela Megana. Sicer 1.2 TCE z Intens opremo in nekaj dodatkov.
AVto bo star 1 leto, težave z njim pa že od prvega tedna. Pa vsakotedenskih obiskih na servisu, smo se vsega naveličali in hoteli avto zamenjati.
Seveda pa to ne gre kar tako, kot nekateri pišejo po forumu. Prva težava je v tem, da je avto na lizing, kar pomeni, da pravice kot jih imajo potrošniki NE veljajo, ker je lastnik avta RCI. In tako ne morem "vklopiti" tržne inšpekcije ali kaj podobnega.
Druga težava pa je v tem, da so mi potem, ko naj bi menjali pol mašine, prijazni inženirji Renaulta povedali, da to pač je tak avto in da čisto normalno dela. In so vse tiste napake zaradi katerih so avto popravljali navedli kot čisto normalno delovanje avtomobila. In na tak način so na koncu "odpravili" napake. - vse napake sem že opisal na foromu.
Avto smo hoteli prodati, pa sem b**** ob nakupu avta kupil tudi dodaten komplet alufeln z senzorji in bi ob morebitni prodaji takrat izgubil min 3k.
Zato sva se z ženo odločila, da bo pač avto vozila kaki dve leti takega kot je in ga bomo potem zamenjali za neko drugo znamko.

Hočem pa povedati, da sva čisto razočarana nad prodajnim osebjem, servisom in najbolj njihovim odnosom. Kajti kljub napakam (ki so jih sprva obravnavali kot napake, ki jih je treba odpraviti), so naju na koncu "odpikali", češ da je z avtom vse ok. Poleg tega da sva in manjšega kraja in se vsi "na videz" poznamo. A morajo pač delati po navodilih koncerna in ne po svoji zdravi - pošteni logiki.

Upam, da boš imel sam več sreče. Iz izkušenj pa vem, da se pravdanje ne izplača, ker so velik sistem, ki te na sodišču požre in greš domov še z večjimi stroški.
Ali ste vedeli, da so prve samovozne avtomobile izumili že v začetku 20. stoletja ? Takrat so jim še rekli TAXI.
 
Uporabniški avatar
Fnatic
Uporabnik
 
Prispevkov: 922
Pridružen: Če avg 21, 2014 12:41 pm

Re: Novi Megane - servisi in zanesljivost - KATASTROFA!

Napisal/-a Fnatic To jul 25, 2017 7:28 am

Zdej sem prav srečen, da nimam težav z mojim megančkom..Prokleti $%&/$##, da jih ni sram.
Ba-dum tssssssss =P
 
bembi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 44
Pridružen: Po jul 24, 2017 2:38 pm

Re: Megane IV GT 205 EDC

Napisal/-a bembi To jul 25, 2017 7:40 am

nino88 je napisal/-a:Pozdravljeni

Napakam ni videti konca in tudi Renault mi je dal jasno vedeti, da če hočem kaj z njimi lahko grem v pravno vojno.

Včeraj ko sem natočil gorivo in hotel spreljat mi je ročka menjalnika razpadla v roki

Slika

Slika


Pozdravljen,

sem dobil tvoje ZS ampak izgleda, da sem premalo aktiven na forumu, da bi ti lahko odgovoril tudi sam odgovoril nanj z ZS :roll:

Glede na to, ti pač moram odgovoriti nanj tukaj, mogoče pa bo uporabno še za koga drugega.

Avto absolutno dvigni s servisa, pred tem pa zahtevaj, da ti tudi sami navedejo VSE POSEGE oz. dajo IZPISEK POPRAVIL. V kolikor ti tega ne bojo hoteli izročiti pojdi takoj k tržnemu inšpektorju oz. mu pošlji dopis ( in servisu v vednost ).

Ko boš dvignil avto, sestavi dopis v katerem natančno navedeš vse napake , njihove posege in dejstvo, da niso nič rešili in je avto še vedno z napakami ( istimi ali novimi ) ... na koncu jim citiraj člene, ki sem ti jih navedel iz zakona in zahtevaj ukrepanje.

Na osnovi tega dopisa pojdi na tržni inšpektorat in na Urad za varstvo potrošnikov in jih seznani z njihovim odgovorom in dejstvom, da avto ne deluje pravilno.

Glede medijev ... čim bolj rumen tem bolje ;) sreča je, da je zdaj sezona kislih kumaric in bojo veseli takšnega '' prispevka '' . Tukaj apeliram tudi na druge uporabnike foruma, ki imajo težave s svojimi vozili, da se povežete z Ninom in skupaj kontaktirate npr. Slovenske novice, Žurnal 24, A kanal (svet na kanalu A ) ... povejte, da gre za širši problem, opišite jim svoje težave in vehemenco Renaulta ... mislim, da jih bo zanimalo.

Če to ne bo nič pomagalo svetujem tožbo ... se strinjam da zadeva na sodišču ni zabavna ampak v primerjavi z izgubo vrednosti, ki jo utrpiš s takšnim vozilom stroški niso veliki ... tukaj ti lahko tudi sam pomagam z nasvetom. Mislim pa, da če boš aktiviral vse zgornje udeležence ( inšpektorat in predvsem medije ) do tožbe ne bo mogoče niti prišlo.

Upam da mi kmalu usposobijo ZS pa ti lahko tam še natančneje svetujem
Ali ste vedeli, da so prve samovozne avtomobile izumili že v začetku 20. stoletja ? Takrat so jim še rekli TAXI.
 
nino88
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: Sr feb 15, 2017 7:40 am
Kraj: Maribor

Re: Megane IV GT 205 EDC

Napisal/-a nino88 To jul 25, 2017 7:45 am

edit mod
Predhodnega posta se NE citira



bembi iskrena hvala. Ostali ki imate težave oziroma poznate koga ki ima podobne, me prosim kontaktirajte.
 
Uporabniški avatar
tomzzi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2174
Pridružen: Pe mar 11, 2005 8:47 pm

Re: Novi Megane - servisi in zanesljivost - KATASTROFA!

Napisal/-a tomzzi To jul 25, 2017 8:03 am

J#eba. Kot so ti že svetovali zagrozi z mediji in se obrni na zavod za varstvo potrošnikov. Preverjeno deluje.
Drugače mi pa ni jasno kako se lahko prestavna ročica tako razpade ob neki normalni uporabi.
Potem je pa res katastrofa!
 
chad
Novinec
 
Prispevkov: 230
Pridružen: So jun 27, 2015 2:22 pm

Re: Novi Megane - servisi in zanesljivost - KATASTROFA!

Napisal/-a chad To jul 25, 2017 8:41 am

Wau neverjetno! To je v zda "lemon car", s tem se ne ukvarjaš, samo zahtevaš, da ti avto vzamejo nazaj in dajo drugega. Ko ti notranja ambient osvetlitev žmiga, ko zaviraš je prešvoh akumulator za toliko elektronike. Jaz bi dal močnejši akumulator, moralo bi biti ok. Ostalo pa, sploh menjalnik....raje stran avto. Mislim zato si kupil nov avto, da ne boš imel posla s servisi. Potem je vseeno, če bi vzel rabljen avto višjega ranga, se ne bi takole jajcal z amaterskimi napakami.

Nekdo je omenjal, da prvo leto novega modela ne kupovat. Mi smo kupili pred par leti neko toyoto takoj po prihodu na trg, v vseh šestih letih do zdaj ni bilo nobene težave. Kaj šele, da bi avtomatik metal iz prestave ipd...to se mi zdi nedopustno. Očitno renault res ni za kupit.
 
Uporabniški avatar
mrtwelvetrees
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2856
Pridružen: To apr 26, 2005 6:33 pm

Re: Novi Megane - servisi in zanesljivost - KATASTROFA!

Napisal/-a mrtwelvetrees To jul 25, 2017 8:56 am

Ma čaki no, ne metat vse v isti koš, niso vi renoji šrot roba.
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?
 
Uporabniški avatar
Novinec1968
Novinec
 
Prispevkov: 210
Pridružen: To jul 10, 2012 11:35 am

Re: Novi Megane - servisi in zanesljivost - KATASTROFA!

Napisal/-a Novinec1968 To jul 25, 2017 9:16 am

edit mod
Predhodnega posta se NE citira



Se strinjam da niso vsi renoji šrot roba, vendar moj espace je bil prava šrot roba in glede na mnenja lastnikov in uporabnikov je šrot renojev zelo velikooooo:(
Odločil sem se, da če bom še kdaj kupil renoja, mi bodo morali povrniti vsaj del stroškov, ki sem jih imel z espaceom, ker tega najbrž ne bojo naredili, bom kupoval druge znamke. Moje življenje brez renoja je veliko mirnejše, praktično brez neplaniranih obiskov mehanikov in veliko prijaznejše denarnici.
 
jony
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Po sep 20, 2004 9:04 pm

Re: Novi Megane - servisi in zanesljivost - KATASTROFA!

Napisal/-a jony To jul 25, 2017 10:11 am

Zdravo. Sem lastnik novega megana dci 110 grandtour intens oprema. Ne vem ampak meni avto deluje bp. Brez žmiganja ledic ipd...

Ga imata še dva znanca in isto delata bp. Pri kolegici je crknla ena ledica ambientalne osvetlitve in so takoj zamenjali. Najbrž je tud odvisno na kater servis pelješ. Imamo pa še dva nova vw v familiji. Pri passatu je zmanjkaval antifriz, zamenjan touch screen, zamenjana tesnila okrog vrat...

Tako da bi jaz rekel da je vse odvisno od sreče...
 
Uporabniški avatar
Renault VG
Uporabnik
 
Prispevkov: 1519
Pridružen: Če nov 11, 2010 1:21 pm

Re: Novi Megane - servisi in zanesljivost - KATASTROFA!

Napisal/-a Renault VG To jul 25, 2017 11:40 am

chad je napisal/-a:Nekdo je omenjal, da prvo leto novega modela ne kupovat. Mi smo kupili pred par leti neko toyoto takoj po prihodu na trg, v vseh šestih letih do zdaj ni bilo nobene težave. Kaj šele, da bi avtomatik metal iz prestave ipd...to se mi zdi nedopustno. Očitno renault res ni za kupit.

Mi tudi, samo ne Toyote ampak takrat novo Laguno, staro pol leta ampak ena prvih registriranih pri nas ker je bila prvega pol leta testna. Avto bo čez 3 mesece star 10 let in razen menjanih stvari zaradi starosti ( vzmeti in nosilec motorja) v 10 letih brez drugih izrednih stroškov in si sedaj niti menjat ne upamo avtomobila. Pa je Renault, Laguna ,dizel, testen avto, pa še eden prvih letnikov, bi nam menda morala že zdavnej razpasti.
 
Uporabniški avatar
Fnatic
Uporabnik
 
Prispevkov: 922
Pridružen: Če avg 21, 2014 12:41 pm

Re: Novi Megane - servisi in zanesljivost - KATASTROFA!

Napisal/-a Fnatic To jul 25, 2017 12:09 pm

mrtwelvetrees je napisal/-a:Ma čaki no, ne metat vse v isti koš, niso vi renoji šrot roba.


Se strinjam. Ampak je pa tudi res, da tega megana, ki ga imama zdaj jaz, je oče kupil po Espacu. Zakaj? Mašina šla v franže in še menjalnik. Krivda je bila delno priznana iz Renaulta tako, da je potem pač doplačal še nekaj in vzel novega megančka takrat. No, s tem pa ni problemov. Pa pravijo, da je Megane oz.Renault najbolj prodajani avto..ali se motim? Sepravi ne more bit tako hudo..So pa očitno izjeme. Sej kolegica je pred leti tudi kupila novega MB A-ja pa je bil brez heca avto več na servisu kot doma. In je šel od hiše lepo..
Ba-dum tssssssss =P
 
bembi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 44
Pridružen: Po jul 24, 2017 2:38 pm

Re: Novi Megane - servisi in zanesljivost - KATASTROFA!

Napisal/-a bembi To jul 25, 2017 12:19 pm

Že vidim, da ta debata postaja neproduktivna . Mene so ogromno krat tolažili, da sem jaz edini, ki se mu je pojavila ta napaka na avtomobilu ... po tej logiki bi jaz verjetno moral takšen avto prodajat za višjo ceno - kot unikat ?

Ravno takšno logiko, kot vi tukaj, koristijo tudi prodajalci v smislu, da '' kako pa vam avto ne dela, ko pa imamo ja TOLIKO zadovoljnih kupcev ? '' Res ne vidite, da gre za poceni psihološki trik s katerim nazadnje začneš že sam dvomit, če nisi mogoče '' preveč zahteven '' in '' dlakocepski ''.

Me prav zanima, če bi bilo vam v zadovoljstvo, da vsem ostalim avto dela, vam pa ne ? Zdaj mi je jasno zakaj je standard varstva potrošnikov in uveljavljanja napak pri nas na takšnem nivoju ...
Ali ste vedeli, da so prve samovozne avtomobile izumili že v začetku 20. stoletja ? Takrat so jim še rekli TAXI.
 
Gin
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: To jul 25, 2017 2:35 pm

Re: Novi Megane - servisi in zanesljivost - KATASTROFA!

Napisal/-a Gin To jul 25, 2017 2:52 pm

bembi je napisal/-a:Uveljavljanje pravic iz naslova stvarne napake ( ali garancije ) iz zakona o varstvu potrošnikov nima zveze z NAČINOM nakupa vozila - ker po tej logiki tudi garancija ne velja, ker nisi lastnik vozila ?

Saj ravno zato sem se odločil, da se udeležim debate, ker vidim kako na debelo vas ( nas ) trgovci prinašajo naokoli, ljudje pa potem vse verjamejo.

Žalostna resnica pa je, da so ljudje ( razumljivo ) pripravljeni veliko požret zaradi ljubega mira in to dejstvo prodajalci na veliko izkoriščajo ... tudi po moji izkušnji se ni nič premaknilo, dokler sem poskušal na lep način in z dogovorom, ko sem pa presekal ( na zgoraj navedene načine ) pa je bila sprememba čudovita .
Janezek65 je napisal/-a:Zdravo.

Tudi sam (oz žena) sem lastnik zadnjega modela Megana. Sicer 1.2 TCE z Intens opremo in nekaj dodatkov.
AVto bo star 1 leto, težave z njim pa že od prvega tedna. Pa vsakotedenskih obiskih na servisu, smo se vsega naveličali in hoteli avto zamenjati.
Seveda pa to ne gre kar tako, kot nekateri pišejo po forumu. Prva težava je v tem, da je avto na lizing, kar pomeni, da pravice kot jih imajo potrošniki NE veljajo, ker je lastnik avta RCI. In tako ne morem "vklopiti" tržne inšpekcije ali kaj podobnega.
Druga težava pa je v tem, da so mi potem, ko naj bi menjali pol mašine, prijazni inženirji Renaulta povedali, da to pač je tak avto in da čisto normalno dela. In so vse tiste napake zaradi katerih so avto popravljali navedli kot čisto normalno delovanje avtomobila. In na tak način so na koncu "odpravili" napake. - vse napake sem že opisal na foromu.
Avto smo hoteli prodati, pa sem b**** ob nakupu avta kupil tudi dodaten komplet alufeln z senzorji in bi ob morebitni prodaji takrat izgubil min 3k.
Zato sva se z ženo odločila, da bo pač avto vozila kaki dve leti takega kot je in ga bomo potem zamenjali za neko drugo znamko.

Hočem pa povedati, da sva čisto razočarana nad prodajnim osebjem, servisom in najbolj njihovim odnosom. Kajti kljub napakam (ki so jih sprva obravnavali kot napake, ki jih je treba odpraviti), so naju na koncu "odpikali", češ da je z avtom vse ok. Poleg tega da sva in manjšega kraja in se vsi "na videz" poznamo. A morajo pač delati po navodilih koncerna in ne po svoji zdravi - pošteni logiki.

Upam, da boš imel sam več sreče. Iz izkušenj pa vem, da se pravdanje ne izplača, ker so velik sistem, ki te na sodišču požre in greš domov še z večjimi stroški.


Že nekaj časa berem forum, ker sem v iskanju novega vozila, ker pa zanj še nimam financ sem odlašal s prijavo. Do tega trenutka

Ne vem kaj naj ti rečem, glede na to, da si se predstavil kot pravnik vendar je v najboljšem primeru tvoje pisanje "površno" v realnem življenju pa bi te nekdo, ki bi bil s tabo v razmerju stranka-odvetnik lahko prijavil na zbornico.

V primeru lizinga ne moreš uveljaviti pravic iz zakona o varstvu potrošnikov (tržni inšpektorat nima nobenih pristojnosti, zadeve se lahko izterjajo le po sodni poti), ker se prodajna pogodba ni sklenila s podjetjem, ki prodaja avtomobil. Zato je pač položaj potrošnika precej slabši, da ne rečem katastrofalen. Ti kot posameznik imaš pravico po obligacijskem zakoniku. Torej imaš šest mesecev od dneva nakupa za uveljavljanje in dokazovanje stvarne napake ter eno leto garancije na brezhiben izdelek, kar je najkrajši garancijski rok. V realnem življenju pomaga, če imaš močnega lizingodajalca, ki mu je mar zate.

Kaj lahko lastnik slabega avtomobila stori? Jaz nasvetov ne bom dajal, ker to ni moje področje, se nanj ne spoznam, da bi lahko suvereno metal stavke in bi bilo tako početje prek foruma tudi izredno neodgovorno. V teoriji glede na meni poznan primer iz prakse.

Če gre za manjšo hišo, ki nima backupa s strani koncerna in veš, da bo imela večje sodne stroške kot je vrednost avtomobila (in imaš ti možnost brezplačne pravne pomoči) lahko s pismom o nameri (pred tožbo) dosežeš marsikaj. Še posebej, če jim jasno poveš, da bodo imeli večje stroške in imaš možnost izpodbijat/razveljavit mnenje njihovega hišnega izvedenca ali dveh. V primeru, da so ti neustrezni, ..... Če tega nimaš, iskreno ne vem kaj storit, ker so stroški takih tožb lahko na koncu večji kot je vreden avtomobil.

Skratka, nikoli avta na lizing, ker si hitro gol in bos
 
bembi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 44
Pridružen: Po jul 24, 2017 2:38 pm

Re: Novi Megane - servisi in zanesljivost - KATASTROFA!

Napisal/-a bembi To jul 25, 2017 3:36 pm

Za tole kar jaz razlagam ne rabis diplome ampak samo pismenost

Preberi Zakon o varstvu potrosnikov pa mi najdi kje govori o tem da je varovan samo LASTNIK ne pa POTROSNIK

Saj pravim ni cudno da prodajalci tako delajo ce je v nasi dezeli toliko funkcionalno nepismenih

Ob priliki ti pa se razlozim razliko med pridobitvijo lastninske pravice , odgovornostjo za napake in nacini poravnavanja obveznosti ampak, kot receno , za zacetek zacni z branjem in razumevanjem osnovnih pojmov.
Ali ste vedeli, da so prve samovozne avtomobile izumili že v začetku 20. stoletja ? Takrat so jim še rekli TAXI.
 
Uporabniški avatar
tomazpog
Novinec
 
Prispevkov: 213
Pridružen: Sr jun 16, 2010 7:58 am

Re: Novi Megane - servisi in zanesljivost - KATASTROFA!

Napisal/-a tomazpog To jul 25, 2017 5:41 pm

Bembi, lepo te prosim, nehaj nabijat in ne spravljaj poklica, ki ga tudi jaz opravljam, v takšno luč, kot si ga predstavil v tem topicu... Toliko nebuloz nisem prebral že dolgo časa... Najhuje pa je, da ti bo še kdo nasedel...
 
Uporabniški avatar
mrtwelvetrees
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2856
Pridružen: To apr 26, 2005 6:33 pm

Re: Novi Megane - servisi in zanesljivost - KATASTROFA!

Napisal/-a mrtwelvetrees To jul 25, 2017 9:55 pm

Ali se lahko strinjamo da so to težave samo pri modelu GT ?
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?
 
bembi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 44
Pridružen: Po jul 24, 2017 2:38 pm

Re: Novi Megane - servisi in zanesljivost - KATASTROFA!

Napisal/-a bembi Sr jul 26, 2017 7:28 am

tomazpog je napisal/-a:Bembi, lepo te prosim, nehaj nabijat in ne spravljaj poklica, ki ga tudi jaz opravljam, v takšno luč, kot si ga predstavil v tem topicu... Toliko nebuloz nisem prebral že dolgo časa... Najhuje pa je, da ti bo še kdo nasedel...


OK mislim, da pri tej razpravi ne gre za off topic , ker me res zanima, v čem bi naj bile nebuloze ?

Citiram

1. člen ZVPot

Po tem zakonu je potrošnik fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti.


37. člen ZVPot
Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

Zdaj mi pa razloži, kakšno zvezo ima leasing hiša z uveljavljanjem zahtevka iz stvarne napake in/ali garancije, če navedene določbe zakona nikjer ne omenjajo lastnika oz. izrecno izključujejo osebe, ki pridobivajo blago z namenom poklicne ali pridobitne dejavnosti ( torej leasing hiše ).

Resnično in iskreno sprašujem na podlagi česa ti gradiš svoje trditve, ker itak ne gre zame v tem primeru ( jaz sem s svojimi zahtevki zase uspel ) ampak za pomoč Ninu88 - torej pojasni moje nebuloze , prosim, da ne bom(o) njega speljali na kriva pota ( v kolikor ima sploh avto na leasing ).

Pa še glede navedb o garanciji

Citiram 15. b člen

Garancija je vsaka obveznost, ki jo podjetje prevzame do potrošnika in s katero se zaveže, da potrošniku brezplačno popravi ali zamenja blago, vrne kupnino ali zagotovi drugo sredstvo, kadar blago ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu.

Gre torej za prostovoljni prevzem obveznosti podjetja, da bo blago delovalo brezhibno ( običajno tudi po preteku zakonskega roka za jamstvo iz naslova stvarnih napak ) in NE za zakonsko jamstvo - je pa po evropski direktivi NAJKRAJŠI rok garancije za tehnično blago 2 leti ( tako da tudi ne vem po kakšni logiki trdite, da je po leasingu največ 1 letna garancija )

Torej dajte mi prosim citirat konkretno zakonsko določbo, sodno prakso ali primer tržnega inšpektorata - ker mislim, da bo razčistitev tega dejstva koristilo vsem uporabnikom foruma.
Ali ste vedeli, da so prve samovozne avtomobile izumili že v začetku 20. stoletja ? Takrat so jim še rekli TAXI.
 
Uporabniški avatar
rhino
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 741
Pridružen: Če nov 30, 2006 2:21 pm
Kraj: Maribor

Re: Novi Megane - servisi in zanesljivost - KATASTROFA!

Napisal/-a rhino Sr jul 26, 2017 7:43 am

@Gin & tomazpog:

Torej ce jaz kupim avto na lizing, nimam pravice reklamirat napak na vozilu? Po vajino lahko to naredi samo lizing hisa?
Pardon, ampak vecje bedarije pa se ne. Jaz placujem financiranje, jaz placujem zavarovanje in cestino, jaz placujem servise, nimam pa nobenih pravic?
Sam sem imel avto na leasing in sem vedno vse stvari urejal sam.
.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 94 gostov