Janezek65 je napisal/-a:Zdravo.
Tudi sam (oz žena) sem lastnik zadnjega modela Megana. Sicer 1.2 TCE z Intens opremo in nekaj dodatkov.
AVto bo star 1 leto, težave z njim pa že od prvega tedna. Pa vsakotedenskih obiskih na servisu, smo se vsega naveličali in hoteli avto zamenjati.
Seveda pa to ne gre kar tako, kot nekateri pišejo po forumu. Prva težava je v tem, da je avto na lizing, kar pomeni, da pravice kot jih imajo potrošniki NE veljajo, ker je lastnik avta RCI. In tako ne morem "vklopiti" tržne inšpekcije ali kaj podobnega.
Druga težava pa je v tem, da so mi potem, ko naj bi menjali pol mašine, prijazni inženirji Renaulta povedali, da to pač je tak avto in da čisto normalno dela. In so vse tiste napake zaradi katerih so avto popravljali navedli kot čisto normalno delovanje avtomobila. In na tak način so na koncu "odpravili" napake. - vse napake sem že opisal na foromu.
Avto smo hoteli prodati, pa sem b**** ob nakupu avta kupil tudi dodaten komplet alufeln z senzorji in bi ob morebitni prodaji takrat izgubil min 3k.
Zato sva se z ženo odločila, da bo pač avto vozila kaki dve leti takega kot je in ga bomo potem zamenjali za neko drugo znamko.
Hočem pa povedati, da sva čisto razočarana nad prodajnim osebjem, servisom in najbolj njihovim odnosom. Kajti kljub napakam (ki so jih sprva obravnavali kot napake, ki jih je treba odpraviti), so naju na koncu "odpikali", češ da je z avtom vse ok. Poleg tega da sva in manjšega kraja in se vsi "na videz" poznamo. A morajo pač delati po navodilih koncerna in ne po svoji zdravi - pošteni logiki.
Upam, da boš imel sam več sreče. Iz izkušenj pa vem, da se pravdanje ne izplača, ker so velik sistem, ki te na sodišču požre in greš domov še z večjimi stroški.
nino88 je napisal/-a:Pozdravljeni
Napakam ni videti konca in tudi Renault mi je dal jasno vedeti, da če hočem kaj z njimi lahko grem v pravno vojno.
Včeraj ko sem natočil gorivo in hotel spreljat mi je ročka menjalnika razpadla v roki
chad je napisal/-a:Nekdo je omenjal, da prvo leto novega modela ne kupovat. Mi smo kupili pred par leti neko toyoto takoj po prihodu na trg, v vseh šestih letih do zdaj ni bilo nobene težave. Kaj šele, da bi avtomatik metal iz prestave ipd...to se mi zdi nedopustno. Očitno renault res ni za kupit.
mrtwelvetrees je napisal/-a:Ma čaki no, ne metat vse v isti koš, niso vi renoji šrot roba.
bembi je napisal/-a:Uveljavljanje pravic iz naslova stvarne napake ( ali garancije ) iz zakona o varstvu potrošnikov nima zveze z NAČINOM nakupa vozila - ker po tej logiki tudi garancija ne velja, ker nisi lastnik vozila ?
Saj ravno zato sem se odločil, da se udeležim debate, ker vidim kako na debelo vas ( nas ) trgovci prinašajo naokoli, ljudje pa potem vse verjamejo.
Žalostna resnica pa je, da so ljudje ( razumljivo ) pripravljeni veliko požret zaradi ljubega mira in to dejstvo prodajalci na veliko izkoriščajo ... tudi po moji izkušnji se ni nič premaknilo, dokler sem poskušal na lep način in z dogovorom, ko sem pa presekal ( na zgoraj navedene načine ) pa je bila sprememba čudovita .Janezek65 je napisal/-a:Zdravo.
Tudi sam (oz žena) sem lastnik zadnjega modela Megana. Sicer 1.2 TCE z Intens opremo in nekaj dodatkov.
AVto bo star 1 leto, težave z njim pa že od prvega tedna. Pa vsakotedenskih obiskih na servisu, smo se vsega naveličali in hoteli avto zamenjati.
Seveda pa to ne gre kar tako, kot nekateri pišejo po forumu. Prva težava je v tem, da je avto na lizing, kar pomeni, da pravice kot jih imajo potrošniki NE veljajo, ker je lastnik avta RCI. In tako ne morem "vklopiti" tržne inšpekcije ali kaj podobnega.
Druga težava pa je v tem, da so mi potem, ko naj bi menjali pol mašine, prijazni inženirji Renaulta povedali, da to pač je tak avto in da čisto normalno dela. In so vse tiste napake zaradi katerih so avto popravljali navedli kot čisto normalno delovanje avtomobila. In na tak način so na koncu "odpravili" napake. - vse napake sem že opisal na foromu.
Avto smo hoteli prodati, pa sem b**** ob nakupu avta kupil tudi dodaten komplet alufeln z senzorji in bi ob morebitni prodaji takrat izgubil min 3k.
Zato sva se z ženo odločila, da bo pač avto vozila kaki dve leti takega kot je in ga bomo potem zamenjali za neko drugo znamko.
Hočem pa povedati, da sva čisto razočarana nad prodajnim osebjem, servisom in najbolj njihovim odnosom. Kajti kljub napakam (ki so jih sprva obravnavali kot napake, ki jih je treba odpraviti), so naju na koncu "odpikali", češ da je z avtom vse ok. Poleg tega da sva in manjšega kraja in se vsi "na videz" poznamo. A morajo pač delati po navodilih koncerna in ne po svoji zdravi - pošteni logiki.
Upam, da boš imel sam več sreče. Iz izkušenj pa vem, da se pravdanje ne izplača, ker so velik sistem, ki te na sodišču požre in greš domov še z večjimi stroški.
tomazpog je napisal/-a:Bembi, lepo te prosim, nehaj nabijat in ne spravljaj poklica, ki ga tudi jaz opravljam, v takšno luč, kot si ga predstavil v tem topicu... Toliko nebuloz nisem prebral že dolgo časa... Najhuje pa je, da ti bo še kdo nasedel...
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 156 gostov