Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
AssKicker
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Po jan 20, 2014 6:08 pm

Re: Hladilna tekočina izginja a ne vemo kam....

Napisal/-a AssKicker So feb 25, 2017 5:51 pm

Skoraj sigurno je tesnilo glave, kakor se jaz spomnim, ima glavo iz gusa, gus pa ne poči kar tako..
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Re: Hladilna tekočina izginja a ne vemo kam....

Napisal/-a valvoline Po feb 27, 2017 7:17 am

Pocena glava skoraj 100%. Porodne tezave zgodnjih 1.8tdci motorjev.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Hladilna tekočina izginja a ne vemo kam....

Napisal/-a TrijoAdijo Po feb 27, 2017 7:31 am

Glavo ste enkrat že brusli in enkrat ste menjal tesnilo glave? Zakaj ste pa to počeli?Pa še neki mi ni jasno: expanzijska posoda pušča, mehanik pa je postavu diagnozo,da je tesnilo glave šlo? Zakaj me zanima: e,pa zato, ker mam stare gare z 1,8 tdci motorjem z več kot 300.000km, na katerm sem pr 230.000km menjal expanzijsko posodo,ker je originalna počla na povratu. Dal sem not neki fake za 15€,zadeva drži.
Po mojem so zafukal pr montaži al pa je čep zanič in ne spušča odvečnega pritiska,cena nove expanzijske je cca. 40€, menjal bi ti jo kao zastonj,vmes pa še generalno na motorju naredli za jurja,katerega bi ti odkarto. Smrdi mi tale zadeva...

valvoline je napisal/-a:Pocena glava skoraj 100%. Porodne tezave zgodnjih 1.8tdci motorjev.


Ti si tut cel zgodnji s porodno težavo. Ta motor (1.8 tdci) je zuni od leta 2001.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Re: Hladilna tekočina izginja a ne vemo kam....

Napisal/-a valvoline Po feb 27, 2017 7:48 am

Kokr vem je to zelo redek model motorja nima nic skupnega z starejsimi 1.8tdci, mogoce spodnji del motorja. Glava in ostalo je povsem drugacno. Izdelovali so ga med l.07 do l.08 in so ga takoj ukinil ker je bil izredno nezanesljiv zarad pokanja glav in podobno ter ga zamenjal z 1.6 in 2.0tdci
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Hladilna tekočina izginja a ne vemo kam....

Napisal/-a TrijoAdijo Po feb 27, 2017 8:02 am

Ne bo držalo.Leta 2009 so ta motor ukinli zaradi nedoseganja euro norme.Vse razlike,ki so narejene na glavah motorjev (v primerjavi z D,TD,TDDi in TDCi) so v tem,da so stari D in TD imeli v glavah komoro, kar kasnejši TDDi in TDCi niso imeli, TDDi in TDCi pa imajo napram D in TD to razliko,da so odprtine za injektorje in grelne svečke drugačne, TDCi motor pa ima še dodatne nosilce narejene za skupni vod. To je,kar se glav tiče. spodnji del je pa drugačen v batih in ojnicah, oljni pumpi in prenosu med glavno gredjo, disel pumpo ter odmično gredjo (stari D in TD so imeli dva zobata jermena) TDDi je imel verigo med glavno gredjo in pumpo, TDCi tudi verigo, kasnejši TDCi pa uni s siemensovim vbrizgom od polovice 2007 leta naprej pa zobati jermen v olju (namesto verige). 1.6 tdci in 2.0 tdci (psa motorja v navezavi s fordom) sta se v fordih pojavla že prej...leta 2003, ju pa je bilo bistveno lažje predelat za doseganje euro norme.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 144 gostov