Stran 1 od 1

Peugeot 206, cukanje avta, nihanje obratov, pomoc

Objavljeno: Ne feb 19, 2017 1:33 am
Napisal/-a Cemki
Pozdravljeni, imam Peugeot-a 206 1.4 motor.
Po nakupu avta sem opazil da mi med voznjo avto zadusi, vendar le za kratek cas potem pa popusti, ni vazno kaksna je hitros ali prestava. Nato sem na avtu delal servis, zamenjl zobati jermen, olje, oljni filter, ter tesnilo na glavi, in brusil/ravnal glavo. Po tem, je avto ko je hladen zacelo cukati in ga nisi mogel vzgati brez da bi stiskal na plin in pocakal da se segreje. Nato sem menjal se šobe, vendar je bilo vse isto, cez nekaj casa je avto zacelo javljati napako motorja vendar na testerjih nicesar ne pokaze. Nato so mi zaceli obrati nihati od 600 do 1200 obratov in se je lucka za motor prizigala in ugasala konstanto, preveril sem ponovno šobe, na eni šobi je bila tesnilka raztrgana, zamenjal sem šobo in zamenjal se loputo in jo ocistil. Nihanje obratov je za nekaj casa nehalo, vendar se ista stvar ponovno ponavlja. Prosim za pomoc, hvala!

Re: Peugeot 206, cukanje avta, nihanje obratov, pomoc

Objavljeno: Ne feb 19, 2017 5:47 am
Napisal/-a Firediver
Ob vseh teh posegih, ki si jih že naredil, lopute in motorčka prostega teka še nisi preveril?

Re: Peugeot 206, cukanje avta, nihanje obratov, pomoc

Objavljeno: Ne feb 19, 2017 12:56 pm
Napisal/-a Fan
X2

V koliko se prižge opozorilna lučka, se tudi shrani napaka, ki se jo lahko s spodobnim testerjem v obliki kode tudi prebere.
Če pa se je samo priklopilo "tester" in čakalo čudež, ja tega pa ni bilo :D

Re: Peugeot 206, cukanje avta, nihanje obratov, pomoc

Objavljeno: Ne feb 19, 2017 1:21 pm
Napisal/-a Cemki
Loputo sem zamenjal in je se vedno isto, prikljucen je bil danes na racunalnik in je prikazalo za neenakomeren dovod zraka in goriva, vendar sem šobe pregledoval in sem bil pri mehaniku ki je rekel da šobe so v redu, nevem vec ka bi se lahko bilo, prosim brez sarkasticnih nujno rabim pomoc ne bi rad zapravljal vec denarja kot pa je potrebno

Re: Peugeot 206, cukanje avta, nihanje obratov, pomoc

Objavljeno: Ne feb 19, 2017 3:55 pm
Napisal/-a Fan
Česa je bilo preveč, zraka ali goriva? So podtlačne cevi cele? Se je preverilo pravilno delovanje kisikove sonde in dušilne lopute, če ja, kakšni so podatki? Katero kodo izpiše tester? Se je preverilo ali tesni sesalni kolektor, če ja, kako ste testirali tesnost?
Menjajte mehanika!